Ορισμένα από τα πιο τρελά τηλεφωνήματα που έχουν δεχτεί στο τηλεφωνικό κέντρο των αρχών αποκάλυψε η Rhiannon Overton που εργάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο.
Ανέφερε ότι έλαβε μια κλήση από γονείς που ήθελαν να ζητήσουν από αστυνομικούς να φυλάξουν τον γιο τους μέχρι να επιστρέψουν από τις διακοπές. Μου είπαν ότι ο γιος τους δεν ήθελε να πάει μαζί τους και έτσι πήραν και ζήτησαν έναν αστυνομικό να τον φροντίζει.
"Δεχόμαστε κάποια πολύ τρελά αιτήματα αλλά αυτό ήταν ένα από τα πιο περίεργα. Ο γιος δεν ήθελε να πάει μαζί τους διακοπές και μας ρώτησαν αν θα μπορούσαμε να τον προσέχουμε μέχρι να γυρίσουν. Πήραν την αστυνομία! Όταν τους είπα ότι δεν γίνεται με ρώτησε τι πρέπει να κάνουν".
Δουλεύοντας τον τελευταίο χρόνο στο τηλεφωνικό κέντρο της αστυνομίας, ανέφερε ότι έχει δεχτεί αρκετά τρελά τηλεφωνήματα. "Μας παίρνουν μεθυσμένοι επειδή δεν έχουν χρήματα για ταξί και θέλουν να τους πάμε σπίτι ή θέλουν να συλληφθούν επειδή δεν έχουν μέρος να μείνουν. Κάποιοι ζητούν το τηλέφωνό μου ή αν θα μπορούσαν να με συναντήσουν".
Αξίζει να σημειωθεί πως η αστυνομία του Norfolk δέχτηκε περίπου 90.000 ακατάλληλες κλήσεις και προσπαθούν να αποτρέψουν το φαινόμενο με μια νέα καμπάνια.
Ανέφερε ότι έλαβε μια κλήση από γονείς που ήθελαν να ζητήσουν από αστυνομικούς να φυλάξουν τον γιο τους μέχρι να επιστρέψουν από τις διακοπές. Μου είπαν ότι ο γιος τους δεν ήθελε να πάει μαζί τους και έτσι πήραν και ζήτησαν έναν αστυνομικό να τον φροντίζει.
"Δεχόμαστε κάποια πολύ τρελά αιτήματα αλλά αυτό ήταν ένα από τα πιο περίεργα. Ο γιος δεν ήθελε να πάει μαζί τους διακοπές και μας ρώτησαν αν θα μπορούσαμε να τον προσέχουμε μέχρι να γυρίσουν. Πήραν την αστυνομία! Όταν τους είπα ότι δεν γίνεται με ρώτησε τι πρέπει να κάνουν".
Δουλεύοντας τον τελευταίο χρόνο στο τηλεφωνικό κέντρο της αστυνομίας, ανέφερε ότι έχει δεχτεί αρκετά τρελά τηλεφωνήματα. "Μας παίρνουν μεθυσμένοι επειδή δεν έχουν χρήματα για ταξί και θέλουν να τους πάμε σπίτι ή θέλουν να συλληφθούν επειδή δεν έχουν μέρος να μείνουν. Κάποιοι ζητούν το τηλέφωνό μου ή αν θα μπορούσαν να με συναντήσουν".
Αξίζει να σημειωθεί πως η αστυνομία του Norfolk δέχτηκε περίπου 90.000 ακατάλληλες κλήσεις και προσπαθούν να αποτρέψουν το φαινόμενο με μια νέα καμπάνια.
#maketherightcall campaign launched let's reduce the unnecessary calls rec'd @NorfolkPolice https://t.co/cSHkA0RGYT pic.twitter.com/DU4YBrylGN— DCO Darren Taylor (@DCODarrenTaylor) 5 Σεπτεμβρίου 2016
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου