Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Πέτρος Κωστόπουλος «Η ώρα του απολογισμού»

Φτάνει μια μέρα, στη ζωή κάθε άντρα, η στιγμή του απολογισμού. Τώρα είναι η δική μου. Είναι πια προφανές ότι η ΙΜΑΚΟ δεν μπορεί να συνεχίσει κατ’ οποιονδήποτε τρόπο να λειτουργεί όπως.

συνέβαινε επί 17 συναπτά έτη. Αυτό σημαίνει ότι εγώ απέτυχα -έστω κι αν οι συνθήκες που επικρατούν στο χώρο του Τύπου είναι “δολοφονικές”. Ο τζίρος των περιοδικών έχει πέσει μέσα σε τέσσερα χρόνια από 70% έως 90% ενώ στα ραδιόφωνα οι ζημιές αγγίζουν το 60%. Από το 2008 που ξεκίνησε η κρίση, προσπάθησα με όλους τους τρόπους να κρατήσω την ΙΜΑΚΟ ζωντανή. Ακόμα και στους χειρότερους εφιάλτες μου δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η εξέλιξη στην οικονομία και ειδικά στον Τύπο θα ήταν τόσο άσχημη, τόσο άγρια. Επί τέσσερα συναπτά έτη προσπάθησα με όλους τους τρόπους να κρατήσω ζωντανό το μαγαζί επενδύοντας ό,τι είχα και δεν είχα σε ψυχικό, σωματικό και οικονομικό δυναμικό. Διαψεύστηκα. Στην προσπάθειά μου αυτή επένδυσα ό,τι είχα και δεν είχα σε κινητό ή ρευστό στην εταιρεία. Τη γέννησα και ο θάνατός της σήμερα ισοδυναμεί με το θάνατο ενός παιδιού μου. Με το θάνατο του μέλλλοντός μου. Γνωρίζω πολύ καλά ότι η ανθρωποφαγία που ειφίσταμαι αυτές τις ημέρες έχει τις ρίζες της σε άλλες αιτίες. Όλα όσα διαβάζω πια ξεπερνούν και την πιο αρρωστημένη φαντασία. Όταν φτάνουμε στο σημείο να υποθέσουμε ότι το ΚΛΙΚ ή το Nitro, δύο και μόνο περιοδικά, είναι αυτά που προκάλεσαν την καθίζηση της χώρας, τότε αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις μεταμορφωθεί στο εξιλαστήριο θύμα μιας στρεβλής κατάστασης!

Δεν ήταν οι Υπουργοί Οικονομικών που μιλούσαν για το χρηματιστήριο, δεν ήταν οι τραπεζίτες που διέβλεπαν μια διαρκή άνοδο, δεν ήταν οι οικονομικές εφημερίδες που πόνταραν σε ψόφια «γκανιάν», δεν ήταν τα μεγάλα συγκροτήματα των οποίων οι ναυαρχίδες πόνταραν στη διαρκή ανάπτυξη και στο διαρκές κέρδος. Δεν θέλω να αποποιηθώ των ευθυνών μου, αλλά θεωρώ αστείο να υποθέσει κανείς ότι την καταναλωτική, τη χρηματιστηριακή και την επενδυτική Ελλάδα την καθόριζε ένα και μόνο περιοδικό του «βλάχου» Κωστόπουλου! Θα ήταν εντυπωσιακό να διαθέτουν τόση δύναμη τα προϊόντα μου, αλλά οι αναγνώστες μου έχω την αίσθηση, αγαπητοί, ότι δεν φτάνουν ούτε για τα κόλλυβα σε μια χώρα 10.000.000 ανθρώπων. Δεν λέω, βέβαια, άλλα συγκροτήματα προμοτάριζαν το «lifestyle» Porsche, Franck Muller και Hermes, αλλά, να με συγχωράτε, δεν ήμουν εγώ αυτός. Το «ΚΛΙΚ» στα ντουζένια του θεωρούταν ένα προϊόν του ελληνικού περιθωρίου. Οι παλιότεροι θα το θυμούνται καλά.

Το 1995, έπειτα από μια διαφωνία με το αφεντικό μου, τον Άρη Τερζόπουλο, αποφάσισα με «συμπαίκτες» τους επιχειρηματίες κ. Μαρινόπουλο και Ιωάννου να δημιουργήσουμε την ΙΜΑΚΟ. Ο καθένας μας κατείχε το 33% και όχι δεν μας βοήθησε το ΠΑΣΟΚ όπως διατείνονται κάποιοι κρετίνοι εδώ και χρόνια. Διότι το ΠΑΣΟΚ ενδιαφερόταν αποκλειστικά για τον mainstream πολιτικό Τύπο (ενίοτε και τον περιθωριακό), οποίος έφτιαχνε τα πρωτοσέλιδα στα περίπτερα.

Είμαι περήφανος (και σίγουρα αρκετά μαλάκας) που ποτέ δεν πήρα παρά πενταροδεκάρες από τις κρατικές διαφημίσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ όπως όλος ο περιοδικός τύπος και όλα τα μουσικά ραδιόφωνα. Κάμποσες εφημερίδες της πλάκας που καρπώνονταν 50 φορές περισσότερα από την κρατική διαφήμιση απ’ ότι ένα συγκρότημα με 1.500.000 αναγνώστες ή ακροατές. Άλλωστε, αυτά περιέχονται σε διαρκείς διαμαρτυρίες τόσο των μουσικών ραδιοφώνων όσο και των περιοδικών όχι μόνο των δικών μου, αλλά του συνόλου της Ελλάδας. Οι συνάδερφοι ξέρουν για ποιο πράγμα μιλάω και ας έχουν σωπάσει πια. Η διαπλοκή διαδραματιζόταν στους τίτλους που κρέμονταν στα περίπτερα.

Για να επιστρέψω, όμως, στο κυρίως θέμα, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι προκειμένου να επιβιώσει η ΙΜΑΚΟ προσέφερα τα τελευταία τέσσερα χρόνια όλη την ακίνητη και κινητή περιουσία μου ακόμα και αυτή που αποκτήθηκε πριν καν ιδρύσω την ΙΜΑΚΟ. Μιλάω για 32 χρόνια δουλειάς, τα οποία εκποιήθηκαν είτε με χρέη σε τράπεζες με αντίτιμο την ακίνητη περιουσία, είτε με απ’ ευθείας καταθέσεις όχι μόνο δικές μου αλλά και συγγενικών μου προσώπων. Νομίζω ότι λίγοι επιχειρηματίες σε αυτό τον τόπο μπορούν να ισχυριστούν το ίδιο. Ότι δηλαδή έβαλαν ό,τι είχαν και δεν είχαν για να ζήσει το μαγαζί τους. Τα λέω όλα αυτά επειδή εσχάτως διαβάζω «τέρατα» και διαπιστώνω έναν αδιανόητο κανιβαλισμό εις βάρους μου. Καλώ τον οποιονδήποτε να του παρέχω οποιαδήποτε διευκόλυνση να διαπιστώσει το αληθές των λεγομένων μου. Ας έρθει ακόμα και ο ανώνυμος κομπλεξικός ενός blog που στο βωμό της ανέξοδης λασπολογίας ικανοποιεί τα πιο άγρια ένστικτά του.

Η οικονομική πολιτική που ακλούθησαν τα δύο μεγάλα κόμματα (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ), τα τελευταία χρόνια, διέλυσε την οικονομική ζωή της Ελλάδας πνίγοντας τα εισοδήματα των μικρομεσαίων στρωμάτων. Αποτέλεσμα; Οδήγησαν τον Τύπο όχι απλώς σε κρίση αλλά σε κραχ, σαν και αυτό της Αμερικής της δεκαετίας του ‘30. Μάλιστα θαυμάζω τους συναδέρφους και ανταγωνιστές μου που κρατιούνται ακόμα ζωντανοί, αλλά είμαι περίεργος να δω για πόσο θα αντέξουν τελικά. Το λέω με πλήρη επίγνωση των ευθυνών μου. Διότι, είχαμε παράλογους, απίστευτους για τους κανονικούς εργαζόμενους μισθούς και τεράστιο προσωπικό για αυτό που μπορούσαμε να παράγουμε. Ναι, ήταν μια φούσκα. Έχετε δίκιο. Η έκρηξη των media στη δεκαετία του ’90 οδήγησε σε σχιζοφρενικά κόστη όλους μας. Η ΙΜΑΚΟ έφτασε να έχει 550 υπαλλήλους και μισθολόγιο 15 εκ. ευρώ το χρόνο! Και μιλάμε για μια μικρομεσαία εταιρεία...

Αποδείχθηκε τελικά ότι η πραγματικότητα ήταν πιο σκληρή. Με το που έσκασε η κρίση το πρώτο πράγμα που έκοψε κάθε επιχείρηση ήταν η διαφήμιση ενώ πολλοί συμπατριώτες μας έκοψαν τα περιοδικά γιατί τα δύο και τα τρία ευρώ κατέληξαν να είναι πολυτέλεια. Φυσικά είχαμε και εμείς ευθύνες. Ως ύλη μιλάω...

Παρόλα αυτά αισθάνομαι πραγματικά περήφανος που διέθεσα ό,τι είχα και δεν είχα για την επιβίωση της ΙΜΑΚΟ. Πολλοί μου έλεγαν ότι είμαι μαλάκας αλλά προτίμησα να ακολουθήσω αυτούς που μου έλεγαν βάλ’ τα όλα, κέρδισε χρόνο όλα μπορεί να γυρίσουν. Δεν γύρισε τίποτα. Αντιθέτως το 2012 ξεκίνησε με εισπράξεις που δεν έφταναν ούτε στο 15% των εισπράξεων του 2009! Και δεν ήταν μόνο αυτό. Στην ΙΜΑΚΟ οφείλονται από πελάτες 7-8 εκ. ευρώ. Από ανθρώπους που δεν πλήρωσαν όσα όφειλαν, ποσό περίπου ίσο με αυτό που οφείλει σήμερα η ΙΜΑΚΟ στους πελάτες της. Ουδείς φυσικά ασχολήθηκε με αυτούς που μας έβαλαν τα φέσια γιατί προφανώς τα ονόματά τους δεν πουλούσαν στον Τύπο. Έτσι γίνεται πάντα. Ο γνωστός μαλάκας την πληρώνει. Οι ανώνυμοι αναφέρονται ως οι «καημένοι» που τους έπληξε η κρίση.

Επίσης, μεγάλη κουβέντα γίνεται για το αν το τέλος της ΙΜΑΚΟ οφείλεται στο τέλος του «lifestyle». Πολύ διασκεδαστικό το βρίσκω. Αν η Ελευθεροτυπία, το ALTER, ο «Κόσμος του Επενδυτή» και δεν ξέρω εγώ τι άλλο που προηγήθηκε ήταν lifestyle, τότε είμαι πολύ χαρούμενος για την επιρροή που είχα. Δυστυχώς όμως αυτά είναι γελοιότητες κάποιων κομπλεξικών ανθρώπων οι οποίοι δεν ενδιαφέρθηκαν για το lifestyle που οι ίδιοι ζούσαν, αλλά αντιθέτως ενδιαφέρθηκαν για τον μαλάκα, τον παλιάνθρωπο «βλάχο» που ήρθε από το Βόλο και έφτιαξε ξαφνικά συγκρότημα Τύπου. Με τρώει το χέρι μου, αλλά δεν θα γράψω για το ποιοι έχουν Porsche και τις κυκλοφορούν. Ή τέλος πάντων ποιοι σας δουλεύουν ψιλό γαζί με πρόσκαιρες ηθικολογίες. Το σίγουρο είναι ότι το δαιμονοποημένο «lifestyle» δεν μπορούσε να συμμετάσχει στη διαπλοκή. Άντε το πολύ, πολύ να είχε πρώτο τραπέζι πίστα σε καμιά Βίσση και κανένα Ρουβά και να μην πλήρωνε τίποτα στο τέλος. Κι αυτό γιατί είτε το χάριζε ο καλλιτέχνης, είτε ο μαγαζάτορας που διαφημιζόταν δωρεάν στα έντυπα του εκάστοτε εκδότη. Δεν κάνει πολύ φθηνό για διαπλοκή; Βέβαια παρότι δημιούργησα τέσσερις ραδιοφωνικούς σταθμούς που παίζουν από βαριά λαϊκά μέχρι hip hop, συν, αν θυμάμαι καλά, 16 περιοδικά σαν και αυτά που έχει ο Λαμπράκης, ο Μπόμπολας, ο Λυμπέρης ή ο Φιλιππόπουλος, στο τέλος της μέρας ο υπεύθυνος της κατάστασης είμαι εγώ. Τι να πω. Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος. Νιονιό εννοώ...

Τον τελευταίο καιρό προσπάθησαν να εκποιήσω όσο, όσο -μέσα στην ανάγκη και την κρίση- περιουσιακά στοιχεία στα οποία ο νόμος μου επέβαλλε να πληρώσω το αντίτιμο απ’ ευθείας στους εργαζομένους. Δαπάνησα εκατοντάδες ώρες για να κλείσω συμφωνίες έτσι ώστε να καλυφθεί το προσωπικό -όλοι αυτοί που δούλεψα μαζί τους. Όχι μόνο με αποζημιώσεις, αλλά και με νέες δουλειές, νέες θέσεις εργασίας σε άλλα γκρουπ. Έχουν ήδη γραφτεί στον Τύπο τα περισσότερα. Δυστυχώς τα «κοράκια» πρόλαβαν δικαστικά να ανασχέσουν αυτές τις αποφάσεις. Έφτασαν στο σημείο να μπουκάρουν για να πάρουν ότι υπήρχε, κινητό και ακίνητο, μέσα στο μαγαζί αγνοώντας στην πραγματικότητα ότι οποιαδήποτε εκποίηση περιουσιακού στοιχείου της ΙΜΑΚΟ έπρεπε να πάει στους εργαζομένους και, αν περίσσευε κάτι, σε άλλους, μιας και έχω ικανοποιήσει πλήρως τις υποχρεώσεις της ΙΜΑΚΟ προς το δημόσιο.

Αυτό που έχω να δηλώσω πια είναι ότι, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση μέσα στην περιδίνηση της κρίσης, κατά βάση αισθάνομαι υπεύθυνος μόνο στους συνεργάτες μου. Τους ανθρώπους που δούλεψαν για να κρατήσουν την εταιρεία ζωντανή. Σε αυτούς που συμπαραστάθηκαν στις δυσκολότερες στιγμές της ΙΜΑΚΟ και έδωσαν ό,τι μπορούσαν για να μείνει το μαγαζί ανοιχτό. Οι εταιρείες Τύπου στηρίζονται στους ανθρώπους τους, όχι αναγκαστικά σε όλους αλλά στους περισσότερους από αυτούς. Έστω κι αν η ΙΜΑΚΟ, όπως και εγώ προσωπικά, έχει πέσει ουκ ολίγες φορές θύμα «συνεργατών» που επωφελήθηκαν τα μέγιστα -για να το πω ευγενικά. Όμως ακόμα και αυτό είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη. Δική μου αποτυχία. Το να θέλεις να είσαι δημιουργικός δεν σου επιτρέπει σε καμία περίπτωση σαν επιχειρηματία να αγνοήσεις το καθημερινό οικονομικό γίγνεσθαι. Ας πούμε οι φωτογραφήσεις που κόστιζαν 3,5 εκ. ευρώ το χρόνο κοστίζουν σήμερα 500.000 ευρώ! Δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν για αυτό. Κανέναν πέρα από τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι έκανα μια σειρά «ανακαλύψεων» που βοήθησαν πολύ κόσμο να μπει σε αυτή τη δουλειά, όμως, σε καμιά περίπτωση και δεν ζητάω από κανέναν να με συγχωρήσει για το ότι οικονομικά δεν τα κατάφερα, έστω κι αν η κρίση την οποία ζούμε θα φέρει σε αδιέξοδο το 70% των media στη χώρα μας.

Εκείνο που θέλω να πω για να κλείσω αυτό το κείμενο είναι ότι θέλω να προσφέρω στους εργαζομένους οποιονδήποτε τίτλο περιοδικού μπορεί να πωληθεί και οποιοδήποτε κινητό ή ακίνητο στοιχείο το οποίο μπορεί να τους αποφέρει αποζημίωση για όλα όσα έχουν προσφέρει στην εταιρεία. Επίσης δηλώνω σε οποιοδήποτε τσογλάνι ισχυρίζεται ότι έχω λογαριασμούς στο εξωτερικό να το ψάξει, να το καταγγείλει και να το αναφέρει. Θα τον βοηθήσω να βρει την αλήθεια. Κουράστηκα να ακούω ψέματα και ασυναρτησίες.

Εγώ φαλίρισα προσωπικά. Δεν μου ανήκει τίποτα από αυτά που έχτισα έπειτα από 32 χρόνια δουλειάς. Ούτε σπίτια (ναι, μου τα παίρνουν), ούτε χρήματα. Δεν ψάχνω για κατανόηση γιατί ο Τύπος στην Ελλάδα έχει καταλήξει να είναι ανθρωποφαγικός. Αυτοί που χρωστάνε έξι μήνες στους εργαζομένους καταγγέλλουν αυτούς που χρωστάνε τρεις. Δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα άλλο πέρα από το ότι λυπάμαι για το ότι δεν έχω καταφέρει μαζί με τα άλλα να ξεπληρώσω τους ανθρώπους που δούλευαν για μένα και πιστεύω ότι τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας περισσεύουν για να γίνει αυτό. Δεν το χρωστάω μόνο σε αυτούς, αλλά και σε εμένα. Γιατί έμαθα ένα πράγμα από τον μακαρίτη τον πατέρα μου. Να είμαι αξιοπρεπής ακόμα και όταν όλοι θέλουν να με φάνε ζωντανό. Στη μνήμη του θα το παλέψω μέχρι τέλους.

Λένε συνήθως ότι δεν έχει σημασία αν πέσεις, σημασία έχει να μπορείς να ξανασηκωθείς. Ξέρω ότι αυτή είναι μια ωραία φράση, αλλά κομματάκι δύσκολη στην εφαρμογή της, ιδιαίτερα όταν ζεις σε καθεστώς κλινικής κατάθλιψης επί 12 μήνες. Όμως, αυτό είναι που θέλω να κάνω αυτή τη στιγμή αποζημιώνοντας όσους χάνουν από εμένα -χωρίς να σκέφτομαι αυτούς που μου έχουν κάνει τη ζημιά. Πλέον η μόνη δουλειά που έχω είναι αυτή της τηλεόρασης. Πριν βγω στον αέρα εδώ και 11 μήνες χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο μέσα στο καμαρίνι και μετά βγαίνω έξω χαζογελώντας. Κάποιοι το εκλαμβάνουν ως σταρχιδισμό. Δεν έχουν ιδέα τι νιώθω. Βλέπω μάλιστα ότι θέλουν να μου κόψουν και αυτή τη δουλειά, το μοναδικό πλέον εισόδημα για την οικογένεια και τα παιδιά μου. Αγνοούν ότι τα έσοδα από τις εκπομπές μου στον ALPHA πήγαν όλα στην ΙΜΑΚΟ. Ελέγξιμο και αυτό για όποιον θέλει.

Όμως, δεν μου αρέσει καθόλου αυτό το συγκινησιακό, κλαψομούνικο στυλ που θα έλεγαν και τα φιλαράκια μου. Δεν μου πάει και δεν το έκανα ποτέ. Ξέρω, θα ταλαιπωρηθώ για πολλά χρόνια, αλλά κάπου εδώ θα χρησιμοποιήσω τη χολιγουντιανή ατάκα ενός «λαϊκού» τύπου. «I’ll be back» έλεγε ο Άρνι, το ίδιο λέω και γω. Έτσι θέλω να πιστεύω. Μόνο που πια δεν θα είμαι τόσο αφελής...

Υ.Γ1: Για τον μαλάκα που έγραφε ότι έχω Bentley (σιγά μην έχω και ιδιωτικό αεροπλάνο), τι να πω... Ας έρθει να του τη χαρίσω.

Υ.Γ2: Αν ευχαριστώ κάποιον σε αυτές τις δύσκολες ώρες είναι τη γυναίκα μου που κάθεται σαν βράχος δίπλα μου. Όλοι σου λένε στα κρίσιμα ότι η υγεία μετράει και το να είμαστε καλά. Βέβαια, όσοι ήταν στον Τιτανικό είχαν υγεία, τύχη δεν είχαν. Δεν γκρινιάζω, όμως, γιατί η ζωή μού φέρθηκε καλά. Μέχρι σήμερα... Άλλωστε, τι να πω εγώ όταν υπάρχουν πια πολλοί συνάνθρωποί μας που ζουν κάτω από το «μηδέν». Είναι η Ελλάδα του 2012. Κουράγιο...

Υ.Γ3: Πολύ διασκεδάζω με όλους αυτούς που για χρόνια δούλευαν στην ΙΜΑΚΟ, πληρωνόντουσαν πλουσιοπάροχα και φυσικά πριν από την ώρα τους και πλέον στάζουν χολή σε κάθε ευκαιρία. Είναι το καλύτερο μάθημα που μπορώ να πάρω για το μέλλον. Ειλικρινά τους ευχαριστώ.

Υ.Γ4: Πάτησα σχεδόν τα 60 αλλά επιμένω: Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή. Θα τα ξαναπούμε.

πηγή:yupi.gr

Ψάχνουν να βρουν τον βουλευτή

Χαμπάρι δεν πήραν οι βουλευτές που μετέχουν στην αρμόδια επιτροπή για το «μαύρο χρήμα» όταν ο Πρόεδρος της Αρχής για το ξέπλυμα χρήματος Παναγιώτης Νικολούδης υποστήριξε πως Έλληνας βουλευτής έβγαλε προς τράπεζες του εξωτερικού, τον Μάιο του 2011, ένα εκατομμύριο ευρώ.

Οι βουλευτές σύμφωνα με τα πρακτικά δεν έδωσαν συνέχεια στο θέμα και ούτε ρώτησαν τον κ. Νικολούδη ποιο είναι το όνομα του βουλευτή.

«Θα πρέπει λοιπόν να σας πω χωρίς κανένα δισταγμό ότι από ελέγχους που μπορεί να μην είναι πλήρως εξαντλητικοί αλλά δεν είναι μόνο δειγματοληπτικοί που αφορούν ποιοι άνθρωποι ποιες κοινωνικές τάξεις έβγαλαν τα χρήματα τους από την αγορά ή τα έβγαλαν και στο εξωτερικό. Αυτό που λέμε και που εννοούμε πολιτικό κόσμο εγώ έναν ή μία διαπίστωσα ότι έβγαλε 1 εκ. ευρώ τον περσινό δραματικό Μάη του 2011. Σε ποσοστό στους 300 είναι ένας στα 300. Δεν σημαίνει τίποτα από μόνο του, δεν είναι αμάρτημα το να βγάλεις χρήματα έξω, δεν είναι παρανομία με την τυπική έννοια του νόμου, αλλά για μένα είναι ένα δείγμα» είπε ο Πρόεδρος της ανεξάρτητης αρχής και η συζήτηση έμεινε εκεί χωρίς κανένας βουλευτής να ζητήσει περισσότερες διευκρινίσεις.

Με τον σάλο που δημιουργήθηκε αναμένεται να κληθεί εκ νέου ο Παναγιώτης Νικολούδης προκειμένου να αναφέρει το όνομα του βουλευτή που έβγαλε 1 εκ. ευρώ στο εξωτερικό και μάλιστα σε περίοδο οικονομικής κρίσης.

Πάντως ξεκαθάρισε ότι «δεν με έχει ορίσει κανένας συνήγορο του πολιτικού κόσμου, ούτε των υπουργών και ούτε των βουλευτών και ούτε φιλοδοξώ να πάρω αυτόν τον ρόλο». Αλλά υπογράμμισε ότι διαφωνεί με την «αναζήτηση ενός αποδιοπομπαίου τράγου, δηλαδή, κάποιων ανθρώπων ή κάποιας τάξης, στην οποία θα βάλουμε πάνω όλα τα αμαρτήματα και όλες τις αιτίες, για να απαλλαγούμε εμείς από τις δικές μας ενοχές ή να νιώσουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε προσπάθεια». «Αυτό το πράγμα που συμβαίνει και να λένε "αυτοί που τα φάγανε" και να εννοούν ότι οι πολιτικοί τα φάγανε, εμένα δεν με βρίσκει σύμφωνο, όχι πια ως πολίτη, αλλά ως έναν άνθρωπο που έχει κάνει ελέγχους και έχει δείγματα στα χέρια του το τι συνέβη».

πηγή:real.gr

Aπίστευτο άρθρο των Δανών για την Ελλάδα..

Διαβάστε τι γράφει σήμερα Δανέζικη εφημερίδα
ΔΑΝΟΙ: ΑΥΤΑ Μπορείτε να πάρετε από το πακέτο διάσωσης προς την Ελλάδα

Οι Ευρώχώρες σήμερα το πρωί μετά από 13 ώρες διαπραγματεύσεων συμφωνήθηκε το δεύτερο πακέτο βοήθειας προς την Ελλάδα –με το από ποσόν των 966 Δις. Κορωνών Δανίας.

ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ τι άλλο μπορείτε να πάρετε με την γιγαντιαία τσάντα γεμάτη από χρήματα

Δείτε ΤΩΡΑ παραστατικά τι άλλο μπορείτε να πάρετε με το κολοσσιαίο ποσό που πήρε η ΕΛΛΑΔΑ.


Η δεύτερη ελληνική διάσωση συμφωνήθηκε να είναι 130 Δις. ευρώ. Η πρώτη ήταν συμφωνημένη διάσωση ήταν για 110 Δις ευρώ.

Τα 130 000 000 000. Ευρώ είναι 966 δισεκατομμύρια. Κορώνες Δανίας.

Οι χώρες της ευρωζώνης στις 04 το πρωί συμφωνήσαν να χρησιμοποιηθεί το αυξημένο ποσόν του πακέτου βοήθειας σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί η ελληνική χρεοκοπία.
πηγή:exomatiakaivlepo.blogspot.com 

ΒΙΝΤΕΟ: «Κλείστε την τηλεόραση για να δείτε τις ειδήσεις»

Το παρακάτω βίντεο κάνει τις τελευταίες ώρες τον γύρο του διαδικτύου.Έχει κατακλύσει τα blogs αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα και κοινοποιείται με τον τίτλο: «Κλείστε την TV για να δείτε τις ειδήσεις…».

Τι είναι;

Το ρεπορτάζ της δημοσιογράφου Μαρίας Μαργαρώνητου περιοδικού «Τhe Nation» και της εφημερίδας «Guardian» η οποία μίλησε στο «Democracy Now!» για το τι πραγματικά συνέβη στην Ελλάδα το βράδυ της 12ης Φεβρουαρίου, την ημέρα που ψηφίστηκε στη Βουλή το Μνημόνιο 2 και σημειώθηκαν επεισόδια στην Αθήνα και σε πολλές ακόμη πόλεις της χώρας!

Χωρίς μισόλογα, χωρίς υπεκφυγές η δημοσιογράφος δίνει ένα αληθινό ρεπορτάζ.

Χωρίς σχόλια, χωρίς χαοτικές αναλύσεις! Μεταφέρει όσα είδε, όσα έζησε στη Αθήνα!

Αν τα αντιπαραβάλεις με όσα ακούστηκαν στα ελληνικά δελτία ειδήσεων, είτε θα γελάς, είτε θα κλαίς.

Το Democracy Now! είναι ένα ανεξάρτητο, μη κερδοσκοπικό δίκτυο στις ΗΠΑ, το οποίο χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από εισφορές ακροατών και θεατών.

Δεν δέχεται διαφημιστές, εταιρική αναδοχή, ή κυβερνητική χρηματοδότηση σύμφωνα με το mediagate.gr.

πηγή:tsantiri.gr

Παραιτήθηκε από τον μισθό του για ένα ΜΗΝΑ (!) ο δήμαρχος Αμαρουσίου

Την απόφασή του να παραιτηθεί από τον μισθό του για ένα μήνα ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης
ακολουθώντας το παράδειγμα των δύο Ιταλών συναδέλφων του.

Συγκεκριμένα ο κ. Πατούλης δήλωσε τα εξής:

«Ως Δήμαρχος Αμαρουσίου και συναισθανόμενος τις δυσκολίες που βιώνουν στην καθημερινότητά τους εκατομμύρια συμπολίτες μας εξαιτίας της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, αποφάσισα να παραιτηθώ από το δικαίωμα καταβολής ενός μηνιαίου μισθού».

«Η κίνηση μου αυτή έχει πρακτική αλλά και ισχυρή συμβολική σημασία. Τη συμβολική σημασία όλοι την αντιλαμβάνονται. Θέλω να στείλω κι εγώ το μήνυμα πως όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά, ανάλογα με τις δυνάμεις του, μπορούμε να συμβάλλουμε θετικά στην προσπάθεια να κάνει η Πατρίδα μας ένα Νέο Ξεκίνημα, πάνω σε στέρεες και υγιείς βάσεις».

«Η πρακτική σημασία έχει να κάνει με την ελάφρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από τη μη καταβολή ενός μισθού μου. Η ελάφρυνση αυτή θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη , εφόσον είχα τη δυνατότητα να παραιτηθώ από την καταβολή του μισθού μου ως το τέλος της θητείας μου. Και θα είχα αυτή τη δυνατότητα αν παράλληλα με τα δημαρχιακά μου καθήκοντα, μπορούσα να ασκώ και το επάγγελμα μου».

Προφανώς ο κ. Πατούλης ήθελε να μιμηθεί το παράδειγμα των δύο Ιταλών δημάρχων που παραιτήθηκαν για έναν χρόνο από το μισθό τους για τη διάσωση της χώρας μας.

Ο κ. Πατούλης, ο οποίος εκτός από δήμαρχος, είναι και Αντιπρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών επέλεξε να δώσει ένα μηνιάτικο για τη σωτηρία της Ελλάδας.Καταξοδευτήκατε κύριε Δήμαρχε…
πηγή:tsantiri.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΟΣ ΣΤΗΝ GREENPEACE ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Η ΟΛΥΜΠΟΣ ήταν, είναι και θα παραμείνει προσηλωμένη στην παραγωγή ασφαλών και ποιοτικών Ελληνικών Γαλακτοκομικών προϊόντων.
Συνεργάζεται με 70 Έλληνες πιστοποιημένους, για τη χρήση μη γενετικά τροποποιημένων ζωοτροφών, παραγωγούς, που τους παρέχει τεχνογνωσία από έμπειρο επιστημονικό δυναμικό της εταιρείας, καθώς και εξωτερικούς πανεπιστημιακούς συνεργάτες για τη διατροφή, υγιεινή και ευζωία του ζωικού κεφαλαίου.

Ήταν η πρώτη εταιρεία που συνεργάστηκε με τη GREENPEACE για τη δημιουργία του οδηγού καταναλωτών.

Ήταν η πρώτη εταιρεία που πιστοποιήθηκε από το διεθνή ανεξάρτητο οργανισμό CERT-ID για ΑΠΟΥΣΙΑ μεταλλαγμένων οργανισμών στις ζωοτροφές < 0,1 Ήταν η πρώτη εταιρεία που επιδίωξε, σε συνεργασία με τη GREENPEACE, να επισημάνει την ετικέτα του γάλακτος (NON GMO) με συνεχείς παραστάσεις στα επίσημα όργανα της πολιτείας, μα δεν της το επιτράπηκε. Τιμωρήθηκε με πρόστιμα και απαγορεύσεις για οποιαδήποτε επικοινωνία, της μη χρήσης γενετικά τροποποιημένων ζωοτροφών. Έγινε το «μαύρο πρόβατο» του κλάδου για τη συμπόρευση με τη GREENPEACE.

Είναι πιστοποιημένη από τον ανεξάρτητο οργανισμό EUROCERT για τη χρήση μη μεταλλαγμένων ζωοτροφών (επισυνάπτεται το πιστοποιητικό και η επιστολή της EUROCERT προς την GREENPEACE) Πρωτοστάτησε στη δημιουργία του κρατικού πιστοποιητικού AGRO7 για τη χρήση μη μεταλλαγμένων ζωοτροφών.

Ενθάρρυνε και ενθαρρύνει στη δημιουργία και ανάπτυξη της βιώσιμης γεωργίας για την αναγέννηση της ελληνικής υπαίθρου. Αγωνιά για το μέλλον της Ελληνικής κτηνοτροφίας και του Έλληνα αγελαδοτρόφου. Με την πάροδο του χρόνου, η ιδέα της χρήσης μη μεταλλαγμένων ζωοτροφών ωρίμασε, οι περισσότεροι την ακολούθησαν και ξαφνικά βρέθηκε η ΟΛΥΜΠΟΣ, μέσα σε ένα απόγευμα, να πρέπει να απολογηθεί.

Επικοινωνήσαμε με την GREENPEACE το ίδιο απόγευμα της ανάρτησης και το επόμενο πρωί, Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου, επισκεφτήκαμε τους ανθρώπους της GREENPEACE και ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΑΜΕ ΣΕ 2 ΣΗΜΕΙΑ:

1. Να πιέσουμε με κάθε δυνατό μέσο για την άμεση εφαρμογή του εθνικού προτύπου AGRO 7 για τη σήμανση ζωικών προϊόντων από ζώα που τρέφονται αποκλειστικά με μη μεταλλαγμένες ζωοτροφές.
2. Να προωθήσουμε την ανάπτυξη της καλλιέργειας ντόπιων ζωοτροφών (ρεβίθια, μπιζέλια, κουκιά, λούπινα) και να κατευθύνουμε τους συνεργάτες αγελαδοτρόφους μας στην κατεύθυνση της πλήρους καθετοποίησης του έργου τους.

Θα πρέπει να τονίσουμε ότι οι συνεργάτες παραγωγοί της ΟΛΥΜΠΟΣ χρησιμοποιούν ντόπιες, ιδιοπαραγόμενες και από τοπικούς αγρότες ζωοτροφές (καλαμπόκι, τριφύλλι, κριθάρι, σιτάρι, πίτουρα) που αποτελούν την κύρια διατροφή των εκτροφών τους σε ποσοστό μεγαλύτερο από 95%. Επιπλέον: 1. Ενημερώσαμε τους υπεύθυνους της GREENPEACE ότι για να διασφαλίσουμε ΑΠΟΛΥΤΑ την χρήση μη μεταλλαγμένης σόγιας, η εταιρεία μας θα αναλάβει η ίδια την διάθεσή της, προμηθεύοντας και προστατεύοντας τους συνεργάτες παραγωγούς μας. 2. Προτείναμε την ΑΜΕΣΗ, από κοινού, δειγματοληψία με τη GREENPEACE, των ζωοτροφών που χρησιμοποιούν οι παραγωγοί μας, από το ΣΥΝΟΛΟ των μονάδων, αναλαμβάνοντας και την υποχρέωση κοινοποίησης των αποτελεσμάτων. Η GREENPEACE δεν αποδέχθηκε την πρόταση μας για άμεση και διαφανή διαδικασία δειγματοληψίας, με το αιτιολογικό ότι δε λειτουργεί σαν ελεγκτικός μηχανισμός , ενώ ήδη αυτό έκανε το προηγούμενο διάστημα σε 3 από τις 70 μονάδες μας, όπως δήλωσε. Φαίνεται ότι τελικά το σημαντικότερο για την GREENPEACE είναι να γίνει <<ντόρος>>, αδιαφορώντας για την αντικειμενική αποτύπωση της πραγματικότητας, παίζοντας με την φήμη και το όνομα της εταιρείας μας και το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ 10 ΧΡΟΝΩΝ.

Όλοι εμείς, οι άνθρωποι της ΟΛΥΜΠΟΣ, δηλώνουμε ότι τις αρχές μας δεν τις αλλάζουμε. Αυτό που τόσα χρόνια κάναμε, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε προσπαθώντας για την θέσπιση του εθνικού προτύπου και συνεργαζόμενοι με επαγγελματίες που τηρούν πρωτόκολλα, διαδικασίες και αρχές στην δουλειά τους. Με την GREENPEACE δεν είμαστε απέναντι. Ίδιος είναι ο στόχος. Ο αγώνας είναι συνεχής.

Ως εκ τούτου ΦΙΛΗ Η GREENPEACE ΦΙΛΤΑΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ .

Ας αναλογισθούμε όλοι ως κοινωνία , ως πολιτεία, που οδηγείται η Ελληνική παραγωγή, η Ελληνική μεταποίηση και τα Ελληνικά προϊόντα.

Η ΟΛΥΜΠΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΞΕΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΑΛΑΚΤΟΣ.


ΟΛΥΜΠΟΣ Α.Ε. - ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΛΑΡΙΣΗΣ

16ο χλμ. Ε.Ο. Λάρισας – Θεσ/νίκης 410 02 Λάρισα, Τηλ.: 2410-541160-3 – Fax: 2410- 541164

Ιωάννινα: Δείτε σε ΒΙΝΤΕΟ την ομαδική μούντζα των μαθητών στους επίσημους!

Μπορεί ο Κάρολος Παπούλιας να μην πήγε στην παρέλαση για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων για να αποφθεχθούν οι εντάσεις αλλά τελικά οι μαθητές είχαν άλλα πλάνα Περνώντας μπροστά από την εξέδρα των επισήμων ομάδα μαθητών από το σχολείο της πόλης γύρισε και μούτζωσε τους επισήμους.

Πριν από αυτό ο σημαιοφόρος της παρέλασης φώναξε δυνατά «Είστε μ@λ@κες» εξοργίζοντας τον δήμαρχο της πόλης. Ο Φίλιππας Φίλιος, δήμαρχος Ιωαννίνων δεν αποχώρησε μόνο από την εξέδρα των επισήμων, αλλά και από το χώρο που γινόταν η παρέλαση.

Όπως θα δείτε ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ δεν στράφηκε προς τους επισήμους!


πηγή:palmosipirou.gr

 O καλύτερος κινηματογράφος του κόσμου βρίσκεται στην Ελλάδα!

To αμερικανικό τηλεοπτικό και ειδησεογραφικό δίκτυο CNN τοποθέτησε το Σινε Θησείο πρώτο στη λίστα με τα δέκα καλύτερα σινεμά του κόσμου!

Το θερινό σινεμά Θησείον στην οδό Αποστόλου Παύλου, θεωρείται η παλαιότερη εν λειτουργία αυτόνομη θερινή αίθουσα στη χώρα και αποτελεί σταθερό καλοκαιρινό σταθμό των Αθηναίων.

Απ' ότι φαίνεται η θεά του Παρθενώνα σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά εδέσματα του κυλικείου ήταν αρκετά για να γοητεύσουν τους συντάκτες του CNN οι οποίοι δεν δίστασαν να το κατατάξουν στην πρώτη θέση των καλύτερων κινηματογράφων του κόσμου.

«Από τη θέση σας μπορείτε να δείτε όχι μόνο τις τελευταίες κινηματογραφικές επιτυχίες αλλά και τον Παρθενώνα. Πολλές ανοιχτές αίθουσες υπάρχουν στην Αθήνα, καμιά τόσο μαγική όσο το Θησείον», αναφέρει το δημοσίευμα του CNNGo.

Το Σινε Θησείο δεν κέρδισε την πρώτη θέση μόνο για την μαγευτική θέα της Ακρόπολης αλλά και για το κυλικείο του στο οποίο προσφέρεται χειροποίητη βυσσινάδα των ιδιοκτητών, φρεσκοψημένη τυρόπιτα, καθώς και χωριάτικο τσίπουρο συνοδεία αυγοτάραχου Μεσολογγίου.

Το μόνο που μένει είναι να ανοίξει ο καιρός και να απολαύσουμε όλοι μας μια ταινία κάτω απο το αρχαίο μνημείο του Παρθενώνα και με μια δροσερή βυσσινάδα στο χέρι!

πηγή:partyspirit.gr

Επιτυχίες για τον ΣΟΑΤ

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πρωτάθλημα Ταεκβοντό Β.Ελλάδος 

11-15 ετών στις 18-19 Φεβρουαρίου στο Εθνικό γυμναστήριο της Μίκρας ,στη Θεσσαλονίκη.

Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ο Γιώργος Βαργιάμης του ΣΟΑΤ ενώ δεξιά διακρίνεται ο προπονητής Νίκος Παϊταρίδης

Συμμετείχαν 423 αθλητές από 62 Συλλόγους της Β.Ελλάδας, οι οποίοι αναμετρήθηκαν μεταξύ τους προσπαθώντας να κατακτήσουν μια θέση στο βάθρο,αποδεικνύοντας ταυτόχρονα το υψηλό αγωνιστικό τους επίπεδο.

Η Ε.ΤΑ.Β.Ε. εκτός του καθιερωμένο πλέον ηλεκτρονικό εξοπλιοσμό και ηλεκτρονική κλήρωση για πρωτη φορά στην Ελλάδα χρησιμοποιήθηκαν και ηλεκτρονικές κάσκες.Οι μικροί αθλητές πήραν μια γεύση για το πώς πρόκειται στο μέλλον να εξελιχθεί η αγωνιστική μορφή του Ταεκβοντό.

4 Χρυσά 2 Αργυρά και 1 Χάλκινο ο απολογισμός της εκπληκτικής εμφάνισης του ΣΟΑΤ ,αποτέλεσμα που οφείλεται στην συστηματική δουλειά που γίνεται στον Σύλλογο και στο μεράκι των ανθρώπων του.

Αναλυτικά:

1η Θέση για τον Γιώργο Καλογιάννη, Κωνσταντίνα Τζέλλη,Γιώργο Βαργιάμη και Ευα Παϊταρίδου που κέρδισαν 3 αγώνες με σπουδαία απόδοση ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

2η Θέση για τον Χρύσανθο Τσιούκα και Βαγγέλη Μαλλιαρό.Αξιοσημείωτο ο Τσούκας κέρδισε 4 αγώνες αλλα στον 5 δεν τα κατάφερε.

3η Θέση για τον Φώτη Γκότσιο που σε όλες τις διοργανώσεις είναι μέσα στα μετάλλια.Κέρδισε 2 αγώνες.

Επίσης συμμετέιχαν οι Παλαύρας Θ.,Μισυρλής Κ.,Ζαφειρόπουλος Α.,Νάκας Β.,Δουρδούλης Θ.,Μανάκος Γ,Χασιώτης Θ.,Ξανθόπουλος Χ.,Μπουρδάκη Δ.,Τσιάμη Α., Κυργιακού Σ.,Μπούλμπος Γ.

Η απόδοση των περισσοτέρων κυμάνθηκε σε πολύ καλά επίπεδα καθώς για πολλούς ήταν η παρθενική τους εμφάνιση σε επίσημες διοργανώσεις.

Για μια ακόμη φορά ο ΣΟΑΤ πιστοποιεί αγωνιστικά ότι δίκαια συγκαταλέγεται στα κορυφαία Σωματεία Ταεκβοντό στην Ελλάδα. Έχει επίσης καθιερωθεί ως ο πιο μαζικός φορέας στην Ελλαδα στο χώρο του Ταεκβοντό. Μέσα από τις τάξεις του έχει ανδρωθεί μεγάλος αριθμός παιδιών απ όλο τον Νομό, έχουν γυμναστεί σωστά ατσαλώνοντας την υγεία τους στην τόσο σημαντική παιδική και εφηβική ηλικία και έχουν διδαχθεί μέσα από τη φιλοσοφία του ταεκβοντό αξίες και σωστή συμπεριφορά.

Το ΔΣ του Συλλόγου και οι προπονητές συχγαίρουν όλα τα παιδιά για την απόδοσή τους και ευχαριστούν και τους γονείς που βοήθησαν στην αποστολή της ομάδας στην Θεσσαλονίκη.

πηγή:sportrikala.gr

«Χαροπαλεύει» η Ξυλογλυπτική Σχολή Καλαμπάκας;

Μήνες τώρα λειτουργεί με την εθελοντική προσφορά των δυο εργαζομένων που διδάσκουν το απόγευμα

Έκπληξη αλλά και απογοήτευση προκάλεσε η είδηση που αφορά την Ξυλογλυπτική Σχολή Καλαμπάκας.

Χθες το πρωί ο υπάλληλος του Δασαρχείου (και υπεύθυνος της Σχολής) κ. Νάκος Θεόδωρος επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που ακούγονταν στην Καλαμπάκα ότι η Σχολή αντιμετωπίζει προβλήματα. 

Το σοβαρό πρόβλημα αφορά στην απασχόληση των εργαζομένων (τεχνιτών καθηγητών) που παραδίδουν μαθήματα στους φοιτήσαντες μαθητές της Σχολής.
Ο κ. Νάκος ανέφερε πως μήνες τώρα οι εργαζόμενοι στην σχολή πήραν εντολή επιστροφής στην υπηρεσία τους που είναι το Δασαρχείο Καλαμπάκας.
Δυο μήνες τώρα οι Αρμόδιοι υπόσχονται ότι το ζήτημα θα επιλυθεί αλλά δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει.

Ήδη οι δυο εργαζόμενοι για να μπορέσουν να κρατήσουν ανοιχτή την σχολή έχουν πάρει όλη την κανονική τους άδεια ώστε να μπορούν να παραδίδουν μαθήματα.

Τώρα πλέον οι δυο εργαζόμενοι για να συνεχίσει την λειτουργία της η σχολή αποφάσισαν να πηγαίνουν στην υπηρεσία τους (Δασαρχείο) το πρωί και το απόγευμα να παραδίδουν μαθήματα στην Ξυλογλυπτική Σχολή (από 3.00 μ.μ. έως 8.00) αφιλοκερδώς.

Οι ίδιοι λένε ότι αγαπάνε την σχολή και δεν διανοούνται ότι θα ανασταλεί η λειτουργία της.

Η ξυλογλυπτική Σχολή έχει περιέλθει πλέον στον ΕΛΓΟ (Ελληνικό Γεωργικό Οργανισμό). Ο κ. Νάκος Θεόδωρος (ο Διευθυντής) θεωρεί πως τελικά δεν θα φύγουν από την Σχολή αφού υπάρχουν πληροφορίες πως το υπουργείο προωθεί τροπολογία για ειδικές περιπτώσεις (όπως η Σχολή).

Πάντως φέτος στην σχολή φοιτούν πάνω από 20 μαθητές και όλα δείχνουν πως το τελευταίο χρόνο υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από νέους να εκπαιδευτούν στην σχολή. Ο ανώτερος αριθμός που μπορεί να φιλοξενήσει η σχολή είναι 2 τμήματα των 16 -18 μαθητευομένων. Τα κονδύλια που στέλνονται στην σχολή είναι λίγο μειωμένα (κατά τον κο Νάκο) αλλά είναι αρκετά ώστε να καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα. 

Να θυμίσουμε πως n σχολή προσφέρει φαγητό και στέγη σε όσους μαθητές το επιθυμούν (κυρίως μακρινών περιοχών). Ας ελπίσουμε πως ακόμη μια δομή Πανελλαδικά γνωστή θα συνεχίσει να υφίσταται και να «βγάζει» τεχνίτες πρωτογενούς παραγωγής κάτι που απουσιάζει από την χώρα μας την δύσκολη περίοδο που διανύουμε.

Καθησυχαστικός ο Δήμαρχος δηλώνει ο Δήμαρχος Καλαμπάκας Δημήτρης Σακελλαρίου για την περαιτέρω πορεία της σχολής.

Ο κ. Σακελλαρίου ανέφερε πως σε συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο του ΕΛΓΟ κ. Γκίκα έλαβε την διαβεβαίωση ότι το θέμα των εργαζομένων θα επιλυθεί εντός των ημερών και ότι η Σχολή θα συνεχίσει να υπάρχει.

Είπε ακόμη ότι ο κ. Γκίκας ζήτησε βοήθεια να μετακομίσουν οι υπηρεσίες του ΚΕΓΕ στο κτήριο της Σχολής αφού αυτό θα παραχωρηθεί στον Δήμο.
Του Βαγγέλη Γκιάτα
πηγή:e-erevna.gr