Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Πωλίνα Γκιωνάκη: Συγκλονίζει με τις αποκαλύψεις της για την κακοποίηση από τον σύντροφό της

Για τη δύσκολη περίοδο της κακοποίησης από τον σύντροφό της και την απόφασή της να φύγει από τη σχέση αυτή μίλησε μεταξύ άλλων η κόρη του μεγάλου κωμικού ηθοποιού Γιάννη Γκιωνάκη, Πωλίνα. Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ", η Πωλίνα Γκιωνάκη συγκλονίζει με μια προσωπική εξομολόγηση για όλα όσα βίωσε.

"Θα έπρεπε να έχω αντιδράσει πολύ πιο γρήγορα. Άργησα" είπε χαρακτηριστικά η ίδια. Σε ερώτηση τι ήταν εκείνο που την έκανε να το υπομένει, η Πωλίνα Γκιωνάκη απάντησε ότι "συμβαίνει αυτό όταν μπαίνεις σε μια σχέση με έναν άνθρωπο ιδιοφυή. Οι περισσότεροι είναι πολύ έξυπνοι και πάρα πολύ χειριστικοί. Αν μπλέξεις με έναν τέτοιο άνθρωπο φοβάσαι, δειλιάζεις. Υπάρχουν πολλά μέσα μας που και εμείς οι ίδιοι μετά από καιρό μπορούμε να εξηγήσουμε το "γιατί". Νομίζω ότι δεν είμαι η μόνη γυναίκα που όταν φεύγουμε από μια σχέση που δεν ζούμε καλά σε αυτή μας απασχολεί αυτό το ερώτημα". Σε άλλη ερώτηση για το εάν είχε δείγματα στην αρχή της σχέση, η ίδια είπε ότι "και βέβαια είχα, δεν θα πω ψέματα. Αλλά όταν μου έλεγε "δεν θα ξαναγίνει, νόμιζες ότι... συγγνώμη" έκανα πίσω. Κάποια στιγμή όμως χτυπάει το καμπανάκι και ξυπνάει". Η Πωλίνα Γκιωνάκη παραδέχτηκε ότι "κάθε φορά που δεχόμουν κακοποίηση έφευγα αλλά επέστρεφα. Αλλά με έσωσε το μυαλό μου. Σταμάτησε να λειτουργεί και η ενοχή που με έκανε να νιώθω ότι έφταιγα επειδή προκαλούσα εγώ αυτή την κατάσταση".

Η Πωλίνα Γκιωνάκη πρόσθεσε ότι "όταν ένιωσα ότι κινδυνεύει η ζωή μου, αφού κόντευε να με πνίξει στην κυριολεξία, ξύπνησα. Έχω κάνει πολλά λάθη αλλά από αυτά έμαθα". Όπως είπε επίσης, "η βία έχει πολλές σταδιακές μορφές ανάπτυξης. Όταν γνωρίζεις έναν άνθρωπο δεν σε πλακώνει στα χαστούκια. Αρχίζει με λεκτική - ηλίθια τι είναι αυτά που κάνεις- και ψυχολογική βία- δεν μπορείς χωρίς εμένα, είμαι το στήριγμά σου, κανείς δεν θα σε αγαπήσει όσο εγώ. Αυτά δεν μπορούσα να τα αναγνωρίσω. Μετά καταλήγει όταν υπάρχει διαφωνία και στη σωματική...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου