Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Πώς το χρώμα ενός λογοτύπου επηρεάζει την γνώμη του καταναλωτή για μια εταιρεία

Ζούμε σε μια εποχή άκρατου Οικο-μάρκετινγκ...

Από τότε που οι εταιρείες συνειδητοποίησαν ότι η φιλικότητα προς το περιβάλλον μπορεί να δελεάσει τους καταναλωτές, υπερβάλλουν εαυτόν για να αποδείξουν ότι έχουν Οικολογική και Κοινωνική συνείδηση είτε αυτό συμβαίνει όντως είτε πρόκειται για ένα ευγενές ξεκάρφωμα. Ο ευκολότερος τρόπος για να να το αποδείξουν είναι λοιπόν το πράσινο χρώμα;

Μάλλον όχι. Αν και η συντριπτική πλειονότητα χρησιμοποιεί το πράσινο χρώμα για να εκπέμψει σήμα της οικολογικής ευαισθησίας της.

Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον και το Πανεπιστήμιο του Σινσινάτι αποκαλύπτει ότι όντως το χρώμα του λογοτύπου μπορεί να επηρεάσει τους καταναλωτές κατά πόσον ένα εμπορικό σήμα είναι ευασθητοποιημένο περιβαλλοντικά ή όχι. Στη λίστα των χρωμάτων, το πράσινο και το μπλε βρίσκονται στην κορυφή των χρωμάτων που οι άνθρωποι συνδέουν με φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Το παράξενο όμως είναι ότι το μπλε θεωρείται σαφώς πιο "οικολογικό" χρώμα από το πράσινο -αν και η έρευνα δεν αποσαφηνίζει το γιατί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου