Τι δείχνουν τα αποτελέσματα έρευνας για τη συμπεριφορά των χρηστών smartphones μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας...
Ακόμα και η καθυστέρηση δύο μόλις δευτερολέπτων στην δημοσίευση μιας selfie στο Facebook προκαλεί στρες στους χρήστες smartphones, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα.
Η Ericsson και η Vodafone Γερμανίας χρησιμοποίησαν τη νευροεπιστήμη για να καταλάβουν τι βιώνουν οι συνδρομητές ευρυζωνικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας όταν η ποιότητα σύνδεσης δεν είναι καλή. Με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα παρατηρήθηκε η δραστηριότητα του εγκεφάλου εθελοντών.
Το αποτέλεσμα έδειξε ότι ακόμα και οι μικρές καθυστερήσεις ανεβάζουν τα επίπεδα έντασης και στρες, επιδρώντας αρνητικά στην αφοσίωση των συνδρομητών και στη φήμη του παρόχου.
Από τους συμμετέχοντες ζητήθηκε να ολοκληρώσουν 13 συγκεκριμένες εργασίες σε 10 λεπτά με χρήση smartphone, ενώ γινόταν προσομοίωση υποβάθμισης της ποιότητας υπηρεσίας. Στις εργασίες περιλαμβάνονταν συνήθεις ενέργειες, όπως περιήγηση στο διαδίκτυο, παρακολούθηση βίντεο ροής (streaming) και ανάρτηση φωτογραφιών selfie.
Πέραν του εξοπλισμού ηλεκτροεγκεφαλογραφημάτων, χρησιμοποιήθηκαν όργανα ανίχνευσης των ματιών και μετρητές καρδιακού παλμού με στόχο την παρακολούθηση του σφυγμού και της διατήρησης της προσοχής των εθελοντών.
Σύμφωνα με τον διευθυντή επιδόσεων δικτύου της Vodafone Γερμανίας, Guido Weißbrich, η έρευνα απέδειξε πόσο γρήγορα νιώθουν ανικανοποίητοι οι συνδρομητές όταν ένα ευρυζωνικό δίκτυο υστερεί σε σχέση με τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις του.
Ακόμα και η καθυστέρηση δύο μόλις δευτερολέπτων στην δημοσίευση μιας selfie στο Facebook προκαλεί στρες στους χρήστες smartphones, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα.
Η Ericsson και η Vodafone Γερμανίας χρησιμοποίησαν τη νευροεπιστήμη για να καταλάβουν τι βιώνουν οι συνδρομητές ευρυζωνικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας όταν η ποιότητα σύνδεσης δεν είναι καλή. Με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα παρατηρήθηκε η δραστηριότητα του εγκεφάλου εθελοντών.
Το αποτέλεσμα έδειξε ότι ακόμα και οι μικρές καθυστερήσεις ανεβάζουν τα επίπεδα έντασης και στρες, επιδρώντας αρνητικά στην αφοσίωση των συνδρομητών και στη φήμη του παρόχου.
Από τους συμμετέχοντες ζητήθηκε να ολοκληρώσουν 13 συγκεκριμένες εργασίες σε 10 λεπτά με χρήση smartphone, ενώ γινόταν προσομοίωση υποβάθμισης της ποιότητας υπηρεσίας. Στις εργασίες περιλαμβάνονταν συνήθεις ενέργειες, όπως περιήγηση στο διαδίκτυο, παρακολούθηση βίντεο ροής (streaming) και ανάρτηση φωτογραφιών selfie.
Πέραν του εξοπλισμού ηλεκτροεγκεφαλογραφημάτων, χρησιμοποιήθηκαν όργανα ανίχνευσης των ματιών και μετρητές καρδιακού παλμού με στόχο την παρακολούθηση του σφυγμού και της διατήρησης της προσοχής των εθελοντών.
Σύμφωνα με τον διευθυντή επιδόσεων δικτύου της Vodafone Γερμανίας, Guido Weißbrich, η έρευνα απέδειξε πόσο γρήγορα νιώθουν ανικανοποίητοι οι συνδρομητές όταν ένα ευρυζωνικό δίκτυο υστερεί σε σχέση με τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου