Επειδή οι αρχές του μάρκετινγκ προβλέπουν ότι η συσκευασία έχει ίση ή και μεγαλύτερη σημασία από το προϊόν, αφού για να αγοραστεί πρέπει να είναι ελκυστικό στα μάτια των καταναλωτών, οι γραφίστες και οι διαφημιστές προσπαθούν να δημιουργήσουν τις πιο ευφάνταστες συσκευασίες, αλλά επειδή και αυτοί είναι άνθρωποι μπορεί μερικές φορές να κάνουν λάθη.
Από ότι φαίνεται, όμως, οι παρακάτω εταιρίες έκαναν μερικά αστεία και παράξενα λάθη, όσον αφορά τις συσκευασίες των προϊόντων τους.
Από ότι φαίνεται, όμως, οι παρακάτω εταιρίες έκαναν μερικά αστεία και παράξενα λάθη, όσον αφορά τις συσκευασίες των προϊόντων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου