Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Μαριάννα Ντούβλη στο «Όλα Ξεκόλλα»: «Φοβάμαι για τη ζωή μου»

Στην πρεμιέρα του «Όλα Ξεκόλλα» ήταν καλεσμένη η Μαριάννα Ντούβλη, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.

Φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα, η Μαριάννα Ντούβλη μίλησε για την υπόθεση της απαγωγής του γιου της, από τον Μεξικανό πρώην σύντροφό της. «Θέλω να διευκρινίσω σχετικά με το πώς ντύνομαι και το ότι βάζω κάποια κοσμήματα...Μέσα μου γνωρίζω το πώς αισθάνομαι για το παιδί μου δεν είναι μαζί μου», ήταν τα πρώτα λόγια της,.

«Ο Χοσέ κράτησε το παιδί μας στο Μεξικό»

Μιλώντας για την υπόθεση της απαγωγής του παιδιού της, από τον πρώην σύντροφό της, είπε: «Δεν έχω επαφή με το παιδί μου. Θεωρώ ότι ένα μωρό έχει ανάγκη την θαλπωρή, την αγκαλιά της μητέρας του. Όποια και αν είναι η μητέρα αυτή. Άνθρωποι δικοί μου θεωρούν ότι είμαι μία πολύ καλή μητέρα και στον μεγάλο μου γιο. Τώρα το μωρό είναι 2 ετών. Εγώ το είδα τελευταία φορά όταν ήταν ενός έτους», είπε η Μαριάννα Ντούβλη.

Η γνωριμία με τον πρώην σύντροφό της, όπως αποκάλυψε η Μαριάννα Ντούβλη στο «Όλα Ξεκόλλα» έγινε το 2013, μέσω προξενιού. «Δεν τον ήξερα. Ο φίλος μου είχε μιλήσει για εκείνον. Ήταν χρόνια φίλοι. Μου είχε εγγυηθεί για εκείνον. Μιλούσαμε μέσω Skype», τόνισε στο «Όλα Ξεκόλλα».

Κάποια στιγμή, όπως αποκάλυψε, ο πρώην σύντροφός της, την κάλεσε στον γάμο του αδερφού του αλλά η Μαριάννα Ντούβλη αρνήθηκε να πάει στο Μεξικό. Του ζήτησε να συνανητηθούν για πρώτη φορά στην Ρώμη. Όπως και έγινε. «Πήγα με αποσκευές μίας εβδομάδας στη Ρώμη. Εκείνος μου ζήτησε να τον ακολουθήσω στο Μεξικό για να συνεχίσω τις διακοπές μου. Και τον ακουλήθησα», είπε.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε, τόνισε ότι στον πρώην σύντροφό της, είχε πει την αλήθεια σε ό,τι την αφορούσε. «Ήξερε τα πάντα για μένα», είπε. «Εγώ ήθελα γάμο, αυτός ήθελε παιδί. Φανταζόμουν ότι μετά θα γινόταν ο γάμος. Ήταν καθολικός, αλλά εκείνος ήταν άθεος...»,αποκάλυψε στο «Όλα Ξεκόλλα».

Για τα πρώτα σύννεφα στη σχέση τους, είπε: «Είχε εκρήξεις συνεχόμενες. Η κρίση εκδηλώθηκε όταν το μωρό ήταν 7 με 8 μηνών. Τότε αποφάσισα να έρθω στην Ελλάδα για να φέρω το μεγάλο γιο μου πίσω, γιατί είχε έρθει για τις καλοκαιρινές διακοπές στο Μεξικό!».

Γιατί δεν πήρε το μωρό μαζί; «Γιατί ο πατέρας του ήταν άρρωστος, ο οποίος και απεβίωσε και μου είχε πει, ότι ήθελε να πάρει το μωρό για να δει τον παππού εκεί…Ήρθα στην Ελλάδα από τον Σεπτέμβριο μέχρι το Δεκέμβριο. Τον Δεκέμβριο ήμασταν κανονικά μαζί. Και τον Δεκέμβριο όταν του είπα να μου βγάλει το εισιτήριο για να γυρίσω να κάνουμε γιορτές μαζί, εκείνος αρνήθηκε και έκοψε κάθε επικοινωνία μαζί μου», απάντησε.

«Ήθελε να εξαγοράσει την κηδεμονία του παιδιού»

Η Μαριάννα Ντούβλη μίλησε για τη διαδικασία που ακολούθησε για να εντοπίσει το παιδί της και ότι ήρθε σε επικοινωνία με τον αδερφό του πρώην συντρόφου της, αλλά εκείνος την αγνόησε.

Στην ίδια συνέντευξη αποκάλυψε ότι όσο ήταν μαζί, ο Χοσέ, της πρότεινε να της δώσει χρήματα για να εξαγοράσει την κηδεμονία του παιδιού. «Μου είχε πει: ''Μπορώ να σου δώσω ένα μεγάλο ποσό για να πάρω την κηδεμονία του παιδιού», είπε.

«Φοβάμαι για τη ζωή μου»

Η Μαριάννα Ντούβλη αποκάλυψε ότι διστάζει να ταξιδέψει στο Μεξικό για να βρει το παιδί της , γιατί φοβάται για τη ζωή της. «Φοβαμαι για τη ζωή μου. Αυτός είναι ο λόγος που το δημοσιοποίησα!», είπε.

Μάλιστα αποκάλυψε, ότι ο πρώην σύντροφός της συζεί με μία άλλη γυναίκα που μεγαλώνει το παιδί της.

Είχε δεχτεί βία από εκείνον; «Ναι με είχε χτυπήσει. Αφού είχε γεννηθεί το παιδί. Νόμιζε ότι είχα κάποια παράλληλη σχέση!», απάντησε.

«Μετάνιωσα για την ταινία που γύρισα»

Η Μαριάννα Ντούβλη παράδεχτηκε δημόσια ότι μετάνιωσε για την ταινία πορνό που είχε γυρίσει. «Στην Ελλάδα έκανα ένα λαθος και αυτό το λάθος με ακολουθούσε! Ήθελα να πάρω το παιδί μου από εδώ και να πάω σε μία χώρα να φτιάξω τη ζωή μου. Έκανα ένα μεγάλο λάθος. Εγώ έκανα την ταινία μόνο για έναν λόγο, γιατί είχα βάλει την οικογένεια μου σε οικονομικό αδιέξοδο με τον πρώην σύζυγό μου...Το μετάνιωσα! Το ομολογώ!», απάντησε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου