Μία πτήση από το Σίδνεϊ, με προορισμό την Κουάλα Λουμπούρ, κατέληξε κατά λάθος στη Μελβούρνη, επειδή ο πιλότος εισήγαγε λάθος συντεταγμένες, όπως προέκυψε μετά από έρευνα.
Η πτήση της AirAsia, με 212 επιβάτες, που πραγματοποιήθηκε στις 10 Μαρτίου του 2015, κατέληξε κατά λάθος στη Μελβούρνη, όταν ο πιλότος έβαλε χειροκίνητα λάθος συντεταγμένες στο σύστημα πλοήγησης του αεροσκάφους.
Αυτό όμως ήταν ένα από τα αρκετά λάθη που έκανε το πλήρωμα εκείνη την ημέρα, σύμφωνα με την έκθεση του αρμόδιου γραφείου της Αυστραλίας, η οποία δημοσιοποιήθηκε την Τετάρτη. Το σφάλμα στις συντεταγμένες είχε ως συνέπεια λάθος στη θέση του αεροσκάφους κατά 11.000 χιλιόμετρα, ενώ επηρέασε τα συστήματα πλοήγησης του αεροσκάφους και κάποια συστήματα συναγερμών.
«Το πλήρωμα είχε αρκετές ευκαιρίες να εντοπίσει και να διορθώσει το λάθος, αλλά δεν κατάλαβαν το πρόβλημα μέχρι τη στιγμή που το αεροσκάφος απογειώθηκε και άρχισε να ακολουθεί την λάθος πορεία», αναφέρει η έκθεση, που σημειώνει ότι το πλήρωμα αγνόησε τους ήχους που επεσήμαναν το λάθος, πριν από την απογείωση.
Οταν τελικά κατάλαβαν το λάθος τους, προσπάθησαν να το διορθώσουν, αλλά ήταν ήδη αργά. Μετά από αυτό το πλήρωμα ζήτησε να επιστρέψει στο Σίδνεϊ και να προσγειωθούν χωρίς τη χρήση των συστημάτων πλοήγησης, αλλά εξαιτίας των καιρικών συνθηκών προσγειώθηκαν τελικά στη Μελβούρνη.
Το αεροσκάφος έμεινε εκεί για τρεις ώρες, μέχρι τελικά να αναχωρήσει για τον σωστό προορισμό του.
Η πτήση της AirAsia, με 212 επιβάτες, που πραγματοποιήθηκε στις 10 Μαρτίου του 2015, κατέληξε κατά λάθος στη Μελβούρνη, όταν ο πιλότος έβαλε χειροκίνητα λάθος συντεταγμένες στο σύστημα πλοήγησης του αεροσκάφους.
Αυτό όμως ήταν ένα από τα αρκετά λάθη που έκανε το πλήρωμα εκείνη την ημέρα, σύμφωνα με την έκθεση του αρμόδιου γραφείου της Αυστραλίας, η οποία δημοσιοποιήθηκε την Τετάρτη. Το σφάλμα στις συντεταγμένες είχε ως συνέπεια λάθος στη θέση του αεροσκάφους κατά 11.000 χιλιόμετρα, ενώ επηρέασε τα συστήματα πλοήγησης του αεροσκάφους και κάποια συστήματα συναγερμών.
«Το πλήρωμα είχε αρκετές ευκαιρίες να εντοπίσει και να διορθώσει το λάθος, αλλά δεν κατάλαβαν το πρόβλημα μέχρι τη στιγμή που το αεροσκάφος απογειώθηκε και άρχισε να ακολουθεί την λάθος πορεία», αναφέρει η έκθεση, που σημειώνει ότι το πλήρωμα αγνόησε τους ήχους που επεσήμαναν το λάθος, πριν από την απογείωση.
Οταν τελικά κατάλαβαν το λάθος τους, προσπάθησαν να το διορθώσουν, αλλά ήταν ήδη αργά. Μετά από αυτό το πλήρωμα ζήτησε να επιστρέψει στο Σίδνεϊ και να προσγειωθούν χωρίς τη χρήση των συστημάτων πλοήγησης, αλλά εξαιτίας των καιρικών συνθηκών προσγειώθηκαν τελικά στη Μελβούρνη.
Το αεροσκάφος έμεινε εκεί για τρεις ώρες, μέχρι τελικά να αναχωρήσει για τον σωστό προορισμό του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου