Με συμπτώματα μηνιγγίτιδας μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου και νοσηλεύεται ένα νήπιο στα Τρίκαλα.
Το κρούσμα σημειώθηκε στον 4ο Παιδικό Σταθμό του Δήμου Τρικκαίων, ο οποίος και δόθηκε εντολή να απολυμανθεί.
Όσο για το παιδάκι βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης, χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
Το κρούσμα σημειώθηκε στον 4ο Παιδικό Σταθμό του Δήμου Τρικκαίων, ο οποίος και δόθηκε εντολή να απολυμανθεί.
Όσο για το παιδάκι βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης, χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
πηγή:trikalavoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου