Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Δυσαρέσκεια Παπαδήμου για βουλευτές

Συχνό φαινόμενο θα είναι στο μέλλον τα συμβούλια των πολιτικών αρχηγών που συμμετέχουν στην κυβέρνηση Παπαδήμου υπό τον πρωθυπουργό. Αυτό συμφωνήθηκε τουλάχιστον στην τελευταία συνεδρίαση του συμβουλίου πολιτικών αρχηγών την Πέμπτη το βράδυ.

Η λειτουργία της κυβέρνησης και η ομαλή ψήφιση των νομοσχεδίων χωρίς απώλειες προβληματίζουν τον κ. Παπαδήμο ο οποίος μοίρασε ένα πολιτικό κείμενο στους αρχηγούς των κομμάτων, βάση του οποίου θα πρέπει να συμπεριφέρονται τα στελέχη και οι βουλευτές των τριών κομμάτων. Ο κ. Παπαδήμος δεν έκρυψε την δυσαρέσκειά του για συγκεκριμένους «αντιμνημονιακούς» βουλευτές οι οποίοι θεωρεί πως δημιουργούν κλίμα αρνητικό στην λειτουργία της κυβέρνησης. Ο κ. Παπαδήμος δεν κατονόμασε συγκεκριμένα μέλη των κοινοβουλευτικών ομάδων, όμως οι παρόντες αρχηγοί κατάλαβαν καλά ποιους εννοεί.

Σε αυτό το πλαίσιο ο κ. Παπαδήμος ετοιμάζει ανασχηματισμό, ο οποίος ενδεχομένως να γίνει με αφορμή την εκλογική αναμέτρηση στο ΠΑΣΟΚ στα τέλη του Μάρτη.

Ο ανασχηματισμός θα έχει δύο κατευθύνσεις: τη μείωση του αριθμού των μελών της κυβέρνησης και την απομάκρυνση από αυτή των υπουργών ή υφυπουργών που δεν κρίνονται αποτελεσματικοί.

Ο κ. Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε στον πρωθυπουργό ότι μπορεί να αποφασίσει για τις τύχες όλων των υπουργών που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, όπως εκείνος επιθυμεί. Βέβαια, όπως λένε πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, ποτέ ο κ. Παπανδρέου δεν εννοεί αυτά που λέει και θεωρούνται βέβαιες οι παρεμβάσεις από πλευράς Ιπποκράτους για να διασωθούν συγκεκριμένα άτομα που εξυπηρετούν τη δεδομένη στιγμή προσωπικές πολιτικές του κ. Παπανδρέου.

Ο κ. Αντώνης Σαμαρας από την πλευρά του δεν επιθυμεί αλλαγές και μάλλον έχει διαμηνύσει με τον τρόπο του πως θα ήθελε οι αντιπρόεδροι του κόμματος να μείνουν αμετακίνητοι στα υπουργεία του.

Ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης, τέλος, το πιθανότερο είναι να αντιδράσει στην πιθανή προσπάθεια απομάκρυνσης του κ. Βορίδη, ενώ ίσως να μην είχε την ίδια στάση για άλλα πρόσωπα από το ΛΑΟΣ που συμμετέχουν στην κυβέρνηση.
πηγή:newsbomb.gr

Οταν οι αριθμοί μιλούν: 25.000 λαθρομετανάστες απελάθηκαν το 2011

Mερικοί αριθμοί πρέπει να λέγονται και να ξαναλέγονται…

Εναν από αυτούς τον είπε σε συνέντευξή του ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ .Χρ. Παπουτσής όταν του επισημάνθηκε ότι το τελευταίο διάστημα και στο κέντρο της Αθήνας και σε γειτονιές της βλέπουμε λιγότερους αλλοδαπούς. «Τι έγιναν οι υπόλοιποι» ρωτήθηκε.

Οπως είπε ο κ. Παπουτσής « ή απελάθηκαν ή έφυγαν οικειοθελώς… Τον τελευταίο χρόνο -πρόσθεσε – πάνω από 25.000 παράνομοι μετανάστες έχουν απελαθεί. Από την περασμένη Ανοιξη έχουν ενταθεί οι έλεγχοι στην Αθήνα απ ό την Ελληνική Αστυνομία. Κάθε μέρα ελέγχονται» συνέχισε μιλώντας στην « Ισοτιμία»- κατά μέσο όρο 400 παράνομοι μετανάστες. Για όσους από αυτούς διαπιστώνεται και οποιαδήποτε παραβατική – παράνομη συμπεριφορά πέρα από τη δρομολόγηση της προσαγωγής τους στις Εισαγγελικές Αρχές, δρομολογούνται κατά προτεραιότητα και οι διαδικασίες διοικητικής απέλασης στις χώρες τους.

Και επιπλέον, τους τελευταίους μήνες έχει ενταθεί η δουλειά των Επιτροπών που εξετάζουν τις αιτήσεις για το άσυλο . Όταν παρέλαβα το Υπουργείο, πριν από 15 μήνες, ο αριθμός των εκκρεμών αιτημάτων ήταν 48.000. Σήμερα έχει περιορισθεί στις 30.000». Εδώ ισχύει ότι οι αριθμοί μιλούν…
πηγή:prionokordela.gr

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Της φέρνει λουλούδια κάθε εβδομάδα εδώ και 70 χρόνια!

Πρόκειται ίσως για τον πιο ρομαντικό άνδρα της Βρετανίας αν όχι όλου του κόσμου!

Ο 89χρονος Jack Mills, βετεράνος πολέμου, εδώ και 70 χρόνια φέρνει κάθε εβδομάδα στην γυναίκα του λουλούδια και κρατάει τον έρωτα τους ζωντανό! Συνολικά της έχει αγοράσει πάνω από 3.000ανθοδέσμες. "Στην αρχή, όταν γνωριστήκαμε, δεν είχα πολλά χρήματα και της έπαιρνα λίγες μαργαρίτες" δήλωσε ο κύριος Mills. Το ζευγάρι γνωρίστηκε σε ηλικία 18 ετών και είναι παντρεμένοι 70 χρόνια! όπως δήλωσαν ούτε ένα λεπτό δεν μετάνιωσανν για αυτό το γάμο!

Συνολικά βέβαια, όλα αυτλα τα χρόνια, έχει ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα άλλα όπως λέει γι' αυτόν έπιασαν τόπο γιατί έχει δίπλα του τον άνθρωπο που λατρεύει!



πηγή:mediagate.gr

"Έγραψαν" τον υιό Ψυχάρη Βόζενμπεργκ, Κυριάκος, Παυλόπουλος και Παπαθανασίου

Τι συνέβη στην κοπή της πίτας της ΟΝΝΕΔ

Mια... άκρως τυπική (έως και ψυχρή) χειραψία αντάλλαξαν η Ελίζα Βόζενμπεργκ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, o Προκόπης Παυλόπουλος και ο Γιάννης Παπαθανασίου με τον Ανδρέα Ψυχάρη στην χθεσινή κοπή πίτας της ΟΝΝΕΔ. Μάλιστα, στην διάρκεια της εκδήλωσης, οι τέσσερις γαλάζιοι βουλευτές, αλλά και όλοι οι πολιτευτές που βρέθηκαν στα γραφεία της Μεσογείων δεν αντάλλαξαν ούτε κουβέντα με τον γιο του μεγαλοεκδότη, Σταύρου Ψυχάρη. Bλέπετε κανείς δεν ξεχνά -και ειδικά ο πρώην τσάρος- τον πόλεμο που έκαναν στην κυβέρνηση Καραμανλή και την ΝΔ γενικότερα τα media που ελέγχει οπατήρ του συμβούλου του Αντώνη Σαμαρά. Όσο για την βουλευτή της Α' Αθήνας, έχει λάβει ήδη το μήνυμα ότι ο ισχυρός άνδρας του ΔΟΛ την θεωρεί... επικίνδυνη ανταγωνίστρια του κανακάρη του στην εν λόγω περιφέρεια και πως θα κάνει τα πάντα για να την βγάκλει από την εξίσωση. Χαρακτηριστικά των προθέσεων της οικογένειας Ψυχάρη είναι τα όχι και τόσο κολακευτικά παραπολιτικά που φιλοξένησε εσχάτως το ΒΗΜΑ για την γνωστή δικηγόρο.
πηγή:parapolitika.gr

Έντονο ενδιαφέρον από Κατάρ για επενδύσεις στον τουρισμό και στην αξιοποίηση ακινήτων

Για επενδύσεις στην αξιοποίηση ακινήτων και την ανάπτυξη των τουριστικών υποδομών ενδιαφέρεται το Κατάρ...ανταποκρινόμενο στο αντίστοιχο ενδιαφέρον της Ελλάδας για αποκρατικοποιήσεις, όπως προκύπτει από το οικονομικό φόρουμ που πραγματοποιήθηκε στο Λαγονήσι. Βασική προϋπόθεση είναι η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων, ενώ στο παρελθόν υπήρξαν παρερμηνείες στη συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, «για τις οποίες το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης φέρει η δική μας πλευρά», όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, που είχε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης, όπως και της αντίστοιχης που έγινε με τα Εμιράτα πριν από μία εβδομάδα.

«Η Ελλάδα και το Κατάρ είναι σήμερα έτοιμες να συνεχίσουν και να ενισχύουν την οικονομική τους συνεργασία», δήλωσε ο κ. Πάγκαλος ενώπιον 20 καταρινών και 80 ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων. Ταυτόχρονα, στο συνέδριο επισημάνθηκε ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος για συνεργασία στους τομείς της ενέργειας, της βιομηχανίας τροφίμων, καθώς και του τομέα της υγείας, που αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για την Ντόχα.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης τόνισε ότι η αύξηση στις αφίξεις και τα τουριστικά έσοδα κινήθηκε στο 10% το 2011 και προέβλεψε νέα άνοδο για την τρέχουσα χρονιά. Ο υφυπουργός υπογράμμισε σημεία της δεκαετούς στρατηγικής που έχει χαραχθεί, όπως την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τη βελτίωση των τουριστικών υποδομών, την ανάπτυξη ειδικών τουριστικών τομέων (κρουαζιέρα, συνεδριακός, θρησκευτικός, πράσινος τουρισμός). Ακόμα, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες για επενδύσεις στην κατασκευή συνεδριακών κέντρων, γηπέδων γκολφ, κέντρων θαλασσοθεραπείας και spa, θεματικών πάρκων, αθλητικών κέντρων και λιμενικών εγκαταστάσεων.

«Με την παγκόσμια οικονομία να αναμορφώνεται, τους ενεργειακούς πόρους να εξαντλούνται και άλλους να ανακαλύπτονται, έχουμε πολλά να κάνουμε», δήλωσε στη συνέχεια ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δόλλης, ο οποίος επισήμανε τον ρόλο του Κατάρ, όχι μόνο ως οικονομικού, αλλά και ως πολιτικού παίκτη στην ευρύτερη περιοχή.

Λίγο πριν την έναρξη των εργασιών του φόρουμ ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης είχε κατ' ιδίαν συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών του Κατάρ κ. Καμάλ, ο οποίος ηγήθηκε της αντιπροσωπείας της χώρας του, με αντικείμενο τις εξελίξεις στην περιοχή και τις δυνατότητες επενδύσεων.
πηγή:express.gr

Πληρώνουμε 110 υπαλλήλους για να κάθονται!

Λαϊκιστές και υποκριτές, χαρακτήρισε, αυτούς που αντιδρούν στην κατάργηση της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας – Θράκης, ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης ομολόγησε ότι πληρώνουμε δεκάδες υπαλλήλους για να κάθονται χωρίς να κρίνονται απαραίτητοι…

«Έχουμε 110 υπαλλήλους στην πρώην γενική γραμματεία οι οποίοι εδώ και 10 χρόνια δεν έχουν καμία αρμοδιότητα», είπε ο υπουργός.

Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι δε ντρέπονται να προβούν σε τέτοιες δηλώσεις… Δηλώσεις που εξοργίζουν το λαϊκό αίσθημα!

Αυτοί έχουν το μαχαίρι αυτοί και το καρπούζι που λέει και ο λαός! Ας αναλάβουν, επιτέλους, τις ευθύνες τους! Βαρεθήκαμε τα μεγάλα λόγια!
πηγή:prionokordela.gr

Χαράτσι και για τα αγροτεμάχια…

Σιγά μην δεν μας φορολογούσαν και τα αγροτεμάχια! 

Το περιμέναμε κι αυτό…Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή» σχετική εισήγηση υπάρχει στο γραφείο του υπουργού οικονομικών απο το περασμένο καλοκαίρι.

Το θέμα μάλιστα θα τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων για τη διαμόρφωση του Εθνικού Φορολογικού Συστήματος.

Ελεος πιά!
πηγή:prionokordela.gr

Επίθεση με γκαζάκια σε γραφεία του υπ. Πολιτισμού

Εμπρηστικός μηχανισμός με γκαζάκια, εξερράγη στις 2.30 τα ξημερώματα.

Ο μηχανισμός είχε τοποθετηθεί στην είσοδο πολυκατοικίας,στην οδό Μετσόβου 33, στα Εξάρχεια, όπου στεγάζεται η Οικονομική Διαχείριση του υπουργείου Πολιτισμού.

Σύμφωνα με την αστυνομία οι ζημιές που προκλήθηκαν είναι μικρές και δεν υπήρξαν τραυματισμοί.
πηγή:kentrinews.gr

Ένα φοβερό βίντεο που παρουσιάζει το δράμα της οικονομικής κρίσης

Το Blog "Powerline" διοργάνωσε έναν διαγωνισμό με βραβείο 100.000 δολαρίων για οποιονδήποτε μπορέσει να παρουσιάσει με τον πιο αποτελεσματικό και δημιουργικό τρόπο την σημασία και το δράμα της οικονομικής κρίσης. Αυτό είναι το βίντεο που κέρδισε τον διαγωνισμό.



Δείτε το!

πηγή:trelokouneli.gr

ΦΡΙΚΗ! Πατέρας – Κανίβαλος Έφαγε Το Νεογέννητο Παιδί Του

Αποτροπιασμό και φρίκη μόνο μπορεί να προκαλεί η είδηση ενός πατέρα – τέρας που έφαγε το νεογέννητο παιδί του..

Σύμφωνα με τον αυστραλιανό τύπο , οι κάτοικοι ενός χωριού της Παπούα στην Νέα Γουϊνέα βρήκαν μέσα σε ένα ορυχείο έναν άνδρα να τρώει το νεογέννητο μωρό ενώ αυτό ούρλιαζε.. 

Ο άνδρας είχα μάλιστα βαρύ ιστορικό κατάχρησης ναρκωτικών.

Οι κάτοικοι τον κυνήγησαν και τον μετέφεραν στο αστυνομικό τμήμα όπου και κρατήθηκε, ενώ παράλληλα συνελήφθη και η γυναίκα του. Δυστυχώς το μωρό δεν κατάφερε να κερδίσει τη μάχη για τη ζωή και υπέκυψε στα φρικτά τραύματα του.

Πολλοί από τους κατοίκους που ήταν παρόντες και αντίκρυσαν το απάνθρωπο αυτό γεγονός έπαθαν νευρικό κλονισμό.

πηγή:ierosagon.org