Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

«Δεν ήπια ούτε μια σταγόνα καφέ ή αλκοόλ για 15 ολόκληρους μήνες. Και ορίστε τι μου συνέβη»

Αναγνώστης της huffington post πέρασε 15 μήνες χωρίς καφέ και αλκοόλ και περιγράφει την εμπειρία του:

"Έκλεισα 15 μήνες ακριβώς χωρίς αλκοόλ και καφέ. Αρκετά περίεργη εμπειρία και οι φίλοι μου με ρωτούσαν πως είναι και για αυτό αποφάσισα να το περιγράψω. Παρακάτω αναφέρω τις συνέπειες της γενναίας μου αυτής απόφασης.

Κέρδισα $1000 το μήνα.

Φαίνεται υπερβολικό αλλά υπολογίστε. 2 με 3 κοκτέηλ την ημέρα προς 10€ έκαστο, και μερικά μπουκάλια κρασί για το σπίτι, εύκολα το φτάνουμε το χιλιάρικο.


Λιγότερο κουτσομπολιό

Βγαίνεις λιγότερο. Βαριέσαι να εξηγείς γιατί δεν πίνεις και δεν θα πιεις ούτε ένα ποτήρι. Έτσι περιορίζεται η κοινωνική σου αλληλεπίδραση αφού δύσκολα απαντάς ναι στην πρόταση εξόδου για ποτό, αφού τι να συζητήσεις νηφάλιος;

Όταν βγαίνω δεν μπορώ να μείνω περισσότερο από μία ώρα

Μία ώρα ακριβώς είναι ο χρόνος που μπορώ να αφιερώσω νηφάλιος σε παρέα ανθρώπων που πίνουν. Ούτε λεπτό παραπάνω.


Βελτιώθηκε η ποιότητα ύπνου

Η απομάκρυνση του αλκοόλ από τον οργανισμό μου βελτίωσε δραστικά τον ύπνο μου. Κοιμάσαι ευκολότερα με ένα δυο ποτηράκια αλλά ο ύπνος μπορεί να είναι δύσκολος. Χωρίς αλκοόλ κοιμάμαι καλύτερα και ξυπνάω με περισσότερη ενέργεια.

Καθόλου καφές, λιγότερο άγχος

Ο καφές πάντα με στρέσαρε. Η έλλειψή του με καθιστά πιο χαλαρό και έχει στρώσει και τη χώνεψή μου. Βοηθάει στην τουαλέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου