Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Γέμισαν τη Σαλαμίνα πλαστά χαρτονομίσματα

Συνελήφθησαν στη Σαλαμίνα, από αστυνομικούς του Τ.Α. Σαλαμίνα δυο άνδρες ηλικίας 17 και 22 με κατηγορίες περί κυκλοφορίας παραχαραγμένων χαρτονομισμάτων και διακεκριμένων κλοπών, ενώ αναζητείται ο 34χρονος συνεργός τους.

Πιο συγκεκριμένα οι δράστες διέπρατταν διαρρήξεις καταστημάτων και πραγματοποιούσαν συναλλαγές σε διάφορα καταστήματα της Σαλαμίνας, χρησιμοποιώντας πλαστά χαρτονομίσματα.

Από την έρευνα που διενεργήθηκε εξιχνιάσθηκαν δώδεκα περιπτώσεις συναλλαγών με πλαστά χαρτονομίσματα καθώς και τέσσερις διαρρήξεις καταστημάτων.

Το μεγαλύτερο μέρος των κλοπιμαίων καθώς και των αντικειμένων που αποκτήθηκαν με χρήση πλαστών χαρτονομισμάτων βρέθηκαν στα σπίτια των συλληφθέντων.

Στην κατοχή τους εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν επίσης πέντε πλαστά χαρτονομίσματατων πενήντα ευρώ.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά.

πηγή:newsbomb.gr

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Κατάθλιψη: Mήπως κινδυνεύω κι εγώ;

Τα γεγονότα των τελευταίων κυρίως μηνών μάς προκαλούν άγχος, ένταση και εντείνουν το αίσθημα της μοναξιάς και της απόγνωσης. Νιώθουμε αβοήθητοι, συχνά χωρίς εναλλακτική προοπτική. Η καθημερινότητα έχει γίνει βαριά και η αισιοδοξία για το μέλλον ανήκει πλέον στο παρελθόν. Βρισκόμαστε άραγε στο κατώφλι της κατάθλιψης ή μήπως έχουμε ήδη προχωρήσει στα ενδότερα της ασθένειας που θεωρείται η επιδημία της σύγχρονης εποχής; Σύμφωνα με την Πανελλήνια Επιδημιολογική Έρευνα του Ψυχιατρικού Τμήματος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, η οποία ανακοινώθηκε στο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο τον περασμένο Μάιο, ο κίνδυνος να εμφανίσει κάποιος κατάθλιψη μια φορά στη ζωή του κυμαίνεται γύρω στο 10%, ενώ αυτή τη στιγμή στη χώρα μας υποφέρουν από το σύνδρομο της κατάθλιψης 200.000 άνθρωποι. Ωστόσο, πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων έχει καταθλιπτικά συμπτώματα χωρίς να νοσεί από το πλήρες σύνδρομο. Αντιμέτωποι με το καταθλιπτικό (μελαγχολικό) συναίσθημα βρίσκονται σήμερα περίπου το 15,5% των γυναικών και το 11% των ανδρών, ενώ καταθλιπτικές ιδέες (π.χ. ιδέες ενοχής ή αναξιότητας, απαισιοδοξία και αυτοκαταστροφικές ιδέες) έχουν σχεδόν το 13,5% των γυναικών και το 8,5% των ανδρών. Το καταθλιπτικό συναίσθημα συνοδεύεται πάντοτε από μια απώλεια, πραγματική ή συμβολική. Η αίσθηση ότι δεν μπορούμε να επανακτήσουμε αυτό που χάσαμε ή αισθανόμαστε ότι χάσαμε μας δημιουργεί μελαγχολία. Το κατά πόσον, όμως, θα εκδηλώσουμε το σύνδρομο της κατάθλιψης εξαρτάται από πολλούς ακόμα παράγοντες (βιολογικούς, ψυχολογικούς, κοινωνικούς), οι οποίοι συχνά αλληλεπιδρούν. Ποιοι είναι αυτοί και πώς μπορούμε να τους διαχειριστούμε;

συνέχεια του άρθρου εδώ 
από τη ΜΥΡΤΩ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
πηγή:vita.gr

Γιατί δεν έβγαλε τσιμουδιά ο Άδωνις;

Ο κατά τα άλλα λαλίστατος υφυπουργός Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης δεν έβγαλε άχνα για την απόφαση του Χρυσοχοϊδη να καταργήσει τη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που με ΦΕΚ της 30ης Νοεμβρίου 2011 είχε περιέλθει στην αρμοδιότητα του υφυπουργού.

Δύο τινά συμβαίνουν
α) ή ο Καρατζαφέρης ετοιμάζει καμιά ρουκέτα και του είπε να μη μιλήσει ή
β) ο Γεωργιάδης εκδικήθηκε τους Μυτιληνιούς επειδή όταν πήγε στο κτίριο της γραμματείας στη Λέσβο πριν από 1,5 μήνα τον πλάκωσαν στα γιαούρτια και τα αβγά.

Δεν εξηγείται αλλιώς τέτοια σιωπή από τη στιγμή που μέχρι πρότινος σκυλοβριζότανε με τον Χρυσοχοϊδη και τον Παπουτσή για τις αρμοδιότητες.
πηγή:inews.gr

 Ν. Λέγκας: Να αναβληθεί η Γ. Σ. του ΤΕΙ Λάρισας την Τρίτη που θέλει να «εξαφανίσει» τα Παραρτήματα ΤΕΙ Τρικάλων

Την αναβολή λήψης οποιασδήποτε απόφασης της Γενικής Συνέλευσης του ΤΕΙ Λάρισας, η οποία θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη, αναφορικά με το μέλλον των Παραρτημάτων του ΤΕΙ που λειτουργούν στα Τρίκαλα, ζητά ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας με επιστολή που απέστειλε προς τον Πρόεδρο του ΤΕΙ Λάρισας κ. Ι. Κόκκορα.

Η επιστολή έρχεται σε συνέχεια της συνάντησης του κ. Λέγκα με τον αν. Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο αλλά και των σημερινών πληροφοριών σύμφωνα με τις οποίες στην συνεδρίαση αυτή θα συζητηθεί εισήγηση αφενός για την κατάργηση του Τμήματος Ανακαίνισης και Αποκατάστασης κτιρίων, αφετέρου για τη μεταφορά του Τμήματος Πολιτικών Δομικών Έργων στη Λάρισα.

Το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

Αξιότιμε κ. Πρόεδρε
Σύμφωνα με πληροφορίες στη Γενική Συνέλευση του ΤΕΙ Λάρισας, την Τρίτη 17 Ιανουαρίου, θα συζητηθεί εισήγηση σχετικά με την αναγκαιότητα λειτουργίας αλλά και τη χωροθέτηση των Τμημάτων του ΤΕΙ Λάρισας καθώς επίσης και των Παραρτημάτων του που λειτουργούν σε Τρίκαλα και Καρδίτσα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, με την εν λόγω εισήγηση προτείνεται αφενός η κατάργηση του Τμήματος Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων, αφετέρου η μεταφορά του Τμήματος Πολιτικών Δομικών Έργων στη Λάρισα.

Εκφράζω την απορία μου για την επίσπευση των διαδικασιών συζήτησης αυτών των θεμάτων, χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με τους θεσμικούς φορείς του Νομού μας, οι οποίοι πάντοτε συμμετείχαν στις διαδικασίες υποστήριξης και ανάπτυξης του ΤΕΙ Λάρισας.

Η απορία γίνεται μεγαλύτερη καθόσον, όπως με διαβεβαίωσε ο αν. Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, αρμόδιος για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κ. Αρβανιτόπουλος, κατά την πρόσφατη συνάντηση που είχα μαζί του, δεν πρόκειται να ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση για την κατάργηση των ΤΕΙ που λειτουργούν στα Τρίκαλα χωρίς προηγουμένως να εκφραστεί η άποψη της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και των αρμόδιων φορέων της περιοχής.

Κατόπιν των ανωτέρω, εκτιμώ ότι επιβάλλεται η αναβολή της συζήτησης και η λήψης κάθε σχετικής απόφασης που θα αφορά στο μέλλον του ΤΕΙ.

Άποψη μου επίσης είναι ότι με πρωτοβουλία σας, θα πρέπει να αρχίσει διάλογος με όλους τους θεσμικούς φορείς μέσα από τον οποίο θα προκύψουν και οι περαιτέρω ενέργειες.

Γίνεται αντιληπτό ότι σε αντίθετη περίπτωση μια απόφαση που θα αλλοίωνε τη δομή του ΤΕΙ Λάρισας, χωρίς μάλιστα να έχει προηγηθεί ο απαραίτητος διάλογος, ταυτόχρονα θα εξαφάνιζε και το τελευταίο ίχνος περιφερειακής συνείδησης που τόσο επιδιώκουμε όλοι μας να εμπεδώσουμε στη Θεσσαλία.

Με εκτίμηση

Ν. Λέγκας
Βουλευτής Ν. Τρικάλων
Νέα Δημοκρατία

Μερεντίτη: «Έληξε η θητεία Παπανδρέου, στηρίζω Βενιζέλο»

Η βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ Σούλα Μερεντίτη υπογράμμισε πως οι εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ πρέπει να ολοκληρωθούν σύντομα με την αλλαγή ηγεσίας ώστε να προχωρήσει και το κυβερνητικό έργο.

Η Σούλα Μεραντίτη που μίλησε στο ραδιόφωνο ΒΗΜΑ fm ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Εγώ επαναλαμβάνω η θητεία του κ Παπανδρέου έχει λήξει Αν γνωρίζω καλά έληξε την ίδια μέρα που παραιτήθηκε από πρωθυπουργός κι ως εκ τούτου το καταστατικό λεει ότι πρέπει να πάμε σε εκλογή νέου προέδρου»....

Όσο για τον Ευ Βενιζέλο και το ασυμβίβαστο υπουργού και υποψήφιου για το ΠΑΣΟΚ, η κα Μερεντίτη αναφέρει:

«Σίγουρα το να είσαι υπουργός Οικονομικών, ειδικά σήμερα σ αυτές τις κρίσιμες ώρες είναι πάρα πολύ δύσκολο. Μπορεί να σου αποσπά όλες τις δυνάμεις επί εικοσιτετραώρου βάσεως, αλλά εγώ θεωρώ ότι ο κ Βενιζέλος μπορεί και θα τα καταφέρει».
πηγή:trikalain.gr 

Νέα παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας

Λόγω της αυξημένης προσέλευσης των πολιτών στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ. για την προμήθεια των ειδικών σημάτων τελών κυκλοφορίας, με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου, παρατείνεται μέχρι και την Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012 η καταβολή των οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας καθώς και η θέση των οχημάτων σε ακινησία.

Ένα δεκαώροφο κτίριο με 1.000 χρωματιστές πόρτες!

Ο Νοτιοκορεάτης καλλιτέχνης και σχεδιαστής Choi Jeong-Hwa αποφάσισε να γίνει… ζωγράφος αστικών τοπίων! Χωρίς πινέλα, όμως, και χρώματα, αφού, όπως λέει ο ίδιος «δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τη ζωγραφική»!

Περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της πόλης και κάνοντας επισκέψεις σε παλιά κτίρια και μισογκρεμισμένα σπίτια, ψάχνοντας στα σκουπίδια(!) αλλά και στα εργοτάξια βρήκε τη λύση: 1.000 παλιές πόρτες ήταν ο… δρόμος που άνοιξε στη ζωγραφική τέχνη!

Τι εννοώ με αυτό; Ο Choi Jeong-Hwa συγκέντρωσε όσο πιο πολλές παλιές και -κυρίως- χρωματιστές πόρτες μπορούσε για να δημιουργήσει μια ασυνήθιστη και εντυπωσιακή εγκατάσταση στην πόλη, μεταμορφώνοντας ένα δεκαώροφο κτίριο σε πολύχρωμη κατασκευή.

Τοποθέτησε μία προς μία τις πόρτες στις εξωτερικές πλευρές του κτιρίου, δίνοντας χρώμα στο μουντό αστικό τοπίο της πόλης. Η εγκατάσταση, που φέρει την ονομασία «Doors», κέρδισε όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και ένα παράξενο ρεκόρ για τις περισσότερες πόρτες σε ένα ενιαίο κτίριο!

«Η κατασκευή από μακριά δημιουργεί την ψευδαίσθηση στον κόσμο ότι μπορεί, πιάνοντας το χερούλι, να ανοίξει όποια πόρτα θέλει και να μπει στο εσωτερικό!», λέει χαριτολογώντας ο καλλιτέχνης. Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι μια πόρτα… στην τέχνη τούς την ανοίγει!




πηγή:perierga.gr

Β. Κορέα: Σε στρατόπεδα εργασίας όσοι δεν θρήνησαν

Πολύμηνες καταδίκες σε στρατόπεδα εργασίας σε όσους δεν θρήνησαν σωστά το θάνατο του ηγέτη της χώρας, επιβάλλουν οι αρχές της Βόρειας Κορέας, σύμφωνα με δημοσίευμα που αναρτήθηκε στον ιστότοπο νοτιοκορεάτικης εφημερίδας.

Αμέσως μετά το τέλος της επίσημης περιόδου πένθους,πολλοί καταδικάστηκαν σε έξι μήνες καταναγκαστικά έργα, αναφέρει το δημοσίευμα, διότι δεν πήραν μέρος στις οργανωμένες τελετές πένθους ή γιατί δεν κατάφεραν να κλάψουν ή να δείξουν ειλικρινή θλίψη στις τελετές για τον Κιμ Γιονγκ Ιλ.

Άλλοι εστάλησαν σε στρατόπεδα επανεκπαίδευσης ή εκδιώχθηκαν σε αγροτικές περιοχές μαζί με τις οικογένειές τους επειδή επέκριναν την κληρονομική διαδοχή στην ηγεσία της χώρας, για τρίτη γενιά.

Ο Κιμ Γιονγκ Ιλ, ηγέτης της Βόρειας Κορέας για 17 χρόνια, πέθανε στις 17 Δεκεμβρίου σε ηλικία 69 ετών από καρδιακή προσβολή, σύμφωνα με τα κρατικά μέσα, και τη θέση του πήρε ο γιος του Κιμ Γιονγκ Ουν.
πηγή:megatv.com

Τραπεζικούς λογαριασμούς ΜΚΟ ανοίγει η ΕΛΑΣ

Ποιες είναι οι οργανώσεις που βρίσκονται στο στόχαστρο

Στο άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών τριάντα ατόμων που έχουν συστήσει Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις έχει προχωρήσει τις τελευταίες εβδομάδες η νεοσύστατη Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας της ΕΛΑΣ!
Η Οικονομική Αστυνομία...

μετά και από σχετικές καταγγελίες που αναφέρονται σε διασπάνθιση κρατικών επιχορηγήσεων, επιχειρεί με απόρρητα εμπιστευτικά έγγραφα της προς την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, να ρίξει φώς στις συναλλαγές των μελών των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.

Μία από τις πρώτες ΜΚΟ που έχουν βρεθεί στο «στόχαστρο» της ΕΛΑΣ είναι το «Διεθνές Κέντρο Αποναρκοθέτησης» που φέρεται τα τελευταία χρόνια να έχει λάβει επιχορήγηση ύψους 6,9 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Εξωτερικών, παρότι δεν εμφανίζει καμμιά δραστηριότητα.

Η ΕΛΑΣ έχει ζητήσει το άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών δύο μελών της οργάνωσης.

Οπως είπε στο «Βήμα» ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος που ήταν ένας από τους ιδρυτές της ΜΚΟ«το Διεθνές Κέντρο Αποναρκοθέτησης συνεργάζεται με τον ΟΗΕ και έχει προχωρήσει στην συλλογή ναρκών από περιοχές, συνολικής έκτασης 1,5 εκατομμυρίου τετραγωνικών μέτρων, που βρίσκονται σε εμπόλεμες ζώνες στη Βοσνία, το Λίβανο κι σ΄άλλες χώρες. Συνολικά στα συνεργεία αποναρκοθέτησης είχαν απασχοληθεί 400 άτομα που προέρχονται από τις ειδικές δυνάμεις. Η σχετική επιχορήγηση», παραδέχεται ο Τζεβελέκος, «μας δόθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών και προέρχεται από τα κοινοτικά κονδυλίων που δίνονται στην χώρα μας για ανθρωπιστική βοήθεια προς τρίτες χώρες. Πράγματι έχουμε κληθεί από την ΕΛΑΣ να δώσουμε πλήρη στοιχεία για τις συναλλαγές μας».

Παλαιότερα είχαν υπάρξει αναφορές για σχέσεις της συγκεκριμένης ΜΚΟ με Σέρβους παραστρατιωτικούς που σχετίζονταν με τον συλληφθέντα πρώην ηγέτη των Σερβοβοσνίων Ρόντοβαν Κάραζιτς αλλά και τον συνεργάτη του Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς, «Αρκάν».

Οπως σημείωναν στελέχη του «Διεθνούς Κέντρου Αποναρκοθέτησης» «πράγματι υπήρξαν επαφές με τα άτομα αυτά αλλά αυτές έγιναν προκειμένου να μας βοηθήσουν να βρούμε ένα όχημα με δορυφορικά συστήματα που μας είχαν κλέψει στην διάρκεια αποναρκοθετήσεων στην Βοσνία».

Μία άλλη Μη Κυβερνητική Οργάνωση που έχει μπει στο μικροσκόπιο της Οικονομικής Αστυνομίας είναι ο «Κύκλος της Πάτμου».

Η συγκεκριμένη ΜΚΟ φέρεται να έχει εισπράξει μέχρι το 2010 επιχορηγήσεις ύψους1.190.000 ευρώ για τη διοργάνωση κυρίως «περιβαλλοντικών συμποσίων». Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο το 2007 η επιχορήγηση που δόθηκε στον «Κύκλο της Πάτμου»ανήλθε στο ποσό των 256.000 ευρώ που χρησιμοποιήθηκε για τη διοργάνωση ενός περιβαλοντικού συμποσίου που «έκλεισε» με κρουαζιέρα στον Αμαζόνιο!

Στέλεχος της συγκεκριμένης ΜΚΟ παραχέθηκε ότι «πράγματι έχουμε κληθεί από την ΕΛΑΣ προκειμένου να δώσουμε στοιχεία για τις οικονομικές μας συναλλαγές».

Ο «Κύκλος της Πάτμου» δημιουργήθηκε στην Πάτμο με σκοπό να «παντρευτεί» η θρησκευτική συνείδηση με την οικολογική και περιβαλοντική ευαισθησία. «΄Εχουμε οργανώσει αντίστοιχα συμπόσια σε κρουαζιέρες στην Μαυρη Θαλασσα, στον Δούναβη, στην Αδριατική, στον Μισσισιπή αλλά και στην Αρκτική!», επισημαίνει το ίδιο στέλεχος της οργάνωσης. «Δεν έχουμε προχωρήσει σε καμμιά παράνομη συναλλαγή... ».

'Ερευνα διενεργείται από το Τμήμα Προστασίας Δημόσιας Περιουσίας της Οικονομικής Αστυνομιας και για την ΜΚΟ «Αλληλεγγύη», της οποίας εκπρόσωπος είναι ένας δικηγόρος.

Η εν λόγω οργάνωση έχει επιχορηγηθεί την περίοδο 2002-2004 με το ποσό των 7.100.000 ευρώ.

Παράλληλα, στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών έχουν ζητηθεί για το Κέντρο Στρατηγικού Σχεδιασμού για την Ανάπτυξη «Δήμητρα». Είναι μία Μη Κυβερνητική Οργανωση «κατά της φτώχειας» που ιδρύθηκε το 1991, έχει έδρα στην Λάρισα και διατηρεί παράρτημα στην Αθήνα. Η συγκεκριμένη ΜΚΟ έχει λάβει συνολικά 2.400.000 ευρω.

Επιπλέον, ελέγχονται για ύποπτες κρατικές επιχορηγήσεις το ελληνικό παράρτημα - ιδρύθηκε το 2004 - του «Διεθνούς Οργανισμού Γαλλοφωνιας», το «Ιδρυμα Αγα Χαν» και η«Οικολογική Κίνηση Δράμας».

Ο «Διεθνής Οργανισμός Γαλλοφωνίας» είναι ένας διεθνής οργανισμός γαλλόφωνων χωρών και κυβερνήσεων, με έδρα το Παρίσι,ο οποίος ιδρύθηκε στις 20 Μαρτίου του 1970.

Οπως αναφέρεται την ιδρυτική διακήρυξη «Ο Διεθνής Οργανισμός της Γαλλοφωνίας, δραστηριοποιείται στους χώρους της διεθνούς πολιτικής και της πολυμερούς συνεργασίας και συμβάλει στην εδραίωση της ειρήνης, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της διαρκούς ανάπτυξης». Ομως παραμένει άγνωστος ο λόγος χρηματοδότησης της εν λόγω οργάνωσης από το ελληνικό δημόσιο.

Το «Ίδρυμα Αγα Χαν» είναι μία διεθνής ΜΚΟ που έχει στόχο «την καταπολέμηση της φτώχειας σε περιοχές όπου η υπερβολική δημογραφική πίεση και η συσσώρευση του πληθυσμού έχει ως αποτέλεσμα τη σοβαρή υποβάθμιση των φυσικών πόρων και τις πολλές εποχιακές μετακινήσεις του αγροτικού πληθυσμού».

Κύριος στόχος της τα τελευταία χρόνια ήταν η ενίσχυση της περιοχής... Γκουτζαρατ στην Ινδία!

πηγή:tovima.gr

Μετά το λάδι, κινέζικο ενδιαφέρον και για τα κρητικά κρασιά

Πέρα από το χρυσοφόρο προϊόν της Κρήτης, το ελαιόλαδο, 
Κινέζοι επιχειρηματίες ενδιαφέρονται και για τους τοπικούς ποιοτικούς οίνους, όπως δηλώνει ο...περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.

Την ερχόμενη Τρίτη, Κινέζοι επιχειρηματίες, συνοδευόμενοι από τον εμπορικό ακόλουθο, θα έχουν αλλεπάλληλες επαφές τόσο με τον περιφερειάρχη Κρήτης όσο και με Ενώσεις, Συνεταιρισμούς αλλά και παραγωγούς, με στόχο τη σύναψη συνεργασιών, όχι μόνο στο ελαιόλαδο, αλλά και στο κρασί.

Τις επόμενες μέρες θα καταρτιστεί το πρόγραμμα των επισκέψεών τους, το οποίο θα περιλαμβάνει και σειρά επισκέψεων σε παραγωγικές μονάδες προκειμένου να πάρουν και μια γεύση από τους τοπικούς οίνους.

«Πιστεύω ότι θα έχουμε αποτελέσματα», σχολίασε ο Σταύρος Αρναουτάκης, του οποίου οι προσπάθειες έπιασαν τόπο, καθώς η παραπάνω εξέλιξη προέκυψε μετά από επαφές που είχε πρόσφατα με τον πρέσβη της Κίνας στην Αθήνα.

Προς Ουκρανία
Την ίδια ώρα, η Περιφέρεια Κρήτης προετοιμάζει το έδαφος και για τη δυναμική αγορά της Ουκρανίας, με στόχο την προώθηση τόσο του τουρισμού όσο και των αγροτικών προϊόντων, όπως λάδι, κρασί κ.ά.

Το Κίεβο θα πάρει μια γεύση της κρητικής κουλτούρας και παράδοσης, καθώς τον περιφερειάρχη θα συνοδεύουν κρητικά συγκροτήματα, τα οποία θα δώσουν το "παρών" στον εορτασμό των 80 χρόνων από την ίδρυση της Περιφέρειας Κιέβου.

Όπως δήλωσε ο κ. Αρναουτάκης, η Περιφέρεια Κρήτης διατηρεί μια αρκετά καλή συνεργασία με τον περιφερειάρχη Κιέβου, ο οποίος θα επισκεφτεί το νησί μας τον ερχόμενο Μάιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 1,5 εκατομμύριο Ουκρανοί πολίτες επισκέπτονται την Τουρκία κάθε χρόνο, ενώ, σε ό,τι αφορά τη χώρα μας, οι αφίξεις κινούνται σε χαμηλά επίπεδα, αφού δεν ξεπερνούν τους 60.000 τουρίστες.

ΜΙΚΡΗ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΤΑΣΗ

Ελπίδα οι εξαγωγές
Εντωμεταξύ, οινοποιοί της Κρήτης "ποντάρουν" στον εξαγωγικό τομέα, καθώς η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά την εσωτερική αγορά, αφού παρατηρείται μείωση πωλήσεων τόσο σε χώρους εστίασης όσο και στα ράφια, όπως παραδέχεται στη "Ν.Κ." ο πρόεδρος του Δικτύου Οινοποιών Νομού Ηρακλείου Νίκος Δουλουφάκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, πέρα από τις παραδοσιακές αγορές κρασιού όπως είναι η Γερμανία και το Βέλγιο, παρατηρείται μια μικρή αυξητική τάση των εξαγωγών ακόμη και σε νέες αγορές, όπως οι ΗΠΑ.

Πάντως, η άφιξη Κινέζων επιχειρηματιών στο Ηράκλειο ανοίγει νέους ορίζοντες συνεργασίας, με τους οινοποιούς να κάνουν τις σχετικές προετοιμασίες ώστε, πέρα από τις καλές εντυπώσεις, να πετύχουν και καλές συνεργασίες.
πηγή:flashnews.gr