Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ: Μάχη για μια λαγάνα στο Αγρίνιο – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ

Μάχη για μία λαγάνα στο Αγρίνιο…

Υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες εορτάστηκαν τα κούλουμα στο δήμο Αγρινίου. Και φυσικά υπό αντίξοες οικονομικές συνθήκες. Στο δημοτικό πάρκο Αγρινίου, στο υπόστεγο της καφετέριας, έλαβε χώρα η καθιερωμένη εκδήλωση του δήμου. 

Περιλάμβανε πατροπαράδοτα φαγητά και κρασί και χορούς από τα χορευτικά του δήμου.

Ωστόσο μέρος του σκηνικού δεν πρέπει να προκαλεί αισιοδοξία. Αναφερόμαστε στις σκηνές που διαδραματίστηκαν κατά τη διανομή των φαγητών. Επικράτησε πανικός και δόθηκε πραγματική μάχη για μία…λαγάνα. 

Το βίντεο είναι αποκαλυπτικό όχι μόνο της πρωινής εικόνας αλλά και της κατάστασης που οδήγησαν την κοινωνία οι πολιτικές των τελευταίων δεκαετιών, της τρόικας και των μνημονίων…

πατήστε: εδώ
πηγή:agrinionews.gr

Δείτε το βίντεο με τα άγρια μπινελίκια στον Πλακιωτάκη.

Tο τι μπινελικια άκουσε ο βολευτής Πλακιωτακης της Ν.Δ στον Άγιο Νικόλαο δεν λέγονται. 

Εν χορω του φώναζαν...είσαστε γκεσταμπιτες και προδότες, καθώς και άλλά κοσμητικά επίθετα. Αφού σας είπαμε ρε παλιομαλάκες να μείνετε στα σπίτια σας. Δεν καταλαβαίνεται ότι προκαλεί η παρουσία σας;

Όπως γράφει το flashnews, ο τοπικός βουλευτής επέλεξε να πιει παρέα με ξενοδόχους τον καφέ του σε καφετέρια στην πλατεία του Αγ. Νικολάου, 50 μέτρα από την υπό κατάληψη αντιπεριφέρεια Λασιθίου.

Πολίτες, που βρισκόταν στην πλατεία και άτομα από την αντιπεριφέρεια τον αποδοκίμασαν αγρια επειδή ψήφισε το νέο μνημόνιο .

Ο βουλευτής φυγαδεύτηκε από τη συνοδεία με το βολευτικό αυτοκίνητο μέσα από τον πεζόδρομο της 28ης Οκτωβρίου.

Πατέρας πυροβολάει παιδεραστή στο κεφάλι. (Βίντεο)

Ένας δάσκαλος καράτε είχε απαγάγει έναν εντεκάχρονο..

Η αστυνομία τον έπιασε και έστειλε το παιδί πίσω στην οικογένεια του..

Ο πατέρας μαθαίνει ότι το παιδί του κακοποιήθηκε σεξουαλικά..

Την ώρα που η αστυνομία μετέφερε τον απαγωγέα στο αεροδρόμιο τον περίμενε και ο πατέρας του παιδιού μεταμφιεσμένος και την στιγμή που πέρναγε απο μπροστά του ο απαγωγέας με τους αστυνομικούς ο πατέρας που έκανε ότι τηλεφωνούσε βγάζει ένα όπλο και τον πυροβολεί στο κεφάλι..

Θεία δίκη..κανονικά αυτόν τον άνθρωπο θα έπρεπε να τον αφήσουν ελεύθερο..
όπως και τον αφήσανε..

Προειδοποίηση μπορεί να είναι προσβλητικό για κάποιον παρακαλώ να το δει με δική του ευθύνη.

Πανικός από την είδηση ότι ο Νικολά Σαρκοζί «σκοτώθηκε» σε τροχαίο

Αναστάτωση προκλήθηκε όχι μόνο στη Γαλλία αλλά σε όλο τον κόσμο εξαιτίας της είδησης οικονομικής ιστοσελίδας στην Γαλλική πρωτεύουσα ότι...ο Νικολά Σαρκοζί «σκοτώθηκε» σε τροχαίο ατύχημα.

«Η απώλεια για τη Γαλλία είναι μεγάλη. Ο πρόεδρος έχασε τη μάχη με τον θάνατο, κατά την διάρκεια της μεταφοράς του σε νοσοκομείο, και το Ελιζέ ετοιμάζεται να ανακοινώσει τον χαμό του» έλεγε το τηλεγράφημα με τα λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι την επιβεβαίωση του... «άκυρου» της είδησης να μοιάζουν αιωνιότητα!

Το δημοσίευμα, σύμφωνα με το star.gr, ανέφερε συγκεκριμένα ότι ο Σαρκοζί πήγαινε με τη μοτοσικλέτα του στα γραφεία της προεκλογικής του εκστρατείας όταν έπεσε σε σταθμευμένο φορτηγό.

Το κείμενο έχει πολλά ορθογραφικά λάθη και ημερομηνία... 2 Μαρτίου (!), ενώ οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας δήλωσαν άγνοια για τη συγκεκριμένη καταχώρηση.

Όπως όλα δείχνουν, επρόκειτο για ένα... αστειάκι κάποιων χάκερ.

Έσβησε πεζοναύτης στον Βόλο

Την τελευταία του πνοή λίγο πριν τις 20:00 το βράδυ της Κ.Δευτέρας, άφησε ένας οπλίτης στο 505 τάγμα Πεζοναυτών στον Βόλο.

Όπως έγινε γνωστό, ο άτυχος νεαρός υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο την ώρα που βρισκόταν μέσα στο στρατόπεδο και σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ) ο οπλίτης μεταφέρθηκε άμεσα στο Αχιλλοπούλειο νοσοκομείο του Βόλου όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών να τον επαναφέρουν, έχασε τη μάχη με τη ζωή.

Επισήμως, ως αιτία θανάτου αναφέρεται η ανακοπή καρδιάς. Η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου Άμυνας εξέφρασε τα συλλυπητήρια τους στην οικογένεια του άτυχου πεζοναύτη.

πηγή:e-volos.gr

"Μπαταχτσήδες" το ζεύγος Στρος-Καν

Ο Ντομινίκ Στρος-Καν και η σύζυγός του Αν Σινκλέρ οφείλουν περισσότερα από 16.000 δολάρια σε φόρους ακίνητης περιουσίας για το σπίτι που διατηρούσαν στην Ουάσινγκτον και το οποίο σήμερα έχει βγει προς πώληση.

Σύμφωνα με τα έγγραφα που δημοσιοποίησε στο διαδίκτυο η τοπική εφορία, ο Στρος-Καν και η Σινκλέρ, που εμφανίζεται ως ιδιοκτήτρια του σπιτιού, χρωστούν 16.160 δολάρια. Μαζί με το πρόστιμο υπερημερίας, το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 18.746 δολάρια.

Σύμφωνα με το protothema.gr, το σπίτι με τις τρεις κρεβατοκάμαρες και την πισίνα, στην ακριβή συνοικία Τζορτζτάουν της Ουάσινγκτον, πωλείται σήμερα έναντι 4,7 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αρχική τιμή που ζητούσε το ζεύγος τον Οκτώβριο ήταν 5,2 εκατομμύρια.

Ένας εκπρόσωπος του δήμου είπε ότι οι αρχές δεν σχολιάζουν τις φορολογικές υποθέσεις ιδιωτών.

Ο Στρος-Καν παραιτήθηκε από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο πέρσι, μετά την καταγγελία μιας καμαριέρας του ξενοδοχείου Sofitel της Νέας Υόρκης ότι την παρενόχλησε.
πηγή:tsantiri.gr

«Χρεοκόπησε επιλεκτικά» την Ελλάδα η Standard & Poor's

Υποβαθμίστηκε για άλλη μια φορά η πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας από τον οίκο αξιολόγησης Standard & Poor's εντάσσοντάς την στην κατηγορία SD (Selective Default), που ισοδυναμεί με «επιλεκτική χρεοκοπία».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του οίκου, εξετάζεται το ενδεχόμενο αναβάθμισης στην κατηγορία CCC μετά την ολοκλήρωση του PSI στα μέσα Μαρτίου.

Ο οίκος είχε ανακοινώσει από το καλοκαίρι ότι η Ελλάδα θα οδηγηθεί σε μερική χρεοκοπία όταν τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους, καθώς κρίνεται ότι αδυνατεί να ανταποκριθεί στην αποπληρωμή των ομολόγων της.

Το υπουργείο Οικονομικών σχολίασε: «Όπως ήταν αναμενόμενο, η S&P προχώρησε στην υποβάθμιση της Ελλάδας σε βαθμίδα "SD" και τον κατάλογο των επιλέξιμων τίτλων του PSI σε βαθμίδα "D", λόγω της νομοθετικής εισαγωγής των CACs (ρήτρες συλλογικής δράσης) στα ομόλογα ελληνικού δικαίου και της έναρξης της μεγάλης έκτασης εθελοντικής προσφοράς του PSI.

»Η κίνηση αυτή είχε ανακοινωθεί εκ των προτέρων και όλες οι επιπτώσεις της έχουν προβλεφθεί, σχεδιαστεί και αντιμετωπιστεί με τις σχετικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και του Eurogroup. Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει καμία επίπτωση στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα καθώς η όποια επίδρασή της στην ρευστότητα έχει ήδη αντιμετωπιστεί από την Τράπεζα της Ελλάδας και μετέπειτα από το EFSF.

Η Ελληνική Δημοκρατία θα παραμείνει στην αξιολόγηση "SD" όσο διάστημα θα παραμένει ανοιχτή η προσφορά του PSI. Μετά την ολοκλήρωση του PSI η Ελληνική Δημοκρατία αναμένεται να επαναξιολογηθεί προς τα πάνω».

Παράλληλα, ο επικεφαλής του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ δήλωσε ότι «έλαβε γνώση» της υποβάθμισης της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας στην κατηγορία της επιλεκτικής χρεοκοπίας (SD) και δήλωσε ότι περιμένει «ισχυρή συμμετοχή» των ιδιωτών πιστωτών στην επιχείρηση της απομείωσης του ελληνικού δημοσίου χρέους που άρχισε την Παρασκευή.

«Ελαβα γνώση της απόφασης του Standard & Poor's να υποβαθμίσει την Ελλάδα στη βαθμίδα SD. Αυτή η απόφαση και άλλες αντίστοιχες αποφάσεις είχαν προβλεφθεί και ληφθεί υπ' όψιν κατά τον σχεδιασμό της επιχείρησης PSI» τόνισε.

«Περιμένω ισχυρή συμμετοχή των ιδιωτών πιστωτών στην επιχείρηση PSI και σημειώνω την πρόθεση του S&P να αναβαθμίσει την αξιολόγηση μετά την ολοκλήρωση της ανταλλαγής των ομολόγων» αναφέρει ο Γιούνκερ.

Η δήλωσή του αυτή του επικεφαλής του Eurogroup σχετίζεται με το ενδεχόμενο η προσφορά της ανταλλαγής ομολόγων να μην γινόταν αποδεκτή από ικανό αριθμό ιδιωτών πιστωτών, κάτι που θα οδηγούσε την Ελλάδα σε άμεσο κίνδυνο «χρεοκοπίας» (διαβάθμιση D).

Το ενδεχόμενο αυτό φαίνεται να αποκλείει με τις δηλώσεις του ο Γιούνκερ, όπως και ο οίκος αξιολόγησης, δεδομένου ότι εκφράζει την πρόθεση αναβάθμισης της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας σε CCC μετά την ολοκλήρωση του PSI.
πηγή:sportlarissa.gr

Αποκαλυπτήρια για τον… εκατομμυριούχο

Τα αποκαλυπτήρια του βουλευτή που έστειλε στο εξωτερικό ένα εκατομμύριο ευρώ αναμένονται σήμερα, καθώς έχει εντοπιστεί, μέσω της Τράπεζας της Ελλάδος το ποσό, που στάλθηκε τον περασμένο Μάρτιο στο εξωτερικό και μένει να μάθει η Βουλή από την Τράπεζα το όνομα.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο τής Επιτροπής για τα οικονομικά της Βουλής στις 4 Μαρτίου τού 2011 υπάρχουν πέντε διαφορετικά εμβάσματα του ενός εκατομμυρίου.Το ένα ανήκει στον βουλευτή, ο οποίος θα έπρεπε να έχει δηλώσει το ποσό αυτό, στην προηγούμενη δήλωση "πόθεν έσχες".

Ταυτόχρονα, αναμένεται να φθάσουν στη Βουλή και τα στοιχεία των 40 πρώην και νυν βουλευτών και των συγγενών τους που έστειλαν, εν μέσω κρίσης, εμβάσματα τουλάχιστον 100 χιλιάδων ευρώ στο εξωτερικό.
πηγή:ant1online.gr

Ρωσία: Ισλαμιστές σχεδίαζαν τη δολοφονία του Πούτιν

Θα γινόταν μετά τις προεδρικές και απετράπη από τις μυστικές υπηρεσίες

Απόπειρα δολοφονίας του ρώσου πρωθυπουργού, Βλαντιμίρ Πούτιν, από ισλαμιστές απέτρεψαν οι ρωσικές και ουκρανικές μυστικές υπηρεσίες. Η απόπειρα θα σημειωνόταν μετά τις προεδρικές εκλογές της 4ης Μαρτίου, μετέδωσε τη Δευτέρα η κρατική τηλεόραση της χώρας.

Οι ουκρανικές μυστικές υπηρεσίες αποκάλυψαν τη συνωμοσία ύστερα από έκρηξη μέσα σε διαμέρισμα στην Οδησσό της νότιας Ουκρανίας, κατά την οποία ένας άνθρωπος σκοτώθηκε.

Δύο άτομα συνελήφθησαν και επιβεβαίωσαν, σύμφωνα με το Pervyi Kanal, το πρώτο κανάλι της δημόσιας ρωσικής τηλεόρασης, ότι εργάζονταν για τον ισλαμιστή ηγέτη Ντίκου Ουμάνοφ, σφοδρό πολέμιο του Κρεμλίνου.

Ένας από τους υπόπτους που συνελήφθησαν, ο Ιλβι Πιανζίν, ο οποίος κατά τις πληροφορίες ανακρίνεται από την ουκρανική αστυνομία, είπε ότι η οργάνωση είχε φθάσει στην Ουκρανία από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μέσω Τουρκίας.

Σύμφωνα με τα όσα φέρεται να έχει πει ο ίδιος, η οργάνωση θα εκπαιδευόταν στην Ουκρανία στην κατασκευή βομβιστικών μηχανισμών προτού πραγματοποιήσει επιθέσεις στη Ρωσία και ολοκληρώσει την
αποστολή της με μια απόπειρα δολοφονίας του Πούτιν.

Ο Ντίμτρι Πεσκόφ, εκπρόσωπος του ρώσου πρωθυπουργού, επιβεβαίωσε την πληροφορία αλλά αρνήθηκε να προβεί σε οποιοδήποτε άλλο σχόλιο, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax.

πηγή:tovima.gr

“Είμαστε όλοι Έλληνες” φώναξε στην Γερμανική Βουλή η Χάικε Χάνσελ!

Ντρέπεται που η Γερμανική Κυβέρνηση φέρνει καθημερινά ολοένα και περισσότερο στην εξαθλίωση τον Ελληνικό λαό, η Γερμανίδα βουλευτής Χάικε Χάνσελ.

Επίθεση κατά της γερμανικής κυβέρνησης εξαπέλυσε κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας στην Γερμανική Βουλή για το δεύτερο πακέτο βοήθειας στην Ελλάδα, η βουλευτής των αριστερών Χάικε Χάνσελ.

"Είμαστε όλοι Έλληνες" αναφώνησε κλείνοντας την ομιλία της η Χάνσελ ενώ τόνισε πως ντρέπεται που η Γερμανική Κυβέρνηση φέρνει καθημερινά ολοένα και περισσότερο στην εξαθλίωση τον Ελληνικό λαό. Σε άλλο σημείο σχολίασε το γεγονός πως... ο 86χρονος πλέον Μίκης Θεοδωράκης κατεβαίνει και αγωνίζεται ακόμα και τώρα στους δρόμους για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα όλων των Ελλήνων.

πηγή:flashnews.gr