Από την συγγραφέα κυρία Μαρούλα Κλιάφα πήραμε την ακόλουθη επιστολή, ενδεικτική του τι σημαίνει να είσαι ενεργός πολίτης και να επιδιώκεις το αυτονόητο μέσω των υπηρεσιών του Δήμου σου:
"Τρίκαλα 28-3-2012
Κύριε Διευθυντά
Στην επιστολή μου αυτή θα ταίριαζε ο τίτλος «Η οδύσσεια μιας πολίτισσας».
Πριν δυο μήνες τηλεφώνησα στην υπηρεσία του Δήμου «Δημοσθένης» και ενημέρωσε την αρμόδια υπάλληλο ότι το φως του φανοστάτη της οδού Θεμιστοκλέους, του ευρισκόμενου μεταξύ Ομήρου και Αριστείδου Παππά, είναι σβηστό και πως πρέπει να γίνει αντικατάσταση της λάμπας διότι το σημείο αυτό του δρόμου είναι θεοσκότεινο.
Πέρασαν αρκετές εβδομάδες χωρίς να γίνει η αλλαγή της λάμπας, γεγονός που με ανάγκασε να τηλεφωνήσω και πάλι στην ίδια υπηρεσία επαναλαμβάνοντας το αίτημα.
Η υπάλληλος μου απάντησε ότι έχει ήδη ενημερώσει το γραφείο του αρμόδιου αντιδημάρχου αλλά κατά τη γνώμη της καλό θα ήταν να απευθυνθώ η ίδια στον κ. Σπανό. Αρχικά αρνήθηκα λέγοντας ότι προτιμώ να λυθεί το θέμα υπηρεσιακά. «Ναι, αλλά θα λυθεί καλύτερα αν πάρετε εσείς η ίδια στο τηλέφωνο τον κ. Σπανό», μου τόνισε . Παραμερίζοντας τους δισταγμούς μου τηλεφώνησα στο γραφείο του κ. Σπανού και η κοπέλα που μου απάντησε, μόλις άκουσε το όνομά μου, μου είπε «σας δίνω να μιλήσετε στον ίδιο τον κ. Σπανό». Ενοχλημένη που θα έπρεπε να απασχολήσω κοτζάμ αντιδήμαρχο για την αλλαγή μιας καμένης λάμπας, επανέλαβα το αίτημά μου, επισημαίνοντας ταυτόχρονα στον κ. Σπανό ότι είναι λάθος του να αναγκάζει τους πολίτες που ενδιαφέρονται για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης να απευθύνονται στο γραφείο του λες και ζητούν προσωπικό ρουσφέτι. Ο κ. αντιδήμαρχος δικαιολογήθηκε λέγοντας πως οι υπηρεσίες του Δήμου δεν λειτουργούν καλά - «ο Δημοσθένης είναι off» μου είπε χαρακτηριστικά- και πρόσθεσε ότι για πολύ καιρό ο Δήμος δεν είχε λάμπες αλλά τώρα ήρθαν και το θέμα θα τακτοποιηθεί.
Πέρασαν από τότε τρεις εβδομάδες, η λάμπα στον φανοστάτη εξακολουθεί να είναι σβηστή κι εγώ η ταλαίπωρη αναγκάστηκα να τηλεφωνήσω και πάλι στην υπηρεσία «Δημοσθένης» και να προσφερθώ να αγοράσω με δικά μου χρήματα μια λάμπα. Ταυτόχρονα είπα στην υπάλληλο να ενημερώσει τον κ. αντιδήμαρχο πως αν μέσα σε πέντε μέρες δεν γίνει η αντικατάσταση της καμένης λάμπας θα αναγκασθώ να δημοσιοποιήσω την οδύσσειά μου, πράγμα που με βαριά καρδιά κάνω σήμερα, διαμαρτυρόμενη ταυτόχρονα για την αναποτελεσματικότητα τόσο των υπηρεσιών του Δήμου μας όσο και του αρμόδιου αντιδημάρχου.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Μαρούλα Κλιάφα"
"Τρίκαλα 28-3-2012
Κύριε Διευθυντά
Στην επιστολή μου αυτή θα ταίριαζε ο τίτλος «Η οδύσσεια μιας πολίτισσας».
Πριν δυο μήνες τηλεφώνησα στην υπηρεσία του Δήμου «Δημοσθένης» και ενημέρωσε την αρμόδια υπάλληλο ότι το φως του φανοστάτη της οδού Θεμιστοκλέους, του ευρισκόμενου μεταξύ Ομήρου και Αριστείδου Παππά, είναι σβηστό και πως πρέπει να γίνει αντικατάσταση της λάμπας διότι το σημείο αυτό του δρόμου είναι θεοσκότεινο.
Πέρασαν αρκετές εβδομάδες χωρίς να γίνει η αλλαγή της λάμπας, γεγονός που με ανάγκασε να τηλεφωνήσω και πάλι στην ίδια υπηρεσία επαναλαμβάνοντας το αίτημα.
Η υπάλληλος μου απάντησε ότι έχει ήδη ενημερώσει το γραφείο του αρμόδιου αντιδημάρχου αλλά κατά τη γνώμη της καλό θα ήταν να απευθυνθώ η ίδια στον κ. Σπανό. Αρχικά αρνήθηκα λέγοντας ότι προτιμώ να λυθεί το θέμα υπηρεσιακά. «Ναι, αλλά θα λυθεί καλύτερα αν πάρετε εσείς η ίδια στο τηλέφωνο τον κ. Σπανό», μου τόνισε . Παραμερίζοντας τους δισταγμούς μου τηλεφώνησα στο γραφείο του κ. Σπανού και η κοπέλα που μου απάντησε, μόλις άκουσε το όνομά μου, μου είπε «σας δίνω να μιλήσετε στον ίδιο τον κ. Σπανό». Ενοχλημένη που θα έπρεπε να απασχολήσω κοτζάμ αντιδήμαρχο για την αλλαγή μιας καμένης λάμπας, επανέλαβα το αίτημά μου, επισημαίνοντας ταυτόχρονα στον κ. Σπανό ότι είναι λάθος του να αναγκάζει τους πολίτες που ενδιαφέρονται για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης να απευθύνονται στο γραφείο του λες και ζητούν προσωπικό ρουσφέτι. Ο κ. αντιδήμαρχος δικαιολογήθηκε λέγοντας πως οι υπηρεσίες του Δήμου δεν λειτουργούν καλά - «ο Δημοσθένης είναι off» μου είπε χαρακτηριστικά- και πρόσθεσε ότι για πολύ καιρό ο Δήμος δεν είχε λάμπες αλλά τώρα ήρθαν και το θέμα θα τακτοποιηθεί.
Πέρασαν από τότε τρεις εβδομάδες, η λάμπα στον φανοστάτη εξακολουθεί να είναι σβηστή κι εγώ η ταλαίπωρη αναγκάστηκα να τηλεφωνήσω και πάλι στην υπηρεσία «Δημοσθένης» και να προσφερθώ να αγοράσω με δικά μου χρήματα μια λάμπα. Ταυτόχρονα είπα στην υπάλληλο να ενημερώσει τον κ. αντιδήμαρχο πως αν μέσα σε πέντε μέρες δεν γίνει η αντικατάσταση της καμένης λάμπας θα αναγκασθώ να δημοσιοποιήσω την οδύσσειά μου, πράγμα που με βαριά καρδιά κάνω σήμερα, διαμαρτυρόμενη ταυτόχρονα για την αναποτελεσματικότητα τόσο των υπηρεσιών του Δήμου μας όσο και του αρμόδιου αντιδημάρχου.
Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Μαρούλα Κλιάφα"
πηγή:e-enimerosi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου