Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Φτιάξτε εύκολα πένες από φτερά

Η κατασκευή πένας φτερού είναι πιο εύκολη από όσο πιστεύετε και η αίσθηση της γραφής με πένα φτερού είναι πιο όμορφη από όσο φαντάζεστε!

Δεν είναι πολύ γοητευτικές οι πένες φτερών που βλέπουμε σε ταινίες εποχής; Δεν αναρωτηθήκατε ποτέ για την αίσθηση που σου δίνει η πένα φτερού καθώς την βουτάς στο μελάνι και χαράζεις λέξεις στο χαρτί; Για να μη πω πόσο cool μοιάζει να έχεις μια πένα από φτερό στη μολυβοθήκη του γραφείου σου.

Η κατασκευή της είναι αρκετά εύκολη αρκεί να έχετε διαθέσιμα φτερά. Συνήθως από ότι διαβάζω σε διάφορες πηγές του εξωτερικού χρησιμοποιούνται φτερά χήνας τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα και σε craft stores.

Προσωπικά χρησιμοποίησα φτερά αρπακτικών, το ένα μου φτερό νομίζω είναι από αετό ή γερακίνα δε πολυθυμάμαι και το άλλο είναι από μπούφο. Φυσικά δε τα αγόρασα, (δε θα αγόραζα ποτέ υπολείμματα αρπακτικών πουλιών και είμαι κατά του εμπορίου για να πω την αλήθεια) αλλά ούτε και μάδησα κάποιο πουλί. Απλώς πριν χρόνια επισκεπτόμουν το ΕΚΠΑΖ της Αίγινας για να προσφέρω εθελοντική εργασία αντί καλοκαιρινών διακοπών και όπως έφευγα είχα πάρει και κάποια φτερά που είχαν ρίξει τα τραυματισμένα πουλιά. Πεσμένα φτερά από πουλιά μπορεί να βρείτε και τυχαία στην εξοχή.

Επειδή πολλοί θα με ρωτήσετε για το πόσο εύκολο είναι να γράφεις με πένα φτερού έβγαλα φωτογραφία μερικές φράσεις που έγραψα πριν λίγο. Και πρέπει να σημειώσω ότι είναι οι πρώτες μου προσπάθειες να γράψω με πένα φτερού, φαντάζομαι πως θα βελτιωθεί η ποιότητα στο μέλλον αν συνεχίσω να τις χρησιμοποιώ.



Μελάνι δεν εχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά πειραματίζομαι με χρώματα ακουαρέλας. Όπως γράφω και και κείμενο της φωτογραφίας, το πρόβλημα μου είναι στο να βρω την κατάλληλη δοσολογία νερού-χρώματος προς το παρόν. Ένα άλλο θέμα είναι να μάθω κάθε πόσα γράμματα θα πρέπει να βουτάω την πένα φτερού στο χρώμα (ή στο μελάνι) ώστε να υπάρχει μια ομοιομορφία στις λέξεις μου.

Όπως βλέπετε και από το μικρό λουλουδάκι μου, μπορείτε να ζωγραφίσετε εύκολα με πένα φτερου. Μια άλλη χρησιμότητα της επίσης είναι για να υπογράφετε τις ζωγραφιές σας κάτι που γίνετε δύσκολα με πινέλο όσο λεπτή μύτη κι αν έχει.

Για να τη φτιάξετε λοιπόν θα χρειαστείτε φτερά και ένα κοπίδι. Οδηγίες υπάρχουν σε αρκετά βίντεο στο youtube. Προσωπικά απλώς έκοψα τα φτερά μου πλαγίως, καθάρισα με μια παραμάνα το εσωτερικό που έχει μια ξερή μεμβράνη και στη συνέχεια έκανα μια μικρή τομή στο μυτερό σημείο της πένας ώστε να τρέχει το μελανι από εκεί.

Δείτε το βίντεο, ψάξτε κι άλλα αν θέλετε στο youtube και φτιάξτε τις δικές σας πένες από φτερά. Το μόνο που έχω να σημειώσω είναι πως με το ψαλίδι μπορει να “σπάσετε” το φτερό και γι’αυτό προτείνω τη χρήση κοπιδιού. Με την πλάγια πλευρά της πένας θα μπορέσετε να τραβήξετε πιο λεπτές γραμμές όπως γράφετε αν και εγώ για να το πετύχω απέφυγα το δεύτερο κόψιμο και έκανα το τρίτο κόψιμο πολύ μικρό. Πιθανότατα θα χαλάσετε μερικά φτερά μέχρι να βρείτε τι σας βολεύει.

Την πρώτη φορά που θα γράψετε με πένα φτερού είμαι σίγουρη πως θα χαμογελάσετε όπως κι εγώ.


πηγή:sheblogs.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου