Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ιωάννινα: Πάγωσε τους πάντες η απολογία του 37χρονου....

Με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες απολογήθηκε πριν α πο λίγο ο 37χρονος Νίκος Γκόγκος για το έγκλημα στις Κεραμάτες Αρτας πέρσι το Φλεβάρη.

"Είχα κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών όταν έκανα το έγκλημα, θόλωσα και δεν καταλάβαινα τί έκανα", είπε ο κατηγορούμενος στην απολογία του. "Με το θύμα διαφωνήσαμε για τα χρήματα σχετικά με ναρκωτικές ουσίες .Καθόμασταν στο δωμάτιο του σπιτιού εκείνος στο κρεββάτι και εγώ απένατί του. Γνωριζόμασταν με τον 48χρονο με τον οποίο λογομαχήσαμε πολύ έντονα για κάποια χρήματα που ήταν να μου δώσει και μου έλεγε ότι δεν τα έχει. Οταν δε μου είπε "θα σε δώσω ρε στην αστυνομία" τότε ήταν που θόλωσα και πήρα στα χέρια μου ένα πιστόλι που είχε μέσα 3 σφαίρες. Εριξα τις 2 στο πάτωμα δίπλα στο κρεββάτι και την τρίτη στο μάτι του 48χρονου και έτσι τον σκότωσα. Η φίλη μου δεν ήταν παρούσα στο έγκλημα ,όταν εμείς τσακωνόμασταν εκείνη είχε πάει στο διπλανό το δωμάτιο.Οταν κατάλαβε τι είχε συμβεί ήρθε μέσα και μου είπε "ρε συ τί έκανες;" είπε χαρακτηριστικά ο κατηγορούμενος.

Στη συνέχει αρχισα να τεμαχίζω και να βάζω τα κομμάτια του μέσα σε ένα μεγάλο καζάνι .Απο τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ αυτή τη δουλειά έκανα,έκοβα και έβραζα... είπε παγώνοντας τους πάντες. Μετά τα μέλη του τα πέταξα στο βόθρο και στον Αραχθο.

Αρνήθηκε οποιαδήποτε ερωτική σχέση με την 26χρονη και υποστήριξε πως η σχέση τους ήταν μόνο φιλική ενώ απαράλληλα αναφέρθηκε και στο οικογενειακό του περιβάλλον τονίζοντας πως οι γονείς του μένουν χωριστά, η μητέρα του σ την Κρήτη και ο πατέρας του στην Αρτα.
το είδαμε epirus-tv-news.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου