Kαταγγελίες για λαθρεμπορία, νοθεία και κλοπές στις αντλίες υγραερίου κίνησης, έρχονται στο προσκήνιο από παράγοντες του κλάδου. Στόχος των επιτηδείων οι 200.000 οδηγοί αυτοκινήτου με κινητήρα υγραερίου κίνησης.
«Οι συνηθισμένοι τρόποι παρανομίας είναι η πώληση υγραερίου που προορίζεται για τη βιομηχανία και τη θέρμανση ως κίνησης, η ανάμειξη των προϊόντων αλλά και οι παρεμβάσεις στις αντλίες ώστε να μη γεμίζει το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου με τις ακριβείς απαιτούμενες ποσότητες», δηλώνουν οι ‘γνώστες’ των κόλπων.
Στην πρώτη περίπτωση ο επιτήδειος καρπώνεται τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης.
Στη δεύτερη περίπτωση οι πρατηριούχοι, έχουν φροντίσει να παρέμβουν στην αντλία και κλέβουν έως και 10% από την ποσότητα που χρεώνεται ο οδηγός.
Οι συμβουλές προς τους οδηγούς είναι δύο.
- Πρώτον να αποφεύγουν τα υπερβολικά φτηνά πρατήρια, καθώς η υπερβολικά χαμηλή τιμή δεν δικαιολογείται, που σημαίνει ότι μάλλον υπάρχει ‘πονηριά’ στην χρέωση.
- Δεύτερον να ζητούν πάντα αποδείξεις και να ελέγχουν τη μέση κατανάλωση ανά χιολόμετρο, ώστε να διαπιστώνουν διαφορές στην ποσότητα που χρεώθηκαν.
«Οι συνηθισμένοι τρόποι παρανομίας είναι η πώληση υγραερίου που προορίζεται για τη βιομηχανία και τη θέρμανση ως κίνησης, η ανάμειξη των προϊόντων αλλά και οι παρεμβάσεις στις αντλίες ώστε να μη γεμίζει το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου με τις ακριβείς απαιτούμενες ποσότητες», δηλώνουν οι ‘γνώστες’ των κόλπων.
Στην πρώτη περίπτωση ο επιτήδειος καρπώνεται τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης.
Στη δεύτερη περίπτωση οι πρατηριούχοι, έχουν φροντίσει να παρέμβουν στην αντλία και κλέβουν έως και 10% από την ποσότητα που χρεώνεται ο οδηγός.
Οι συμβουλές προς τους οδηγούς είναι δύο.
- Πρώτον να αποφεύγουν τα υπερβολικά φτηνά πρατήρια, καθώς η υπερβολικά χαμηλή τιμή δεν δικαιολογείται, που σημαίνει ότι μάλλον υπάρχει ‘πονηριά’ στην χρέωση.
- Δεύτερον να ζητούν πάντα αποδείξεις και να ελέγχουν τη μέση κατανάλωση ανά χιολόμετρο, ώστε να διαπιστώνουν διαφορές στην ποσότητα που χρεώθηκαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου