Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Καλαμάτα: Τραγικό τέλος για 17χρονο αυτόχειρα

Είχε κρεμάσει ένα κορδόνι από μια σιδερόπορτα.

Ωστόσο, η αυτοσχέδια αγχόνη που είχε στήσει δεν άντεξε το βάρος του και έσπασε ρίχνοντάς τον κάτω.

Η πτώση του ήταν μοιραία για τη ζωή του, καθώς ο αυχένας του έσπασε και πέθανε ακαριαία.

Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στη περιοχή της Βέργας στην Καλαμάτα και προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία, καθώς "πρωταγωνιστής" του ήταν ένας 17χρονος Αλβανός, που τίποτα δεν έδειχνε ότι σκόπευε να βάλει τέλος στη ζωή του.

Τώρα, η αστυνομία και οι γονείς του - ήσυχοι άνθρωποι, μεροκαματιάρηδες που ζούσαν τα τελευταία δύο χρόνια στην περιοχή - αναζητούν τα αίτια που οδήγησαν τον ανήλικο στην αυτοκτονία.

Όπως αναφέρει το thebest.gr, ο 17χρονος, που ήταν ένα παιδί που εργαζόταν όταν έβρισκε μεροκάματα, το προηγούμενο βράδυ το είχε περάσει με φίλους του και ο πατέρας του δεν ανησύχησε όταν δεν επέστρεψε στο σπίτι τους, καθώς συχνά κοιμόταν σε σπίτια φίλων του ή συγγενών.
πηγή:directnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου