Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

ΣΟΚΑΡΕΙ :«Με Παρακολουθούσαν Ακόμη Κι Όταν Έκανα Σεξ»

Συγκλονίζει η συνέντευξη της Ανατολικογερμανίδας Καταρίνα Βιτ η οποία εξηγεί πώς η Stasi κατέγραφε κάθε της βήμα από 8 ετών μέχρι που σταμάτησε τον πρωταθλητισμό στο καλλιτεχνικό πατινάζ, 17 χρόνια αργότερα!

«Ανακάλυψα ότι η Stasi είχε εντοπίσει το ταλέντο μου στον αθλητισμό από όταν ήμουν μόλις οκτώ ετών. Η μυστική αστυνομία της Ανατολικής Γερμανίας με παρακολουθούσε σε ολόκληρη τη ζωή μου, με παρατηρούσε και με κατασκόπευε. Όταν τελικά πήρα στα χέρια μου το αρχείο της Stasi βρήκα πως είχαν γεμίσει 3000 σελίδες, φυλαγμένες σε 27 κουτιά. Σοκαρίστηκα και τρομοκρατήθηκα από την έκτασή της», δηλώνει η σούπερ σταρ -και δύο φορές χρυσή ολυμπιονίκης- του καλλιτεχνικού πατινάζ, στη Daily Mirror.

«Ένιωσα όλων των ειδών τα συναισθήματα. Θυμό, δυσπιστία, γέλιο για τον παραλογισμό του πράγματος. Σκέφτηκα: Θεέ μου, πώς μπορεί ο οποιοσδήποτε να σε κατασκοπεύει όταν είσαι μόλις οκτώ ετών;», αναρωτιέται η 46χρονη σήμερα Καταρίνα Βιτ η οποία έχοντας ζήσει το καθεστώς, δείχνει και μια μικρή κατανόηση: «Εντάξει, στα 19 μου ήμουν χρυσή Ολυμπιονίκης και με ήξερε όλος ο κόσμος, οπότε η κυβέρνηση φοβόταν μήπως φύγω για τη δύση ή μήπως πέσει η απόδοσή μου και πληγεί το κύρος της χώρας».

Η μυστική αστυνομία κατέγραψε καθετί που συνέβαινε στην υγεία της, τις φιλίες της και τον θυελλώδη έρωτα με τον πρώην προπονητή της Jutta Muller.

Αποκαλύπτει μάλιστα ότι την παρακολουθούσαν και την κατέγραφαν ηχητικά ακόμη κι όταν έκανε σεξ, σημειώνοντας πότε άρχιζε και πότε τελείωνε.Στην αυτοβιογραφία της γράφει: «Η σεξουαλική επαφή εξελίχτηκε από τις 20.00 έως τις 20.07’».

«Στον φάκελό μου έγραφαν και πολλά ψέματα. Αμέσως μόλις πήρα τον φάκελό μου άρχισα να γράφω την αυτοβιογραφία μου για να πω τα πράγματα όπως ήταν, πριν την δημοσιοποίηση των φακέλων. Ένιωσα γελοία που έγραφα αυτοβιογραφία στα 27 μου αντί να τη γράψω στα 60», λέει η Καταρίνα Βιτ η οποία έπειτα από 2 χρυσά ολυμπιακά μετάλλια, τέσσαρα παγκόσμια και έξι ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, έκανε καριέρα και στο επαγγελματικό πατινάζ.

Το 1998 προκάλεσε αίσθηση με τη γυμνή φωτογράφηση στο Playboy ενώ σήμερα είναι κριτής στο βρετανικό Dancing on Ice.
πηγή:inews.gr

VIDEO: Αυτή Είναι Η Μεγάλη Νικήτρια Του Junior Master Chef!!!

Απόψε είναι ο μεγάλος τελικός του Junior Master Chef…

Οι δύο φιναλίστ είναι η Μαργαρίτα και η Λίλιαν και ο τελικός έχει γυριστεί εδώ και καιρό… Το όνομα όμως της μεγάλης νικήτριας ήταν επτασφράγισο μυστικό.Το Mega λίγες ώρες πριν από τον τελικό ανέβασε στο επίσημο site του ολόκληρο το τελευταίο επεισόδιο με την ανάδειξη της μεγάλης νικήτριας. Τον τίτλο της πρώτης Junior Master Chef κατέκτησε η Λίλιαν!

Δείτε τη στιγμή της ανακοίνωσης:

πηγή:mediagate.gr

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Η Αγάπη Ενός Πατέρα Που Θα Σας Κάνει Να Δακρύσετε!!!

Πόσο εύκολα ξεχνάμε την οικογένειά μας. Πόσο εύκολα ξεχνάμε να τους πούμε Σ’ αγαπώ…

Όταν η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη καυγάδες και εκνευρισμό «είναι εύκολο να ξεχάσουμε ότι κάποτε ήμασταν οικογένεια», αναφέρει το βίντεο.

Το συγκινητικό διαφημιστικό σποτ μιλάει για την ανιδιοτελή αγάπη ενός πατέρα προς το γιο του, που ακόμη κι αν χώρισαν για μια στιγμή οι δρόμοι τους, η αγάπη θα τους φέρει και πάλι κοντά.

Δείτε την συγκλονιστική διαφήμιση που κάνει το γύρο του διαδικτύου και έχει κάνει χιλιάδες χρήστες να δακρύσουν…


πηγή:ierosagon.org

Ατάκες Γερμανού vs Έλληνα στη… δουλειά!



Μερικές από τις χαρακτηριστικές εκφράσεις που χρησιμοποιούν οι Έλληνες και οι Γερμανοί αντίστοιχα στον χώρο εργασίας:




Γερμανός: Σοβαρά; Απίστευτο! Εντυπωσιακό!
Έλληνας: Πω, πω κουφάθηκα ρε που…τη!

Γερμανός: Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα.
Έλληνας: Στ’ @…δι@ μου!

Γερμανός: Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα.
Έλληνας: Τι δουλειά έχω εγώ μ’ αυτές τις μ@λ@κίες;

Γερμανός: Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας…
Έλληνας: Να πάει να γ@…θεί και να το κάνει μόνος του ο κ@…λης!

Γερμανός: Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Έλληνας: Ο συνάδελφος είναι εντελώς μ@λ@κ@ς!

Γερμανός: Με συγχωρείτε…
Έλληνας: Έεεεε… Πσσστ! Μάστορα!

Γερμανός: Με συγχωρείτε κύριε!
Έλληνας: Έεεε! Εσύ! Ναι, εσύ ρε μ@λ@κ@!

Γερμανός: Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σας εξυπηρετήσω…
Έλληνας: Δε γ@…σαι, λέω ‘γω!

Γερμανός: Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της.
Έλληνας: Τι; Πήρε προαγωγή; Σκέψου πόσες πι…ες έκανε η κ@…λα!

Γερμανός: Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα;
Έλληνας: Τι τα έκανες ρε τα κωλόχαρτα;

Γερμανός: Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη.
Έλληνας: Καλά, σκατά έχεις στο μυαλό σου;

Γερμανός: Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε.
Έλληνας: Πάλι τα @ρ…δι@ μου πήρε!

Γερμανός: Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας.
Έλληνας: Πάλι χάλασε το μπουρδέλο!

Γερμανός: Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες.
Έλληνας: Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!

πηγή:failed.gr

Τα "άκουσε" ο Ροντούλης στο Διάσελλο Τρικάλων

Χρειάστηκε η παρέμβαση αντρών της Ελληνικής Αστυνομίας προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα εις βάρος του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Αστέριου Ροντούλη, το πρωί της Κυριακής στο Διάσελλο Τρικάλων.

Ο Υφυπουργός έφτασε στο χωριό προκειμένου να μιλήσει σε προγραμματισμένη εκδήλωση για το μέλλον της κτηνοτροφίας και τις επιδοτήσεις.

Νέοι κτηνοτρόφοι του Διασέλλου, αλλά και από τα γύρω χωριά, σύμφωνα με το karditsalive δεν άντεξαν να ακούνε για άλλη μια φορά υποσχέσεις για το μέλλον και αποδοκίμασαν έντονα, χρησιμοποιώντας βαριές εκφράσεις, τον Λαρισαίο υφυπουργό.
πηγή:trikalain.gr

Δείτε με τι πινακίδες κυκλοφορεί η τρόικα στην Αθήνα...(βίντεο)

Τόμσεν Χθες το απόγευμα ο κ. Παπαδήμος είχε συνεχείς συναντήσεις-συσκέψεις. Ο κ. Βενιζέλος έφτασε στο μέγαρο Μαξίμου στις 17:30 (με αυτοκίνητο) και ενημέρωσε τον κ. Παπαδήμο για τις επαφές του με την τρόικα.

Ο Τόμσεν και άλλος ένας τροικανός έφτασαν στο Μαξίμου στις 19:00 με αυτοκίνητο.Λίγο αργότερα αφίχθη πεζός και ο κ. Κουτρουμάνης.Μέχρι εδώ όλα καλά (τρόπος του λέγειν)

Το αξιοπεριέργο όμως είναι οι πινακίδες του αυτοκινήτου της τρόικας...Το όχημα που χρησιμοποιεί η τρόικα έχει πινακίδες Διπλωματικού Σώματος (ΔΣ, CD).Γιατί άραγε ;;

Είναι διπλωμάτης ο κ. Τόμσεν, πρέσβης, πρόξενος, ακόλουθος....;;;Tι σκατά είναι;;Ποιος από το υπουργείο Συγκοινωνιών έβγαλε αυτές τις πινακίδες και για ποιο σκοπό;


πηγή:tragiko.com

Άνδρες κομάντο έτοιμοι για όλα! (VIDEO)

Δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τους Αμερικανούς πεζοναύτες και το αποδεικνύουν στην πράξη.

Οι Έλληνες κομάντο, είναι πάντα έτοιμοι να βγουν στη πρώτη γραμμή κάθε επικίνδυνης αποστολής χωρίς να υπολογίζουν τίποτα, ακόμα και την ίδια τους τη ζωή.

Παρά την εξουθενωτική κούραση, οι βατραχάνθρωποι ρίχνονται στο καθήκον αφού πρώτα προσευχηθούν για την ασφάλεια τη δική τους και των «αδελφών» τους…

Το παρακάτω βίντεο «μιλάει» από μόνο του:


πηγή:newsbomb.gr

Βιονικό μάτι με ελληνική υπογραφή

Δίνει ελπίδες σε τυφλούς

Η επιστήμη καταφέρνει για μια ακόμη φορά να συγκριθεί με κάτι εξωπραγματικό, καθώς όπως υπόσχεται, ίσως μπορεί να χαρίσει και πάλι την όραση σε τυφλούς. Αυτό αναφέρει σήμερα η εφημερίδα Espresso, κάνοντας λόγο για μια επαναστατική, όπως φαίνεται, ανακάλυψη ενός ομογενούς καθηγητή στην Αυστραλία, που δίνει ελπίδες σε πολλούς ανθρώπους που έχουν χάσει την όρασή τους, να ξαναδούν ξανά το φως...

Ο Σταν (Ευστράτιος) Σταφίδας είναι σήμερα επικεφαλής έρευνας στο NICTA, το εθνικό ερευνητικό κέντρο της Αυστραλίας, που κατέχει βραβεία αριστείας σε τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας. Ο ίδιος, κάτοικος Μελβούρνης και απόφοιτος του Πανεπιστημίου της ίδιας μεγαλούπολης, έχει παρά τα μόλις 40 του χρόνια, μια λαμπρή καριέρα πίσω του, λειτουργώντας εκτός άλλων, ως σύμβουλος επιφανών επιχειρήσεων επικοινωνίας και τεχνολογίας.

Όπως εξηγεί ο επιφανής επιστήμονας, το «βιονικό μάτι» είναι μια νευρωνική πρόθεση που φυτεύεται στην ωχρά κηλίδα του ματιού, στο κέντρο του αμφιβληστροειδούς. Αυτό που κάνει είναι ότι διεγείρει ηλεκτρικά τα κύτταρα με σκοπό να δώσει αίσθηση όρασης. Έτσι ουσιαστικά είναι σαν να έχει κανείς μαι εξωτερική κάμερα, που του επιτρέπει να βλέπει.

«Ο Σκαφίδας αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι όπου οι Έλληνες έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν για την πρόοδο και την εξέλιξη της επιστήμης και της ανθρωπότητας, δηλώνουν τη δυναμική τους και υπερβάλλουν σε ζήλο», σημειώνει η εφημερίδα.
πηγή:newsbeast.gr

Επικίνδυνα τα ηρεμιστικά για την υγεία

Σύμφωνα με μια νέα πολυετή καναδική επιστημονική έρευνα, υπό την καθηγήτρια Ζενεβιέβ Μπελβίλ της Σχολής Ψυχολογίας του πανεπιστημίου Λαβάλ του Κεμπέκ, τα φαρμακευτικά σκευάσματα που παίρνουν πολλοί άνθρωποι για να καταπολεμήσουν την αϋπνία και το άγχος τους, μπορεί να συντομεύσουν τη διάρκεια της...

ζωής τους. Οι ερευνητές από το 1994 έως το 2007 μελέτησαν τις περιπτώσεις περισσότερων των 14.000 ατόμων ηλικίας 18 έως 102 ετών. Κάθε δύο χρόνια οι επιστήμονες κατέγραφαν διάφορα στοιχεία για τους εθελοντές, μεταξύ άλλων την κατανάλωση ηρεμιστικών και υπνωτικών χαπιών.

«Αυτά τα φάρμακα δεν είναι ζαχαρωτά και η λήψη τους πολύ απέχει από το να είναι αβλαβής», δήλωσε η Μπελβίλ. Λαμβάνοντας υπόψη τους λοιπούς παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τη θνησιμότητα, η Καναδή ερευνήτρια εκτίμησε ότι τα χάπια κατά της αϋπνίας και του άγχους σχετίζονται κατά μέσο όρο με μια αύξηση κατά 36% του κινδύνου πρόωρου θανάτου.

Τα υπνωτικά και τα ηρεμιστικά επηρεάζουν τους χρόνους αντίδρασης του ανθρώπου, το βαθμό εγρήγορσής του και την ικανότητα συντονισμού των κινήσεών του, με συνέπεια πιθανώς να οδηγούν σε περισσότερα μοιραία ατυχήματα.

Επίσης, τα φάρμακα αυτά μπορεί να επιδεινώνουν τυχόν αναπνευστικά προβλήματα στη διάρκεια του ύπνου, ενώ μερικά επιδρούν στο κεντρικό νευρικό σύστημα με τρόπους που μπορεί να επηρεάζουν την κρίση του ασθενούς, αυξάνοντας για παράδειγμα τον κίνδυνο αυτοκτονίας.
πηγή:enimerwsi.gr

«Πιάστηκε» δίδυμο Βούλγαρων για κλοπές καρτών ΑΤΜ

Δύο ακόμα συλλήψεις έγιναν στην Αλεξανδρούπολη.

Συγκεκριμένα ένας 44χρονος και ένας 40, βουλγαρικής υπηκοότητας, πιάστηκαν στα δίχτυα της αστυνομίας με την κατηγορία της σύστασης εγκληματικής ομάδας Όπως διαπιστώθηκε οι δύο συλληφθέντες μαζί με ένα ακόμη άτομο, αγνώστων στοιχείων, που αναζητείται, είχαν συγκροτήσει εγκληματική ομάδα με δομημένη και διαρκή δράση, με σκοπό να προβαίνουν στην ανάληψη χρημάτων από ΑΤΜ, με τη χρήση πιστωτικών καρτών, διαφόρων ατόμων. 

Συγκεκριμένα, κατά την διενέργεια περιπολιών, οι αστυνομικοί, εντόπισαν τους δύο δράστες, οι οποίοι φορούσαν κουκούλες και ο ένας εξ αυτών περούκα, μπροστά από μηχάνημα ΑΤΜ, να προβαίνουν σε ανάληψη του χρηματικού ποσού των 300 ευρώ, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, ιδιοκτησίας άλλου ατόμου. 

Από τον έλεγχο που ακολούθησε, βρέθηκαν στην κατοχή τους, μεταξύ άλλων και κατασχέθηκαν 22 πιστωτικές κάρτες, διαφόρων κατόχων, δύο φορητοί υπολογιστές, τρία κινητά τηλέφωνα, δύο συστήματα ενδοεπικοινωνίας, 2.110 ευρώ, 63 δολάρια Αμερικής, 368 λέβα Βουλγαρίας, ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και μία περούκα. 

Από την μέχρις στιγμής αστυνομική έρευνα, προέκυψε ότι οι δύο δράστες πριν μία εβδομάδα περίπου προμηθεύτηκαν τις πιστωτικές κάρτες από συνεργό τους στην Βουλγαρία. 

Στη συνέχεια, το απόγευμα της Πέμπτης, εισήλθαν στην Ελλάδα και αφίχθησαν στην πόλη τηςΑλεξανδρούπολης, όπου, μέχρι τη σύλληψή τους, πραγματοποίησαν από τα ΑΤΜ διαφόρων τραπεζικών καταστημάτων, τέσσερις φορές, αναλήψεις χρημάτων, χρησιμοποιώντας κάθε φορά διαφορετική πιστωτική κάρτα. 

Η σύλληψη τους έλαβε χώρα χθες το βράδυ, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αλεξανδρούπολης. 

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην κα. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ η προανάκριση συνεχίζεται από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, για περισσότερη διερεύνηση της υπόθεσης.
πηγή:enimerwsi.gr