Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Κρούσμα μηνιγγίτιδας στα Τρίκαλα

Με συμπτώματα μηνιγγίτιδας μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου και νοσηλεύεται ένα νήπιο στα Τρίκαλα.

Το κρούσμα σημειώθηκε στον 4ο Παιδικό Σταθμό του Δήμου Τρικκαίων, ο οποίος και δόθηκε εντολή να απολυμανθεί.

Όσο για το παιδάκι βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης, χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
πηγή:trikalavoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου