Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Κόντεψε να σκοτώσει το ξύλο τον φίλο της κόρης του!

Σάλος με κακοποίηση 18χρονου στην Κρήτη.

Με τον πλέον άσχημο τρόπο επέλεξε ένας πατέρας από την Μεσαρά να τιμωρήσει ένα 18χρονο αγόρι που "τόλμησε" να δημιουργήσει σχέση με την 14χρονη κόρη του. Ο νεαρός, σύμφωνα με τις πληροφορίες εκλήθη από τον πατέρα της μικρής να συζητήσουν για την σχέση αυτή, ωστόσο κατέληξε μετά από πολλές ώρες στο Νοσοκομείο άγρια χτυπημένος και βασανισμένος.

Το θέμα έχει προκαλέσει σάλο στην ευρύτερη περιοχή, ενώ οι διωκτικές αρχές έχουν τεθεί σε επιφυλακή, για το φόβο να υπάρξει αντεκδίκηση από την πλευρά της οικογένειας του αγοριού

Όπως ανακοινώθηκε επισήμως από την αστυνομία, το ΑΤ Μοιρών σχηματίζει δικογραφία σε βάρος του 39χρονου για σωματικές βλάβες, απειλές, παράνομη κατακράτηση, παράνομη βία σε βάρος του 18χρονου . Επιπλέον η δικογραφία περιλαμβάνει και έναν 37χρονο για απειλές.

Σύμφωνα με όσα είπε στους αστυνομικούς ο 18χρονος χθες το απόγευμα , στο Δημοτικό Διαμέρισμα Τυμπακίου του Δήμου Φαιστού, συναντήθηκε με τον 39χρονο για προσωπικούς λόγους. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τους ο 39χρονος χτύπησε με τα χέρια του σε διάφορα σημεία του σώματός τον 18χρονο, προκαλώντας του σωματικές βλάβες. Στη συνέχεια τον μετέφερε με τη βία σε χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, όπου πήγε και ο 37χρονος, τον απείλησαν από κοινού για τη ζωή του και ο 37χρονος αποχώρησε.

Μετά, αφού ο 39χρονος οδήγησε σε ερημική τοποθεσία τον 18χρονο, του έδεσε τα χέρια με αυτοκόλλητη ταινία, τον χτύπησε με μεταλλικό εργαλείο, σε διάφορα σημεία του σώματος του, προκαλώντας του εκ νέου σωματικές βλάβες και με διάφορες πράξεις πρόσβαλλε την προσωπικότητα του.

Προανάκριση ενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Μοιρών, ενώ ο 39χρονος και ο 37χρονος αναζητούνται να συλληφθούν στα όρια του αυτοφώρου.
πηγή:newsbeast.gr

Που ωφελούν οι μπανάνες

Κατάθλιψη: Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα μεταξύ των ανθρώπων που πάσχουν από κατάθλιψη, πολλοί από αυτούς αισθάνονται πολύ καλύτερα αφού φάνε μια μπανάνα. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μπανάνες περιέχουν τρυπτοφάνη, ένα είδος πρωτεΐνης που το σώμα μετατρέπει σε σεροτονίνη, που μας κάνει να νιώθουμε χαρούμενοι και χαλαροί, βελτιώνει τη διάθεσή μας και γενικά μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ευτυχισμένοι.

Αναιμία: Υψηλή σε σίδηρο, η μπανάνας μπορεί να τονώσει την παραγωγή της αιμοσφαιρίνης στο αίμα και έτσι βοηθά σε περιπτώσεις αναιμίας....
Αρτηριακή πίεση: Αυτό το μοναδικό τροπικό φρούτο έχει εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, καθιστώντας το ιδανικό να κτυπήσει την αρτηριακή πίεση. Έτσι, η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων έχει επιτρέψει στον κλάδο της μπανάνας να κάνει επίσημες ανακοινώσεις για την ικανότητα της μπανάνας να μειώσει τον κίνδυνο της αρτηριακής πίεσης και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Εγκεφαλική δύναμη: 200 μαθητές σε σχολείο της Αγγλίας, βοηθήθηκαν στις εξετάσεις τους, αυτό το έτος, με την κατανάλωση μπανάνας στο πρωινό, το διάλειμμα και γεύμα σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν τη δύναμη εγκεφάλου τους. Η έρευνα έχει δείξει ότι το κάλιο στα φρούτα μπορεί να βοηθήσει στη μάθηση, καθιστώντας τους μαθητές πιο προσεκτικούς.

Δυσκοιλιότητα: Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μπορεί να βοηθήσουν στην αποκατάσταση της φυσιολογικής δράσης του εντέρου, βοηθώντας να ξεπεραστεί το πρόβλημα χωρίς την προσφυγή σε καθαρτικά.

Hangover: Ένας από τους ταχύτερους τρόπους για τη θεραπεία του Hangover είναι να γίνει ένα milkshake μπανάνα με μέλι. Η μπανάνα ηρεμεί το στομάχι και, με τη βοήθεια του μελιού, αυξάνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, ενώ ο οργανισμός καταπραΰνεται από το γάλα και ενυδατώνεται.

Καούρα: Οι μπανάνες έχουν μια φυσική επίδραση αντιόξινου στο σώμα. Έτσι εάν πάσχετε από καούρα, δοκιμάστε να φάτε μια μπανάνα για ανακούφιση.

Πρωινή αδιαθεσία: Το να τρώμε μια μπανάνα μεταξύ των γευμάτων μας βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και να αποφεύγουμε έτσι την πρωινή αδιαθεσία.

Τσιμπήματα κουνουπιών: Πριν φθάσετε να βάλετε κρέμα για τα έντομα, δοκιμάστε να τρίψετε την προσβεβλημένη περιοχή με το εσωτερικό της φλούδας της μπανάνας. Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι είναι εκπληκτικά επιτυχής στη μείωση του πρηξίματος και του ερεθισμού.

Νεύρα: Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β που βοηθούν στην ηρεμία του νευρικού συστήματος.

Πίεση και στην εργασία: Σπουδαστές στο Ινστιτούτο Ψυχολογίας στην Αυστρία, που βρέθηκαν υπό πίεση στην εργασία οδηγήθηκαν να καταβροχθίζουν με άνεση τροφές όπως η σοκολάτα και τα τσιπς. Κοιτάζοντας 5.000 ασθενείς νοσοκομείου, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι πιο παχύσαρκοι είχαν περισσότερες πιθανότητες να είναι σε θέσεις εργασίας υψηλής πίεσης. Η έκθεση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, για την αποφυγή του πανικού που προκαλεί έντονη επιθυμία για τροφές, πρέπει να ελέγχουμε τα επίπεδα του ζαχάρου στο αίμα μας, απολαμβάνοντας πλούσια σε υδατάνθρακες τρόφιμα κάθε δύο ώρες για να κρατηθούν τα επίπεδα σταθερά.

Έλκη: Η μπανάνα χρησιμοποιείται ως διαιτητικό τρόφιμο από εντερικές διαταραχές εξαιτίας της μαλακής υφής και απαλότητα της. Είναι το μόνο ωμό φρούτο που μπορεί να καταναλωθεί χωρίς άγχος στις περισσότερες περιπτώσεις. Εξουδετερώνει επίσης την υπερβολική οξύτητα και μειώνει τον ερεθισμό με επικάλυψη των βλεννογόνου του στομαχιού.

Έλεγχος της θερμοκρασίας: Πολλοί άλλοι πολιτισμοί βλέπουν τις μπανάνες ως «κρύα» φρούτα που μπορεί να μειώσουν τόσο τη σωματική και συναισθηματική θερμοκρασία των εγκύων γυναικών. Στην Ταϊλάνδη, παραδείγματος χάριν, οι έγκυες γυναίκες τρώνε μπανάνες για να εξασφαλίσουν ότι το μωρό τους θα γεννηθεί με μια δροσερή θερμοκρασία.

Εποχιακή συναισθηματική αναταραχή (SAD): Οι μπανάνες μπορούν να βοηθήσουν τους πάσχοντες από SAD επειδή περιέχουν τον φυσικό ενισχυτή διάθεσης tryptophan.

Κάπνισμα και Χρήση Καπνού: Οι μπανάνες μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους ανθρώπους που προσπαθούν να σταματήσουν το κάπνισμα. Οι B6 και B12 που περιέχουν, καθώς και το κάλιο και το μαγνήσιο που βρέθηκαν σε αυτές, βοηθούν το σώμα να ανακάμψει από τις επιπτώσεις της αποχής από τη νικοτίνη.

Άγχος: Το κάλιο βοηθά στην ομαλοποίηση του καρδιακού παλμού, στέλνει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ρυθμίζει το υδατικό ισοζύγιο του οργανισμού μας. Όταν είμαστε αγχομένοι, ο μεταβολικός ρυθμό μας αυξάνεται, μειώνοντας έτσι τα επίπεδα καλίου μας. Αυτοί μπορούν να εξισορροπούνται με τη βοήθεια ενός σνακ μπανάνας υψηλού καλίου.

Εγκεφαλικά επεισόδια: Σύμφωνα με την έρευνα στους New England Journal of Medicine, τρώγοντας μπανάνες ως μέρος μιας τακτικής δίαιτας μπορεί να μειώσετς τον κίνδυνο θανάτου από εγκεφαλικά επεισόδια κατά τουλάχιστον 40%!

Κρεατοελιές: Οι πρόθυμοι για φυσικές εναλλακτικές λύσεις ορκίζονται ότι αν θέλετε για να εξοντώσετε ένα κονδύλωμα, πάρτε ένα κομμάτι φλούδας μπανάνας και τοποθετήστε το στο κρεατοελιά, με την κίτρινη πλευρά. Προσεκτικά κρατήστε τη φλούδα στη θέση αυτή με λευκοπλάστη ή χειρουργική ταινία!


Έτσι, μια μπανάνα είναι πραγματικά μια φυσική θεραπεία για πολλά δεινά. Όταν τη συγκρίνετε με ένα μήλο, έχει τέσσερις φορές περισσότερη πρωτεΐνη, δύο φορές περισσότερους υδατάνθρακες, τρεις φορές φώσφορο, πέντε φορές βιταμίνη Α και σίδηρο, και δύο φορές τις άλλες βιταμίνες και μέταλλα.

Είναι επίσης πλούσια σε κάλιο και είναι ένα από τα μεγαλύτερης αξίας τρόφιμα. Έτσι ίσως ήρθε η ώρα να αλλάξει η γνωστή φράση, και να λέμε, «Μια μπανάνα την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα!»
πηγή:zougla.gr

Ταινία μικρού μήκους: "Κατοχή" - Συγκλονίζει...

...ο τόπος γύρω της μοιάζει ερειπωμένος, απάνθρωπος. Θαρρείς και όλος ο κόσμος έφυγε, μόνο το γαύγισμα πεινασμένων σκυλιών και οι κραυγές από τα κοράκια την αποσπούν και της θυμίζουν πως είναι ακόμα εκεί.

Ξέρει πως κλείνοντας απλά τα μάτια δεν αποτελεί λύση. Μα αν βρει την δύναμη να τα ανοίξει θα χαθεί με μιας η πλάνη της ασφάλειας που προσφέρουν κάποιες μάλλον ευτυχισμένες αναμνήσεις και ίσως η ιδέα πως δεν συμβαίνει αυτό. Μα τότε οι επιλογές θα είναι μόνο δυο. Να σκύψει το βλέμμα της υποκύπτοντας στο «πεπρωμένο» της ή να το κοιτάξει κατάματα....

''Σε μια σκοτεινή εποχή που και τα τελευταία αναχώματα της ελευθερίας
σαρώνονται από την ορμή του κατακτητή, μια Ελληνίδα κάνει την τελευταία
απεγνωσμένη προσπάθεια να διασώσει ότι της έχει απομείνει.
Μα όταν ακόμα και η ίδια της η υπόσταση απειληθεί, θα βρει το κουράγιο
να αντιμετωπίσει τον δυνάστη της κατάματα; ''...

''ΚΑΤΟΧΗ''
Μια αλληγορική ιστορία για το χτες και το σήμερα. Μια ανεξάρτητη παραγωγή μικρού μήκους, καρπός εθελοντικής προσπάθειας μιας ομάδας νέων ανθρώπων από το Ηράκλειο Κρήτης.
Βασισμένη σε μια ιδέα που γεννήθηκε ένα απόγευμα αρχές του περασμένου καλοκαιριού
από τον παραγωγό και σκηνοθέτη της ταινίας Άκη Μαυράκη, και που παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, μέσα από μια διαδικασία που κράτησε αρκετούς μήνες κατάφερε να υλοποιηθεί.

Χωρίς χορηγίες ή άλλη υποστήριξη, με ελλιπές εξοπλισμό και χωρίς προηγούμενη εμπειρία στον χώρο των κινηματογραφιστών, αλλά με πολύ μεράκι και την πεποίθηση ότι όλα είναι δυνατά αν πιστέψουμε σε εμάς, η ταινία θέλει να περάσει ένα μήνυμα.

Ότι στην Ελλάδα του σήμερα που βιώνει μια νέα σκληρή πραγματικότητα και δοκιμάζεται, που ο λαός μας κατά -συκοφαντείται διεθνώς, έχουμε χρέος και μπορούμε να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια μας.

"Βαγγέλη έχεις αυτονόητα την απόλυτη στήριξή μας"

Η θα τα παρατήσουμε τώρα ή θα πάμε μέχρι τέλους, χωρίς να βγάζει κανείς την ουρά του έξω», είπε η κ. Διαμαντοπούλου και απευθυνόμενη στον Ευάγγελο Βενιζέλο που περιέγραψε με δραματικούς τόνους την κατάσταση που έχει να αντιμετωπίσει η χώρα το....

επόμενο δίμηνο είπε: « Βαγγέλη έχεις αυτονόητα την απόλυτη στήριξή μας». Άσκησε κριτική στα κόμματα της αντιπολίτευσης τονίζοντας ότι το ΠΑΣΟΚ δεν είχε την απαραίτητη συναίνεσή τους και υπογράμμισε την ανάγκη «να βάλουμε στο κάδρο τη ΝΔ και να αποδεχθεί και να υπογράψει το νέο μνημόνιο» και να αντεπιτεθούμε στα κόμματα της Αριστεράς να καταθέσουν εναλλακτικές προτάσεις.

Η υπουργός Παιδείας εξήγησε ότι το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σ΄ αυτή την δύσκολη φάση γιατί «χάσαμε την ευκαιρία και έγινε φοβικός ο λόγος μας. «Η τρόικα λέει...» λεγόταν, και έτσι συμπεριφερθήκαμε ως υπάλληλοι κι όχι ως πολιτικοί». Πρόσθεσε επίσης ότι από ένα σημείο και μετά ο λόγος του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησης έγινε ελλειμματικός γιατί δεν υπήρχε Εθνικό Σχέδιο.

Η Διαμαντοπούλου ζήτησε με έμφαση να υπάρξει οριστική απόφαση από το Εθνικό Συμβούλιο που θα δεσμεύει όλους για τις διαδικασίες που θα ακολουθήσει το ΠΑΣΟΚ τονίζοντας όπου το Κόμμα και η Κ.Ο. συνεργάστηκαν προσχώρησαν χωρίς προβλήματα.
πηγή:trelokouneli.gr

VIDEO: Η Κηδεία Της Ελλάδας Σε Καρναβάλι Στα Σκόπια

«Καλά νέα. Απρόσμενα, μετά από μακροχρόνια ενόχληση, μας άφησε ο αγαπητός μας γείτονας, πρώην τουρκική επαρχία – Ελλάδα ή Γιουνανιστάν ή όπως αλλιώς μπορεί να ονομαστεί – στην ηλικία των 181 χρόνων. 1830 (Πρωτόκολλο του Λονδίνου) – 2011 (Χάγη). Η κηδεία θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο του Βέβτσανι στις 13 και 14 Ιανουαρίου.

Οι πενθούντες: Ευρωπαϊκή Ένωση, ΗΠΑ, Ρωσία, Σερβία…»,

Νέα πρόκληση κατά της Ελλάδας σημειώθηκε την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012 σε κωμόπολη των Σκοπιών. Ειδικότερα, στη διάρκεια ενός παραδοσιακού καρναβαλικού εθίμου στη Βέβτσανι παρουσιάστηκε μεταξύ άλλων μια παράσταση με τίτλο η «κηδεία της Ελλάδας», η οποία περιελάμβανε ένα φέρετρο, τυλιγμένο με τη σημαία της Ελλάδας και μια αναγγελία θανάτου όπου γινόταν γνωστός ο… θάνατος της χώρας μας.

Ανάμεσα στους πενθούντες αναφέρονται και ονόματα δημοσιογράφων της γειτονικής χώρας οι οποίοι έχουν εκφράσει μετριοπαθείς θέσεις όσον αφορά στο «επίμαχο» θέμα της ονομασίας.

Να σημειωθεί πως στη διάρκεια της παράστασης οι συμμετέχοντες προχώρησαν στην πυρπόληση της ελληνικής σημαίας με την οποία ήταν τυλιγμένο το φέρετρο.

Ευρεία κάλυψη στα εγχώρια Μ.Μ.Ε.

Εκτεταμένα ήταν τα δημοσιεύματα στα εγχώρια Μ.Μ.Ε. το Σάββατο, με τις περισσότερες αναφορές να περιλαμβάνουν άκρως υποτιμητικά σχόλια για την Ελλάδα.

«Καρναβαλική τρέλα: Το Βέβτσανι κήδευσε την Ελλάδα ενώπιον 10.000 επισκεπτών», είναι ο τίτλος στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Ντνέβνικ».

«Η κηδεία της Ελλάδας αποτέλεσε κεντρικό θέμα στο χθεσινό καρναβάλι στο Βέβτσανι, που γιορτάστηκε παρουσία υπουργών, του προέδρου του μεγαλύτερου κόμματος της Αντιπολίτευσης», επισημαίνεται στην αρχή του κεντρικού άρθρου.

Στο σχετικό ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού «AlfaTV» υπογραμμίζεται πως οι συμμετέχοντες στο καρναβάλι του Βέβτσανι, κρατώντας σημαία της ΠΓΔΜ «έθαψαν την Ελλάδα».

Το καρναβάλι στο Βέβτσανι διοργανώνεται κάθε χρόνο στις 13 και 14 Ιανουαρίου, με τους διοργανωτές να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πολιτική σάτιρα.

Να σημειωθεί πως στα σχόλια αναγνωστών που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της εφημερίδας «Ντνέβνικ», επικρίνεται έντονα το περιεχόμενο της παράστασης και επισημαίνεται ότι «κάθε άλλο παρά σάτιρα αποτελεί το κάψιμο σημαίας μίας ξένης χώρας».
πηγή:zougla.gr

Αστυνομικός γρονθοκόπησε γυναίκα με ειδικές ανάγκες – ΒΙΝΤΕΟ

Αστυνομικός βιντεοσκοπήθηκε από επιβάτη λεωφορείου την ώρα που χτυπούσε άγρια μια γυναίκα με ειδικές ανάγκες, στην προσπάθειά του να την κατεβάσει από το όχημα.

επιβάτης που τράβηξε το βίντεο δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή πως ο αστυνομικός είχε αντιληφθεί το πρόβλημα της γυναίκας και παρ όλα αυτά την χτύπησε στο πρόσωπο όταν αυτή τον αποκάλεσε μεγάλη προσωπικότητα .

Η γυναίκα μπήκε στο λεωφορείο με ένα καροτσάκι γεμάτο μαξιλάρια ήταν προφανές πως είναι άνθρωπος με ειδικές ανάγκες , δήλωσε ο άνθρωπος που έδωσε το βίντεο στην δημοσιότητα.


Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες όταν ο αστυνομικός προσπάθησε να κατεβάσει με την βία την γυναίκα από το λεωφορείο αυτή τον έβρισε όμως ο ίδιος δεν σεβάστηκε το γεγονός ότι η συγκεκριμένη γυναίκα ήταν με ειδικές ανάγκες.

πηγή:newsit.gr 

Ξέσπασε κατά Τρικαλινών πολιτικών … «σουρωμένος» στο Νοσοκομείο Τρικάλων

Στο «πόδι» το Νοσηλευτικό ίδρυμα των Τρικάλων από …μπινελίκια Τρικαλινού

Μάταιες αποδείχθηκαν οι προσπάθειες του νοσηλευτικού προσωπικού του Νοσοκομείου Τρικάλων την Παρασκευή το βράδυ, να …ηρεμήσουν Τρικαλινό που μεταφέρθηκε σε κατάσταση μέθης από την σύζυγό του στο Νοσοκομείο…

Ο … «σουρωμένος» Τρικαλινός, έβριζε και «σήκωσε στο πόδι» το Νοσοκομείο, με την έκπληξη όλων, να είναι πως δεν έβριζε την γυναίκα του που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο, αλλά εν ενεργεία Τρικαλινό βουλευτή και Τρικαλινό εν δυνάμει βουλευτή του ίδιου κόμματος…

Το τι «άκουσαν» τα δύο απόντα από τον χώρο πολιτικά πρόσωπα δεν περιγράφεται, ενώ άγνωστο είναι για ποιο λόγο ήταν στο «στόχαστρο» του…
πηγή:trikalanews.gr

Π. Αποστόλου: "Θα περιμένουμε να μας δώσουν το σχοινί που θα μας κρεμάσουν;"

Τα δυόμισι τελευταία χρόνια στην πολιτική σκηνή της πατρίδας μας παρακολουθούμε ένα κινηματογραφικό θρίλερ, όπου στυγνοί πολιτικοί εγκληματίες δολοφονούν και στην συνέχεια διαμελίζουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας μας, δηλαδή τη μεσαία αστική τάξη, τη ραχοκοκαλιά της κοινωνίας μας.

Επί δυόμισι χρόνια επιβάλουν στον Ελληνικό λαό λανθασμένες οικονομικές συνταγές, που έχουν όλες αποτύχει. Αυτοί, οι...
έμμισθοι πολιτικοί εκτελεστές συμβολαίων της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (koza nostrum) έχουν ένα και μοναδικό σκοπό, την διάλυση της Ελλάδος προκειμένου να υφαρπάξουν τον τεράστιων αποθεμάτων ορυκτό της πλούτο και τη δημόσια αλλά και ιδιωτική της περιουσία. Γιαυτό επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια κατεχόμενη οικονομικά και πολιτικά χώρα, που στην ίδια δεν θα ανήκει απολύτως τίποτε. Παρόλα αυτά, εξακολουθούν να εφαρμόζουν τις ίδιες αποτυχημένες συνταγές και έχουν το απύθμενο θράσος να ισχυρίζονται πως το κάνουν για «το καλό μας».

Κάτω από αυτή τη φιλοσοφία επέβαλαν μια φοροεισπρακτική επιδρομή με αυξήσεις στους φορολογικούς συντελεστές όλων των καταναλωτικών αγαθών, μείωση των μισθών και συντάξεων καθώς και περικοπή των δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδομάτων αδείας στους δημόσιους υπαλλήλους. Επίσης ψαλίδισαν τους μισθούς των ιδιωτικών υπαλλήλων και σύντομα θα εφαρμόσουν και την περικοπή, επιπλέον, των μισθών και την κατάργηση όλων των δώρων και στον ιδιωτικό τομέα, τον πλέον παραγωγικό τομέα της Ελληνικής κοινωνίας.

Κατά αυτόν τον τρόπο πέτυχαν, γιατί περί κατορθώματος πρόκειται, να διαλύσουν την αγορά με αποτέλεσμα την απόλυτη καθίζηση της οικοδομικής ανάπτυξης από όπου ζούσαν πολλά επαγγέλματα και της απόλυτης διάλυσης της εμπορικής αγοράς, αφού καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες των αυξανομένων λουκέτων των εμπορικών καταστημάτων. Έτσι, η ανεργία έχει εκτιναχτεί σε άκρως επικίνδυνα νούμερα και οι άνεργοι έχουν φθάσει τις 900 χιλιάδες (220 χιλιάδες τον τελευταίο χρόνο). Πολλοί δε από τους απολυμένους, που πνίγονται από τρέχουσες υποχρεώσεις, καταφεύγουν πολλές φορές σε ακραίες λύσεις, όπως οι αυτοκτονίες που έχουν το τελευταίο διάστημα αυξηθεί.

Ταυτόχρονα, οι νέοι μας αποφασίζουν να εγκαταλείψουν την πατρίδα μας και να βρουν αλλού την τύχη τους. Στις ημέρες μας βιώνουμε μεγαλύτερο κύμα μεταναστεύσεως από το 1960-61. Τα καθημερινά συσσίτια των δήμων και της εκκλησίας καθημερινά αυξάνουν και ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο κ. Λουκάς Παπαδήμος, επιχαίρεται γι΄αυτό. Έχουν οδηγήσει τρία εκατομμύρια Έλληνες κάτω από τα όρια της φτώχιας και ζουν ημέρες απόλυτης εξαθλίωσης. Το ασφαλιστικό μας σύστημα έχει περιέλθει σε πλήρες αδιέξοδο και έχουν θανατωθεί τα συνταξιοδοτικά προγράμματα από τη στιγμή που οι εισφορές προς τα ταμεία έχουν μειωθεί αφάνταστα.

Πολλοί από τους συνανθρώπους μας μη αντέχοντας τα δυσβάσταχτα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους, αναγκάσθηκαν να παραδώσουν τις πινακίδες (τουλάχιστον 700 χιλ.), στερώντας από το Ελληνικό δημόσιο, έσοδα που θεωρούσε πως θα εισπράξει. Τέλος βάζουν βαθιά το χέρι τους στη τσέπη των Ελλήνων πολιτών και κλέβουν, με την μέθοδο του αποφασίζουμε και διατάσουμε (της αλήστου μνήμης ρήση του Ζαγοριανάκου), το τελευταίο απόθεμά του, μέσω των χαρατσιών που επέβαλαν στους λογαριασμούς της ΔΕΗ ως τέλος ακίνητης περιουσίας και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης στα εκκαθαριστικά σημειώματα των εφοριών.

Ωστόσο, παρά τα παραπάνω, η μείωση των φορολογικών εσόδων έχει πάρει καταστροφικές διαστάσεις και το έλλειμμα στο τέλος του χρόνου εκτιμάται πως θα φθάσει στο 9,6% του ΑΕΠ, αν και τον μήνα Δεκέμβριο είχαμε απρόβλεπτη αύξηση των εσόδων. Το δημοσιονομικό εκτροχιασμό έρχεται να συμπληρώσει εκτός της μείωσης των φορολογικών εσόδων και η αύξηση των δημοσίων δαπανών. Έτσι, έχουμε το φαινόμενο να μην μπορεί να καταβληθεί το εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων, να έχει αυξηθεί πολύ ο χρόνος καταβολής των συντάξεων σε νέους συνταξιούχους και να ξεπερνά τα τρία χρόνια η καταβολή της συντάξεως των επικουρικών ταμείων.

Καταυτόν τον τρόπο η κρίση αυξάνει και η ύφεση βαθαίνει. Το ερώτημα, όμως που πλανάται σε όλο τον Ελληνικό λαό είναι: Αυτοί οι αχυράνθρωποι της εξουσίας (Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλος και Παπαδήμος) είναι απλά ανίκανοι ή συνειδητά έχουν δημιουργήσει την κοινωνική, οικονομική και πολιτική καταστροφή μας; Μήπως, στοχευμένα έχουν δημιουργήσει μια Εθνική καταστροφή που δεν έχει προηγούμενο και για να επαλειφθεί και να σηκώσει το Έθνος μας κεφάλι θα πρέπει να περάσουν πολλές δεκαετίες;

Μέσα, λοιπόν, στην ζοφερή αυτή κατάσταση, της απόλυτης εξαθλίωσης του Ελληνικού λαού, η μνημονιακή κυβέρνηση Παπαδήμου, σκέφτεται να πετσοκόψει κι άλλο τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα κατά 30-35%, καθώς και τις επικουρικές συντάξεις, χωρίς βεβαίως να έχει αγγίξει μέχρι αυτή τη στιγμή, ούτε να σκέφτεται να αγγίξει τους έχοντες και κατέχοντες της χώρας μας, δηλαδή τους μεγαλοεργολάβους, τους μεγαλοεφοπλιστές και τους μεγαλοβιομηχάνους. Τις επόμενες δε ημέρες, αυτή η μειοδοτική κυβέρνηση θα δέσει πισθάγκωνα τον Ελληνικό λαό υπογράφοντας την δανειακή σύμβαση και εκδίδοντας νέα ομόλογα του Δημοσίου που θα υπάγονται στο βρετανικό δίκαιο όπως και το χρέος μας και όχι στο Ελληνικό δίκαιο όπως ήταν μέχρι τώρα.

Κατά συνέπεια ότι έχει ψηφισθεί και ότι θα ψηφισθεί θα ισχύει και σε περίπτωση που για τον όποιο λόγο αναγκασθούμε να επιστρέψουμε στο Εθνικό μας νόμισμα, την δραχμή. Προσωπικά εκτιμώ πως μετά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης θα είμαστε για τους Γερμανοτσολιάδες της Ε.Ε. ένας άχρηστος εταίρος που δεν θα έχει τι άλλο να του πάρουν. Ως εκ τούτου, θα μπορούν να ξεκινήσουν τις κατασχέσεις της Δημόσιας και ιδιωτικής μας περιουσίας και να μας πετάξουν από την Ε.Ε.

Βέβαια, όλοι πρέπει να θυμόμαστε πως ένας εκ των πολιτικών δεσμεύσεων κάτω από τις οποίες δημιουργήθηκε αυτή η Κυβέρνηση Παπαδήμου με την υποστήριξη του ΠΑΣΟΚ της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, ήταν πως δεν θα πειραχθούν στο ελάχιστο οι μισθοί και οι συντάξεις. Ποια θα είναι, λοιπόν, η θέση του κ. Σαμαρά και του κ. Καρατζαφέρη σε μια τέτοια εξέλιξη;

Επίσης πρέπει να θυμόμαστε πως ο κ. Παπαδήμος από το βήμα της βουλής, μετά την ανάληψη της πρωθυπουργίας της χώρας, είχε δηλώσει τα εξής: «απορρίπτεται το αίτημα των πιστωτών να διέπονται τα ομόλογα που θα προκύψουν από το PSI από το αγγλικό δίκαιο». Κε Πρωθυπουργέ εξακολουθείτε να έχετε την ίδια άποψη; Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφέρω πως η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έχει στην κατοχή της Ελληνικά ομόλογα αξίας 60-70 δις €, που τα έχει πάρει ως εγγύηση από τις Ελληνικές Τράπεζες, προκειμένου να τις χρηματοδοτήσει. Όμως, έναντι της παραπάνω αξίας η ΕΚΤ έχει δώσει στις Ελληνικές Τράπεζες, ΜΟΝΟ 40-45 δις €.

Τα Ελληνικά ομόλογα της ΕΚΤ εξαιρέθηκαν από το κούρεμα της αποφάσεως της 27ης Οκτωβρίου. Κατά συνέπεια η ΕΚΤ θα εισπράξει στη λήξη τους 60-70 δις € ενώ έχει πληρώσει ΜΟΝΟ 40-45 δις €. Συνεπώς, δημιουργείται κατάφορη κλοπή 20-25 δις € από τον Ελληνικό λαό!!!
Έτσι μετά τα όσα ανέφερα παραπάνω, υπάρχει λύση στο Εθνικό, πλέον, πρόβλημα της χώρας;
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ για να μπορέσει με τα χρήματα αυτά να επανακινηθεί η οικονομία μας μέσω της ανάπτυξης και να μπορέσουμε σε βάθος χρόνου να πληρώσουμε τους δυνάστες δανειστές μας.

