"Αλληλοαναιρούμενες εξαγγελίες" και έλλειψη σχεδιασμού σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, καταλογίζει στην κυβέρνηση και στο υπουργείο Παιδείας η υπεύθυνη κοινοβουλευτικού τομέα παιδείας του Κινήματος Αλλαγής Χαρά Κεφαλίδου.
Όπως τονίζει σε δήλωσή της η κυρία Κεφαλίδου: "Το Υπουργείο κρύβεται πίσω από τις μάσκες. Έχασε δύο μήνες ασχολούμενο με την τοποθέτηση κομματικών Διευθυντών Εκπαίδευσης, σε πλήρη εφησυχασμό όσον αφορά τον έλεγχο της πανδημίας. Οδηγηθήκαμε έτσι στις αλληλοαναιρούμενες εξαγγελίες των τελευταίων ημερών. Ναι λοιπόν στην ασφαλή επιστροφή μαθητών και εκπαιδευτικών στα σχολεία, ναι στη χρήση της μάσκας, σε συνδυασμό όμως και με άλλα μέτρα – τήρηση αποστάσεων, επιπλέον σχολικές αίθουσες, τακτικές απολυμάνσεις, ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας, προσλήψεις εκπαιδευτικών, δειγματοληπτικά τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, αναμόρφωση της ύλης και του ωρολόγιου προγράμματος, κ.λπ." και αναρωτιέται: "Πού είναι ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για όλα αυτά; Γιατί εγκαταλείφθηκε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Πού είναι οι υποδομές και οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών που θα την υποστηρίξουν;" ενώ προσθέτει: "Ανεξάρτητα από το πότε τελικά θα ανοίξουν τα σχολεία, το δεύτερο κύμα της πανδημίας είναι σε εξέλιξη και επιβάλλει ένα νέο μοντέλο οργάνωσης των σχολείων και των σπουδών. Το "φοράμε μάσκες από τα προνήπια" δεν είναι απάντηση στις απαιτήσεις της νέας σχολικής χρονιάς".
Όπως τονίζει σε δήλωσή της η κυρία Κεφαλίδου: "Το Υπουργείο κρύβεται πίσω από τις μάσκες. Έχασε δύο μήνες ασχολούμενο με την τοποθέτηση κομματικών Διευθυντών Εκπαίδευσης, σε πλήρη εφησυχασμό όσον αφορά τον έλεγχο της πανδημίας. Οδηγηθήκαμε έτσι στις αλληλοαναιρούμενες εξαγγελίες των τελευταίων ημερών. Ναι λοιπόν στην ασφαλή επιστροφή μαθητών και εκπαιδευτικών στα σχολεία, ναι στη χρήση της μάσκας, σε συνδυασμό όμως και με άλλα μέτρα – τήρηση αποστάσεων, επιπλέον σχολικές αίθουσες, τακτικές απολυμάνσεις, ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας, προσλήψεις εκπαιδευτικών, δειγματοληπτικά τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, αναμόρφωση της ύλης και του ωρολόγιου προγράμματος, κ.λπ." και αναρωτιέται: "Πού είναι ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για όλα αυτά; Γιατί εγκαταλείφθηκε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Πού είναι οι υποδομές και οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών που θα την υποστηρίξουν;" ενώ προσθέτει: "Ανεξάρτητα από το πότε τελικά θα ανοίξουν τα σχολεία, το δεύτερο κύμα της πανδημίας είναι σε εξέλιξη και επιβάλλει ένα νέο μοντέλο οργάνωσης των σχολείων και των σπουδών. Το "φοράμε μάσκες από τα προνήπια" δεν είναι απάντηση στις απαιτήσεις της νέας σχολικής χρονιάς".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου