Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

VIDEO: Πολύνεκρο δυστύχημα με τρένο στην Αργεντινή

Στο Μπουένος Άιρες, σήμερα το πρωί, αμαξοστοιχία με 2 χιλιάδες επιβάτες,
φθάνοντας σε σιδηροδρομικό σταθμό, προσέκρουσε στο προστατευτικό πλαίσιο, στο τέρμα της αποβάθρας.

Σύμφωνα με την αστυνομία το τρένο παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στο σύστημα πέδησης.

«Υπάρχουν νεκροί. Δεν ξέρουμε ακόμη πόσοι» είπε ο Ντάνιελ Ρούσο, ο εκπρόσωπος της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας του Μπουένος Άιρες, σε συνέντευξη Τύπου.

Η εφημερίδα Clarin ανέφερε ότι έχουν εντοπιστεί οι σοροί 19 ανθρώπων, ωστόσο ο αριθμός αυτός δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη από τις αρχές. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters ωστόσο μεταδίδει ότι ο αριθμός των νεκρών ανέρχεται σε 40 μέχρι αυτήν την ώρα.

Ο επικεφαλής της υπηρεσίας αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών, Αλμπέρτο Κρεσέντι, έκανε λόγο για 550 τραυματίες, σημειώνοντας ότι υπάρχουν ακόμη 30 άτομα εγκλωβισμένα στο πρώτο και το δεύτερο βαγόνι του τρένου.

Δείτε τις πρώτες εικόνες απο το δυστύχημα, όπως τις κατέγραψαν τα τοπικά media:

πηγή:prionokordela.gr

Μυτιλήνη: Έβγαλαν βαριά άρρωστη, υγιέστατη νεαρή από λάθος εξετάσεις!

Ένα περιστατικό που μέχρι πρόσφατα είχαμε δει μόνο σε ταινίες, είχαμε στο νοσοκομείο του νησιού...Για μία ακόμα φορά το Νοσοκομείο Μυτιλήνης, βγάζει προς τα έξω μία αρνητική εικόνα. Δεν έχουν περάσει αρκετές ημέρες, από τότε που μία Αλβανίδα μετανάστρια, κατήγγειλε ότι της είχαν κάνει λάθος διάγνωση ότι είχε καρκίνο και έρχεται ένα νέο περιστατικό να επιβεβαιώσει, ότι κάτι δεν πάει καλά στο Νοσοκομείο της Μυτιλήνης.

Τελευταίο «θύμα» του νοσοκομείου μία 21χρονη, στην οποία οι εξετάσεις που της έδωσαν, διέγνωσαν καρκίνο στα γεννητικά της όργανα και της συνέστησαν να πάει στην Αθήνα, για περαιτέρω αντιμετώπιση του προβλήματός της. Όπως ήταν φυσικό, η κοπέλα σοκαρίστηκε από τα αποτελέσματα που πήρε και χωρίς χρονοτριβές ενημέρωσε την οικογένειά της και αμέσως ταξίδεψε στην Αθήνα, για να υποβληθεί σε εξονυχιστικές εξετάσεις.

Κι εκεί, «ω του θαύματος», οι γιατροί τους διαβεβαίωναν, ότι η 21χρονη κοπέλα χαίρει άκρας υγείας. Όπως όλοι καταλαβαίνετε, ο «γολγοθάς» που πέρασε για λίγες ημέρες η συγκεκριμένη οικογένεια, ήταν αβάσταχτος. Παρ’ όλα αυτά, ο πατέρας της κοπέλας, γνωστός επιχειρημετίας της Λέσβου, δεν πρόκειται να προσφύγει στη δικαιοσύνη, για να αναζητήσει τη δικαίωσή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του lesvosnews.gr, το πιθανότερο είναι να έγινε μπέρδεμα στα αποτελέσματα των εξετάσεων και να δόθηκε στην 21χρονη γνωμάτευση, που μάλλον προοριζόταν για άλλη ασθενή.

Τέλος να σημειώσουμε, ότι για το θέμα ενημερώθηκε άμεσα ο Διοικητής του Νοσοκομείου κ. Κατσιφαράκης, ο οποίος επιστρέφει σήμερα από την επίσκεψή του στο Νοσοκομείο της Μύρινας και είναι αποφασισμένος να διερευνήσει σε βάθος την υπόθεση με την ευαισθησία που τον διακρίνει και να βάλει ένα τέλος σε αυτά τα περιστατικά, που εκθέτουν κάθε τόσο και λιγάκι το ίδρυμα.
πηγή:ourlife.gr

Της κακομοίρας... στο ΛΑ.ΟΣ

..."σκοτώθηκαν" Πλεύρης-Χρυσανθακόπουλος!...

Φαίνεται πως άνοιξε βεντέτα μεταξύ των δύο βουλευτών.

Μόνο στα χέρια δεν πιάστηκαν ο Αλέκος Χρυσανθακόπουλος και ο Αθανάσιος Πλεύρης στη Βουλή με αφορμή την...
συνέντευξη του δεύτερου στο ΒΗΜΑ FM και τα... υποτιμητικά του σχόλια για τον Χρυσανθακόπουλου. Στο ΛΑ.ΟΣ. χτυπάνε οι καμπάνες της «διάλυσης» και στη Βουλή οι βουλευτές δείχνουν τα δόντια τους ο ένας στον άλλον σαν να επιδίδονται σε αγώνα πολιτικής επιβίωσης.

Από τη στιγμή που ο κ. Πλεύρης υπερασπίστηκε τον Μάκη Βορίδη και τον Άδωνι Γεωργιάδη χαρακτηρίζοντας χθεσινό στο ΛΑ.ΟΣ τον Αλέκο Χρυσανθακόπουλο, τα αίματα άναψαν στο κόμμα. Ο Χρυσανθακόπουλος απάντησε σε άπταιστα... γαλλικά στον Πλεύρη πυροδοτώντας την έκρηξη και άλλων βουλευτών όπως του Αϊβαλιώτη.

Της κακομοίρας...

Από την 1η Μαρτίου η μείωση του κατώτατου μισθού κατά 22%

Διευκρινίσεις για τις αλλαγές στα εργασιακά που επιβάλλονται από το νέο Μνημόνιο έδωσε η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται μείωση του κατώτατου μισθού κατά 22% από την 1η Μαρτίου, κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων, μονομερής ανατροπή των ατομικών συμβάσεων εργασίας και νέα μείωση των επικουρικών συντάξεων.

Εντός της ερχόμενης εβδομάδας άλλωστε θα ψηφισθούν δύο εφαρμοστικοί νόμοι για την ενοποίησης των επικουρικών ταμείων αλλά και για τις μειώσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις, ενώ οι αλλαγές στις συλλογικές συμβάσεις θα ξεκαθαρίσουν με εγκυκλίους.

Από την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας έγινε σαφές ότι:

1. Η μείωση του κατώτατου μισθού κατά 22% θα ισχύσει από την 1η Μαρτίου. Ωστόσο ο υπουργός κ. Γ. Κουτρουμάνης παρέπεμψε στους εργοδότες για την εφαρμογή ή όχι του μέτρου.

«Η μείωση είναι δικαίωμα αλλά όχι και υποχρέωση του εργοδότη», είπε χαρακτηριστικά.

Με λίγα λόγια μπορεί εφόσον το επιθυμεί να μην την εφαρμόσει. Σημείωσε ακόμη ότι το επόμενο διάστημα θα ξεκαθαριστεί τι θα γίνει με 20 παροχές που το ύψος τους συνδέεται με το κατώτατο μισθό.

Δηλαδή ποιες θα ακολουθήσουν την μείωση και ποιες όχι. Ήδη έχουν εξαιρεθεί από τη μείωση το επίδομα απόλυτης αναπηρίας και το εξωιδρυματικό επίδομα. Σημειώνεται ότι στα επιδόματα που συνδέονται με τον κατώτατο μισθό είναι και το επίδομα ανεργίας.

2. Προς την οριστική κατάργησή τους οδεύουν και οι κλαδικές συμβάσεις εργ ασίας, ενώ η «μερική διατήρηση» της μετενέργειας επιφέρει μειώσεις μισθών που ενδέχεται να ξεπεράσουν ακόμη και το 40%.

Το μνημόνιο προβλέπει την λήξη των κλαδικών συμβάσεων το αργότερο σε ένα έτος από την ψήφισή του. Η μετενέργεια των κλαδικών συμβάσεων περιορίζεται στους τρεις από τους έξι μήνες. Πέραν του χρονικού περιορισμού, δράση της μετενέργειας των κλαδικών συμβάσεων στις ατομικές συμβάσεις αφορά - πλέον – συγκεκριμένες αμοιβές.

Μετά την πάροδο των τριών μηνών της μετενέργειας, οι αμοιβές των εργαζομένων επανέρχονται στον βασικό μισθό και διατηρούν μόνο – όπου υπάρχουν – τα εξής τέσσερα επιδόματα: ωρίμανση, τέκνων, εκπαίδευσης και βαρέων επαγγελμάτων.

Ο υπουργός Εργασίας σημείωσε σήμερα, σε άτυπη συνέντευξη τύπο που έδωσε, ότι «πρόκειται για το βασικό μισθό της κλαδικής σύμβασης» και το κλιμάκιο στο οποίο είναι ενταγμένος ο μισθωτός. Συνεπώς καταργούνται μια σειρά επιδομάτων που διαμορφώνουν – κατά μεγάλο ποσοστό – τις τελικές αμοιβές των εργαζομένων.

Επίσης καταργείται και η τυχόν επιπλέον αμοιβή που έχει συμφωνηθεί μεταξύ εργοδότη και εργαζόμενου. Σύμφωνα με εκτιμήσεις νομικών με την λήξη μετενέργειας οι αμοιβές θα μειώνονται αυτομάτως, δηλαδή θα τροποποιείται η ατομική σύμβαση εργασίας, χωρίς την σύμφωνη γνώμη του εργαζομένου.

Κάτι τέτοιο θα προκαλέσει δραματικές μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα.

Το μνημόνιο αναφέρει πως οι μειωμένοι μισθοί θα ισχύουν έως ότου υπάρξει νέα σύμβαση, συλλογική ή ατομική. Είναι ωστόσο σαφές πως οι εργαζόμενοι θα πιεσθούν να συμφωνήσουν (σε ατομικό επίπεδο) σε χαμηλότερες αμοιβές υπό την «δαμόκλειο σπάθη» της απόλυσης.

Η αδυναμία σύναψης σύμβασης για τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, είναι δεδομένη με το νέο αυτό καθεστώς. Τούτο καθίσταται απολύτως αδύνατο από ένα επιπλέον γεγονός. Ότι η προσφυγή στη διαιτησία δεν είναι πλέον εφικτή, αφού απαιτεί την σύμφωνη γνώμη και των δύο μερών (εργοδοτών και εργαζομένων).

3. Ο υπουργός Εργασίας δεν απέκλεισε νέες μειώσεις στις επικουρικές συντάξεις, καθώς η λύση που επιλέχθηκε «δεν αποκλείει αυτό το ενδεχόμενο».

Ο κ. Κουτρουμάνης επισήμανε ότι «η κόκκινη γραμμή για μειώσεις από το 300 έως τα 200 ευρώ κατ΄ ουσίαν μετέφερε το πρόβλημα από τςι επικουρικές στις κύριες συντάξεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου με τις μειώσεις θίγεται το 13,6% των κύριων συντάξεων, ενώ οι μειώσεις των επικουρικών δεν είναι βέβαιο ότι θα περιορισθούν σε αυτές που ήδη εφαρμόζονται.
πηγή:tanea.gr

Αποκριάτικο πάρτυ στην Πύλη από τους συλλόγους…..

Τη χαρά, το κέφι και την διασκέδαση ανέλαβαν οι σύλλογοι της Πύλης (Πολιτιστικός , Ορειβατικός, Πορταϊκός, Γυμναστικός Σύλλογος) να προσφέρουν στους δημότες όλων των ηλικιών στην Πύλη την Κυριακή 26/02/2012 και ώρα: 17:00
Με πολλή μουσική, χορό, κρασί, καρναβάλι, κλόουν, κέφι και διασκέδαση οι σύλλογοι ένωσαν τις δυνάμεις τους για ένα ξέφρενο πάρτυ στον πεζόδρομο της Πύλης!

Κόντρα στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, οι σύλλογοι και οι νέοι μας πρωτοπορούν χωρίς «μάσκες», με διάθεση και χιούμορ! Στόχος τόσο η διατήρηση της παράδοσης και της αναβίωσης των εθίμων μας όσο και η διάχυση ενός εορταστικού κλίματος, σε όλη την Πύλη.

Χορηγός της εκδήλωσης: «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» Ε.Π.Ε. – ΤΣΙΓΚΑΡΙΔΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Την εκδήλωση στηρίζει ο Δήμος Πύλης.

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

VIDEO: Ο Νότης Σφακιανάκης Αγκάλιασε Δακρύζοντας Ένα 10χρονο Παιδάκι Και Το Ανέβασε Στη Πίστα – Δείτε Την Συγκινητική Ιστορία

Το πιο εύκολο πράγμα είναι να κάνουμε κριτική και να… “κράζουμε”.

Ο Νότης πού και πού μπορεί να πετάει καμιά κοτσάνα, αλλά εμείς πετάμε κάθε μέρα.

Ο Νότης μπορεί να κάνει καμια μαλακία στις πίστες που τραγουδάει, αλλά εμείς κάνουμε κάθε μέρα. 


Ομως μόνο ο Νότης έχει τραγουδήσει τελευταία χρόνια για την Μάνα, για την Πατρίδα, για τα ναρκωτικά, για την κοινωνία, για το χαμένο αδελφό του, για την Πόλη, όταν οι υπόλοιποι απλά τραγουδούν για τον έρωτα… Μόνο ο Νότης αγκάλιασε δακρύζοντας ένα 10χρονο παιδάκι και το ανέβασε στη πίστα κατά τη διάρκεια μιας συναυλίας στην Κύπρο, το οποίο είχε χάσει πριν από μερικούς μήνες την μητέρα του, αφιερώνοντάς της, δυο τραγούδια του… Το ένα από αυτά ήταν το “Χάρε να ήσουν άνθρωπος”, που γράφτηκε για τον αδελφό του, ο οποίος πέθανε τον Σεπτέμβριο του 2004…

πηγή:ierosagon.org

ΜΑΓΙΚΟ:Οφθαλμαπάτη Με Την Κόκκινη Κουκκίδα!!

Εστιάστε στην κόκκινη κουκκίδα και θα συμβεί κάτι μαγικό…


Κρατήστε τα μάτια σας καρφωμένα στην κόκκινη κουκκίδα και σιγά σιγά ο μπλε κύκλος θα εξαφανιστεί!
πηγή:ierosagon.org

Υπέργηρη «έγδαρε» το ταμείο πρόνοιας

Εισέπραξε 17 επιδόματα μέσα σε μία ημέρα!

Πολλά εκατομμύρια ευρώ έχανε κάθε χρόνο το δημόσιο από τα μαϊμού επιδόματα που εισέπρατταν δικαιούχοι σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι μια υπέργηρη, όπως αναφέρθηκε σε ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1, «έγδαρε» το ταμείο πρόνοιας εισπράττοντας επίδομα… λόχου!

πηγή:newsbeast.gr

Πάγκαλος: «Είμαι υπέρ του να χάνει κάποιος την κυριαρχία του»!

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος τάχθηκε υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας, δηλώνοντας Ευρωπαίος φεντεραλιστής, σε γαλλικό ραδιόφωνο.

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης τα είπε όλα αυτά στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό «Europe 1», απαντώντας σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το «αν η Ελλάδα σώθηκε».

«Όχι» απαντά ο κ. Πάγκαλος. «Κάναμε μια θεμελιώδη επιλογή να κρατήσουμε τη χώρα στην ευρωζώνη, όμως δεν έχουμε σωθεί ακόμα. Έχουμε μπροστά μας μια επίπονη περίοδο», είπε ο αντιπρόεδρος.

Η συνέχεια της συνέντευξης θα πυροδοτήσει μεγάλες αντιδράσεις: «Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν. Πάντα έλεγα ότι είμαιΕυρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού».

Μάλιστα, υποστηρίζει ότι η Κομισιόν κάνει καλά τη δουλειά της, αναφορικά με την Ελλάδα. «Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του», είπε ο κ. Πάγκαλος.

Στο τέλος, θύμισε τη γνωστή αποστροφή του Γιώργου Παπανδρέου, «λεφτά υπάρχουν», καθώς υποστήριξε ότι «δεν πτώχευσε η Ελλάδα, πτώχευσε ο δημόσιος τομέας. Η Ελλάδα έχει χρήματα».

Πατήστε εδώ για να ακούστε τις δηλώσεις του Θ. Πάγκαλου
πηγή:newsbomb.gr

Μέρκελ: «Στην Ελλάδα πληρώνουν αυτοί που δεν έχουν»! (βίντεο)

Επίθεση φιλίας στον ελληνικό λαό έκανε η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, η οποία φαίνεται ότι υιοθετεί την πιο «χαλαρή» γραμμή σε σχέση με τους κ.κ. Σόιμπλε και Ρέσλερ.

Μετά τις νέες προκλητικές δηλώσεις των δύο παραπάνω η καγκελάριος έστειλε μήνυμα συμπαράστασης στον ελληνικό λαό.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι στην Ελλάδα αυτοί που έχουν πολλά λεφτά τα έχουν στείλει σε λογαριασμούς στο εξωτερικό και τα βάρη τα σηκώνουν αυτοί που δεν έχουν.

Σε έντονο ύφος τόνισε πως ο δρόμος είναι σκληρός για την Ελλάδα και έχει απόλυτο σεβασμό για τα μέτρα που ψήφισε το ελληνικό κοινοβούλιο.

Δείτε το βίντεο! εδώ
πηγή:newsbomb.gr