Επίσης, θα αναφέρω για άλλη μια φορά πως μετά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης από την κυβέρνηση Παπαδήμου, ο μεγάλος δυνάστης της Ε.Ε., η Γερμανία της κ. Μέρκελ δεν θα μας έχει καμία ανάγκη και θα μας αναγκάσει να φύγουμε από την Ε.Ε. και να επιστρέψουμε στη δραχμή. Διαφωτιστικό, άλλωστε το πρόσφατο δημοσίευμα του Γερμανικού περιοδικού «Der Spiegel» που αναφέρει μεταξύ των άλλων: «Η Ευρωπαϊκή κρίση χρέους, που απειλεί πολλές ευρωπαϊκές χώρες και οδηγεί λαούς και κράτη να υποφέρουν, αποτελεί ευλογία για τη Γερμανία. Οι γείτονές μας μπορεί να υποφέρουν αλλά η ευρωπαϊκή κρίση δημιουργεί συνθήκες που ωφελούν την γερμανική οικονομία. Η Γερμανία χάρη στην κρίση απολαμβάνει αρνητικά επιτόκια στο δανεισμό της από τις αγορές, πτώση της ανεργίας και εκτίναξη των εξαγωγών».

Άλλωστε, μετά την υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας εννέα χωρών της ευρωζώνης, από τον «οίκο αξιολόγησης» Standard and Poor’s, ξεκαθαρίζει απόλυτα το βρώμικο παιχνίδι των τραπεζιτών – κερδοσκόπων και η κ. Μέρκελ «αδειάζοντας μεγαλοπρεπώς» τον πολιτικά και ουσιαστικά χαμηλοϋψή, Σαρκοζί, παίζει μόνη της πλέον, στο παιχνίδι της εγκαθίδρυσης της παγκόσμιας δικτατορίας;

Τέλος, ποια άλλη επιβεβαίωση χρειαζόμαστε για το τι μας περιμένει μετά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης; Και αφού η Ελλάδα δεν έχει για Πρωθυπουργό τον Mario Monti, για να αντισταθεί περήφανα στην κ. Μέρκελ, αλλά έχει πρωθυπουργό «τον φίλο των δανειστών μας» Λουκά Παπαδήμο, τι θα πράξεις εσύ λαέ βασανισμένε; Θα υπομείνεις την υποδούλωση της πατρίδας σου; Θα υπομείνεις τον εξευτελισμό το δικό σου και της οικογένειάς σου; Θα δεχτείς την υποθήκευση του μέλλοντος των παιδιών σου;

Θα περιμένεις να σου δώσουν και το σχοινί που θα σε κρεμάσουν ή θα επαναστατήσεις και θα προλάβεις να τους κρεμάσεις πρώτος; 


Του Παναγιώτης Αποστόλου
Οικονομολόγος
πηγή:epirus-ellas.gr

Οι Αγανακτισμένοι επιστρέφουν στο Σύνταγμα

Σήμερα στι 4 μ.μ. το νέο ραντεβού

Οι Αγανακτισμένοι επιστρέφουν σήμερα στην πλατεία Συντάγματος για να ενώσουν και πάλι τις φωνές τους κατά των μέτρων και της κυβερνητικής πολιτικής.

Το σημερινό ραντεβού στο Σύνταγμα έχει δοθεί για τις 4 το απόγευμα.
πηγή:newsbeast.gr

Εξαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα

Αύξηση 398% καταγράφουν οι εξαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Eurostat στο πρώτο 10μηνο του 2011 πέρασαν τα ελληνικά σύνορα προς άλλα κράτη μέλη ή μη 972 ΙΧ έναντι 195 οχημάτων στο αντίστοιχο διάστημα πέρσι καταγράφοντας ουσιαστικά την τάση που πρόκειται να ακολουθηθεί το 2012 στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Όσον αφορά στην αξία των οχημάτων που έχουν εξαχθεί από την Ελλάδα εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως ενώ το 2009 και το 2010 τα οχήματα ανήλθαν σε 254 και 257 αντίστοιχα η αξία τους ήταν εντελώς διαφορετική με 1 εκατ. ευρώ για το 2009 και σχεδόν 3 εκατ. ευρώ για το 2010.

Όσον αφορά τις αξίες των 972 οχημάτων που έχουν εξαχθεί μέχρι τον Οκτώβριο ανήλθαν περίπου στα 5 εκατ. ευρώ!
πηγή:zougla.gr