Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Την ένδειξη «ΜΚ» θα φέρουν τα οχήματα από τα Σκόπια

Την ένδειξη «ΜΚ» θα φέρουν οι πινακίδες κυκλοφορίας των Σκοπίων, οι οποίες άρχισαν να διατίθενται στους οδηγούς του κρατιδίου από σήμερα. «Η Ελλάδα πρέπει να επιτρέπει είσοδο οχημάτων με ΜΚ, αλλά μπορεί να βάζει αυτοκόλλητο FYRΟM», γράφουν οι εφημερίδες των Σκοπίων.

Έως σήμερα, οι πινακίδες κυκλοφορίες των οχημάτων στην ΠΓΔΜ δεν είχαν την ένδειξη «ΜΚ».

Η υπουργός Εσωτερικών των Σκοπίων,Γκορντάνα Γιανκούλοφσκα, κατά την παρουσίαση των νέων πινακίδων, είχε αναφέρει ότι αυτές εκδίδονται βάσει των ευρωπαϊκών προτύπων και παρέχουν μεγαλύτερο επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με τις ήδη υπάρχουσες.

Το θέμα με τις νέες πινακίδες καλύφθηκε ευρέως από τα ΜΜΕ των Σκοπίων, ενώ η εφημερίδα «Βεστ» (έχει τη μεγαλύτερη κυκλοφορία στη χώρα) κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο τίτλο: «Η Ελλάδα πρέπει να επιτρέπει είσοδο οχημάτων με ΜΚ, αλλά μπορεί να βάζει αυτοκόλλητο FYRΟM».

Η εφημερίδα αναφέρει ότι οι πολίτες των Σκοπίων που έχουν αυτοκίνητο με νέου τύπου πινακίδες θα μπορούν να εισέρχονται στην Ελλάδα χωρίς πρόβλημα, αλλά οι ελληνικές συνοριακές Αρχές, βάσει του Μνημονίου Εφαρμογής της Ενδιάμεσης Συμφωνίας του 1995, θα μπορούν να επικολλούν αυτοκόλλητο επί της ένδειξης «ΜΚ».

Οι κάτοχοι αυτοκινήτων από τα Σκόπια που θα αποδέχονται να τοποθετείται αυτοκόλλητο επί της ένδειξης «ΜΚ» θα ταξιδεύουν στην Ελλάδα χωρίς πρόβλημα και μόλις βγουν από το ελληνικό έδαφος θα μπορούν να το αφαιρούν, σημειώνεται στο δημοσίευμα.

Οι νέες πινακίδες διατίθενται για τα οχήματα που ταξινομούνται για πρώτη φορά, ενώ οι κάτοχοι οχημάτων που φέρουν τις υπάρχουσες πινακίδες δεν υποχρεούνται να τις αντικαταστήσουν.
πηγή:troktiko.eu

 Εξαρθρώθηκε σπείρα που "ξάφριζε" σπίτια στην Καρδίτσα

Στη σύλληψη τριών δραστών προχώρησαν αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καρδίτσας το μεσημέρι της Τετάρτης 22 Φεβρουαρίου στην Καρδίτσα για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και απάτη.
Ειδικότερα, μεσημβρινές ώρες της Τετάρτης οι τρεις δράστες εισήλθαν σε οικία 68χρονου παθόντα την ώρα που αυτός απουσίαζε και αφαίρεσαν διάφορα χρυσαφικά, έγιναν όμως αντιληπτοί και συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω κατά το χρόνο εξόδου των με κλοπιμαία από αστυνομικούς.

Στην κατοχή του 30χρονου συλληφθέντα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κλαπέντα κοσμήματα τα οποία αποδόθηκαν στον 68χρονο παθόντα.

Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι οι τρεις συλληφθέντες, κατά το χρονικό διάστημα από 30 Δεκεμβρίου 2011 έως 17 Φεβρουαρίου 2012 διέπραξαν κατ’ εξακολούθηση δέκα κλοπές – διαρρήξεις οικιών κατά τη διάρκεια των οποίων αφαίρεσαν χρυσαφικά, είδη ρουχισμού, ηλεκτρονικούς υπολογιστές συνολικής αξίας 25.250 ευρώ περίπου και το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ. Επίσης, προέκυψε ότι, την 24η Ιανουαρίου 2012 ανωτέρω δράστες προφασιζόμενοι υπαλλήλους της Δ.Ε.Η., πλησίασαν 85χρονη ημεδαπή και της απέσπασαν το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ.

Επιπλέον, κατασχέθηκαν διαρρηκτικά εργαλεία και γάντια καθώς και το Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο ως μέσο διάπραξης κλοπών.

Ερευνάται η συμμετοχή τους και σε άλλες περιπτώσεις κλοπών διαρρήξεων ή απατών.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καρδίτσας ενώ προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Καρδίτσας.


πηγή:trikalain.gr

Τραυματισμός ηλικιωμένου ποδηλάτη στα Τρίκαλα

Σοβαρά τραυματισμένος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο λίγο μετά τις 11.30 το πρωί 70χρονος ο οποίος παρασύρθηκε από αστικό λεωφορείο, όταν πήγε να περάσει κάθετα την οδό Πύλης, στη διασταύρωση της "Χαράς".

Ο οδηγός του λεωφορείου προσπάθησε να τον αποφύγει και έστριψε το τιμόνι αριστερά (κατευθυνόταν προς Πηγή) ωστόσο ήταν ήδη αργά. 

Ο 70χρονος νοσηλεύεται σοβαρά διασωληνομένος στο Νοσοκομείο Τρικάλων χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο διακομιδής του.
πηγή:trikalavoice.gr

Πανελλήνιοι αγώνες σκι αντοχής στο Περτούλι Τρικάλων .

Από 2 έως 4 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν στο Περτούλι Πανελλήνιοι αγώνες σκι αντοχής με την συνεργασία του Δήμου Πύλης, της Περιφ.Ενότητας Τρικάλων και του ΣΟΧΤ.

Το σκι αντοχής είναι από τα πιο δημοφιλή χειμερινά αθλήματα στον κόσμο. Από ιστορικής άποψης είναι η πρώτη μορφή χιονοδρομίας που αναπτύχθηκε κατά κύριο λόγω στη Σκανδιναβία και βοήθησε ιδιαίτερα τους πληθυσμούς των περιοχών με παρατεταμένες περιόδους χιονοκάλυψης, καθώς εξασφάλιζε ένα σχετικά γρήγορο και ανέξοδο τρόπο μετακίνησης.

Σήμερα το σκι αντοχής έχει εξελιχθεί και πέρα από την πλατιά απήχηση που έχει σε πολύ μεγάλα τμήματα πληθυσμού, ως ένα άθλημα ιδανικό για απόδραση από την καθημερινότητα αλλά και ως μια ολοκληρωμένη μορφή άσκησης, η αγωνιστική εκδοχή του συγκεντρώνει την προσοχή εκατομμυρίων αθλητών και θεατών ανά τον κόσμο.

Τεχνική και απόσταση είναι δύο στοιχεία που διαφοροποιούν τα διάφορα αγωνίσματα τα οποία συμπεριλαμβανομένου του διάθλου (σκι αντοχής με σκοποβολή) προσφέρουν ένα πραγματικά πλούσιο θέαμα.

Στη χώρα μας το συγκεκριμένο άθλημα έχει σημαντική ιστορία με αρκετές διακρίσεις αθλητών στο εξωτερικό αλλά και με μεγάλο αριθμό αθλητών ανά την Ελλάδα. Στο νομό Τρικάλων ο ΣΟΧΤ ανέλαβε την πρωτοβουλία για την ανάδειξη αλλά και την πιστοποίηση της πίστας σκι αντοχής στα Λιβάδια Περτουλίου. Η συγκεκριμένη πίστα φέρει πιστοποίηση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Χιονοδρομίας και ως εκ τούτου μπορεί να φιλοξενήσει πραγματικά μεγάλες διοργανώσει επιπέδου Ευρωπαϊκου Πρωταθλήματος.

Η ανάδειξη του συγκεκριμένου αθλήματος στης περιοχή μας καθώς οι δυνατότητες που δύνονται από τη μορφολογία του ορεινού όγκου για δημιουργία πιστών είναι πραγματικά απεριόριστες. Όλα αυτά σε ένα πλαίσιο μηδενικής παρέμβασης στη φύση και με ελάχιστο κόστος, αξιοποιώντας τους υπάρχοντες δασικούς δρόμους.

Σε δηλώσεις ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Πύλης Ιωάννης Κουτσονάσιος αναφέρει: "Ο Δήμος Πύλης είναι πάντα ανοιχτός σε πανελλήνιες διοργανώσεις που πραγματοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή και συμβάλλουν στην ανάδειξη του αθλητισμού, τουρισμού, πολιτισμού και τονώνουν την τοπική αγορά".

Προσαγωγή αλλοδαπού για τη ληστεία στο Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας

Οι αστυνομικοί στην ασφάλεια Πύργου προχώρησαν σε μία προσαγωγή αλλοδαπού υπηκόου κατά τη διάρκεια των ερευνών για την ληστεία στο Μουσείο Αρχαίας Ολυμπίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι αστυνομικοί δεν έχουν αποδείξεις για το εάν ο νεαρός στην ληστείασυμμετείχε στη ληστεία στο Μουσείο, και μέσα την ημέρα αναμένεται η φύλακας να μεταφερθεί στην αστυνομική διεύθυνση για αναγνώριση, που αφοράσωματότυπο και φωνή, καθώς οι δράστες φορούσαν κουκούλα.
πηγή:tsantiri.gr

Die Zeit: Στην Ελλάδα βλέπουμε εικόνες που θυμίζουν εμφύλιο

Την κοινωνικοοικονομική κατάσταση στην Ελλάδα περιγράφει η γερμανική εφημερίδα Die Zeit, η οποία σε άρθρο της με τίτλο «Ανοικοδόμηση νότος», περιγράφει πως δεν υπάρχει μόνο η Ελλάδα την συγκρούσεων στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και αυτή των χιλιάδων ανέργων και ανθρώπων που γονατίζουν από τα νέα μέτρα.

Στα σχόλιά του το άρθρο ζητά «λίγη αναγνώριση για την Ελλάδα», και αναφέρει πως από την μία η χώρα μας μείωσε δραστικά το Έλλειμμά της, από την άλλη όμως αυτό είχε σαν συνέπεια η αγορά να γεμίσει με ανέργους.

Το άρθρο ξεκινά με μία επισήμανση, περιγράφοντας πως ενώ στην Γερμανία ακούει κανείς πολλούς πολιτικούς να συζητούν πως η Ελλάδα δεν έχει κανένα νόημα να σωθεί, όμως από την άλλη όμως οι διαπραγματεύσεις για τα προγράμματα βοήθειας είναι συνεχείς. «Τότε όμως προς τι όλες αυτές οι διαπραγματεύσεις και το νέο πρόγραμμα βοήθειας», διερωτάται η Zeit;

Και η εφημερίδα συνεχίζει: «…βλέπουμε αυτή την εποχή από την Αθήνα μόνο τις εικόνες εκείνων που με εμπρησμούς και πέτρες επιτείνουν τη δυστυχία της χώρας. Σπίτια που καίγονται, κουκουλοφόροι, αστυνομικοί βαριά οπλισμένοι – μερικές φορές θυμίζει εμφύλιο. Τους άλλους Έλληνες όμως που καθαρίζουν και σηκώνουν το βάρος, δεν τους βλέπει κανείς. Μόνο λίγες εικόνες υπάρχουν από αυτούς που γονατίζουν από το βάρος. Αυτοί που δεν έχουν πια δουλειά, που δεν έχουν λεφτά για το γιατρό, που δεν έχουν στέγη».

Στην συνέχεια, σύμφωνα με το iefimerida.gr, υπογραμμίζεται:

«Δεν τίθεται ζήτημα, χρήματα, πολλά χρήματα απαιτούνται για την Ελλάδα. Ωστόσο οι Έλληνες, όπως περιμένουν την επόμενη δόση, περιμένουν και λίγα λόγια αναγνώρισης. Και υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό: καμία άλλη χώρα δεν κατάφερε να μειώσει τόσο δραστικά το έλλειμμά της σε τόσο σύντομο διάστημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Χαμηλότεροι μισθοί, χαμηλότερες συντάξεις, περισσότεροι άνεργοι. Και οι επόμενοι μήνες δεν θα είναι καλύτεροι. Χωρίς ελπίδα δεν αντέχεται αυτή η κατάσταση. Από πού όμως θα έρθει, όταν υπάρχουν αυτές οι χλευαστικές παρατηρήσεις των άλλων;».

πηγή:tsantiri.gr

Ρύθμιση στα στεγαστικά – Προβληματισμός για τα ομόλογα

Από το βήμα της βουλής ο υπουργός οικονομικών ανακοίνωσε πως μειώνονται οι δόσεις για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και όσους έχουν πάρει στεγαστικό δάνειο από το Ταμείο Παρακαταθηκών και δανείων. «Αντί η παρακράτηση να είναι 6/10 του μισθού, θα είναι 3/10 του μισθού. Αν υπάρχουν δύο μισθωτοί στην οικογένεια ή άλλα έσοδα στο μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα, πέραν του ενός μισθού από το Δημόσιο, τότε η δόση συνολικά, πέρα από την παρακράτηση, δεν θα υπερβαίνει τα 4/10 του οικογενειακού μηνιαίου εισοδήματος» είπε χαρακτηριστικά ο Ευ. Βενιζέλος.

Πρόσθεσε ακόμα πως «θα μειωθεί δραστικά η παρακράτηση από το μηνιαίο μισθό, ο οποίος μειώθηκε λόγω του ενιαίου μισθολογίου και η παρακράτηση θα μειωθεί στο μισό».

Προβληματισμό για όσους έχουν πάρει ομόλογα

Με το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους 11 χιλιάδες πολίτες που επένδυσαν σε ομόλογα αναμένεται να υποστούν μεγάλη ζημιά. Οι απώλειες θα είναι ιδιαιτέρως σημαντικές. «Θα βρεθεί τρόπος ώστε να αποζημιωθούν οι Έλληνες αποταμιευτές για τις απώλειες που θα έχουν οι τοποθετήσεις τους σε ελληνικά ομόλογα που θα κουρευτούν στο πλαίσιο του PSI» υποστήριξε ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Ο υπουργός οικονομικών παρά τις εκκλήσεις του Γ. Καρατζαφέρη και της Ντόρας Μπακογιάννη δεν άνοιξε τα χαρτιά του για τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται η κυβέρνηση να «αποζημιώσουν» όσους χάσουν από την ανταλλαγή των ομολόγων.

«Εμείς νύχτα και μέρα ψάχνουμε να βρούμε λύσεις, πρακτικές λύσεις, ώστε να καλυφθούν απολύτως οι Έλληνες αποταμιευτές και να μη δημιουργηθούν δυσεπίλυτα νομικά και οικονομικά προβλήματα για την Ελληνική Δημοκρατία. Και θα μας πιστέψουν οι Έλληνες πολίτες, οι 11.000 αποταμιευτές μέσω τίτλων του Ελληνικού Δημοσίου, γιατί ξέρουν ότι μπορούμε να βρούμε τη λύση αυτή. Λίγη υπομονή χρειάζεται, να ολοκληρώσουμε αυτή την πολύ δύσκολη διαδικασία, να φτάσουμε στην ανταλλαγή των ομολόγων, να φτάσουμε στην έγκριση της δανειακής σύμβασης, να βγούμε σε μία άλλη δημοσιονομική και χρηματοοικονομική κατάσταση» σημείωσε ο υπουργός οικονομικών.
πηγή:real.gr

Η Αλβανία δεν κάλεσε το ΔΝΤ να την σώσει κύριε Βενιζέλο!

«Δεν θα γίνεις Αλβανός ποτέ, υπουργέ, υπουργέ», θα μπορούν από σήμερα να τραγουδούν και να αφιερώνουν το άσμα στον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο
οι γείτονές μας Αλβανοί, και με το δίκιο τους.

«Μια ασύντακτη χρεωκοπία θα έφερνε την Ελλάδα στο βιοτικό επίπεδο της Αλβανίας και της Μολβαδίας» είπε στους επικριτές του Μνημονίου 2 (ιδίως στα κόμματα της Αριστεράς) ο υπουργός Οικονομικών.

«Βγήκε η πομπή στον δρόμο και κοροϊδεύει τον κόσμο όλο» λέει ο θυμόσοφος λαός, αλλά προφανώς ο κύριος Βενιζέλος δεν διάβασε μέχρι το ωμέγα το λεξικό του Γ. Μπαμπινιώτη αλλά σταμάτησε στο γράμμα «Μ», χάνοντας τη λέξη πομπή που είναι τέσσερα γράμματα πιο κάτω.

Τουλάχιστον διαβάστε όλο το «Μ» με μέτρο: μετριοπάθεια, μετριοφροσύνη…

Γιατί οι γείτονές μας έζησαν ολοκληρωτικό καθεστώς, πέρασαν και περνάνε φτώχεια, έχασαν αποταμιεύσεις με το σκάνδαλο των πυραμίδων, όμως ΔΝΤ δεν κάλεσαν στη χώρα τους για να τους σώσει.

Ούτε ο πρόεδρός τους έκατσε προσοχή όπως καθόταν κλαρίνο μπροστά στη Μέρκελ ο δικός σας πρόεδρος, ή όπως κάθεστε εσείς σούζα στον κύριο Σόιμπλε.

Αιδώς Αργείοι, ώστε να μην μας ανεβαίνει μετά το αίμα στο κεφάλι όταν ο υπουργός Οικονομικών της Αλβανίας δηλώνει πως περιμένει πως και πως τους Έλληνες μετανάστες να δουλέψουν στη χώρα του.

Αλλά ξέρω τι θα μου πείτε, ότι με την καλή έννοια αναφέρεται το παράδειγμα του Αλβανού, το ίδιο κι εγώ, με την καλή έννοια σας λέω ότι είστε αμετροεπής και ασυγκράτητος. Με την καλή έννοια…

πηγή:madata.gr

Οδυνηρό το εμπάργκο κατά της Γερμανίας στα προϊόντα της: 5,1 δισ. ευρώ κάτω σε 1 χρόνο!

Αρχίζει και αποδίδει ...
οδυνηρά για τους Γερμανούς το εμπάργκο στα γερμανικά προϊόντα που έχουν κηρύξει οργανώσεις και φορείς: Μείωση της τάξεως του 13%, η οποία αντιστοιχεί σε 5,1 δισ. ευρώ, εμφάνισαν οι γερμανικές εξαγωγές προς την Ελλάδα το 2011, σύμφωνα με τον επικεφαλής Εξωτερικού Εμπορίου του Γερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Φόλκερ Τράιερ.

Η μικρότερη ζήτηση αφορά στα οχήματα και τις μηχανές και βεβαίως απεικονίζει «την επώδυνη διαδικασία προσαρμογής στην Ελλάδα κια το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ των Ελλήνων κατά της Γερμανίας», δήλωσε ο Φ.Τράιερ στη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα, τα στοιχεία της Ομοσπονδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας δείχνουν πως οι εξαγωγές της Γερμανίας προς την Ελλάδα έχουν επιστρέψει στα επίπεδα του 2002 και έπεται συνέχεια, καθώς εντείνεται το αρνητικό κλίμα μεταξύ των καταναλωτών για τα γερμανικά προϊόντα.

Στην Ελλάδα το ρεύμα άρνησης αγοράς γερμανικών προϊόντων εντείνεται καθημερινά σε όλα τα επίπεδα από τις πωλήσεις τροφίμων στα σούπερ - μάρκετ, μέχρι τα γερμανικά αυτοκίνητα που πλέον έχουν καταρρακωθεί οι πωλήσεις τους...

Για το 2012 υπολογίζεται ότι οι μειώσεις των γερμανικών εξαγωγών θα ξεπεράσουν το 17% και το συνολικό ποσό τα 17 δισ. ευρώ. "Κομμένα πια τα δανεικά" λένε οι Γερμανοί, "κομμένα πια και τα γερμανικά προϊόντα" λένε οι καταναλωτές, όπου το σύνθημα είναι "Και το τελευταίο ευρώ οπουδήποτε αλλού εκτός από γερμανικά προϊόντα"
πηγή:triklopodia.com

Καρδίτσα: Πρόστιμο σε φαρμακοποιό γιατί εργάστηκε περισσότερο...

Την αντίδραση του φαρμακευτικού συλλόγου Καρδίτσας προκάλεσε η κίνηση φαρμακοποιού να εφαρμόσει τον Νοέμβριο την υπουργική απόφαση για την απελευθέρωση του ωραρίου των φαρμακείων.

Η φαρμακοποιός Κωνσταντίνα Κεφαλά εφάρμοσε το διευρυμένο ωράριο πριν... φτάσει στην Περιφέρεια το χαρτί με την δήλωσή της για την υπαγωγή στο καθεστώς και σύμφωνα με τον τοπικό φαρμακευτικό σύλλογο η κίνησή της έγινε κατά παράβαση των όσων ισχύουν βάσει του τοπικού ωραρίου που τα φαρμακεία είναι κλειστά Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα.

Της επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 80 χιλιάδες ευρώ για το διευρυμένο ωράριο αλλά και για παραβιάσεις της φαρμακευτικής νομοθεσίας.