Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο… εξωστρεφή. Η αυτόνομη τεχνολογία αλλά και τα συστήματα συνδεσιμότητας που ενσωματώνουν σημαίνει ότι «επικοινωνούν» με το περιβάλλον, στέλνοντας και λαμβάνοντας συνεχώς πληροφορίες.
Άρα θα είναι πιθανό να πέσουν θύματα ατόμων που έχουν τις γνώσεις και την υποδομή να επέμβουν στο λογισμικό των ηλεκτρονικών συστημάτων. Τους λεγόμενους χάκερς.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να θωρακίσουν τα αυτοκίνητα από κακόβουλες ενέργειες, πριν η αυτόνομη τεχνολογία περάσει σε πλήρη εφαρμογή στους δημόσιους δρόμους. Οι οδηγοί εκφράζουν πάντως σοβαρές ανησυχίες.
Σύμφωνα με το βαρόμετρο της εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG, το 82% όσων ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι θα το σκεφτούν σοβαρά πριν αγοράσουν αυτοκίνητο μίας μάρκας η οποία έχει πέσει θύμα χάκερ. Σε ποσοστό 70% οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ανησυχούν στο ενδεχόμενο το αυτοκίνητό τους να υποστεί επίθεση από χάκερ μέσα στην επόμενη πενταετία.
Τι θα γίνει όμως αν ένα αυτοκίνητο δεχτεί επίθεση από χάκερ; Το 41% δήλωσε ότι φοβάται πως κάποιος άλλος θα ελέγχει εξ αποστάσεως το αυτοκίνητο, ενώ το 25% ανησυχεί για την απώλεια οικονομικών πληροφοριών.
Στην έρευνα της KPMG απάντησαν και στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών, τα οποία σε ποσοστό 68% είπαν ότι δεν έχουν επενδύσει κεφάλαια στην προστασία δεδομένων τα τελευταία χρόνια, παρά το γεγονός ότι το 85% εξ αυτών παραδέχτηκε παραβίαση της ασφάλειας την τελευταία διετία.
Άρα θα είναι πιθανό να πέσουν θύματα ατόμων που έχουν τις γνώσεις και την υποδομή να επέμβουν στο λογισμικό των ηλεκτρονικών συστημάτων. Τους λεγόμενους χάκερς.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να θωρακίσουν τα αυτοκίνητα από κακόβουλες ενέργειες, πριν η αυτόνομη τεχνολογία περάσει σε πλήρη εφαρμογή στους δημόσιους δρόμους. Οι οδηγοί εκφράζουν πάντως σοβαρές ανησυχίες.
Σύμφωνα με το βαρόμετρο της εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG, το 82% όσων ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι θα το σκεφτούν σοβαρά πριν αγοράσουν αυτοκίνητο μίας μάρκας η οποία έχει πέσει θύμα χάκερ. Σε ποσοστό 70% οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ανησυχούν στο ενδεχόμενο το αυτοκίνητό τους να υποστεί επίθεση από χάκερ μέσα στην επόμενη πενταετία.
Τι θα γίνει όμως αν ένα αυτοκίνητο δεχτεί επίθεση από χάκερ; Το 41% δήλωσε ότι φοβάται πως κάποιος άλλος θα ελέγχει εξ αποστάσεως το αυτοκίνητο, ενώ το 25% ανησυχεί για την απώλεια οικονομικών πληροφοριών.
Στην έρευνα της KPMG απάντησαν και στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών, τα οποία σε ποσοστό 68% είπαν ότι δεν έχουν επενδύσει κεφάλαια στην προστασία δεδομένων τα τελευταία χρόνια, παρά το γεγονός ότι το 85% εξ αυτών παραδέχτηκε παραβίαση της ασφάλειας την τελευταία διετία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου