Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Συντριβάνι στο Ντουμπάι χορεύει με τη μελωδία της Witney Houston!

Έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο σκέφτηκαν στο Ντουμπάι για να τιμήσουν τη Witney Houston!!!

Τα συντριβάνιa πολυετούς ξενοδοχείου χόρεψαν με τη μελωδία του I will always love you και το αποτέλεσμα ήταν απίστευτα εντυπωσιακό και παράλληλα βέβαια συγκινητικό!



ΒΙΝΤΕΟ: Αφιερωμένο στο ελληνικό δημόσιο που σαρώνει στο Twitter!

Πρόκειται για ένα παλιότερο βιντεάκι, το οποίο αν και γυρισμένο στην Ισπανία θυμίζει τρομακτικά την ελληνική γραφειοκρατία στους δημόσιους φορείς…

Μια κοπέλα προσπαθεί να κάνει έναρξη επαγγέλματος και της ζητάνε τα πιο απίστευτα δικαιολογητικά…

Ο υπάλληλος ωστόσο δεν μπορεί να φανταστεί πως η κοπέλα είναι απόλυτα οργανωμένη και έτοιμη να θριαμβεύσει απέναντι στη γραφειοκρατία.

πηγή:tsantiri.gr

H Ελλάδα μας παράγει και εμείς καταναλώνουμε από έξω!

Η σκέψη μας εδώ στο protagon είναι πολύ απλή. Αν κάθε Έλληνας καταφέρει μέσα στο 2012 να αγοράσει ελληνικά προϊόντα αξίας 1.000 ευρώ στη θέση ξένων προϊόντων που αγόρασε πέρυσι, τότε θα...προστεθεί στην προβληματική ελληνική οικονομία το αστρονομικό ποσό των 12 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ολόκληρο το περιβόητο ΕΣΠΑ που υποτίθεται ότι θα αναζωογονούσε τη χώρα, είναι 18 δισεκατομμύρια για τέσσερα χρόνια. Αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει η είσοδος 12 δις ευρώ τον χρόνο στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα; Τι σημαίνει σε επενδύσεις, σε νέες θέσεις εργασίας; Σε πολύπλοκα προβλήματα λοιπόν, χρειάζονται απλές λύσεις.

Στροφή στο ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό, στροφή στον Έλληνα παραγωγό. Και σιγά-σιγά, στροφή στο ελληνικό ρούχο και το ελληνικό παπούτσι. Μην ψαρώνετε από τα πολυδιαφημισμένα ξένα προϊόντα, μη θεωρείτε μόδα την κατανάλωση τους. Οι πολυεθνικές του τροφίμου, του ποτού, του ρούχου, της συσκευής, μας έκαναν να τρώμε πλαστικά σαν Αμερικάνοι, να ντυνόμαστε σαν Βρεττανοί ή Ιταλοί, να πίνουμε σαν Γάλλοι, να γίνουμε γκατζετάκηδες σαν Γιαπωνέζοι. Η ματιά μας πρέπει να είναι ανοικτή στον κόσμο, αλλά όχι ως το σημείο να περιφρονήσουμε τους εαυτούς μας και να υιοθετήσουμε συμπεριφορές συλλογικής καταστροφής μας. Ως εδώ. Αξίζουμε πολύ περισσότερα και ως παραγωγοί και ως καταναλωτές και ως αυτεξούσιοι πολίτες.

πηγή:protagon.gr

Απίστευτο: Νοσοκομείο μετέδωσε live εγχείρηση μέσω twitter! Δείτε φωτογραφίες!

Τα social media έχουν κατακτήσει και την Ιατρική.

Είναι η πρώτη φορά που μεταδίδεται
ζωντανά μέσω μιας σελίδας κοινωνικής δικτύωσης μια επέμβαση. Στο Τέξας λοιπόν, στο νοσοκομείο Memorial Hermann, o γιατρός Michael Macris ηγήθηκε της διαδικασίας της μετάδοσης της εγχείρησης ανοιχτής καρδιάς, η οποία προβάλλονταν από το twitter ζωντανά.

Για περι
σσότερα πατήστε εδώ

BINTEO-NTOKOYMENTO: Ιπτάμενος δίσκος προσγειώνεται στο Νέο Μεξικό

Ένα συγκλονιστικό ΒΙΝΤΕΟ που δείχνει έναν ιπτάμενο δίσκο να προσγειώνεται κάπου στο Νέο Μεξικό, κάνει από τη Δευτέρα το γύρο του Διαδικτύου.

Στο ανατριχιαστικό ντοκουμέντο διακρίνεται ένας ιπτάμενος δίσκος μεγάλων διαστάσεων να κινείται σε μικρή απόσταση από το έδαφος, με μεγάλη ταχύτητα.

Την πορεία του UFO ακολουθεί ένα αυτοκίνητο, που κινείται σε δρόμο παράλληλα με αυτό και το βίντεο τραβάει ένας από τους επιβάτες του αυτοκινήτου!!!

Κάποια στιγμή, ο ιπτάμενος δίσκος φτάνει στον προορισμό του, αιωρείται για λίγο και στη συνέχεια προσγειώνεται σε σημείο που φέρεται να βρίσκεται κοντά στο διάσημο Ρόσγουελ, στο Νέο Μεξικό των ΗΠΑ.

Το βίντεο ανέβασε στο YouTube ο Στίβεν Χάναρντ, από τη βρετανική ομάδα «Εξωγήινη Αποκάλυψη» με το σχόλιο: "Πιθανή διαρροή ενός UFO που προσγειώνεται κάπου στο Νέο Μεξικό" και ήδη μέχρι αυτή τη στιγμή 252.471 χρήστες το έχουν δει .

Οι συνταρακτικές εικόνες δίχασαν τους χρήστες, αφού πολλοί από αυτούς δεν πείστηκαν, τουλάχιστον για το μέρος της εμφάνισης του UFO, καθώς υποστήριξαν ότι πρόκειται για κάποια χώρα της βόρειας Ευρώπης με περισσότερες πιθανότητες να συγκεντρώνει η Βρετανία.


πηγή:tragiko.com

Αγόραζαν βενζίνη για τα ΙΧ τους και τη χρέωναν στο ΕΚΑΒ

Συνελήφθη στη Νίκαια μία 42χρονη υπάλληλος του ΕΚΑΒ, η οποία μαζί με άλλα δύο άτομα πήγαιναν εδώ και ένα χρόνο σε συγκεκριμένο πρατήριο όπου εφοδιάζονται με καύσιμα τα ασθενοφόρα και αφού γέμιζαν πλαστικά δοχεία με βενζίνη, τα χρησιμοποιούσαν στα αυτοκίνητά τους και στη συνέχεια χρέωναν τα ποσά στο ΕΚΑΒ. 

Μαζί της συνελήφθη ένας συνομήλικος της, ενώ στην ίδια υπόθεση εμπλέκεται και μια 36χρονη. Σύμφωνα με την Αστυνομία, στη μία μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης η 42χρονη πήγε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και παρέλαβε ασθενοφόρο που ήταν σταθμευμένο σε ειδικό χώρο. Στο όχημα επιβιβάστηκε και ο συνομήλικος της και στη συνέχεια πήγαν σε πρατήριο υγρών καυσίμων στον Πειραιά, στο οποίο εφοδιάζονται με καύσιμα τα ασθενοφόρα της περιοχής και γέμισαν σε τρία πλαστικά δοχεία 69 λίτρα βενζίνης αξίας 121 ευρώ, τα οποία χρέωσαν στο ασθενοφόρο.

Ακολούθως άδειασαν το ένα δοχείο στο ρεζερβουάρ του ΙΧ αυτοκινήτου της 42χρονης, ενώ τοποθέτησαν το άδειο δοχείο μαζί με τα άλλα δύο γεμάτα στο χώρο των αποσκευών.

Από την έρευνα που έκανε το Τμήμα Ασφαλείας Νίκαιας προέκυψε πως εδώ και ένα χρόνο η υπάλληλος του ΕΚΑΒ είτε με τον 42χρονο είτε με 36χρονη, με την ίδια μέθοδο, χρησιμοποιώντας κάθε φορά διαφορετικά ασθενοφόρα, που παραλάμβαναν από τον χώρο στάθμευσης του ίδιου νοσοκομείου, έπαιρναν βενζίνη από το συγκεκριμένο πρατήριο υγρών καυσίμων στον Πειραιά και την τοποθετούσαν σε πλαστικά δοχεία τα οποία στη συνέχεια μοίραζαν μεταξύ τους.

Η 42χρονη κάθε φορά που παραλάμβανε με αυτό τον τρόπο καύσιμα, υπέγραφε χρησιμοποιώντας ονόματα συναδέλφων της, που είχαν υπηρεσία κατά την ώρα παραλαβής της βενζίνης, ώστε να μη γίνεται αντιληπτή.

Μετά από έρευνα στο ΙΧ αυτοκίνητο της 42χρονης, βρέθηκαν στον χώρο αποσκευών τα οποία και κατασχέθηκαν, δύο δοχεία, ένα άδειο και δύο γεμάτα με βενζίνη. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πειραιά.
πηγή:tanea.gr

ΣΟΚ! Μητέρα Άφησε Το Παιδί Της Να Πνιγεί, Γιατί Το Μισούσε…

Σοκ προκαλεί η είδηση ότι μια 32χρονη, η Neha Patel, άφησε τον ενός έτους γιο της να πνιγεί μέσα στην μπανιέρα καθώς όπως η ίδια παραδέχτηκε τον μισούσε από την ημέρα που τον γέννησε!

Όπως δήλωσε στις αστυνομικές αρχές που την συνέλαβαν, ήταν μόνη της στο σπίτι με τον γιο της όταν εκείνη τον βάρεσε επειδή ήθελε να ανέβει στην αγκαλιά της.

Στην συνέχεια τον πήγε για ύπνο και όταν ξύπνησε τον έβαλε στην μπανιέρα την οποία είχε μισογεμίσει με νερό για να πλυθεί μόνος του.

Δέκα λεπτά μετά πήγε στο μπάνιο και βρήκε τον γιο της αναίσθητο. Όμως και πάλι δεν έκανε κάτι για να τον σώσει.

Τον έντυσε, πήρε το αυτοκίνητο, πήγε στο σούπερ μάρκετ και επέστρεψε σπίτι. Στη συνέχεια οδήγησε μακριά και έπειτα πήγε στο αεροδρόμιο της Τάμτα όπου έμειναν ώρα. Όπως είπε στον σερίφη «το ήξερα ότι ήταν νεκρός γιατί όση ώρα οδηγούσα ήταν μπλε και κρύος».

Ο σύζυγός της Rasesh Patel, είδε την γυναίκα του τελευταία φορά στις 7 και 20 το πρωί όταν πήγε την 4χρονη κόρη τους στο σχολείο.

Ενώ ήταν στην δουλειά του, επιχείρησε να τηλεφωνήσει στην γυναίκα του από τις 10 και μισή έως τις 12 και μισή χωρίς όμως αποτέλεσμα. Τότε κάλεσε την αστυνομία για να δηλώσει ότι η γυναίκα του η οποία πάσχει από επιλόχεια κατάθλιψη και δεν έχει ακολουθήσει αγωγή έχει εξαφανιστεί μαζί με τον γιό τους.

Η Neha επέστρεψε σπίτι περίπου μία ώρα μετά.

Πήγε το νεκρό παιδί στην κούνια του, ανακοινώνοντας στον άνδρα της ότι έπνιξε τον γιο τους. Έγινε έξαλλη όταν εκείνος άρχισε να τηλεφωνεί στους συγγενείς τους.

Τρέχοντας να ξεφύγει είπε στον άνδρα της ότι δεν θέλει να πάει φυλακή και θα αυτοκτονήσει, όπως τόνισε η εκπρόσωπος από το γραφείο του σερίφη. Η γυναίκα επέστρεψε στο αεροδρόμιο της Τάμπα και περίμενε όπως η ίδια είπε την κατάλληλη στιγμή να αυτοκτονήσει.

Συνελήφθη λίγο αργότερα.

Διώκεται για φόνο πρώτου βαθμού, ενώ είπε στους αξιωματικούς ότι μισούσε τον γιο της γιατί τον θεωρούσε υπεύθυνο για την ψυχική της κατάσταση.

Να σημειωθεί ότι η επιλόχεια κατάθλιψη επηρεάζει το 10% με 15% των γυναικών.
πηγή:nydailynews.com

Βρήκαν Τους Δολοφόνους Του Μπάμπη Λαζαρίδη

Το θρίλερ με τους δολοφόνους του Μπάμπη Λαζαρίδη φτάνει στο τέλος του.

Στα ίχνη των πληρωμένων φονιάδων βρίσκεται η αστυνομία και γι’αυτό γίνεται αυτές τις ημέρες μυστική αποστολή των διωκτικών αρχών σε χώρα των Βαλκανίων.

Μετά από εντατικές έρευνες οι Αρχές πιστεύουν ότι είναι πολύ κοντά στον ηθικό αυτουργό του αποτρόπαιου αυτού εγκλήματος. «Η άκρη του νήματος έχει βρεθεί. Πλέον μας μένει να αρχίσουμε να ξετυλίγουμε το κουβάρι, ώστε να φτάσουμε στην άκρη του λαβύρινθου και στους ανθρώπους που εκτέλεσαν τον Μπάμπη Λαζαρίδη, και κυρίως τον ηθικό αυτουργό αυτής της δολοφονίας», λέει αστυνομικός στην «Espresso».

Σύμφωνα με τις αρχές ξέρουν καλά ποιος έδωσε την εντολή για τη δολοφονική επίθεση. Ο εντολέας της εκτέλεσης είναι άνθρωπος που γνωρίζει πολύ καλά την νύχτα και είχε διαφορές με τον επιχειρηματία. Μάλιστα, τον είχε προειδοποιήσει, αλλά εκείνος τον αγνοούσε. Ο εντολέας απευθύνθηκε σε στενό του συνεργάτη για να βρει τους εκτελεστές, οι οποίοι θα έκαναν το έγκλημα.

πηγή:ierosagon.org

Τραγικός θάνατος για δυο πολεμικούς ανταποκριτές στην Χομς

Την ώρα του καθήκοντος έπεσε η 50χρονη
Αμερικανίδα ρεπόρτερ των Sunday Times,
Μαρί Κόλβιν...
Την ώρα του καθήκοντος στη Χομς της Συρίας βρήκαν τραγικό θάνατο το πρωί της Τετάρτης, η Αμερικανίδα πολεμική ανταποκρίτρια των Sunday Times, Μαρί Κόλβιν, και ο Γάλλος φωτορεπόρτερ του Paris Match, Ρεμί Οσλίκ, με  τη γαλλική κυβέρνηση να επιβεβαιώνει την τραγική είδηση. Την ίδια στιγμή, το αντικαθεστωτικό Εθνικό Συμβούλιο δηλώνει πως «μια στρατιωτική επέμβαση ίσως είναι, πια, η μόνη λύση».

Η 50χρονη πολύπειρη Νεοϋορκέζα πολεμική ανταποκρίτρια των Sunday Times εργαζόταν επί σχεδόν δύο δεκαετίες ως ρεπόρτερ στην πρώτη γραμμή διεθνών συρράξεων, ενώ το 2001 σε αποστολή στη Σρι Λάνκα είχε χάσει το ένα της μάτι – γεγονός που ουδόλως την αποθάρρυνε από το να ασκεί με θάρρος το δημοσιογραφικό επάγγελμα.

Μαζί με την Κόλβιν, νεκρός έπεφτε και ο Γάλλος φωτορεπόρτερ Ρεμί Οσλίκ, συνεργάτης του περιοδικού Paris Match, ο οποίος μάλιστα είχε τιμηθεί προ μηνών με το διεθνές βραβείο World Press Photo, για φωτογραφία που τράβηξε στη Λιβύη, στη διάρκεια των εμφυλίων συγκρούσεων που οδήγησαν στην πτώση και το θάνατο του Μοαμάρ Καντάφι.

Μάλιστα, νεκροί από τους σφοδρούς βομβαρδισμούς του καθεστώτος στην Χομς την Τετάρτη έπεσαν ακόμη  17 άνθρωποι,  στη συνοικία Μπάμπα Αμρ, όπως ανέφεραν οι πληροφορίες των ακτιβιστών της περιοχής.

Παράλληλα, ο Σύρος ακτιβιστής  Όμαρ Σάκερ δήλωσε ότι άλλοι 3 ή 4 ρεπόρτερ βρήκαν κατά τη χθεσινή ημέρα το θάνατο από τις βόμβες που έπληξαν το πρόχειρο κέντρο Τύπου που είχε στηθεί στην Μπάμπα Αμρ από τους ξένους δημοσιογράφους (…). 

Η Γαλλία, ως πρώτη αντίδραση στην είδηση του θανάτου των δύο δημοσιογράφων, δια του Υπουργού των Εξωτερικών, Αλέν Ζιπέ, κάλεσε το καθεστώς Άσαντ να τερματίσει άμεσα τους βομβαρδισμούς, καταδικάζοντας για μία ακόμη φορά τη στάση των συριακών δυνάμεων ασφαλείας.

Όλα αυτά, και ενώ  οι μάχες στη χώρα μαίνονται, με το στρατό να εξαπολύει επιθέσεις σε χωριά του συριακού Βορρά, καθώς και στην επαρχία Ιντλίμπ, στα σύνορα με την Τουρκία, από τις οποίες οι πληροφορίες έκαναν λόγο για 27 νεκρούς, στη διάρκεια μιας και μόνον επιδρομής (…).

Από την πλευρά του, το συριακό τμήμα του Παρατηρητήριου για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (Human Rights Watch- Syria) υποστηρίζει ότι από την έναρξη των αντικαθεστωτικών διαδηλώσεων στη χώρα, τον Μάρτιο του 2011, περί τους 7.600 ανθρώπους έχουν βρει το θάνατο σε όλη την επικράτεια, με επίκεντρο την πόλη Χομς.

Την ίδια στιγμή, το  αντικαθεστωτικό Συριακό Εθνικό Συμβούλιο (SNC) υποστηρίζει ότι στην παρούσα φάση, δύο είναι οι μόνες επιλογές, πετώντας στην ουσία το γάντι στην Δύση: είτε ένας παρατεταμένος εμφύλιος, είτε μια άμεση στρατιωτική επέμβαση στη Συρία, ώστε να δοθεί ένα τέλος στις συγκρούσεις.

«Υπάρχουν δύο κακά: η στρατιωτική επέμβαση ή ο παρατεταμένος εμφύλιος πόλεμος», δήλωσε χαρακτηριστικά από το Παρίσι ο Μπάσμα Κοντμάνι, ανώτερο στέλεχος του SNC.

Κατά τους αντάρτες του SNC, ρόλο-κλειδί στην παρούσα φάση μπορεί να διαδραματίσει μόνον η Ρωσίαπείθοντας το καθεστώς του Μπασάρ Αλ-Άσαντ αφενός για την ασφαλή διέλευση της ανθρωπιστικής βοήθειας στη χώρα, αφετέρου να θέσει το καθεστώς προ των ιστορικών ευθυνών του, τερματίζοντας το συντομότερο δυνατόν την βίαιη καταστολή των δυνάμεων της αντιπολίτευσης.

Ακόμη, σύμφωνα με τον Μπάσμα Κοντμάνι, είναι πιθανόν προσεχώς να ζητηθεί από την Αίγυπτο να εμποδίσει την πρόσβαση στη Διώρυγα του Σουέζ  στα πλοία που, βάσει πληροφοριών, μεταφέρουν όπλα για λογαριασμό του συριακού Στρατού. 

πηγή:elzoni.gr

Δύο αναπτυξιακά πακέτα τις επόμενες 15 ημέρες

Δύο τουλάχιστον μεγάλα αναπτυξιακά πακέτα, που θα συνοδεύουν το πρόγραμμα της σκληρής λιτότητας, θα ανακοινωθούν το επόμενο δεκαπενθήμερο, όπως ενημέρωσε ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.

Το ένα πακέτο το επεξεργάζεται η Κομισιόν υπό την υψηλή εποπτεία του επικεφαλής της Ζ. Μπαρόζο και το άλλο το Βερολίνο υπό την υψηλή εποπτεία της καγκελαρίου Μέρκελ. Σε καμιά περίπτωση όμως τα δυο αυτά πακέτα δεν θα θυμίζουν το Σχέδιο Μάρσαλ, το οποίο ζητούν με δηλώσεις τους επιφανή στελέχη της Ε.Ε.

Το θέμα των αναπτυξιακών πακέτων συζήτησε χθες και με τον επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, κατά τη συνάντησή τους στο Μέγαρο Μαξίμου.
πηγή:real.gr