Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

H Χριστίνα Μπόμπα «θύμα» του κορωνοϊού - Το εξομολογήθηκε η ίδια (video)

«Έχω κι εγώ κορωνοϊό. Είμαι καλά, είμαι σε καραντίνα σπίτι μου, τηρώ όλα τα μέτρα των επίσημων φορέων! Πάρτο σοβαρά, δεν είναι αστείο 🙏 #μένουμεσπίτι» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό η Χριστίνα Μπόμπα.


Σε βίντεο που δημοσίευσε στο πλευρό της βρίσκεται ο σύντροφός της, Σάκης Τανιμανίδης. «Εγώ πάλι δεν έχω, την έχω σκαπουλάρει για την ώρα», είπε ο Σάκης Τανιμανίδης.




Η κα Μπόμπα που «ποστάρει» συνέχεια το πως να προστατευτούμε από τον κορωνοϊό, πόσο υπεύθυνο είναι να μην είναι σε καραντίνα και να απευθύνει κάτι σαν διάγγελμα παρόντος του συζύγου της, Σάκη Τανιμανίδη;

Δεν είναι όλα σόου και σίγουρα έδωσε πολύ κακό παράδειγμα σε όλη την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου