Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Το Μουσείο του ανθρώπινου σώματος ( Corpus Museum of Human Body)

Το Μουσείο του ανθρώπινου σώματος ( Corpus Museum of Human Body) βρίσκεται κατά μήκος της εθνικής οδού...
A44 ανάμεσα στο Άμστερνταμ και τη Χάγη.

Το συγκεκριμένο μουσείου οδηγεί όσους το επισκέπτονται σε ένα φανταστικό ταξίδι μέσα σε ένα γιγαντιαίο ανθρώπινο σώμα στο οποίο..
μπορούν να δουν και να ακούσουν πώς λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της υγιεινής διατροφής, της υγιεινής ζωής και της σωματικής άσκησης.

Η περιήγηση στο μουσείο αρχίζει από μια κυλιόμενη σκάλα στο εσωτερικό του ποδιού και καταλήγει στους νευρώνες του εγκεφάλου με ενδιάμεσους σταθμούς το έντερο και τις κοιλίες της καρδιάς.

Το CORPUS χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα των εικόνων, ήχου και 3D εφέ για να παρουσιάσει και να εξηγήσει όλες τις πτυχές του ανθρώπινου σώματος.

Η ιστορία μιας σταγόνας

Το βιβλίο της Αμαλίας-Ειρήνης Τζιμοπούλου «Η ιστορία μιας σταγόνας» είναι μια ιστορία, στην οποία ο καθένας θ’ αναγνωρίσει στοιχεία του εαυτού του και της ζωής του.

Είναι μια ιστορία αυτογνωσίας γραμμένη από έναν άνθρωπο γεμάτο θέληση να προχωρήσει στη ζωή, δύναμη να είναι ο εαυτός του και αγάπη για να αγκαλιάσει όλα τα συναισθήματα της ανθρώπινης ύπαρξης.

«Η ιστορία μιας σταγόνας» μπορεί ν’ αγγίξει ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, γιατί μιλάει μέσα από τη γλώσσα της καρδιάς και όχι του μυαλού. Αυτό αποτελεί και την πραγματική δύναμή της.

Κάθε κεφάλαιο δοσμένο με εντελώς πρωτότυπο τρόπο, εξελίσσεται σαν παραμύθι, αναμειγνύοντας και εναλλάσσοντας το «φανταστικό» με το πραγματικό έχοντας τα στοιχεία τής φύσης στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Είναι μία ιστορία ύμνος στη δημιουργικότητα και στην ομορφιά, η οποία μέσα από εικόνες που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις, εμπνέει αισιοδοξία και σκορπίζει ευτυχία...

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:

Η Αμαλία - Ειρήνη Τζιμοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964. Ακολούθησε σπουδές στις Διεθνείς Σχέσεις του Πανεπιστημίου της Γενεύης. Στην πορεία της ζωής της, εκφράζοντας τον καλλιτέχνη που είναι μέσα της, ασχολήθηκε με την εσωτερική διακόσμηση και το art de la table. Πιστεύοντας πως η ευτυχία στη ζωή δημιουργείται από την ισορροπία σε σωματικό, συναισθηματικό και νοητικό επίπεδο, ασχολείται με εναλλακτικά θέματα που έχουν αποδέκτη τον παράγοντα άνθρωπο.Το βιβλίο της "Η ιστορία μιας σταγόνας" (εκδόσεις Ιωλκός, 2011) είναι η πρώτη της εμφάνιση στα ελληνικά γράμματα.

Κανονικά εκτελούν τις συνταγές οι φαρμακοποιοί της χώρας

Κανονικά εκτελούν από το απόγευμα της Πέμπτης τις συνταγές των ασφαλισμένων οι φαρμακοποιοί της Αττικής, καθώς έπειτα από δυο εβδομάδες κινητοποιήσεων του κλάδου τους ρυθμίστηκαν μια σειρά από ζητήματα οικονομικής κυρίως φύσεως.

Εξαιρούνται της χορήγησης επί πιστώσει οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ καθώς ο ασφαλιστικός φορέας της Επιχείρησης οφείλει μόνο για το έτος 2011 περίπου 10 εκατ ευρώ στον Σύλλογο της Αττικής.

«Η επαναφορά των εκπτώσεων από τις φαρμακευτικές εταιρείες προς τα φαρμακεία για πληρωμή τοις μετρητοίς, η δρομολόγηση της εξόφλησης των χρεών από τα Ταμεία του Δημοσίου και των Ελεύθερων Επαγγελματιών μέσω του πολυνομοσχεδίου και ο ορισμός συγκεκριμένης τακτικής ημερομηνίας για την πληρωμή των φαρμακείων από τον ΕΟΠΠΥ αποτελούν τρία μείζονα θέματα για τους φαρμακοποιούς που διευθετήθηκαν» αναφέρει στο protothema.gr ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής (ΦΣΑ), κ. Κώστας Λουράντος.

Σε επικοινωνία που είχε το βράδυ της Τετάρτης ο πρόεδρος του ΦΣΑ κ με τον πρόεδρο του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) κ. Γεράσιμο Βουδούρη συμφώνησαν τις οριστικές ημερομηνίες πληρωμών για το 2012 σε ό,τι αφορά τα χρέη του ασφαλιστικού υπερ-ταμείου.

Στο μεταξύ, την Πέμπτη κατατέθηκε στη Βουλή τροπολογία που αφορά τα χρέη του ΟΠΑΔ και του ΟΑΕΕ στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών. Σύμφωνα με αυτή, τα χρέη των δύο ταμείων προς τους Φαρμακοποιούς ύψους 350 εκατ ευρώ εντάχθηκαν στο πλαίσιο αποπληρωμής όλων των χρεών του Δημοσίου προς τους προμηθευτές με έκπτωση από τα φαρμακεία 3,5%. Η αποπληρωμή των χρεών θα γίνει από 15 έως 31 Μαρτίου 2012.

πηγή:protothema.gr

Σοκαριστικό video: Αμερικανοί στρατιώτες ουρούν πάνω σε πτώματα στο Αφγανιστάν

Σοκαριστικές είναι οι εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας. Στο βίντεο τέσσερις άντρες που φορούν στρατιωτικές στολές ουρούν επάνω σε τρία πτώματα γεμάτα αίμα, τα οποία βρίσκονται στο έδαφος. Και το αίσχος τους έχει και συνέχεια, καθώς όπως θα ακούσετε δεν διστάζουν να…
αστειευτούν για το κατόρθωμα τους!

«Ακόμη δεν έχουμε πιστοποιήσει την προέλευση ή τη γνησιότητα του εν λόγω βίντεο, όμως οι ενέργειες που απεικονίζονται δεν είναι σύμφωνες με τις βασικές μας αξίες και δεν αποτελούν ενδεικτική εικόνα του χαρακτήρα των πεζοναυτών στη χώρας μας», δήλωσε την Τετάρτη στο CNN ο εκπρόσωπος συνταγματάρχης της Διεθνούς Δύναμης Αρωγής για την Ασφάλεια του Αφγανιστάν (ISAF), Gary Kolb.

Ανακοινώθηκε και επίσημα το All star game στην Θεσσαλία

Για πρώτη φορά στην ιστορία του ALL STAR GAME, η διοργάνωση θα διεξαχθεί σε τρεις (3) ημέρες.

Συγκεκριμένα την Παρασκευή 2-3-2012 στην πόλη του Βόλου με τον αγώνα των Παλαιμάχων, το Σάββατο 3-3-2012 στην πόλη των Τρικάλων με τον αγώνα των Ελπίδων και τη διεξαγωγή του All star Basket με Καρότσι και την Κυριακή 4-3-2012 ο κυρίως αγώνα ALL STAR GAME στη Λάρισα. Επιπροσθέτως, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη διεξαγωγή Σεμιναρίου Προπονητών για νέους προπονητές σε συνεργασία με το ΣΕΠΚ και Σεμινάριο μπάσκετ από καταξιωμένους αθλητές σε ακαδημίες αθλητών στο Κλειστό Γυμναστήριο Καρδίτσας.
Στην εναρκτήρια συνέντευξη Τύπου, η οποία διεξήχθη το μεσημέρι της Πέμπτης (12/1) στην έδρα της Περιφέρειας Θεσσαλίας χαιρετισμούς απηύθυναν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός, ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού – Πολιτισμού και Κοινωνικής Συνοχής και Παλαίμαχου Διεθνή Μπασκετμπολίστα κ. Ευθύμης Ρεντζιάς, ο Πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ κ. Βασίλης Οικονομίδης και ο Αντιπρόεδρος του ΠΣΑΚ κ. Γιάννης Καλαμπόκης.

Το συνοπτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως ακολούθως:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2/3/2012 στην πόλη του Βόλου – Γήπεδο ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ
ALL STAR GAME ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ

ΣΑΒΒΑΤΟ 3/3/2012 στην πόλη των Τρικάλων – Γήπεδο Δ.Γ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ALL STAR GAME BASKET με ΚΑΡΟΤΣΙ
ALL STAR GAME ΕΛΠΙΔΩΝ

ΚΥΡΙΑΚΗ 4/3/2012 στην πόλη της Καρδίτσας – Κλειστό Γήπεδο Καρδίτσας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΠΟ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ BASKET LEAGUE ΟΠΑΠ ΣΕ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΑΘΛΗΤΩΝ

ΚΥΡΙΑΚΗ 4/3/2012 στην Πόλη της Λάρισας – Γήπεδο ΕΑΚ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
ALL STAR GAME GREEK STARS – REST OF THE WORLD

Το αναλυτικό πρόγραμμα των 3ήμερων εκδηλώσεων θα ανακοινωθεί την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012.

Ο κ. Αγοραστός σε δηλώσεις του ευχαρίστησε τον ΕΣΑΚΕ που αποδέχθηκε την πρόταση της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την «ανατρεπτική» όπως τη χαρακτήρισε και συνάμα πρωτόγνωρη διοργάνωση ενός All Star Game με παράλληλες εκδηλώσεις και στις 4 Θεσσαλικές πρωτεύουσες, τονίζοντας: «Η φετινή διοργάνωση θα είναι η πληρέστερη και με τη μεγαλύτερη δυναμική απ’ όσες έχουν γίνει μέχρι σήμερα. Βασιζόμαστε ως Περιφέρεια στην έως σήμερα εμπειρία μας από αντίστοιχου βεληνεκούς μεγάλες διοργανώσεις και σε συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ και τον ΠΣΑΚ αισιοδοξούμε ότι θα πετύχουμε σ’ αυτό το καινοτόμο εγχείρημα. Είμαστε βέβαιοι ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει και αυτή τη διοργάνωση καθώς μέσα σε τρεις μέρες θα συναντηθούν στη Θεσσαλία το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ». Ο κ. Αγοραστός υπογράμμισε ότι η διοργάνωση αυτή εκπέμπει πολλά μηνύματα, με κυριότερα εκείνα της αλληλεγγύης και της συνεισφοράς.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ κ. Βασίλης Οικονομίδης εξέφρασε την ικανοποίηση του που βρίσκεται ανάμεσα σε φανατικούς φίλους του μπάσκετ, αναφερόμενος στον περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστό, αλλά και πρώην παίκτες που τίμησαν την Ελλάδα όπως ο Ευθύμης Ρεντζιάς. «Το στοίχημα που θέσαμε για το φετινό All Star Game πιστεύουμε ότι θα το κερδίσουμε. Η ιδέα της Περιφέρειας ήταν γοητευτική και δεν μπορούσαμε να μην την αποδεχθούμε, παρά το γεγονός ότι κάτι αντίστοιχο δεν έχει ξαναγίνει στο παρελθόν. Εδώ στο κέντρο της Ελλάδας επιδιώκουμε τη συνάντηση όλων των γενεών του ελληνικού μπάσκετ, δίνοντας στον κόσμο την ευκαιρία να θαυμάσει παλαιές και νέες δόξες του αθλήματος».

Ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού, Ευθύμης Ρεντζιάς. Αναλυτικά τόνισε: «Ως Περιφέρεια Θεσσαλίας δίνουμε μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη του αθλητισμού και εκδηλώσεις όπως το All Star Game προβάλει την περιοχή μας σε όλη την Ελλάδα. Είναι σημαντικό το ότι θα έρθει κόσμος από όλη την Ελλάδα στις πόλεις μας. Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή του μπάσκετ που θα αποτελέσει τονωτική ένεση και για τις τοπικές αγορές. Εξάλλου ένα μεγάλο κομμάτι των χρημάτων που εισρέουν στη Θεσσαλία προέρχονται από τον τουρισμό και ειδικότερα από τον αθλητικό τουρισμό. Η Θεσσαλία ξέρει να φιλοξενεί τέτοιες εκδηλώσεις». 

Παρόντες κατά τη συνέντευξη τύπου ήταν οι αντιπεριφερειάρχες κ.κ. Ευθύμης Ρεντζιάς και Ζήσης Γρηγορίου, ο αντιπρόεδρος του ΠΣΑΚ κ. Γιάννης Καλαμπόκης, ο δ/ντης της ΕΣΑΚΕ κ. Κονδύλης και ο γραμματέας του ΠΣΑΚ κ. Κων/νος Αλεξανδρίδης
πηγή:sportrikala.gr

Τρίκαλα-Λιγότερα απορρίμματα λόγω κρίσης!

Τα στοιχεία της ΠΑΔΥΘ δείχνουν ότι με την εμβάθυνση της κρίσης παράγουμε λιγότερα σκουπίδια – Από Σεπτέμβριο και έπειτα η δραματική μείωση

Παράγουμε λιγότερα απορρίμματα. Η συγκεκριμένη διαπίστωση που προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία της ΠΑΔΥΘ Α.Ε. θα μπορούσε να ήταν αδιάφορη ή ακόμη και θετική αν δεν συνέπιπτε με την εμβάθυνση της κρίσης.

Είναι χαρακτηριστικό πως μόλις των περασμένο Δεκέμβριο ο όγκος των απορριμμάτων που καταλήγει στη χωματερή της Παλαιοσαμαρίνας μειώθηκε κατά 16% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010. 

Η θετική ανάγνωση της συγκεκριμένης μείωσης θα μπορούσε να συνδέεται με την ανακύκλωση και την επέκτασή της. Όμως, όσοι γνωρίζουν την πραγματικότητα στη διαχείριση των απορριμμάτων διαβεβαιώνουν ότι η μείωση αυτή δεν είναι αποτέλεσμα σημαντικής αύξησης της ανακύκλωσης. Είναι κυρίως, απόρροια της οικονομικής κρίσης. Καταναλώνουμε λιγότερο, άρα παράγουμε και λιγότερα απορρίμματα. Παρατηρώντας τα στοιχεία της ΠΑΔΥΘ, συμπεραίνει κανείς ότι η δραματική μείωση των απορριμμάτων που παράγουμε παρατηρείται από τον Σεπτέμβριο και έπειτα. Ταυτόχρονα δηλαδή, με την επιβολή νέων φοροεισπρακτικών μέτρων και την εμβάθυνση της οικονομικής ύφεσης. Πιο συγκεκριμένα, τον Αύγουστο του 2011 οι τέσσερις Δήμοι του Νομού (Τρικκαίων, Καλαμπάκας, Πύλης και Φαρκαδόνας) εναπόθεσαν στον ΧΥΤΑ της Παλαιοσαμαρίνας λιγότερα απορρίμματα κατά 3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010. Τον αμέσως επόμενο μήνα, παρότι είναι ο μήνας της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές (όσοι τουλάχιστον πήγαν) παρατηρήθηκε μείωση στην «παραγωγή» απορριμμάτων κατά 8%! Ο επόμενος μήνας, όταν δηλαδή, πληρώσαμε την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης και είχε ήδη ανακοινωθεί το «χαράτσι» στη ΔΕΗ η μείωση στα σκουπίδια ήταν κατά 18%! Τον Νοέμβριο κατά 11% και τον περασμένο Δεκέμβριο κατά 16%. Ο μήνας της κατανάλωσης λοιπόν, δε δικαίωσε αυτή τη φορά τη φήμη του, αφού όπως μαρτυρούν και οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα, μάζεψαν τα λιγότερα χαρτοκιβώτια (από τα εμπορικά) από κάθε άλλη χρονιά. 

Ανάλογη είναι και εικόνα στην Καρδίτσα, όπου υπάρχουν επίσης, στοιχεία από την ΠΑΔΥΘ. Εκεί η μείωση είναι κάπως μικρότερη. Τον Δεκέμβριο, για παράδειγμα, η μείωση ήταν 12%, τον Νοέμβριο 15%, τον Οκτώβριο 17% και τον Σεπτέμβριο 5%. 

Συνολικά, το προηγούμενο έτος, τα απορρίμματα που μεταφέρθηκαν στο ΧΥΤΑ στην Παλαιοσαμαρίνα μειώθηκαν από 93.973 τόνους στους 86.834 τόνους, εκ των οποίων οι 46.690 τόνοι προέρχονται από το Νομό Τρικάλων και οι 37.125 από το Νομό Καρδίτσας.
Η μείωση είναι ακόμη μεγαλύτερη σε σχέση με τα χρόνια προ κρίσης… Για παράδειγμα, το 2008 ο συνολικός όγκος των απορριμμάτων προσέγγισαν τους 100.000 τόνους!
πηγή:e-erevna.gr

Βρέθηκε ηρωίνη σε κελί των Φυλακών Τρικάλων

Αλλεπάλληλα περιστατικά στο εσωτερικό των Φυλακών Τρικάλων που προκαλούν έντονο προβληματισμό στις Αρχές ασφαλείας

Συνελήφθη, χθες το πρωί στα Τρίκαλα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Τρικάλων, 30χρονος Αλβανός ο οποίος βρίσκεται έγκλειστος στο σωφρονιστικό κατάστημα κράτησης Τρικάλων, για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.

Ειδικότερα, στην κατοχή του συλληφθέντα, έπειτα από έρευνα που έγινε στο χώρο κράτησής του, βρέθηκε και κατασχέθηκε, μία χάρτινη συσκευασία με ηρωίνη βάρους 1 γραμμαρίου.

πηγή:trikalanews.gr

Το δράμα των αστέγων στα Τρίκαλα ...

Στα όρια της εξαθλίωσης οδηγείται μεγάλη μερίδα του πληθυσμού στη χώρα μας και δυστυχώς τα σημάδια της κρίσης, έστω και πιο αργά από τα μεγάλα αστικά κέντρα, αρχίζουν να εμφανίζονται και στα Τρίκαλα…

Από τις αρχές του Σεπτέμβρη η Δημοτική Αρχή Τρικάλων έχει αναλάβει το συντονιστικό ρόλο, κατ’ εντολήν του Υπουργείου Υγείας, για την καταγραφή των αστέγων και των… εν δυνάμει (!!!) αστέγων του Νομού μας. Μέχρι σήμερα έχουν καταγραφεί 50 τέτοιες περιπτώσεις και αναμένονται τα αποτελέσματα από Καλαμπάκα και Φαρκαδόνα. Πενήντα περιπτώσεις πάντως για τα Τρίκαλα είναι εξαιρετικά μεγάλος και ανησυχητικός αριθμός. Ήδη ο Δήμος Τρικκαίων φροντίζει για τη φιλοξενία ορισμένων που δεν έχουν… στον ήλιο μοίρα κυριολεκτικά, ενώ αναζητά λύσεις και για τους υπολοίπους. Το πιο εντυπωσιακό στην όλη υπόθεση είναι ότι το Κράτος καταγράφει και όσους θεωρεί πως… μπορεί να μείνουν άστεγοι μέσα στους προσεχείς μήνες. Πρόκειται για ανθρώπους οι οποίοι αδυνατούν να πληρώσουν τα ενοίκια των σπιτιών τους ή να διαχειριστούν τα στεγαστικά τους δάνεια. «Πρέπει να είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή, να έχουμε την υποδομή για να στηρίξουμε αυτούς τους ανθρώπους» λέει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Πρόνοιας του Δήμου Τρικκαίων κ. Ζήσης Γκουγκοστάμος ο οποίος αναζητά και χώρους για την… στέγαση όσων πρόκειται να μείνουν στο δρόμο στο επόμενο χρονικό διάστημα. Και ο Θεός να βάλει το χέρι του…
πηγή:trikalavoice.gr

 Συνελήφθησαν δύο Τρικαλινοί για "φρουτάκια"

Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Τρικάλων, ένας 52χρονος και ένας 56χρονος για παράβαση του Νόμου περί Παιγνίων.

Ειδικότερα, στο κατάστημα (αναψυκτήριο), ιδιοκτησίας του 52χρονου συλληφθέντα, είχε εγκατασταθεί και λειτουργούσε ένα (1) παιγνιομηχάνημα, πρόσφορο στο κοινό προς διενέργεια τυχερού απαγορευμένου παιγνίου.

Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι ο 52χρονος συνεκμεταλλευόταν τo παιγνιομηχάνημα, το οποίο λειτουργούσε χωρίς πιστοποίηση από την αρμόδια αρχή με 34χρονο ημεδαπό, ο οποίος αναζητείται.

Ο 56χρονος ημεδαπός συνελήφθη επίσης, διότι διεξήγαγε – συμμετείχε σε διεξαγωγή τυχερού παιγνίου.

Συνολικά κατασχέθηκαν:
  • ένα (1) παιγνιομηχάνημα και
  • το χρηματικό ποσό των 74,50 ευρώ, από τον ειδικό κερματοδέκτη του παιγνιομηχανήματος, ως προερχόμενο από την τέλεση αξιόποινων πράξεων.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Τρικάλων.
πηγή:trikalain.gr

Τρικαλινοί θα χορέψουν στην Κίνα

Ο Χορευτικός Όμιλος Τρικάλων προσεκλήθη επίσημα από το κινεζικό Υπουργείο Πολιτισμού να συμμετάσχει στις μεγάλες και λαμπερές εκδηλώσεις που διοργανώνουν στο Πεκίνο για την κινεζική Πρωτοχρονιά.

Είναι μεγάλη τιμή, η μεγαλύτερη ως τώρα για τον Χορευτικό Όμιλο Τρικάλων, που επιλέχθηκε ανάμεσα από μεγάλα και αξιόλογα χορευτικά συγκροτήματα της χώρας μας για να εκπροσωπήσουν όχι μόνο την Ελλάδα αλλά την Ευρώπη σ' αυτές τις εκδηλώσεις.

Η κινεζική Πρωτοχρονιά φέτος γιορτάζεται στις 23/1/2012, παρουσία χορευτικών συγκροτημάτων απ' όλο τον κόσμο, με χορούς και εντυπωσιακές παρελάσεις, αλλά και εκατοντάδες χιλιάδες θεατές.

Ο Χ.Ο.Τ. κάθε ημέρα θα αρχίζει και θα τελειώνει το χορευτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων τιμής ένεκεν. Ήδη η χορευτική ομάδα προετοιμάζεται εντατικά από τον χοροδιδάσκαλο κ. Παναγιώτη Μάνο και θα παρουσιάσει χορούς από τη Μακεδονία, Θράκη, Νησιά και Θεσσαλία. Την πρώτη ημέρα των εκδηλώσεων θα παρευρεθεί ο Έλληνας πρέσβης στο Πεκίνο, ο οποίος θα υποδεχθεί τον Χ.Ο.Τ. στην πρεσβεία, κάτι που αποτελεί ξεχωριστή τιμή για τον τρικαλινό όμιλο.

Η 25μελής αποστολή θα αναχωρήσει στις 19/1 και θα επιστρέψει στις 30/1/12.