Με παράπονα από λίγους πολίτες ξεκίνησε η λειτουργία του πενταψήφιου αριθμού 13033, στον οποίον πρέπει να στέλνουν μήνυμα και να ενημερώνουν για τις μετακινήσεις τους. Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας λειτουργίας του 13033 στάλθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες μηνύματα. Όπως ανέφεραν, όμως, αρκετοί, δεν έλαβαν την απάντηση επιβεβαιώσης που περίμεναν.
Το πρώτο σχόλιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι ότι οι χρήστες ίσως δεν στέλνουν σωστά το μήνυμα και δεν αφήνουν κενά εκεί που χρειάζονται. Σε κάθε περίπτωση, και εν αναμονή των πρώτων στοιχείων για τον αριθμό των μηνυμάτων που έχουν σταλεί την πρώτη ημέρα, είναι σαφές ότι όλο το προσωπικό που είναι επιφορτισμένο με τη σωστή λειτουργία του συστήματος βίσκεται επί ποδός για να ελέγξει την αποτελεσματικότητα του και να εντοπίσει τα προβλήματα που ενδεχομένως θα παρουσιαστούν.
Οδηγίες για την αποστολή sms
Οι πολίτες που επιθυμούν να μετακινηθούν πρέπει να στείλουν SMS στον αριθμό 13033. Το μήνυμα αποστέλλεται χωρίς χρέωση και πρέπει να έχει τη μορφή «X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας» όπου Χ είναι ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:
Οι πολίτες θα πρέπει να λαμβάνουν ως απάντηση τη φράση «Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας».
Το πρώτο σχόλιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι ότι οι χρήστες ίσως δεν στέλνουν σωστά το μήνυμα και δεν αφήνουν κενά εκεί που χρειάζονται. Σε κάθε περίπτωση, και εν αναμονή των πρώτων στοιχείων για τον αριθμό των μηνυμάτων που έχουν σταλεί την πρώτη ημέρα, είναι σαφές ότι όλο το προσωπικό που είναι επιφορτισμένο με τη σωστή λειτουργία του συστήματος βίσκεται επί ποδός για να ελέγξει την αποτελεσματικότητα του και να εντοπίσει τα προβλήματα που ενδεχομένως θα παρουσιαστούν.
Οδηγίες για την αποστολή sms
Οι πολίτες που επιθυμούν να μετακινηθούν πρέπει να στείλουν SMS στον αριθμό 13033. Το μήνυμα αποστέλλεται χωρίς χρέωση και πρέπει να έχει τη μορφή «X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας» όπου Χ είναι ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:
- Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
- Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
- Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
- Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
- Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
- Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.
Οι πολίτες θα πρέπει να λαμβάνουν ως απάντηση τη φράση «Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας».
το είδαμε ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου