Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

Ποια νέα δομή και ποια αναδιοργάνωση! Επιχειρησιακό σχεδιασμό κάνουν και μετά την κρίση με την Τουρκία οι βουλευτές!

Η υπόθεση με την αυτονόητη μεταφορά των πεζοναυτών από το Βόλο στο Ναύσταθμο, για να ΄ναι δίπλα στα αρματαγωγά που θα τους μεταφέρουν γνωστή. Η κοινή λογική το επέβαλλε, κάποιοι το προσπάθησαν ,αλλά είναι γνωστό ότι στη χώρα μας “έχουμε τσακωθεί με τη λογική”…

Τελευταία σοβαρή προσπάθεια για να μεταφερθούν οι πεζοναύτες έγινε επί υπουργίας Αποστολάκη. Με τον τότε Α/ΓΕΣ Αλκιβιάδη Στεφανή να “κάνει τον ψόφιο κοριό” για να μη κακοκαρδίσει μάλλον την κοινωνία του Βόλου. Αργότερα έγινε και παραμένει ΥΦΕΘΑ, στην κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Η προκήρυξη των εκλογών του Ιουλίου 2019, έδωσε την ευκαιρία στους βουλευτές και στους πολιτευτές του Βόλου να αποδείξουν ότι στην Ελλάδα μπορεί να υπάρξει …εθνική ομοψυχία! Ή συνενοχή όταν πρόκειται για “έγκλημα”. Όλοι μαζί διαμαρτυρήθηκαν στον τότε ΥΕΘΑ Ε.Αποστολάκη και τελικά η τότε κυβέρνηση αποφάσισε να “παγώσει” τη μεταφορά για μετά από τις εκλογές…

Οι εκλογές έγιναν, κυβέρνηση έγινε η ΝΔ που υποτίθεται έχει μεγάλη αγάπη για τις ΕΔ και αγωνία για το αξιόμαχο τους. Γι΄ αυτό και επί 14 μήνες δεν έκανε τίποτα ούτε καν για την αυτονόητη επαναλαμβάνουμε ανάγκη μεταφοράς των πεζοναυτών δίπλα στα αρματαγωγά . Ήρθε και η σοβαρότατη ελληνοτουρκική κρίση για να υπενθυμίσει όλα όσα θα ΄πρεπε εδώ και πολλά χρόνια να ΄χουν αλλάξει στις ΕΔ. Μεταξύ αυτών και το θέμα πεζοναυτών-αρματαγωγών και των …300 χλμ . που τους χωρίζουν! Δε βαριέσαι… Η κρίση…πέρασε και οι απίθανες ιδέες επανήλθαν!

Το ΓΕΕΘΑ λένε πληροφορίες και δημοσιεύματα, ζήτησε να γίνει μελέτη για την επέκταση των λιμενικών εγκαταστάσεων στο Βόλο, ώστε να “δένουν” εκεί τρία αρματαγωγά του ΠΝ! Πόσο ακριβώς θα κοστίσει η επέκταση των “λιμενικών εγκαταστάσεων”; Η μελέτη που θα γίνει είναι βέβαιο ότι θα καταλήξει σ΄ ένα πολύ μεγάλο ποσό. Επιπλέον δεν αρκεί η “επέκταση των λιμενικών εγκαταστάσεων”. Χρειάζονται υποδομές υποστήριξης των αρματαγωγών που προφανώς δεν θα καλύπτονται από το Ναύσταθμο της Σαλαμίνας.

Ποιο θα ΄ναι το αποτέλεσμα; Η μελέτη θα γίνει, τίποτα δεν θα προχωρήσει λόγω κόστους αλλά και των προβλημάτων υποστήριξης των αρματαγωγών και το πολύ, πολύ να “δένει” στο Βόλο ένα αρματαγωγό που θα αλλάζει κάθε εβδομάδα ή κάθε 15 ημέρες! Μια τρύπα στο νερό δηλαδή.

Όλα αυτά αμέσως μετά από ελληνοτουρκική κρίση. Δεν υπάρχει σωτηρία…

Μόνοι κερδισμένοι βουλευτές και πολιτευτές που θα μπορούν να λένε στους ψηφοφόρους ότι “και αρματαγωγό σας φέραμε”…

Στις φωτό η “χωροταξία” πεζοναυτών και αρματαγωγών στην Τουρκία…


το είδαμε militaire.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου