Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Η ΔΕΗ θα κόψει το ρεύμα σε ανάπηρο επειδή δεν πλήρωσε το χαράτσι

Το κράτος δείχνει για άλλη μια φορά το πραγματικό της πρόσωπο.. Συγκεκριμένα η ΔΕΗ, θα κόψει αύριο το ρεύμα στον κ. Δημογιάννη που έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας, επειδή δεν έχει πληρώσει το χαράτσι.. Ο Γιάννης Δημογιάννης κάτοικος της Αγυιάς κατήγγειλε στην πρωινή εκπομπή του....

ΑΝΤ1, ότι δεν μπορεί να πληρώσει το χαράτσι, που αγγίζει τα 950 ευρώ, όταν η αναπηρική σύνταξη που λαμβάνει είναι 600 ευρώ. Ο κ. Δημογιάννης πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας και υποβάλλεται σε καθετηριασμούς, ωστόσο σύμφωνα με το ειδοποιητήριο που έχει στα χέρια του, απειλείται από αύριο να μείνει χωρίς ρεύμα.



πηγή:newsit.gr

Διοικητές νοσοκομείων εισέπρατταν παράνομα λεφτά από κάθε ασθενή που επισκέπτονταν τα επείγοντα...

Και ξάφνου το υπουργείο Υγείας ανακάλυψε την …Αμερική. Ανακάλυψε ότι οι διοικητές των νοσοκομείων επί σειρά μηνών εισέπρατταν... παράνομα 5 ευρώ από κάθε ασθενή που επισκέπτονταν τα επείγοντα, ενώ ο νόμος προβλέπει πως το ποσό αυτό....

πρέπει να καταβάλλεται μόνο στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία. Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υγείας Ν.Πολύζος υποχρεώθηκε μετά τις αλλεπάλληλες καταγγελίες των νοσοκομειακών γιατρών να αποστείλει διορθωτική εγκύκλιο στις διοικήσεις των νοσοκομείων με την οποία εφιστά την προσοχή των διοικητών καθώς «κατά παράβαση της σχετικής νομοθεσίας εισπράττονται τα 5 ευρώ ακόμη και από ασθενείς που προσέρχονται στα τμήματα επειγόντων περιστατικών.

Ωστόσο το ζήτημα που προκύπτει τώρα είναι θα επιστραφούν τα χρήματα στους ασθενείς ή θα …κάνουν φτερά όπως πολλά άλλα;
Ο πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ) Δημήτρης Βαρνάβας σημειώνει χαρακτηριστικά: «Προκαλεί τουλάχιστον έκπληξη η όψιμη ευαισθητοποίηση του υπουργείου Υγείας που αποστέλλει εγκύκλιο στα Νοσοκομεία, μέσω της οποίας ομολογείται ότι για μεγάλο διάστημα οι Διοικήσεις παρανομούσαν ενσυνείδητα και ατιμώρητα, εισπράττοντας 5ευρω από τους πολίτες που προσέρχονταν στα Επείγοντα.

Η ΟΕΝΓΕ είχε ήδη από την άνοιξη καταγγείλει το ζήτημα σε συνέντευξη τύπου αναφέροντας πως ορισμένοι Διοικητές Νοσοκομείων είχαν οργιάσει, φτιάχνοντας ακόμη και δικό τους.. τιμοκατάλογο, όπως επί παραδείγματι ο Διοικητής του Νοσοκομείου Κατερίνης κ. Φαρμάκης».

Για την ΟΕΝΓΕ ανακύπτουν σειρά ζητημάτων μετά την παραδοχή του υπουργείου Υγείας όπως :
«Πώς είναι δυνατόν Διοικητές να γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους το υπουργείο Υγείας και ειδικότερα τον κ. Λοβέρδο, όταν σε δεκάδες άλλα ζητήματα αποπέμπονται με ταχύρυθμες διαδικασίες; Μήπως έως τώρα εισέπρατταν το 5ευρω με σιωπηλή προτροπή του κ. Λοβέρδου και τώρα που ο δελφίνος υπουργός προσπαθεί να οικοδομήσει φιλολαϊκό προφίλ τους εκθέτει και τους καταγγέλλει ως κοινά κλεφτρόνια;»

Επίσης τι θα γίνει με τα ποσά που εισπράχθηκαν με παράνομο τρόπο; θα πιστωθούν στους πολίτες μέσω του Δημόσιου Ταμείου, όπως συμβαίνει με τυχόν χρέη για νοσήλια;

Πάντως μετά από πρόσφατη απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΟΕΝΓΕ, οι γιατροί όλης της χώρας θα ξεκινήσουν από τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου κινητοποίηση διαρκείας, η οποία ανάμεσα στα υπόλοιπα θα περιλαμβάνει συνεργασία με κοινωνικούς φορείς και συλλογικότητες για κλείσιμο των ταμείων και άρνηση καταβολής του 5ευρου καθώς και του κόστους των εργαστηριακών εξετάσεων, που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν ακόμη και τα 100 ευρώ.

πηγή:iatropedia.gr

Προκαλούν Οι Τούρκοι, Ισχυρίζονται Ότι Πουλάμε Την Ακρόπολη!!

Απόβαση με 200 Τούρκους επιχειρηματίες αναγγέλει η τουρκική εφημερίδα Sabah…

Οι Τούρκοι έχουν κληθεί να συμμετάσχουν σε συζητήσεις για τις ελληνικές ιδιωτικοποιήσεις των 50 δισεκατομμυρίων. Σύμφωνα με τον Burcu Akdar, πρόεδρο της Ένωσης νέων επιχειρηματιών (GY-AD), θα συσταθεί μια ομάδα εργασίας για να συμμετάσχει στις συζητήσεις μετά από ανοιχτή πρόσκληση από την Ελλάδα.

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ

Η Sabah επικαλείται δηλώσεις του κ. Ιωάννη Πατσιαβού του ΣΕΒ,σύμφωνα με τις οποίες …θα έχουμε ιδιωτικοποιήσεις συνολικής αξίας 50 δισ. ευρώ, μεταξύ των οποίων 29 αεροδρόμια, με το αεροδρόμιο της Αθήνας στην πρώτη γραμμή, κρατικές τράπεζες, λιμάνια, μαρίνες, γήπεδα γκολφ και ξενοδοχεία. Θέλουμε η τουρκική επιχειρηματικό κόσμο να επωφεληθούν επίσης.

Σαν πολύ φορά έχουν πάρει οι επιχειρηματίες σε Ελλάδα και Τουρκία. Κάποιος να τους μαζέψει.
πηγή:ierosagon.org

Φόβοι Για Οικολογική Καταστροφή Μετά Το Ναυάγιο!!

Είμαστε έτοιμοι να επέμβουμε λέει ο υπουργός Περιβάλλοντος της Ιταλίας…

Φόβους για οικολογική καταστροφή μετά το ναυάγιο του πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia κοντά στο ιταλικό νησί Τζίλιο, εξέφρασε σήμερα ο ιταλός υπουργός Περιβάλλοντος Κοράντο Κλίνι.

«Ο κίνδυνος για το περιβάλλον στο νησί Τζίλιο είναι ιδιαίτερα αυξημένος και πρέπει επειγόντως να επέμβουμε. Στόχος μας είναι να αποτρέψουμε διαρροή του καυσίμου στη θάλασσα. Εργαζόμαστε πάνω στο θέμα αυτό. Αυτός είναι ο εφιάλτης μας από εκείνη τη νύχτα» εξομολογήθηκε ο υπουργός σε συνέντευξή του στην εφημερίδα La Stampa.

Ο υπουργός ανέφερε ότι οι δεξαμενές του πλοίου είναι γεμάτες με παχύρρευστο, βαρύ πετρέλαιο εσωτερικής καύσης που μπορεί να καταλήξει στον πυθμένα, ενδεχόμενο καταστροφικό.

Φοβούμενος το χειρότερο, ο Κλίνι εξήγησε ότι το καύσιμο αυτό μπορεί να διασκορπιστεί στη θάλασσα, μολύνοντας μια εξαιρετική ακτή με τις γνωστές στις περιπτώσεις αυτές επιπτώσεις για τη θαλάσσια πανίδα και τα πουλιά.

«Είμαστε έτοιμοι να επέμβουμε σε περίπτωση διαρροής στη θάλασσα. Όταν μπορέσουμε, θα αντλήσουμε το καύσιμο από τις δεξαμενές. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να λάβουμε υπόψη μας την επαπειλούμενη ισορροπία του πλοίου», πρόσθεσε ο Κλίνι.

Για τον υπουργό προτεραιότητα παραμένει η διάσωση επιζώντων. «Κάποια στιγμή θα πρέπει να απομακρύνουμε το πλοίο το οποίο κλείνει την είσοδο του λιμανιού και αποτελεί οικολογικό απειλή και πρόβλημα για τον τουρισμό», τόνισε ο Κλίνι.
πηγή:ierosagon.org

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα της εκπομπής « Κυριακή στο χωριό» στο Περτούλι

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα της εκπομπής της ΕΤ-3 «Κυριακή στο χωριό» με την Μάρνη Χατζηεμμανουήλ στο Περτούλι.

Δυο μέρες προ της κεντρικής εκπομπής έγιναν γυρίσματα στο Περτούλι και αναδείχθηκαν θέματα όπως: Περτουλιώτικα λιβάδια , μαγειρική στην ύπαιθρο, χιονοδρομικό κέντρο Περτουλίου, κτηνοτροφία, υλοτομία, αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες, πανεπιστημιακό δάσος Περτουλίου, επενδύσεις στην περιοχή κ.α.

Την ημέρα της κεντρικών γυρισμάτων στο Περτούλι χιόνιζε και πραγματοποιήθηκε μια καταπληκτική εκπομπή που θα εντυπωσιάσει τους τηλεθεατές και θα αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα του Περτουλίου και της ευρύτερης περιοχής.

Ο Δήμος Πύλης θα ήθελε να ευχαριστήσει όσους βοήθησαν για την πραγματοποίηση της εκπομπής και συγκεκριμένα: Το Αστικό και υπεραστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων, St.George Hotel & chalet , τον πρόεδρο Γιάννη Σούλιο και το χορευτικό του ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ, την δασκάλα χορού Μαίρη Γιαννακάκου και το χορευτικό από την Πύλη, τον συνεταιρισμό γυναικών Περτουλίου, τον συνεταιρισμό γυναικών Γαρδικίου, Ξενοδοχείο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ-Περτούλι,Ξενώνας ΦΙΛΟΚΩΣΤΑ-Περτούλι, Αρχοντικό ΛΟΥΚΑ-Περτούλι, Αρχοντικό ΧΑΤΖΗΓΑΚΗ-Περτούλι, Ξενώνας ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ-Περτούλι,ταβέρνα ΤΟ ΛΗΜΕΡΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ-Περτούλι, ταβέρνα ΤΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ -Περτούλι, ταβέρνα Ο ΑΛΕΚΟΣ-Περτούλι,ταβέρνα ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ-Περτούλι,ταβέρνα ΝΙΑΒΗΣ-Νεραιδοχώρι,ταβέρνα ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ-Νεραιδοχώρι, ταβέρνα ΕΥΤΥΧΙΑ-Ελάτη,ταβέρνα ΧΑΜΨΑΣ-Ελάτη, ταβέρνα ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ-Ελάτη, Extrim sport ΚΕΡΚΕΤΕΙΟ-Περτούλι, Αίθουσα ΛΟΥΚΑ-Περτούλι, Ιχθυοτροφείο πέστροφας ΚΑΛΛΟΣ-Αθαμανία,Μέλι ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ, τους αθλητικούς, πολιτιστικούς συλλόγους και τους εθελόντες του Δήμου Πύλης, τους κατοίκους του Περτουλίου και της ευρύτερης περιοχής και όλους όσους συμμετείχαν με κάθε τρόπο στην εκπομπή.

Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους μουσικούς: Σωτήρη Γοργογέτα, Σωτήρη Τόγελο, Σπύρο Αναστασίου, Κώστα Ακρίβο, Φώτη Τσιγαρίδα και Λευτέρη Σχορετσιανίτη.

Η εκπομπή θα προβληθεί από την ΕΤ-3 την Κυριακή 22 Ιανουαρίου, ώρα 14:00.




πηγή:trikalain.gr

«Ψαλίδι» στους μισθούς με τέσσερις κινήσεις

«Κλειδώνει» το σχέδιο περικοπών

Δραστικές περικοπές στις κλαδικές συμβάσεις αξιώνει η τρόικα, με στόχο το ψαλίδισμα των αποδοχών υψηλού και μέσου επιπέδου. Πρόκειται για μέτρα που εξ αντικειμένου θα επηρεάσουν και τους εργαζομένους στις ΔΕΚΟ και τις τράπεζες. Η έκβαση του κοινωνικού διαλόγου κρίνεται την Τετάρτη, οπότε συναντώνται οι εργοδοτικές οργανώσεις με τη ΓΣΕΕ

Όπως αναφέρει το Έθνος, σε περίπτωση που δεν υπάρξουν σημεία επαφής, η κυβέρνηση θα πρέπει να προωθήσει ρύθμιση, με δεδομένο το σαφές μήνυμα των δανειστών για περικοπή του μισθολογικού κόστους.

Ουσιαστικά έχουν ανοίξει όλα τα θέματα που αφορούν τους μισθούς και η... ατζέντα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

- Την καθιέρωση συγκεκριμένου ποσοστού «απόκλισης» των κλαδικών συμβάσεων από την εθνική συλλογική σύμβαση εργασίας. Στο «στόχαστρο» θα βρεθούν κυρίως συμβάσεις που υπερβαίνουν κατά 40% τις κατώτερες αποδοχές.
- Το πάγωμα όλων των αυξήσεων που προβλέπονται στην εθνική συλλογική σύμβαση (2,5% τον Ιούλιο), αλλά και στις κλαδικές συμβάσεις. Παράλληλα θα «παγώσουν» και οι ωριμάνσεις, δηλαδή οι τριετίες.
- Την επιβολή «πλαφόν» σε 13ο και 14ο μισθό. Το επικρατέστερο σενάριο προβλέπει το όριο αυτό να διαμορφώνεται στα 1.500 ευρώ για το δώρο Χριστουγέννων και στα 750 ευρώ για το δώρο Πάσχα και το επίδομα αδείας.
- Τη μείωση του μισθολογικού κόστους με ενίσχυση των λεγόμενων ευέλικτων μορφών απασχόλησης (π.χ. μερική απασχόληση, εκ περιτροπής εργασία). Είναι χαρακτηριστικό πως η εφαρμογή της τετραήμερης εργασίας οδηγεί σε μείωση του μισθολογικού κόστους κατά 20%.
πηγή:newsbeast.gr

Στην «προκρούστεια κλίνη» οι μισθοί των στρατιωτικών

Τρία σενάρια για περικοπές στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων

«Νυστέρι» ως και 20% στο μισθολογικό κόστος των στρατιωτικών βάζει το επιτελείο της κυβέρνησης με το νέο ειδικό μισθολόγιο.

Όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου», τα σενάρια που εξετάζει η κυβέρνηση είναι τρία: κατάργηση των μισθολογικών προαγωγών, «κόψιμο» επιδομάτων και διατήρηση μόνο τριών καθώς και την ενσωμάτωση των οδοιπορικών στο βασικό μισθό.

Ενόψει των νέων περικοπών η στρατιωτική ηγεσία κρούει των κώδωνα του κινδύνου για σοβαρές επιπτώσεις στην επιχειρησιακή ικανότητα των Ενόπλων Δυνάμεων.
πηγή:newsbeast.gr

Λ. Παπαδήμος: "Δεν είναι λύση η έξοδος από το ευρώ"

Η έξοδος από την ευρωζώνη και η επιστροφή στη δραχμή δεν αποτελεί επιλογή για την Ελλάδα, ξεκαθάρισε ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος σε συνέντευξή του στο CNBC.

Δήλωσε, παράλληλα, αισιόδοξος ότι η χώρα θα αποφύγει τη χρεοκοπία το Μάρτιο. «Στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τις δύο διαδικασίες και επίσης να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις που αναλάβαμε στο παρελθόν. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα το καταφέρουμε αυτό», είπε.

Αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις με τους ιδιώτες πιστωτές για την ανταλλαγή του ελληνικού χρέους (PSI), οι οποίες διεκόπησαν την περασμένη Παρασκευή, ο κ. Παπαδήμος εκτίμησε ότι «είναι απαραίτητη περισσότερη σκέψη για το πώς θα συγκεραστούν όλα τα στοιχεία».

«Είμαι όμως αισιόδοξος ότι θα συνεχιστούν (οι συζητήσεις) και ότι θα καταλήξουμε έγκαιρα σε μια αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία», πρόσθεσε ο Έλληνας πρωθυπουργός.

Όσον αφορά στους δύο βασικούς στόχους της Ελλάδας, δηλαδή το PSI και τη νέα δανειακή σύμβαση, είπε ότι οι δύο αυτές διαδικασίες θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες δύο ή τρεις εβδομάδες.

«Έχουμε πολλές προκλήσεις μπροστά μας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Παπαδήμος, προσθέτοντας ότι η χώρα έχει θέσει πολύ φιλόδοξους στόχους τόσο όσον αφορά στη μείωση του ελλείμματος όσο και στην αποκατάσταση της ανταγωνιστικότητάς της. «Θεωρώ όμως ότι έχει γίνει πρόοδος και είμαστε αισιόδοξοι ότι η πρόοδος αυτή θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς», τόνισε.
πηγή:briefingnews.gr

Επίκειται παρέμβαση Μέρκελ-Σαρκοζί στο ελληνικό «κούρεμα»!

Την παρέμβαση της Άνγκελα Μέρκελ και του Νικολά Σαρκοζί στη διαδικασία «κουρέματος» του ελληνικού χρέους προτίθενται να ζητήσουν οι ιδιώτες πιστωτές της χώρας μας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times, το Διεθνές Χρηματοπιστωτικό Ινστιτούτο (IIF), σκέπτεται να απευθύνει έκκληση στους δυο ηγέτες, προκειμένου να αρθεί το αδιέξοδο που παρουσιάστηκε στις διαπραγματεύσεις για την ανταλλαγή των ελληνικών ομολόγων.

Ο επικεφαλής του IIF Τσαρλς Νταλάρα δήλωσε στην εφημερίδα ότι μία κατ' αρχήν συμφωνία πρέπει να έχει «κλείσει» έως το τέλος της εβδομάδας, προκειμένου η διαδικασία της αναδιάρθρωσης να ολοκληρωθεί έγκαιρα - πριν από τη λήξη στις 20 Μαρτίου ελληνικών ομολόγων ύψους 14,4 δισ. ευρώ.

Ο κ. Νταλάρα εμφανίστηκε επικριτικός για τη στάση διαπραγματευτών της Ευρωζώνης σημειώνοντας ότι, δεν ανταποκρίνονται στο περίγραμμα της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου για την απομείωση του ελληνικού χρέους κατά 50%.

Καθιστώντας σαφείς τις «κόκκινες γραμμές» των διεθνών τραπεζικών κερδοσκοπικών κέντρων που εκπροσωπεί, ο κ. Νταλάρα ξεκαθαρίζει ότι, οι ιδιώτες επενδυτές δεν πρόκειται να αναλάβουν «παράλογες ζημιές», μέσου του επιτοκίου του νέου ομολόγου.

«Δεν αντιλαμβάνονται τη φύση μίας εθελοντικής συμφωνίας», διαμηνύει απειλητικά ο εκπρόσωπος του IIF.

Το ύψος του επιτοκίου των νέων 30ετών ομολόγων, εξάλλου, είναι ο λόγος πάνω στον οποίο προσκρούουν οι διαπραγματεύσεις για το PSI.

Διαβλέποντας πως ένα επιτόκιο λίγο κάτω από το 5%, το οποίο προέβλεπε η αρχική συμφωνία, είναι «ανεδαφικό» για την Ελλάδα, η Γερμανία προτείνει 2%-3% ενώ στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται το ΔΝΤ.

Πάντως οι τράπεζες αντιδρούν ζητώντας τοκογλυφικά επιτόκια επικαλούμενες αύξηση της ζημιάς των επενδυτών από το 60% σε τουλάχιστον 80%, όσον αφορά την παρούσα αξία των ομολόγων τους.
πηγή:briefingnews.gr

Αναβλήθηκε η δίκη ΑΕΚ – Ψωμιάδη

Αναβλήθηκε για τις 15 Φεβρουαρίου η δίκη μεταξύ της ΠΑΕ ΑΕΚ και του έγκλειστου στις φυλακές των Σκοπίων, Μάκη Ψωμιάδη.

Ειδικότερα η πλευρά Ψωμιάδη ζήτησε και πήρε αναβολή επικαλούμενη την απεργία των δικηγόρων.

Μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης εξακολουθεί να ισχύει η προσωρινή διαταγή που είχε εκδοθεί στα τέλη Δεκεμβρίου για το δέσμευση της περιουσίας (ύψους 21 εκατ. ευρώ), της οικογένειας Ψωμιάδη.

Η ΠΑΕ ΑΕΚ διεκδικεί αποζημίωση ύψους 80 εκ. ευρώ από τον Μάκη Ψωμιάδη, ποσό που φέρεται να έχει υπεξαιρέσει από τα ταμεία της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ, την περίοδο που ήταν ιδιοκτήτης της ομάδας.
πηγή:directnews.gr