Τη δική του άποψη για την κόντρα και τις αντιδράσεις που έχουν ξεσπάσει έπειτα από την απολογιστική έκθεση του ΔΝΤ στην οποία το Ταμείο παραδέχεται τα λάθη που έχουν γίνει στην ελληνική περίπτωση εκφράζει ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας.
Μεγάλη άνοδο κατέγραψαν οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις κατά τον μήνα Μάιο στα κυριότερα αεροδρόμια της Ελλάδας, γεγονός που επιβεβαιώνει την τάση για εντυπωσιακή αύξηση του τουρισμού τη φετινή χρονιά.
Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Ίμβρου από το πρωτοφανές, για τα δεδομένα του νησιού, έγκλημα, που σημειώθηκε στο χωριό Σχοινούδι, το απόγευμα της Παρασκευής.
Η δουλειά δεν είναι ντροπή! Τι κάνεις όμως όταν το επάγγελμα σου είναι ένα από τα παρακάτω;
Απίστευτο, αλλά αληθινό... Σε απαγόρευση της πρόσβασης στο YouTube στους πολίτες του κράτους του, προχώρησε ο πρόεδρος του Τατζικιστάν, διότι κάποιος ανέβασε ένα βίντεο που τον δείχνει να χορεύει τσιφτετέλι μεθυσμένος.
Το βραβείο Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας Οικόπολις 2013 απονεμήθηκε στο δήμο Τρικκαίων, για τη μελέτη «Περιβαλλοντική Παρέμβαση στην Ευρύτερη Περιοχή Παλαιών Φυλακών Τρικάλων - Σύνδεση με Ποταμό Ληθαίο».
Στις 11 το πρωί της Κυριακής είναι προγραμματισμένη η ομιλία του πρωθυπουργού και προέδρου της Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά στο προσυνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας της Ν.Δ. στη Θεσσαλονίκη, στο ξενοδοχείο «Μακεδονία Παλλάς», παρουσία του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή.
Την πρόταση του Αλέξη Τσίπρα προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για μεταξύ τους δημόσιο διάλογο επανέφερε σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή την δημοσιοποίηση της έκθεσης του ΔΝΤ.
Την χώρα μας και συγκεκριμένα το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» επέλεξε η Lufthansa για να παρουσιάσει για πρώτη φορά το μεγαλύτερο σε μήκος αεροσκάφος του κόσμου, το B747-8, τη «Βασίλισσα των Αιθέρων», καθώς θεωρεί την Ελλάδα ως μια σημαντική ευρωπαϊκή αγορά, δηλώνοντας την πρόθεσή της να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τους ισχυρούς ελληνο-γερμανικούς δεσμούς.
Τα δημιουργικά τμήματα των διαφημιστικών εταιρειών έχουν ξεφύγει! Έχοντας δοκιμάσει όλες τις μορφές συμπεριφορικού ελέγχου και κινητοποίησης του καταναλωτικού κοινού (τηλεθεατών, ακροατών, χρηστών του διαδικτύου), η νέα τάση στο χώρο της διαφήμισης απαιτεί σοκ, σοκ, σοκ και πάλι σοκ!