Ένας μαθητής έχασε την ζωή του και τέσσερις άλλοι τραυματίσθηκαν τη Δευτέρα από τα πυρά συμμαθητή τους σε γυμνάσιο της πολιτείας του Οχάιο.
Ο διευθυντής της αστυνομίας στην ΚομητείαΤζάουγκα δήλωσε ότι το περιστατικό με τους πυροβολισμούς συνέβη στo εστιατόριο του γυμνασίου Χάρντον, που βρίσκεται 50 χιλιόμετρα ανατολικά του Κλίβελαντ. Οι αρχές ανέφεραν ότι ο δράστης συνελήφθη.
Οι τραυματίες μαθητές μεταφέρθηκαν σε δύο νοσοκομεία της περιοχής όπου λίγο αργότερα ένας από αυτούς υπέκυψε στα τραύματα του. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας των υπολοίπων μαθητών.
Ο εκπαιδευτικός επιθεωρητής της περιοχής, Τζόζεφ Μπέργκαντ, ανέφερε ότι οι υπόλοιποι 1.100 μαθητές του σχολείου είναι ασφαλείς.
Οι φιλοδοξίες, η μεθοδικότητα, η μαχητικότητα και το μεγάλο στοίχημα της Ζέφης Νικολάου, η οποία μοιάζει ως ένα από τα «στάνταρ» για το ψηφοδέλτιο Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας στις επικείμενες εκλογές.
Η Ζέφη Νικολάου κινείται όσο και… όπως πρέπει. Νέα και φιλόδοξη κατήλθε ως υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με τον συνδυασμό του Κώστα Αγοραστού στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές και τα πήγε αρκετά καλά. Έρχεται να εκφράσει το νέο και το φρέσκο στην Ν.Δ.Τρικάλων και εργάζεται μεθοδικά ενόψει των εκλογών. Καίτοι η ίδια δεν βγήκε ποτέ με δηλώσεις της να το διατυμπανίσει, θεωρείται δεδομένο πως θα είναι η μια από τις δυο γυναίκες που θα πλαισιώσουν το ψηφοδέλτιο του κόμματος. Διακρίνεται για τη μαχητικότητά της και για τις «σκληρές της θέσεις», όπου και όταν πρέπει. Μέσα από την ΕΛΜΕΤ στο Δ.Σ. του οποίου είναι εκλεγμένο μέλος έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της. Πολλοί δε είναι αυτοί που… ποντάρουν πως θα είναι η ευχάριστη έκπληξη στις κάλπες. Να το δούμε…
Ο Kώστας Καραφώτης, εκτός από τραγουδιστής, έχει σπουδάσει και γιατρός.
Ο Τρικαλινός ερμηνευτής αποκάλυψε στο celine magazine ότι έχει στόχο να πάει στην Κένυα να βοηθήσει: «Ένας από τους επόμενους στόχους μου, είναι να βρεθώ στην Κένυα και να προσφέρω τη βοήθεια μου όχι μόνο ως τραγουδιστής αλλά και ως γιατρός. Πριν από λίγες μέρες είχα βρεθεί σε μια συζήτηση, όπου μου έγινε μια πρόταση και είναι κάτι το οποίο σιγά, σιγά θα ξεκινήσουμε να ετοιμάζουμε. Στο παρόν στάδιο όμως δεν μπορώ να πω περισσότερα».
Οσον αφορά τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα τονίζει ότι «αυτή την περίοδο βρίσκομαι στη διαδικασία της επιλογής τραγουδιών και πολύ σύντομα στο στούντιο για την ηχογράφηση του καινούργιου μου δίσκου, ο οποίος θα έλεγα ότι είναι αρκετά διαφοροποιημένος απ' ότι οι υπόλοιποι.... Τώρα σε ότι αφορά τις εμφανίσεις μου, συζητάω πράγματα για την Αθήνα, όμως δεν μπορώ να ανακοινώσω κάτι επίσημα».
Αύριο αναμένεται να ψηφιστεί στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου οικονομικών στο οποίο περιλαμβάνονται και οι διατάξεις του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τις οποίες μειώνονται κατά 12% οι κύριες συντάξεις όλων των Ταμείων (Δημοσίου και ευρύτερου Δημοσίου Τομέα, ΙΚΑ κ.λ.π.) πλην του ΝΑΤ οι οποίες έχουν μειωθεί ήδη κατά 7% με την ψήφιση του νέου Μνημονίου.
Στο ίδιο νομοσχέδιο περιλαμβάνονται και οι μειώσεις στις επικουρικές συντάξεις από 10% έως 35%, που θα ισχύσουν αναδρομικά από την πρώτη του χρόνου και θα καταβληθούν από την πρώτη Μαΐου σε 8 ισόποσες δόσεις.
Μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου αναμένεται η έκδοση από το υπουργείο Εργασίας, ερμηνευτικών εγκυκλίων για τις περικοπές στις συντάξεις και εγκύκλιος που θα διευκρινίζει λεπτομέρειες στον τρόπο εφαρμογής της μείωσης του κατώτατου μισθού που έχει γίνει νόμος του κράτους από τις 14 Φεβρουαρίου, (ν. 4046/2012 Φ.Ε.Κ τ. Α' 28/14.2.2012).
Σύμφωνα με το νέο νόμο, ο βασικός μισθός για τους νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας μειώνεται κατά 22% και ορίζεται στα 586 ευρώ μεικτά, από 751, ενώ για τους νέους κάτω των 25 ετών, η μείωση είναι 32% και διαμορφώνεται στα 527 ευρώ μεικτά.
Ασαφές παραμένει ακόμη τι θα συμβεί με το επίδομα ανεργίας και τις υπόλοιπες παροχές και επιδόματα που συνδέονται με τον κατώτατο μισθό. πηγή:bankingnews.gr
Νομίζω ότι η συζήτηση για ένα σχέδιο Marshall για την Ελλάδα έχει πλέον ξεκινήσει για τα καλά. Χτες ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας... Επενδύσεων Βέρνερ Χόιερ, στην εφημερίδα Handelsblatt, τόνισε ότι ένα σχέδιο Marshall είναι ένα απαραίτητο συστατικό δίπλα στα μέτρα λιτότητας που παίρνει η Ελλάδα. Το απόγευμα συναντήθηκε με την ελληνική κυβέρνηση, που δείχνει ότι η προσπάθεια χρηματοδότησης της Ελλάδος από πολλαπλές μεριές έχει ήδη ξεκινήσει.
Στόχος του Βέρνερ Χόιερ είναι να ξεκινήσει η χρηματοδότηση έργων υποδομής άμεσα, αλλά και να παρέχει χρηματοδότηση στις ελληνικές τράπεζες για διοχέτευση ρευστότητας προς τις επιχειρήσεις.
Μπορεί η ΕΚΤ να έχει αποκλειστική μέριμνα την νομισματική σταθερότητα, αλλά η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ουσιαστικά έχει την μέριμνα της ανάπτυξης. Μπορεί η FED να έχει και τις δυο αυτές ευθύνες, αλλά στην Ευρώπη έχουν καταμεριστεί μεταξύ των δυο αυτών τραπεζών.
Να επαναλάβω άλλη μια φορά το εξής:
Οι δραστικές περικοπές που μας λένε ότι πρέπει να κάνουμε, πρέπει να γίνουν. Και πρέπει να γίνουν διότι απλά δεν έχουμε λεφτά να κάνουμε κάτι άλλο. Η δημοσιονομική προσαρμογή και η αναδιάρθρωση του κράτους θα πρέπει να γίνει για δυο βασικούς λόγους:
- Ο ένας είναι να ευθυγραμμίσουμε τις δαπάνες μας σε σχέση με τα έσοδα μας - Ο άλλος είναι μπας και γίνουν αλλαγές σε αυτή την οικονομία που θα μας κάνουν πιο εργονομικούς και άρα πιο ανταγωνιστικούς, για να μπορούμε να συντηρηθούμε από μόνοι μας μακροπρόθεσμα.
Όσοι επικαλούνται ότι οι μειώσεις στις δαπάνες του κράτους δεν πρέπει να γίνουν διότι θα φέρουν ύφεση (και πράγματι θα φέρουν), δεν έχουν αντίλογο στο που θα βρει το κράτος τα λεφτά να συνεχίσει τις παλιές του πρακτικές.
Δεν μπορεί αυτό το κράτος μια ζωή να δαπανά λεφτά που δεν έχει, στο όνομα της κρατικοδίαιτης ανάπτυξης. Κάπου πρέπει να τελειώνουμε με αυτό το παραμύθι.
Λόγω όμως ότι αυτή η προσαρμογή (εξ ορισμού) θα προκαλέσει ύφεση, σαφώς και είναι απαραίτητο ένα μαξιλάρι κάτω από την οικονομία όσο διαρκεί η περίοδος προσαρμογής. Αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν έχει σχέση με την προσαρμογή που πρέπει να κάνουμε.
Έχοντας πει αυτό λοιπόν, είναι ανάγκη να βρεθούν πόροι ώστε να μπει ένα μαξιλάρι κάτω από την ύφεση. Αυτό το μαξιλάρι είναι επιτακτική ανάγκη για την Ελλάδα, προκείμενου να μην βυθιστεί η χώρα σε οικονομικό άβυσσο. Αυτό το μαξιλάρι έχει όνομα και διεύθυνση και ονομάζεται Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Η τράπεζα σε συνδυασμό με την ΕΚΤ, μπορεί (αν υπάρχει πολιτική βούληση) να παρέχει πιστώσεις για έργα υποδομής προς την Ελλάδα με πολύ χαλαρότερο κόστος από ό,τι θα αναγκαζόταν να πληρώσει το ελληνικό κράτος στις αγορές.
Ένας τρόπος με τον οποίον θα μπορούσε να γίνει αυτό -πέραν από τον παραδοσιακό τρόπο που είναι να εκδίδει ομόλογα η ίδια η τράπεζα στην αγορά- είναι ο εξής:
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων εκδίδει ένα ομόλογο 10 δισ. ευρώ για έργα υποδομής στην Ελλάδα, η ΕΚΤ το αγοράζει (τυπώνει λεφτά δηλαδή και το αγοράζει) και στη συνέχεια η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων διοχετεύει αυτά τα λεφτά στην Ελλάδα για έργα υποδομής. Θεωρητικά το κόστος μπορεί να είναι πάρα πολύ χαμηλό, ακόμα και με 1,5% τόκο.
Μάλιστα, η πιο πάνω μέθοδος ουσιαστικά δεν ενέχει κόστος για την Ευρωπαίο φορολογούμενο.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Μην ξεχνάτε ότι το υπόλοιπο του ΕΣΠΑ είναι 15 δισ. ευρώ, όπου ουσιαστικά είναι δωρεάν χρήματα που μας δίνουν χωρίς συμμετοχή. Μην αποκλείσετε την περίπτωση να υπάρχει και κάποιο άλλο πακέτο τύπου ΕΣΠΑ μελλοντικά.
Μπορεί όμως η Ευρώπη να το κάνει αυτό για εμάς; Ναι μπορεί και οι ενδείξεις είναι ότι θα το κάνει.
Αλλά για να μπορούμε να τα εκμεταλλευτούμε όλα αυτά, θα πρέπει και οι ίδιοι να δείξουμε ότι προσπαθούμε να βάλουμε σε μια τάξη τα του οίκου μας.
Δεν μπορεί δηλαδή εφόσον έχουμε ενδείξεις ότι η Ευρώπη έχει όλη την καλή διάθεση να μας βοηθήσει, να βγαίνει ο κύριος Τσίπρας και να στέλνει επιστολές λέγοντας ότι η κυβέρνηση αυτή δεν έχει “δημοκρατική νομιμοποίηση” και δεν μπορεί να δεσμεύει την χώρα.
Δεν μπορεί να λέει ότι όλοι σε αυτή τη χώρα είμαστε βαθιά παραπληροφορημένοι εκτός από τον ίδιο τον κύριο Τσίπρα.
Και δεν μπορεί να λέει ότι: “ο ελληνικός λαός, μόλις αποκαταστήσει το δικαίωμά του να εκφράζει δημοκρατικά τη βούλησή του και ανακτήσει τον έλεγχο των δημοκρατικών του θεσμών, πιθανότατα θα επιφυλαχθεί να αναγνωρίσει ή να τηρήσει τις συμφωνίες στις οποίες ετοιμάζεται να προχωρήσει η παρούσα κυβέρνησή του”.
Με το συμπάθιο, αλλά δεν είναι δυνατόν στο όνομα της ιδεολογίας του καθενός να στέλνει τέτοιες επιστολές! Ειδικά όταν έχουμε την ανάγκη της Ευρώπης για να βγούμε από αυτό το τέλμα, για το οποίο φταίμε εμείς οι ίδιοι και κανένας άλλος πάρα ο κακός μας εαυτός.
Αγαπητέ αναγνώστη, ένα σχέδιο Marshall για την Ελλάδα είναι η μόνη μας ελπίδα για μακροχρόνια σταθερότητα και η μοναδική ευκαιρία που έχουμε να βάλουμε τα του οίκου μας σε μια τάξη.
Ούτε έμενα μου αρέσουν ορισμένες από τις εξελίξεις, αλλά ένα τέτοιο σχέδιο μπορεί να εξουδετερώσει πολλές από τις θυσίες που θα πρέπει να κάνουμε. Εγώ τουλάχιστον έτσι τα βλέπω και εξακολουθώ και πιστεύω ότι είναι μονόδρομος και επιτακτική ανάγκη η παραμονή μας στην Ευρώπη.
Όσοι θέλουν να ζήσουν σε μια χώρα σαν την Βόρεια Κορέα, οι πόρτες είναι ανοιχτές και είμαι σίγουρος ότι η νέα διεύθυνση της χώρας αυτής θα τους δεχτεί με ανοιχτές αγκαλιές.
Οι εποχές που ζούμε είναι γεμάτες από διεθνείς εντάσεις. Σε οικονομικό επίπεδο, οι αγορές είναι προσηλωμένες στο τι συμβαίνει, ή δεν συμβαίνει, στην μικροσκοπική Ελλάδα.
Στον κόσμο της γεωπολιτικής και της εξωτερικήςπολιτικής, η αραβική άνοιξη είναι γεμάτη απόεφιαλτικές προοπτικές. Η Λιβύη μπήκε σε φαύλο κύκλο φυλετικών συγκρούσεων και βίας. Και αν η οικονομική εξαθλίωση της Αιγύπτου δεν αναστραφεί, αν δεν επανέλθει μια πραγματική μορφή διακυβέρνησης, οι πιθανότητες ριζοσπαστικοποίησης αυξάνονται κατακόρυφα.
Η Συρία βρίσκεται σε εμφύλιο πόλεμο, με τεράστιες επιπτώσεις για την ευρύτερη περιοχή. Και μπορεί ο υπόλοιπος κόσμος να είναι ενωμένος στον περιορισμό της βίας, υπάρχουν όμως σοβαρά ισχυρά εμπόδια που δεν επιτρέπουν τον τερματισμό της. Ο εξοπλισμός της αντιπολίτευσης θα κλιμακώσει την βία. Η παρέμβαση από πλευράς Δύσης θα ήταν μια υπερβολή. Και αν τελικά ο Αραβικός Σύνδεσμος όντως επέμβει, δεν είναι ξεκάθαρο το αν οι δυνάμεις του αρκούν για να νικήσουν τον συριακό στρατό.
Οι γείτονες της Συρίας, κοντινοί και μακρινοί, έχουν μεγάλα διακυβεύματα στις εξελίξεις εκεί. Η Σαουδική Αραβία βλέπει μια ευκαιρία για να περιορίσει τις φιλοδοξίες του Ιράν. Το Ιράν ανησυχεί, πως θα χάσει την επιρροή του στον Λίβανο, στο Ιράκ, και στην ίδια την Συρία, αν αναλάβει έναν νέο και πιο εχθρικό προς αυτό καθεστώς στη Δαμασκό.
Τα σύνορα του Ιράκ έχουν γίνει πλέον διάτρητα στην ροή όπλων προς τη Συρία. Η Ιορδανία και το Ισραήλ παραμένουν σε πλήρη εγρήγορση, ανησυχώντας για το μέλλον της Συρίας. Όσον αφορά στις ΗΠΑ και στο ΝΑΤΟ, υποφέρουν από κόπωση μάχης, μετά την επέμβασή τους στη Λιβύη.
Στο Ιράκ, μπορεί ο πρωθυπουργός Nouri al Maliki να κέρδισε την τελευταία εκλογική μάχη, αλλά η βία στη χώρα του αυξάνεται, και δεν αποκλείεται ακόμη και εμφύλιος πόλεμος. Το Ιράκ θα μπορούσε κάλλιστα να διαιρεθεί ανάμεσα σε σουνιτικές, σιιτικές, και κουρδικές φατρίες. Οι τρεις μεγαλύτερες σιιτικές ριζοσπαστικές ομάδες στα ανατολικά δρουν ανεξέλεγκτα. Το δε, όχι και τόσο αόρατο, χέρι του Ιράν ενισχύεται, την ώρα που η αμερικανική επιρροή μειώνεται σταθερά.
Ακόμη πιο πέρα, η προσπάθεια για σταθερή κυβέρνηση, ασφάλεια, και οικονομική πρόοδο στο Αφγανιστάν παλινδρομεί. Είναι αμφίβολο αν οι αφγανικές δυνάμεις ασφαλείας έχουν τη δυνατότητα να αναλάβουν από μόνες τους την ευθύνη για την ασφάλεια της χώρας.
Το στρατηγικό κέντρο βάρους, και το φυτίλι που θα ανάψει την φωτιά είναι το Ιράν. Μιαεπίθεση στις πυρηνικές του εγκαταστάσεις θα ήταν καταστροφική.
Για όσους ισχυρίζονται ότι ένα πυρηνικό Ιράν θα ήταν ότι το χειρότερο, θα πρέπει να καταλάβουν ότι μια επίθεση εναντίον του απλά θα αναβάλλει την απόκτηση πυρηνικής ισχύος εκ μέρους του.
Οι φιλοϊρανικές δυνάμεις στο Ιράκ, στη Συρία, και στον Λίβανο θα αντιδρούσαν βίαια και εκδικητικά. Η Αίγυπτος θα αντιμετώπιζε το σοβαρό δίλημμα της συνέχισης της συνεργασίας ειρήνης με το Ισραήλ, ή την διακοπή της. Ακόμη και μια απλή αναθεώρηση αυτής της συμμαχίας θα είχε τρομερές συνέπειες για το Τελ Αβίβ, αφού δεν θα μπορούσε να βασιστεί στην διασφάλιση των δυτικών του συνόρων.
Και ποιος γνωρίζει πως θα αντιδρούσαν οι αγορές πετρελαίου, με την απειλή και μόνο του κλεισίματος των Στενών του Ορμούζ;
Υπ αυτήν την άποψη, τα συμφέροντα εθνικής ασφάλειας των ΗΠΑ είναι σαφή. Δυστυχώς όμως, η σαφήνεια αυτή θολώνει, εξαιτίας του ότι βρισκόμαστε σε χρονιά εκλογών.
Το τι συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο, εξαρτάται άμεσα από δυο μόνο ζητήματα: Το μέλλον της Ελλάδας και του Ιράν.
Η Νο1 προτεραιότητα της κυβέρνησης Ομπάμα θα πρέπει να είναι η ασφαλής διέλευση μέσω της σημερινής εκδοχής της Σκύλας και της Χάρυβδης.
Ο κόσμος θα πρέπει να εστιάσει το ενδιαφέρον του στην επίλυση της ελληνικής κρίσης χρέους, είτε μέσω δημοσιονομικής παρέμβασης, είτε αποκόπτοντας την Ελλάδα από την ευρωζώνη, μέχρι να βελτιωθεί η οικονομική της κατάσταση. Οι συνέπειες της αδράνειας απειλούν με παγκόσμια οικονομική κατάρρευση. Ένα νέο 1929 δεν θα πρέπει να είναι πια αποδεκτό.
Την ίδια ώρα, θα πρέπει να επιλυθεί και η κρίση του Ιράν, και των πυρηνικών του φιλοδοξιών.
Θα πρέπει να συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις, και η μυστική διπλωματία. Οι ΗΠΑ θα πρέπει να συνεργαστούν με κάποιον που θα έχει αξιοπιστία στο Ιράν, και θα είναι αρκετά διακριτικός, ώστε να παίξει τον ρόλο του διαμεσολαβητή, προκειμένου νε εξευρεθεί οπωσδήποτε λύση.
Τις τελευταίες μέρες, η Ουάσιγκτον ζήτησε μετ επιτάσεως από το Ισραήλ να μην επιτεθεί μονομερώς εναντίον της Τεχεράνης. Μάλλον όμως θα χρειαστούν ακόμη πιο σκληρές προειδοποιήσεις. Ο κίνδυνος για έναν καταστροφικό πόλεμο είναι μεγάλος.
Με ευρεία πλειοψηφία 496 βουλευτών υπερψηφίστηκε από τη γερμανική Bundestag το δεύτερο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας.
Στην ομιλία της η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ σημείωσε ότι ακούει τις φωνές όσων προτείνουν έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, επισημαίνοντας ότι οι ευκαιρίες του προγράμματος διάσωσης υπερτερούν των κινδύνων.
Είναι ανεύθυνο να εγκαταλείψουμε την Ελλάδα στην τύχη της, τόνισε η κυρία Μέρκελ προειδοποιώντας ότι μια πιθανή ελληνική κατάρρευση θα είχε ανυπολόγιστες συνέπειες για την Ευρωζώνη. "Ο ρόλος μου είναι να αναλαμβάνω ρίσκα, αλλά όχι να λέω ναι σε περιπέτειες", εξήγησε η κυρία Μέρκελ.
Το γεγονός είναι ότι μετά την ελληνική Βουλή και το γερμανικό κοινοβούλιο ενέκρινε το πακέτο οικονομικής βοήθειας των 130 δισ. ευρώ για την αναχρηματοδότηση παλαιότερων ελληνικών δανείων, τη διάσωση της ελληνικής οικονομίας και την παραμονή της Ελλάδας στη ζώνη του ευρώ.
Με τηλεφωνήματα στους τηλεοπτικούς σταθμούς Mega και Σκάι, η οργάνωση «Αντάρτικο Πόλεων» φέρεται να ανέλαβε την ευθύνη για τον εμπρηστικό μηχανισμό που βρέθηκε το Σάββατο μέσα σε συρμό του Μετρό στο σταθμό Αιγάλεω. Οι αστυνομικές αρχές εξετάζουν εάν το τηλεφώνημα του αγνώστου στους τ/σ είναι έγκυρο. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει προκήρυξη για την ενέργεια.
Σύμφωνα με αστυνμικές πηγές, ο εμπρηστικός μηχανισμός που εντοπίστηκε σε συρμό του μετρό στο Αιγάλεω το απόγευμα του Σαββάτου ήταν ενεργοποιημένος. Εκείνο που προβληματίζει τους αστυνομικούς είναι ότι δεν υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα, αλλά ο μηχανισμός βρέθηκε τυχαία από τον μηχανοδηγό του τρένου, κάτι το οποίο, υπό ορισμένες συνθήκες, θα μπορούσε να προκαλέσει θύματα.
Τον μηχανισμό είχε εντοπίσει πάνω στο κάθισμα βαγονιού στο σταθμό «Αιγάλεω» ο μηχανοδηγός του συρμού και αμέσως ειδοποίησε τις Αρχές. Στο σημείο έσπευσαν πυροτεχνουργοί για να εξετάσουν τον μηχανισμό.
Ο μηχανισμός αποτελείτο από ένα τετράλιτρο μπιτόνι βενζίνης, ρολόι, οκτώ μπαταρίες και διακόπτη. Το ηλεκτρικό μέρος της βόμβας βρισκόταν σε ένα τάπερ, ενώ όλος ο εμπρηστικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί σε μια πράσινη χάρτινη τσάντα.
Σε μια προσπάθεια να ανατρέψουν το αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί απέναντι στην χώρα μας, ομάδα Ελλλήνων επιχειρηματιών χρηματοδοτεί και προωθεί μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία με σλόγκαν «Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία». Αυτός είναι και ο τίτλος του ολοσέλιδου κειμένου που καταχωρείται το τελευταίο τριήμερο στο διεθνή Τύπο.
Μεταξύ άλλων, οι επιχειρηματίες αναφέρουν ότι οι μεγάλες αυξήσεις της φορολογίας σε συνδυασμό με τις μειώσεις των μισθών και των συντάξεων βοήθησαν στη μείωση του πρωτογενούς δημοσιονομικού ελλείμματος της Ελλάδας από 24,7 δισ. ευρώ σε 5,2 δισ. ευρώ μέσα σε μόλις δύο χρόνια, αλλά η λιτότητα δεν έχει ακόμα τελειώσει. Η ανεργία έχει φτάσει το 21%, η Ελλάδα εισέρχεται στο πέμπτο έτος της ύφεσης, το τίμημα είναι βαρύ και δεν πρέπει να αποδειχθεί μάταιο.
Οι επιχειρηματίες πιστεύουν ότι η δημιουργία μίας νέας Ελλάδας είναι δυνατή: μία χώρα σύγχρονη, ανταγωνιστική και δημιουργική, με σταθερό μέλλον στην Ευρώπη. Είναι έτοιμοι για νέες θυσίες, αλλά ζητάνε επίσης χρόνο και υποστήριξη για να βγουν από έναν φαύλο κύκλο πέντε χρόνων ύφεσης.