Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Χαράτσι και για τα αγροτεμάχια…

Σιγά μην δεν μας φορολογούσαν και τα αγροτεμάχια! 

Το περιμέναμε κι αυτό…Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή» σχετική εισήγηση υπάρχει στο γραφείο του υπουργού οικονομικών απο το περασμένο καλοκαίρι.

Το θέμα μάλιστα θα τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων για τη διαμόρφωση του Εθνικού Φορολογικού Συστήματος.

Ελεος πιά!
πηγή:prionokordela.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου