Το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel τα βάζει με το πολιτικό σύστημα της χώρας μας λέγοντας πως η επιμήκυνση θα οδηγήσει στην επιβίωση μόνο ενός επαγγέλματος - αυτού των πολιτικών.
«Δύο χρόνια περισσότερο για να μην κάνουν τίποτε» είναι ο τίτλος του σχολίου στην online έκδοση του Spiegel. Μάλιστα ο δημοσιογράφος διαχωρίζει τους Έλληνες από τους πολιτικούς που τους εκπροσωπούν λέγοντας πως ενώ ο ελληνικός λαός δικαιούται την επιμήκυνση δεν ισχύει το ίδιο για τους Έλληνες πολιτικούς.
«Δύο χρόνια περισσότερο για να μην κάνουν τίποτε» είναι ο τίτλος του σχολίου στην online έκδοση του Spiegel. Μάλιστα ο δημοσιογράφος διαχωρίζει τους Έλληνες από τους πολιτικούς που τους εκπροσωπούν λέγοντας πως ενώ ο ελληνικός λαός δικαιούται την επιμήκυνση δεν ισχύει το ίδιο για τους Έλληνες πολιτικούς.








