Όλη την ευθύνη στο ΣΔΟΕ μεταφέρει ο κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου αναφορικά με την τύχη της λίστας Λαγκάρντ υποστηρίζοντας ότι «εγώ ζήτησα τα στοιχεία, τα παρέλαβα, έδωσα τις μεγάλες καταθέσεις για έρευνα και έλεγχο και στην συνέχεια όλα για έλεγχο» και σημειώνοντας ότι «έπρεπε να έχουν...
αξιοποιηθεί από το ΣΔΟΕ αν και δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικό στοιχείο, μπορούσαν να αποτελέσουν βάση έρευνας».
αξιοποιηθεί από το ΣΔΟΕ αν και δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικό στοιχείο, μπορούσαν να αποτελέσουν βάση έρευνας».






.jpg)


