Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Το «κλίμα στα Τρίκαλα» στη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ


Τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις, στο πώς το κόμμα είναι έτοιμο για την εκλογική μάχη, και για οργανωτικά θέματα ήταν ένα από τα θέματα που απασχόλησαν την συνεδρίαση της ΝΟΔΕ.

Μεγάλη όμως κουβέντα έγινε για τα τοπικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τις πρόσφατες αποφάσεις για τον νομό Τρικάλων όπως για το σταμάτημα των μεγάλων έργων (Ε65) , σχολές ΤΕΙ , το κλείσιμο του ΙΚΑ Πύλης. Χωρίς διάλογο, χωρίς επιχειρησιακό σχέδιο, χωρίς μελέτη, χωρίς λογική και αδιαφορώντας για τον Τρικαλινό πολίτη και τις επιπτώσεις. Η αναπτυξιακή υποχώρηση του νομού Τρικάλων, δυστυχώς δεν έχει όριο τονίστηκε. Για τον λόγο αυτό συμφωνήθηκε η ανάληψη δράσης και να μην παραμείνουμε απλοί θεατές των εξελίξεων.
πηγή:trikalain.gr

Δωρεάν εξέταση μαστού στο Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς»

Από 16 έως 20 Ιανουαρίου

Η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές και ο προληπτικός έλεγχος βοηθάει στην έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση της νόσου. Αυτό είναι το μήνυμα του προγράμματος ενημέρωσης, δωρεάν εξέτασης και εκπαίδευσης γυναικών στην αυτοεξέταση για καρκίνο του μαστού, που πραγματοποιεί το Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» με τη συνεργασία της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας.

Η ενημέρωση και η δωρεάν εξέταση θα πραγματοποιηθούν από 16 έως και 20 Ιανουαρίου (09:00 έως 13:00), στο χώρο της γραμματείας των Εξωτερικών Ιατρείων του Νοσοκομείου. Παράλληλα, θα γίνεται εκπαίδευση των γυναικών, που το επιθυμούν, στην αυτοεξέταση του μαστού, για την οποία θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Το πρόγραμμα θα υλοποιήσει το Γραφείο Πρόληψης και Αγωγής Υγείας του Νοσοκομείου και το Ακτινοδιαγνωστικό Τμήμα- Μαστογραφίας, με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας Βασίλειο Γεωργούντζο, σε συνεργασία με ομάδα, εθελοντικής προσφοράς, η οποία θα αποτελείται από ιατρούς και νοσηλευτές.
πηγή:newsbeast.gr

Ψάχνουν δουλειά μέσω Facebook

Όλο και περισσότεροι κάνουν post... το βιογραφικό τους

Πληθαίνουν συνεχώς οι χρήστες του Facebook που αναρτούν… αγγελίες εύρεσης εργασίας στο προφίλ τους. Όλο και περισσότεροι άνεργοι επιλέγουν να γνωστοποιήσουν με αυτόν τον τρόπο σε όλες τις επαφές τους, ότι ψάχνουν για δουλειά, ελπίζοντας ότι κάποιος θα «ξέρει κάτι» που θα τους βγάλει από το αδιέξοδο.

Έτσι, το Facebook, από μέσο – κυρίως – ψυχαγωγίας και φιλικών επαφών, μετατρέπεται σε χώρο αναζήτησης δουλειάς.
Τον τελευταίο καιρό, όπως γράφει ο «Ελεύθερος Τύπος», έχουν αυξηθεί και τα γκρουπ εύρεσης εργασίας. Ομάδες χρηστών δημιουργούν σελίδες όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναρτήσουν το αίτημά τους για μια θέση εργασίας. Στην ίδια σελίδα αναρτώνται και αγγελίες προσφοράς εργασίας, αλλά, όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο, αυτές είναι πολύ λιγότερες…

Το θετικό είναι, πάντως, ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν βρει δουλειά με αυτόν τον τρόπο, ακόμη και σε μία τόσο δύσκολη εποχή.
πηγή:newsbeast.gr

Ν.Δ: «Το ΠΑΣΟΚ ταυτίζει το μέλλον του με τη χώρα»

Σφοδρή επίθεση στο ΠΑΣΟΚ για τις προτάσεις στελεχών του περί παράτασης των εκλογών εξαπολύει η Νέα Δημοκρατία αποδίδοντας ευθέως κατηγορίες ότι «απαιτούν να καταστρατηγηθεί η συμφωνία των πολιτικών αρχηγών
υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, να προταχθούν οι διαδικασίες εκλογής νέου προέδρου του ΠΑΣΟΚ και να τους δοθεί χρόνος, έτσι ώστε να μη ναρκοθετηθεί το μέλλον του κόμματός τους.»

Η κίνηση των επτά υφυπουργού και αναπληρωτών υπουργών, φίλων του Γ. Παπανδρέου σε συνδυασμό, με τα όσα κατά καιρούς έχουν λεχθεί από άλλα κορυφαία στελέχη, όπως η Α. Διαμαντοπούλου και ακόμη - ακόμη ο ίδιος ο Γ. Παπανδρέου, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

«Βάζουν το κομματικό συμφέρον πάνω από το εθνικό,» είπε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης και υποστήριξε πως «δείχνουν ξεκάθαρα ότι φοβούνται τη λαϊκή ετυμηγορία», σημείωσε όμως ότι «η κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να μετατραπεί και σε κατάρρευση της χώρας» ενώ προειδοποίησε πως «η Ν.Δ. δεν θα επιτρέψει στις εσωκομματικές σκοπιμότητες του ΠΑΣΟΚ να καθορίσουν το μέλλον της χώρας».

Σημαίνον στέλεχος της ΝΔ εκτιμά ότι ακόμη και η εμπλοκή που εμφανίστηκε με τις διαπραγματεύσεις για το PSI δεν αποκλείεται να «κρύβει» και ένα «υπόγειο παιχνίδι» στελεχών του ΠΑΣΟΚ για να καθυστερήσουν οι εκλογές. Ακόμη περισσότερα πάντως είναι τα στελέχη που διερωτώνται γιατί μέχρι χθες η κυβέρνηση έλεγε ότι οι διαπραγματεύσεις πηγαίνουν καλά και ξαφνικά σε λίγες ώρες υπήρξε αρνητική εξέλιξη.

«Το σαββατοκύριακο στο Εθνικό συμβούλιο θα αποκαλυφθεί ότι ταυτίζουν την διάσωση τους με την πορεία της χώρας,» ανέφεραν πηγές της ΝΔ, η οποία μένει αμετακίνητη στη θέση της για εκλογές πριν το Πάσχα όπως ξεκαθάρισε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος Κων/νος Μαρκόπουλος , μιλώντας στο Ράδιο 9. «Έχουμε βάλει ορόσημο το ΠΑΣΧΑ που είναι συγκεκριμένο αυτή τη φορά, το ΠΑΣΧΑ πρέπει να έχουμε μια καινούργια κυβέρνηση,» διεμήνυσε ο κ. Μαρκόπουλος.

Αλλά και ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Κων/νος Αρβανιτόπουλος που μετέχει στην κυβέρνηση Παπαδήμου δεν μάσησε τα λόγια του για τους συνάδελφους του που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ. «Δεν έχει την πολυτέλεια κανείς που συμμετέχει σε αυτή την κυβέρνηση να έχει στο μυαλό του οτιδήποτε άλλο παρά πώς να βοηθήσει να βγούμε από την κρίση,» είπε μιλώντας στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του Σκάι και τόνισε ότι «δεν έχει θέση σε αυτή την κυβέρνηση οποιοσδήποτε έχει στο μυαλό του οτιδήποτε άλλο.»
πηγή:briefingnews.gr

Αλέξης Τσίπρας: «Αν δεν αντιδράσουμε στα νέα μέτρα λιτότητας, τότε σε δυο χρόνια θα είμαστε εκτός ευρωζώνης»

Έξοδο από την Ευρωζώνη βλέπει ο πρόσεδρος του ΣΥΝ, αν δεν αντιδράσουμε στην πολιτική του Παπαδήμου, που όπως υποστηρίζει δεν έχει καμία νομιμοποίηση.

Σε συνέντευξή στο Βήμα της Κυριακής, ο Αλέξης Τσίπρας αναφέρει πως "η πολιτική της λιτότητας και των μνημονίων είναι αυτή που μας οδηγεί με εκτός ευρωζώνης. Όταν μια χώρα καταδικάζεται σε προγράμματα λιτότητας που μειώνουν δημόσιες δαπάνες και επενδύσεις και παραλύουν την οικονομία και ταυτόχρονα σε χαράτσια και άδικους φόρους που διαλύουν το φορολογικό μηχανισμό και μειώνουν, αντί να αυξάνουν, τα δημόσια έσοδα, τότε ο κίνδυνος της πτώχευσης είναι αναπόφευκτος. Μόνο που ακόμα και αυτό έχουν σχεδιάσει να συμβεί συντεταγμένα, δηλαδή εντός του ευρώ. Η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ, τουλάχιστον για τον επόμενο χρόνο θα δημιουργούσε ανεξέλεγκτο ντόμινο επιθετικής κερδοσκοπίας στην Ιταλία, την Ισπανία, τη Πορτογαλία".

Αναφερόμενος στο Λουκά Παπαδήμο και τα περί ανατροπής του και αν κάτι τέτοια εγκυμονεί κινδύνους ανέφερε: "Κινδύνους για τη χώρα και μάλιστα θανάσιμους, εγκυμονεί η ολοκλήρωση του έργου της κυβέρνησης Παπαδήμου. Μια κυβέρνηση που δε βάζει καμία κόκκινη γραμμή στη διαπραγμάτευση, είναι επικίνδυνη.

Ακόμη και ο Μόντι έθεσε όρια στη Μέρκελ. Αλλά ας μη κρυβόμαστε. Δεν υπάρχει καμία διαπραγμάτευση για το PSI. Υπάρχει ανακοίνωση των αιτημάτων των πιστωτών από τον κ. Νταλάρα και μεταφορά των εκβιασμών από τον κομιστή πρωθυπουργό προς τον Ελληνικό λαό. Αν θέλουμε να αποφύγουμε την ολοκληρωτική χρεωκοπία, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να απαλλαγούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται από την τρόικα και τις κυβερνήσεις που αποδέχονται τη πολιτική των μνημονίων".
πηγή:briefingnews.gr

Η Ελβετία επιστρέφει χρήματα… στην Ελλάδα !

Ελβετικό δικαστήριο αποφάσισε την επιστροφή χρημάτων στην Ελλάδα, μετά από αίτημα που είχαν υποβάλει οι δικαστικές αρχές της χώρας μας.

Μόνον που η απόφαση αυτή δεν αφορά τις καταθέσεις που έχουν στις τράπεζες της Ζυρίχης και της Γενεύης εκατοντάδες φοροφυγάδες συμπατριώτες μας.

Η επιστροφή αφορά ένα… ασημένιο οκτάδραχμο που βρέθηκε στη βόρεια Ελλάδα, υπολογίζεται ότι κυκλοφόρησε το 480 π.Χ από Θράκα ηγεμόνα.

Σύμφωνα με την ελληνική πλευρά, το οκτάδραχμο άλλαξε χέρια μέσα από εταιρείες off shore και τελικά πωλήθηκε το 2009 για 100.000 ελβετικά φράγκα (περίπου 82.000 ευρώ)

Το ελβετικό δικαστήριο έκρινε ότι πρόκειται για προϊόν εγκληματικής δραστηριότητας που εξήχθη παράνομα από την Ελλάδα και πωλήθηκε παράνομα στο εξωτερικό.

Πάντως, το όνομα του προσώπου που πούλησε το νόμισμα στον συλλέκτη αλλά και του συλλέκτη δεν έγιναν γνωστά.

πηγή:directnews.gr

Συνεργάτιδα του CNN επικροτεί τις αθλιότητες των πεζοναυτών

Η συνεργάτης του CNN και ραδιοφωνική παρουσιάστρια Dana Loesch, δήλωσε στην εκπομπή της ότι όχι μόνο πιστεύει ότι οι πεζοναύτες που ούρησαν στους νεκρούς Ταλιμπάν στρατιώτες είναι «cool», αλλά συμπλήρωσε πως θα ήταν πρόθυμη να συμμετάσχει κι εκείνη.

Μετά την αναπαραγωγή ενός κλιπ των ειδήσεων, το οποίο περιγράφει το σοκαριστικό βίντεο, η Loesch είπε: «Θα κατέβαζα το παντελόνι μου και θα το έκανα κι εγώ. Αυτή, ωστόσο, είναι η δική μου γνώμη. Θέλω ένα εκατομμύριο “cool” πόντους για αυτούς τους τύπους».

Αναρωτήθηκε, επίσης, για ποιον λόγο δημιουργήθηκε καν σκάνδαλο γύρω από το περιστατικό. «Ελάτε τώρα, εδώ πρόκειται για πόλεμο», είπε χαρακτηριστικά. «Έχω κανένα πρόβλημα με αυτό ως πολίτης των Ηνωμένων Πολιτειών; Όχι, δεν έχω».

Τα σχόλια αυτά έγιναν στη ραδιοφωνική εκπομπή «The Dana Show», η οποία εκπέμπει καθημερινά από έναν συντηρητικό ραδιοφωνικό σταθμό στο Σεντ Λούις.

Η Loesch, ωστόσο, δεν είναι η μοναδική που επικροτεί τις πράξεις των πεζοναυτών του επίμαχου βίντεο, καθώς και η συντηρητική blogger Pamela Geller εξέφρασε την υποστήριξή της και την «αγάπη» της για τους πεζοναύτες, λέγοντας πολύ χαρακτηριστικά: «Δεν με ΝΟΙΑΖΕΙ που οι συγκεκριμένοι πεζοναύτες ούρησαν επάνω σε αυτούς τους δολοφονικούς αγροίκους».

Από μεριάς του, την Παρασκευή, το CNN κυκλοφόρησε μια δήλωση σχετικά με τα σχόλια της Loesch, στην οποία αναφέρει: «Οι συνεργάτες του CNN είναι σχολιαστές οι οποίοι εκφράζουν ένα ευρύ φάσμα απόψεων, εντός και εκτός του CNN, προκαλώντας συχνά μεγάλη συμφωνία ή τη διαφωνία. Οι απόψεις τους είναι καθαρά δικές τους».


πηγή:directnews.gr

Έβρος: Μάχη σώμα με σώμα Τούρκων διακινητών και Συνοριοφυλάκων

Ένα ακόμη θερμό επεισόδιο, με πυροβολισμούς σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου, στον ποταμό Έβρο, μεταξύ Τούρκων δουλεμπόρων και Ελλήνων συνοριοφυλάκων.

Ένας εκ των δύο Τούρκων νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, αφού τον βρήκε σφαίρα στον μηρό του δεξιού του ποδιού.

Για να στηθεί η επιχείρηση σύλληψης των δύο Τούρκων που θεωρούνται ως το μεγαλύτερο κύκλωμα που δρα στην περιοχή Τυχερού – Γεμιστής και που μεταφέρει λαθρομετανάστες στην χώρα μας, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, χρειάσθηκαν άπειρες ενέδρες ,συλλογή και αξιοποίηση πληροφοριών και ένας σχεδιασμός που ξεκίνησε το απόγευμα της Παρασκευής και έληξε τα ξημερώματα του Σαββάτου.

Όλα αυτά έγιναν γιατί οι Ελληνικές αρχές γνώριζαν πως απέναντί τους είχαν δύο σκληρούς βαρκάρηδες που οπλοφορούσαν πάντοτε, ενώ στην Τουρκική πλευρά μία ομάδα πολλών ατόμων, που κάθε βράδυ μετέφεραν δεκάδες λαθρομετανάστες στην Ελλάδα μέσο του ποταμού.

Η επιχείρηση για την σύλληψη τους ξεκίνησε από το απόγευμα ,όταν οι Έλληνες συνοριοφύλακες περικύκλωσαν το σημείο, όπου η ίδια βάρκα ,με τους Τούρκους μετέφερε 40 περίπου λαθρομετανάστες σε τρία δρομολόγια.

Ειδικότερα, περίπου στις 1.30 μετά τα μεσάνυχτα από τον Εργίνη – που είναι παραπόταμος του Έβρου ακούσθηκε ο θόρυβος από την εξωλέμβια. Οι Έλληνες αστυνομικοί πήραν θέσεις και ετοιμάσθηκαν.

Η βάρκα έφθασε στην Ελληνική πλευρά και οι 15 λαθρομετανάστες κατέβηκαν σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και οι Τούρκοι έφυγαν με το φουσκωτό των 5μ. που διαθέτουν.

Οι συνοριοφύλακες ήξεραν ότι θα ακολουθούσαν και άλλα δρομολόγια, αφού οι θερμικές κάμερες είχαν εντοπίσει πολλά άτομα. Γνώριζαν ακόμη ότι στο επόμενο δρομολόγιο οι Τούρκοι δουλέμποροι θα ήταν πιο χαλαροί στα μέτρα προστασίας τους, αφού πάντα την πρώτη φορά ήταν πιο προσεχτικοί.

Γύρω στις 3 μετά τα μεσάνυχτα η βάρκα ξανακούσθηκε και πλέον ήταν όλα έτοιμα για το «πέσιμο». Η βάρκα έφθασε ,οι λαθρομετανάστες κατέβηκαν και οι συνοριοφύλακες ζήτησαν από τους Τούρκους βαρκάρηδες να παραδοθούν.

Αυτοί παρ’ ότι αιφνιδιάσθηκαν όχι μόνο δεν παραδόθηκαν αλλά αυτός που οδηγούσε άρχισε να πυροβολεί. Ακολούθησε για μισό λεπτό ανταλλαγή πυροβολισμών, μέχρι που χτυπήθηκε η μηχανή της βάρκας ,ενώ ο ένας Τούρκος δέχθηκε σφαίρα στο δεξί πόδι και ο άλλος συνελήφθη.

Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, συνελήφθησαν οι λαθρομετανάστες και η επιχείρηση ολοκληρώθηκε.

Λίγη ώρα αργότερα, οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι ο ένας εκ των δύο Τούρκων ήταν αυτός που είχε πυροβολήσει μία φορά κατά ανδρών της FRONTEX και σε μία άλλη επιχείρηση κατά Ελλήνων συνοριοφυλάκων.
πηγή:faros24.gr

Ο δικό σου σκύλος έχει profile στο Facebook;

Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα έρευνας, σύμφωνα με την οποία ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών των κοινωνικών δικτύων έχουν δημιουργήσει λογαριασμό στο κατοικίδιο τους!

Το infographic του eBay Classifieds είναι αδιάψευστος μάρτυρας του πόσο έχουν μπει στην ζωή μας τα κοινωνικά δίκτυα.

Η απάντηση εύκολη: Τόσo που ο σκύλος ή γάτα μας έχει... λογαριασμό στο Facebook!

πηγή:mediagate.gr 

Ο Καντάφι έδωσε στον Παπανδρέου 20 εκατ. δολάρια

Ο προσωπικός μάγειρας του Μουαμάρ Καντάφι, Μιόντραγκ Τζόρτζεβιτς αφηγείται τη ζωή του πρώην Λίβυου ηγέτη σε εκπομπή της σερβικής τηλεόρασης και αποκαλύπτει άγνωστες χρηματοδοτήσεις Ευρωπαίων ηγετών. 

Κατά την αφήγηση όμως ο μάγειρας δέχεται ερώτηση από τον δημοσιογράφο για το αν ο Καντάφι κατά καιρούς έχει βοηθήσει Ευρωπαϊκές χώρες για να έρθει η απάντηση «βόμβα».

Ο Καντάφι το 2005 έδωσε 20 εκατομμύρια δολάρια στο πρώην Έλληνα πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, προκειμένου αυτός να κατασκευάσει τουριστικό θέρετρο στη Βεγγάζη. Ναι καλά ακούσατε!

Δείτε το βίντεο και δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο σημείο 9:51 όπου ο μάγειρας εξομολογείται το μεγάλο μυστικό το οποίο όπως και να χει θα συζητηθεί πολύ.

Για ποιο λόγο λοιπόν και με ποια ανταλλάγματα, ο Καντάφι έδωσε το τεράστιο ποσό των 20 εκατομμυρίων δολαρίων στον Γιώργο Παπανδρέου και που επενδύθηκαν τα συγκεκριμένα χρήματα;

Το σίγουρο είναι πως τόσα χρήματα δεν τα δίνει κανείς αν δεν έχει να λαβαίνει το ανάλογο αντάλλαγμα είτε πρόκειται για τον ηγέτη ενός κράτους, είτε για έναν ισχυρό επιχειρηματία.

Μήπως ο Γ. Παπανδρέου θα έπρεπε να έχει δώσει σαφέστατες εξηγήσεις για το όπως φαίνεται πολύ σοβαρό ζήτημα;

Μάλιστα ο μάγειρας αναφέρει πως ο Μουαμάρ Καντάφι βοήθησε οικονομικά τόσο τον Νικολά Σαρκοζί κατά την προεκλογική του εκστρατεία, όσο και τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι.

Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δυο χώρες συμμετείχαν στους βομβαρδισμούς κατά του Λιβυκού στρατού.

Δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο




πηγή:newsbomb.gr