Για άλλη μία φορά τηρείται ο άγραφος κανόνας που ισχύει με τη φορολογική νομοθεσία στη χώρα μας, να αλλάζουν δηλαδή οι νόμοι και να ανατρέπουν τις αποφάσεις που έχουν πάρει και τις επιλογές που έχουν κάνει πολίτες και επιχειρήσεις.
Τελευταίο επεισόδιο η πρόθεση που ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών να αλλάξει το σύστημα φορολόγησης των αυτοκινήτων.
Τα “πάνω κάτω” έρχονται στα τέλη κυκλοφορίας, καθώς θα επιβάλεται επιπλέον φόρος στους ιδιοκτήτες οχημάτων χαμηλού κυβισμού, αλλά υψηλής τιμής και θα ευνοηθούν όσοι κατέχουν αυτοκίνητα με πολλά κυβικά, αλλά με μικρότερη εργοστασιακή αξία.
Μέχρι σήμερα, τα τέλη κυκλοφορίας πληρώνονταν με βάση τον κυβισμό και τις εκπομπές ρύπων για τα πιο καινούργια. Πλέον, αφού δεν θα λαμβάνεται ο κυβισμός για τη φορολόγηση των ΙΧ, αναμένεται αυξομέιωση στα τέλη κυκλοφορίας.
Οι παραπάνω αλλαγές μπορεί να οδηγήσουν χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν παραδόσει τις πινακίδες τους να τις πάρουν πίσω. Να σημειωθεί ότι από το 2009 μέχρι σήμερα παραμένουν ακινητοποιημένα 771.873 ΙΧ, με τα χαμένα τέλη κυκλοφορίας για το Δημόσιο να φτάνουν τα 755 εκατ. ευρώ.
Αλλαγές θα υπάρξουν στα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς θα γίνει αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Αυτό σημαίνει ότι αυτοκίνητα, που ήταν στα αζήτητα λόγω μεγάλου κυβισμού και υψηλής φορολόγησης αλλά έχουν μικρή αξία, θα μπορούν να βρουν πιο εύκολα ιδιοκτήτη.
Παράλληλα, η κυβέρνηση σχεδιάζει “χαράτσι” στα παλιά αυτοκίνητα που το έχει “βαφτίσει” τέλος περιβάλλοντος και θα ισχύσει για ιδιοκτήρες οχημάτων 20ετίας και άνω.
Επίσης, για να μειωθούν τα ανασφάλιστα οχήματα και όσα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, η κυβέρνηση ετοιμάζει την ηλεκτρονική διασταύρωση στοιχείων, ώστε να εντοπιστούν όλα τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες.
Τελευταίο επεισόδιο η πρόθεση που ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών να αλλάξει το σύστημα φορολόγησης των αυτοκινήτων.
Τα “πάνω κάτω” έρχονται στα τέλη κυκλοφορίας, καθώς θα επιβάλεται επιπλέον φόρος στους ιδιοκτήτες οχημάτων χαμηλού κυβισμού, αλλά υψηλής τιμής και θα ευνοηθούν όσοι κατέχουν αυτοκίνητα με πολλά κυβικά, αλλά με μικρότερη εργοστασιακή αξία.
Μέχρι σήμερα, τα τέλη κυκλοφορίας πληρώνονταν με βάση τον κυβισμό και τις εκπομπές ρύπων για τα πιο καινούργια. Πλέον, αφού δεν θα λαμβάνεται ο κυβισμός για τη φορολόγηση των ΙΧ, αναμένεται αυξομέιωση στα τέλη κυκλοφορίας.
Οι παραπάνω αλλαγές μπορεί να οδηγήσουν χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν παραδόσει τις πινακίδες τους να τις πάρουν πίσω. Να σημειωθεί ότι από το 2009 μέχρι σήμερα παραμένουν ακινητοποιημένα 771.873 ΙΧ, με τα χαμένα τέλη κυκλοφορίας για το Δημόσιο να φτάνουν τα 755 εκατ. ευρώ.
Αλλαγές θα υπάρξουν στα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς θα γίνει αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Αυτό σημαίνει ότι αυτοκίνητα, που ήταν στα αζήτητα λόγω μεγάλου κυβισμού και υψηλής φορολόγησης αλλά έχουν μικρή αξία, θα μπορούν να βρουν πιο εύκολα ιδιοκτήτη.
Παράλληλα, η κυβέρνηση σχεδιάζει “χαράτσι” στα παλιά αυτοκίνητα που το έχει “βαφτίσει” τέλος περιβάλλοντος και θα ισχύσει για ιδιοκτήρες οχημάτων 20ετίας και άνω.
Επίσης, για να μειωθούν τα ανασφάλιστα οχήματα και όσα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, η κυβέρνηση ετοιμάζει την ηλεκτρονική διασταύρωση στοιχείων, ώστε να εντοπιστούν όλα τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου