Αποτέλεσμα η ακριβής θέση του σκάφους να είναι άγνωστη, σε ότι αφορά ανοικτές πηγές, γνωστή όμως για το ΠΝ το οποίο παρακολουθεί με δίκτυο ραντάρ την πορεία του τουρκικού στολίσκου.
Το χαρακτηριστικό της τουρκικής επεκτατικής πολιτικής της Τουρκίας στο ν.α. Αιγαίο δείχνει ένα αποκαλυπτικό σχέδιο των τουρκικών ΜΜΕ με τις τέσσερις διαδοχικές NAVTEX με τις οποίες η Τουρκία έφτασε πλέον 6,5 ν.μ. από το Καστελόριζο!
Το σχετικό site εύρεσης θέσης εμπορικών σκαφών το δείχνει ακόμη έξω από την Αττάλεια!
Είναι άγνωστο που αρχίζουν και που τελειώνουν οι «κόκκινες γραμμές» της κυβέρνησης, για τις οποίες κανείς δεν είναι σίγουρος ούτε για το πραγματικό τους χρώμα ούτε για το τι ακριβώς «γραμμές» είναι αυτές, ευθείες ή τεθλασμένες.📹 | Since August 10, #Turkey has published 4 Navtex messages for seismic research in the #EastMediterranean by the Oruç Reis.
— EHA News (@eha_news) October 12, 2020
▪️The latest Navtex was issued yesterday. pic.twitter.com/kEQMRUfCc0
Αυτό όμως που είναι ακριβές και δεν χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης είναι οι τουρκικές επιδιώξεις, που δεν είναι επιδιώξεις πλέον αλλά τετελεσμένα: Η καταπάτηση της ελληνικής κυριαρχίας ανέξοδα χωρίς κανένα κόστος πλην αυτό του καύσιμου των τουρκικών πλοίων.
Αυτή τη φορά μένει να δούμε εάν η κυβέρνηση επικαλεστεί πάλι τον «θόρυβο» εάν ποντίσει καλώδια το Όρουτς Ρέις.
Την ίδια ώρα ο Τούρκος υπουργός Άμυνας Χουλουσί Ακάρ συνεχίζει την ίδια τακτική του «καρότου με το μαστίγιο».
Αφού πρώτα απειλεί λέγοντας «μην δοκιμάζετε την αποφασιστικότητά μας στην ανατολική Μεσόγειο», στη συνέχεια καλεί σε… διάλογο για να τα βρούμε.
Millî Savunma Bakanı Hulusi Akar, Ege ve Doğu Akdeniz’deki gelişmeler için “Bizi test etmeyin. Gelin konuşmalarla görüşmelerle yapılması gereken ne varsa diyalogla bunları çözelim” ifadelerini kullandı. pic.twitter.com/sJJLujmcCp
— T.C. Millî Savunma Bakanlığı (@tcsavunma) October 12, 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου