Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Βρέθηκε μωρό εξωγήινος στο Μεξικό; Σοκαριστική φώτο!

Στα τέλη του 2009, οι επιστήμονες χρειάστηκε να "στραμπουλήξουν το μυαλό τους" σε μια υπόθεση που άφησε τον κόσμο κατάπληκτο

Ένα πτώμα ενός υποτιθέμενου μωρού εξωγήινου παραδόθηκε σε αυτούς από έναν αγρότη στο Μεξικό, τον Marao Lopez ο οποίος έπιασε το πλάσμα ζωντανό το 2007. 
Βρήκε τον υποτιθέμενο εξωγήινο σε μια παγίδα για ζώα. 

Φοβήθηκε τόσο από την εμφάνιση του μικροσκοπικού θηρίου που προσπάθησε να το σκοτώσει από πνιγμό βάζοντας το κάτω από το νερό σε ένα χαντάκι. Αλλά του χρειάστηκαν τρεις προσπάθειες και λίγες ώρες προτού να μπορέσει να τον σκοτώσει τελικά. Έπρεπε να τον κρατήσει για αρκετές ώρες κάτω από το νερό πριν πεθάνει.

Οι επιστήμονες πραγματοποίησαν έλεγχο του DNA και άλλες εξετάσεις στο πλάσμα και τα αποτελέσματα τους άφησαν όλους σοκαρισμένους. Οι δοκιμές αποκάλυψαν ένα πλάσμα άγνωστο στην ανθρωπότητα.

Είχε σκελετό που μοιάζει με σαύρας, τα δόντια του δεν είχαν ρίζες όπως αυτά των ανθρώπων και μπορούσε να κρατήσει την αναπνοή του και να παραμείνει κάτω από το νερό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το διογκωμένο πίσω μέρος του εγκεφάλου του ίσως αποτελούσε σημάδι της ευφυίας του.

Αλλά το ενδιαφέρον κομμάτι της ιστορίας είναι ότι ο γεωργός ο οποίος είχε σκοτώσει το μωρό εξωγήινο είχε πεθάνει μυστηριωδώς. Είχε καεί στο αυτοκίνητό του στο πλάι ενός δρόμου. Ο εμπειρογνώμονας UFO Joshua P. Warren αναφέρει ότι η θερμοκρασία στην οποία το αυτοκίνητο κάηκε ήταν υψηλότερη από αυτή κανονικής φωτιάς. Αυτό οδήγησε σε φήμες ότι ο αγρότης σκοτώθηκε από τους λεγόμενους εξωγήινους φύλακες του μωρού που ζητούσαν εκδίκηση. Ο εμπειρογνώμονας UFO Jaime Maussan πιστεύει ότι η ιστορία δεν είναι μια φάρσα. Αγρότες είχαν βρει άλλο παρόμοιο πλάσμα αλλά το έσκασε όταν πλησίασαν.

Υπάρχουν συχνές θεάσεις UFO και μυστηριώδη αγρογλυφικά που εμφανίζονται στην περιοχή όπου το πλάσμα βρέθηκε. Αν και η είδηση πρώτα προβλήθηκε από μεξικάνικο τηλεοπτικό κανάλι το 2007, οι πρώτες φωτογραφίες και τα βίντεο από το απαίσιο πλάσμα δημοσιεύθηκαν από την ιστοσελίδαhttp://www.bild.de

Άλλοι πιστεύουν ότι η ιστορία είναι μια πλήρης φάρσα. Πολλοί πιστεύουν ότι το πλάσμα δεν είναι εξωγήινος, αλλά μια περίεργη μετάλλαξη μωρού πιθήκου...

Independent: Οι αγορές γαλλο-γερμανικών όπλων προκάλεσαν την ελληνική κρίση

Γερμανία και Γαλλία αναφέροντας ότι «οι αγορές γαλλικών και γερμανικών οπλικών συστημάτων από την Ελλάδα προκάλεσαν την κρίση, καθώς τα κράτη πίεζαν την Αθήνα να αγοράσει συστήματα που δεν μπορούσε να πληρώσει».

Καθώς αναμένεται η έγκριση του νέου πακέτου διάσωσης, γράφει η εφημερίδα, «ολοένα αυξάνονται οι φωνές που κατηγορούν το Βερολίνο και το Παρίσι για την κατάσταση στη χώρα, αφού οι δαπάνες για τους αμυντικούς εξοπλισμούς που αγόραζε η Ελλάδα από αυτούς ήταν δυσβάσταχτες».

«Το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, η Ελλάδα –με πληθυσμό 11 εκατομμυρίων ανθρώπων– υπήρξε μέσα στους πέντε πρώτους εισαγωγείς όπλων στον κόσμο. Τα περισσότερα από τα υπέρογκα ακριβά όπλα, συμπεριλαμβανομένων υποβρυχίων, τανκ και μαχητικών αεροσκαφών, κατασκευάστηκαν στη Γερμανία, τη Γαλλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες» γράφει ο Independent.

Το δημοσίευμα συνεχίζει λέγοντας ότι «οι αγορές οπλικών συστημάτων ήταν πέρα από τις δυνατότητες της Ελλάδας, ακόμη και πριν χτυπήσει η οικονομική κρίση το 2009. Αρκετές εκατοντάδες τανκ Leopard αγοράστηκαν από τη Γερμανία, αλλά δεν υπήρχαν χρήματα για να αγορασθούν και τα πολεμοφόδιά τους.

» Ακόμη και το 2010, όταν η έκταση της οικονομικής καταστροφής ήταν εμφανής, η Ελλάδα αγόρασε 223 αυτοπροωθούμενα πυροβόλα όπλα και ένα υποβρύχιο από τη Γερμανία έναντι 403 εκ. ευρώ.

» Στη νέα συμφωνία διάσωσης, η Ελλάδα δεσμεύεται να μειώσει τις αμυντικές της δαπάνες κατά 400 εκ. ευρώ. Οι ηγέτες της Ευρωζώνης μέχρι στιγμής έχουν επιδείξει μεγαλύτερη επιείκεια στις περικοπές για τις αμυντικές δαπάνες - και ας είναι διπλάσιες από τον μέσο όρο του ΝΑΤΟ ως προς το ΑΕΠ - από ό,τι έχουν δείξει για την υγεία ή τις συντάξεις».

Το άρθρο καταλήγει ρωτώντας τι μπορεί να γίνει στο εξής. Τα περιθώρια για την Ελλάδα είναι μικρά, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα καθώς «τα συμβόλαια που έχουν υπογραφεί δεν μπορούν να ακυρωθούν γιατί υπάρχουν ποινικές ρήτρες που ορίζουν χρηματικά πρόστιμα», απαντά.

πηγή:epikaira.gr

Σκανδαλίζει ο... Έρωτας των "ΜΕΤΕΩΡΩΝ"!!!

Θετικές κριτικές απέσπασε η ταινία «Μετέωρα» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου και αναμένεται πια να βγει και στις αίθουσες, πιθανόν λίγο πριν-λίγο μετά, το Πάσχα. 

Ωστόσο φαίνεται να υπάρχει θέμα μιας και δεν είχαν ληφθεί σχετικές άδειες για τα γυρίσματα.

Η ταινία η οποία περιγράφει τον… έρωτα μιας καλόγριας και ενός μοναχού στους Ιερούς βράχους, προκαλεί ήδη πολλές συζητήσεις, στους εκκλησιαστικούς και όχι μόνο κύκλους, καθώς θεωρείται πως… σκανδαλίζει το Χριστεπώνυμο πλήθος. 

Πολλά δε από τα γυρίσματα έγιναν με… μικρή φορητή κάμερα, μιας και δεν είχε δοθεί σχετική άδεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες και πιθανόν η υπόθεση να πάρει και τη δικαστική οδό.

Όσον αφορά την ταινία αυτή καθαυτή, τα «Μετέωρα» μιλούν για την απελπισία όσο και την ελευθερία. Τι μπορεί να κάνει ένας μοναχός (Αλεξάντερ) όταν βρίσκεται στο δίλημμα της πίστης και της αφοσίωσης προς τον θεό και τον έρωτα για μια γυναίκα, μια μοναχή (Ταμίλα Κουλίεβα); «Οι ορθόδοξοι μοναχοί πιστεύουν ότι είναι δικαίωμά τους να επιλέξουν ποιο μονοπάτι θα ακολουθήσουν αν βρεθούν σε αυτό το δίλημμα» είπε ο σκηνοθέτης της ταινίας Σπύρος Σταθουλόπουλος. «Η ανθρώπινη ψυχή βρίσκεται μετέωρη ανάμεσα στην πνευματική ύπαρξη και στην ζωή του ατόμου. Η ψυχή του ανθρώπου αναζητεί την αγάπη ανάμεσα στο πιο ψηλό επίπεδο, αυτό που βρίσκεται κοντά στον θεό και στον πιο χαμηλό που είναι ο κόσμος των θνητών».

Η τοπογραφία των Μετεώρων έπαιξε μεγάλο ρόλο στην συγγραφή του σεναρίου καθώς ο σκηνοθέτης τα είδε για πρώτη φορά όταν ήταν παιδί μέσα από το παράθυρο ενός αυτοκινήτου και το θέαμα έμεινε χαραγμένο στο μυαλό του.

πηγή:trikalavoice.gr

Βαριά ποινή σε 15χρονη μαθήτρια που έκανε σεξ στις τουαλέτες Γυμνασίου

Πολλά ερωτήματα και πλήθος αντιδράσεων προκάλεσε στην Ιταλία η απόφαση του διευθυντή σχολείου να τιμωρήσει με τέσσερις ημέρες αποβολή 15χρονη μαθήτρια που συνελήφθη να κάνει σεξ στις τουαλέτες του σχολείου με συνομήλικο συμμαθητή της, ενώ ο παρτενέρ της τιμωρήθηκε με μόλις μία ημέρα αποβολή.

Το περιστατικό σημειώθηκε σε γυμνάσιο της Βιτσέντσα, μιας πόλης 115.000 κατοίκων στη Βορειοανατολική Ιταλία. Όπως μετέδωσε το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa, η διεύθυνση του σχολείου αρνήθηκε να παράσχει εξηγήσεις για το γεγονός ότι το κορίτσι τιμωρήθηκε αυστηρότερα από το αγόρι. Μέλη του διδακτικού προσωπικού ανέφεραν, υπό την προϋπόθεση να μην κατονομαστούν, ότι η 15χρονη «πλήρωσε» τη γενικότερη συμπεριφορά της, αντίθετα με το αγόρι στο οποίο φαίνεται ότι αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου.

Η ακαδημαϊκή κοινότητα, πάντως, δεν έκρυψε την ενόχλησή της για την απόφαση. «Θα ήταν προτιμότερη μια παρατήρηση», σχολίασε ο Μικέλε Ορέτσι, εκπρόσωπος της ιταλικής Ένωσης Φοιτητών, ενώ η Σοφία Σαμπατίνο, συντονίστρια του ιταλικού δικτύου των Φοιτητών, τόνισε ότι θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη ενημέρωση στα σχολεία για ένα ακανθώδες θέμα όπως είναι αυτό του σεξ στην εφηβική ηλικία. «Η απόφαση να τιμωρηθούν με διαφορετικές ποινές δύο έφηβοι που έκαναν σεξ στο σχολείο είναι ακατανόητη. Και οι δύο είχαν πλήρη επίγνωση αυτού που έκαναν κι έπρεπε να τιμωρηθούν με τον ίδιο τρόπο», πρόσθεσε η ίδια.

«Αγανακτισμένη ως γυναίκα και ως μέλος του Κοινοβουλίου», δήλωσε η βουλευτίνα του κεντροδεξιού κόμματος FLI Κιάρα Μορόνι.

Οι δύο δράστες έγιναν αντιληπτοί από συμμαθητή τους, ο οποίος επιστρέφοντας στην τάξη του ανακοίνωσε ότι «κάποιοι διασκεδάζουν στις τουαλέτες». Σύντομα, το ροζ διάλειμμα των δύο 15χρονων έκανε το γύρο του σχολείου για να φτάσει τελικά στα αυτιά των καθηγητών και του διευθυντή του ιδρύματος. 

Ο τελευταίος αρνήθηκε να δώσει εξηγήσεις για την απόφασή του. Περιορίστηκε μόνο να δηλώσει ότι το σχολείο του συνεργάζεται αρμονικά με τους γονείς των μαθητών σε θέματα διαπαιδαγώγησης.
πηγή:enimerwsi.gr

Γράμμα προς Βουλευτές που ραγίζει καρδιές!!

Αγαπητοί Έλληνες Βουλευτές...

Είμαι 25 ετών και εργάζομαι χρόνια σε μια ταβέρνα ως σερβιτόρος.

Δουλεύω 12 ώρες την ημέρα για να ζήσω την οικογένεια μου, γιατί η μάνα μου είναι ανάπηρη και τα δυο μικρά μου αδέλφια πηγαίνουν δημοτικό.

Ο πατέρας μου σκοτώθηκε σε ατύχημα το 2000 όταν ήμουν 13 χρονών.

Έχετε το θράσος να μου λέτε ότι κάνετε ό,τι καλύτερο για να σώσετε την χώρα;
Έχετε το θράσος να μου λέτε ότι θα μου κόψετε επιδόματα και μισθό;
Έχετε το θράσος να μου λέτε ότι τα φάγαμε μαζί;

Μπείτε στη θέση μου. Πάτε να δουλέψετε σερβιτόροι, ελάτε να ταϊζετε τη μάνα μου, πείτε εσείς στα αδέλφια μου ότι δεν υπάρχουν λεφτά για να φάνε το βράδι! Πως το τολμάτε;

Όσο ζω θα παλεύω για την οικογένεια μου, για την πατρίδα μου, αλλά όσο ζω θα παλεύω και για να σας ρίξω από εκεί που είστε, για να καταφέρω μια μέρα να αλλάξουμε ζωές, να πάρετε την θέση μου, εγώ τη δική σας δεν τη θέλω!

πηγή:prionokordela.gr

Τι προβλέπει η συμφωνία για το νέο πακέτο διάσωσης και το κούρεμα

Η συμφωνία για το νέο πακέτο στήριξης της ελληνικής οικονομίας προβλέπει τη δανειοδότηση της Ελλάδας με 130 δισ. ευρώ μέχρι το 2015 και τη μείωση του χρέους κατά 107 δισ. ευρώ μέσω του PSI. 

Παράλληλα όμως, θέτει μια σειρά από υποχρεώσεις στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, οι περιορισμοί και οι υποχρεώσεις που τίθενται στην Ελλάδα είναι οι εξής:
  • Δημιουργία Ειδικού Κλειστού Λογαριασμού. Σε αυτόν τον λογαριασμό θα κατατίθενται τα χρήματα τα οποία θα προορίζονται για την αποπληρωμή του ελληνικού χρέους.
  • Συνταγματική Πρόβλεψη για το Χρέος. Ουσιαστικά, το ελληνικό κράτος δεσμεύεται ότι θα προσθέσει στο Σύνταγμα άρθρο το οποίο θα εγγυάται την αποπληρωμή του χρέους κατά προτεραιότητα. Αυτό αναμένεται να γίνει στην μεθεπόμενη Βουλή, η οποία θα πρέπει να είναι Αναθεωρητική.
  • Προαπαιτούμενες Ενέργειες. Ψήφιση από τη Βουλή όλων των λεγόμενων Προαπαιτούμενων ενεργειών μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου
  • Αυστηρότερη επιτήρηση του Νέου Προγράμματος. Οι εταίροι δεν μιλούν για επιτροπεία πλέον, αλλά για μόνιμη παρουσία των κλιμακίων της Τρόικα στην Ελλάδα.
  • Μόνιμος Γραμματέας Φορολογίας. Τοποθέτηση μόνιμου Γενικού Γραμματέα για την παρακολούθηση των φορολογικών υποθέσεων.
  • Αγγλικό Δίκαιο. Το δίκαιο των νέων ομολόγων θα είναι το Αγγλικό
Μεγαλύτερο κούρεμα - Στο 3,65% το μέσο επιτόκιο

Η απομείωση του ελληνικού χρέους (το «κούρεμα» όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε) θα είναι τελικά μεγαλύτερη του 50% που είχε αποφασιστεί στην Σύνοδο Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου.

Κι αυτό γιατί οι ιδιώτες πιστωτές -που εκπροσωπούνται από το IIF- δέχτηκαν κούρεμα σε ονομαστική αξία κατά 53,5%. Τα νέα ομόλογα που θα πάρουν, ανταλλάσσοντας αυτά που έχουν ήδη, θα έχουν μέσο επιτόκιο το 3,65 για τα 30 χρόνια και 2,63% έως το 2020. Αυτό σημαίνει ότι το επιτόκιο θα είναι:
  • 2% έως το Φεβρουάριο του 2015
  • 3% ως τον Φεβρουάριο του 2020
  • 4,3% έως το Φεβρουάριο του 2042.
Σε ανακοίνωσή τους οι επικεφαλής τoυ IIF, Τσαρλς Νταλάρα και Ζαν Λεμιέρ, χαιρέτισαν τη συμφωνία, λέγοντας ότι θα οδηγήσει στη μείωση του χρέους κατά 107 δισ. ευρώ (δηλαδη το 50% του ελληνικού ΑΕΠ το 2011) και επιπλέον μειώνει τις ανάγκες αναχρηματοδότησης κατά 150 δισ. ευρώ έως το 2020.

Παράλληλα, στο κούρεμα θα συμμετάσχει κατά ένα μικρό ποσοστό και η ΕΚΤ η οποία θα διανείμει στις Κεντρικές Τράπεζες τα κέρδη που έχει αποκομίσει μέχρι σήμερα από τα ελληνικά ομόλογα.
πηγή:iefimerida.gr

Η ιστορία της κρίσης

Πρόκειται για ένα κομμάτι του ντοκιμαντέρ του DeptOcracy  

Χρεοκρατία "Η ιστορία της Κρίσης" .

Αναλύεται η Κρίση στον Ισημερινό (Εκουαντόρ), το ΔΝΤ και το θέμα του "ειδεχθούς χρέους".

Ίσως είναι και ένα καλό μάθημα για τη χώρα μας…



Μαθητές λυκείου οι 3 έλληνες anonymous που χτύπησαν την σελίδα του υπ. Δικαιοσύνης

Σύμφωνα με το Σώμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ένας 18χρονος αλλά και δύο ανήλικοι ηλικίας 16 και 17 ετών είναι μέλη της ομάδας Greek Hacking Scene (G.H .S.)
και ευθύνονται για την επίθεση στην ιστοσελίδα του υπουργείου στις 2 του μήνα. 

Ήδη έχει σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος και των τριών οι οποίοι είναι σύμφωνα με την αστυνομία μαθητές λυκείου.

Η ίδια ομάδα έχει εισβάλει και σε πολλούς άλλους ελληνικούς ιστότοπους, ενώ, όπως λένε αρμόδιοι αξιωματικοί, όλες οι ενδείξεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι είναι πίσω και από την συντονισμένη επίθεση που «έριξε» τις ιστοσελίδες της Αστυνομίας, του πρωθυπουργού, του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και άλλες, τη νύχτα της κρίσιμης ψηφοφορίας του νέου Μνημονίου στη Βουλή, την περασμένη Κυριακή.

Οι τρεις νεαροί κατηγορούμενοι, εκτός από το ψευδώνυμο της ομάδας τους, χρησιμοποιούν και προσωπικά ψευδώνυμα όπως «delirium», «nikpa» και «extasy».

Σε έρευνες που έγιναν, παρουσία Εισαγγελέα στα σπίτια των τριών νεαρών στην Αθήνα, κατασχέθηκαν 12 σκληροί δίσκοι ηλεκτρονικού υπολογιστή και τρεις φορητοί υπολογιστές.

Σε όλα αυτά γίνεται ψηφιακή ανάλυση για να διαπιστωθεί πόσες και ποιες επιθέσεις σε ιστότοπους έχουν πραγματοποιήσει στην Ελλάδα, καθώς, σύμφωνα με αναρτήσεις τους στο διαδίκτυο έχουν διαπράξει δεκάδες ψηφιακές επιθέσεις.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε υποβλήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, ενώ οι έρευνες της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συνεχίζονται, για τον εντοπισμό και άλλων μελών της ομάδας.

Η κατηγορία που τους βαρύνει αφορά στην παράβαση των διατάξεων για παράνομη πρόσβαση σε υπολογιστικά συστήματα (άρθρο 370 ΠΚ).
πηγή:newsit.gr

Εικόνα που συγκλονίζει και συγκινεί το διαδίκτυο

Δεν έχει σημασία αν είναι από την Ελλάδα ή από ξένη χώρα.

Σημασία έχει πως αυτά τα πράγματα συμβαίνουν καθημερινά και σύντομα θα είναι και στη δική μας καθημερινότητα πολύ συχνά.

Η εικόνα που ραγίζει καρδιές...

Θύελλα αντιδράσεων για τη σύλληψη του δημοσιογράφου του ΑΝΤ1...

Η Αστυνομία δεν ήθελε ντοκουμέντα της αναίτιας επίθεσης κατά διαδηλωτών στο Σύνταγμα...

Εντονες αντιδράσεις προκάλεσε ο απρόκλητος προπηλακισμός και η σύλληψη του δημοσιογράφου Χρήστου Μαζανίτη από αστυνομικούς την Κυριακή στο Σύνταγμα. 

Ο Χρ. Μαζανίτης κάλυπτε, με το συνεργείο του τηλεοπτικού σταθμού «ΑΝΤΕΝΝΑ», τις χθεσινές συγκεντρώσεις στην πλατεία, όταν...

ομάδα αστυνομικών προσπάθησε να παρεμποδίσει αυτόν κι άλλους δημοσιογράφους φωτορεπόρτερ, καμεραμαν να καλύψουν την αναίτια και βάρβαρη επίθεση των ΜΑΤ κατά νεαρών διαδηλωτών.

Τα πνεύματα οξύνθηκαν όταν οι αστυνομικοί άρχισαν να σπρώχνουν βίαια τους ανθρώπους των ΜΜΕ ενώ συνέλαβαν τον Χρ. Μαζανίτη όταν αυτός διαμαρτυρήθηκε λέγοντας τους «είμαι δημοσιογράφος, δεν φεύγω, θα μείνω εδώ να κάνω τη δουλειά μου»… Ο δημοσιογράφος μετά την σύλληψή του παραπέμφθηκε στο αυτόφωρο και αφέθηκε ελεύθερος ύστερα από πολύωρη ταλαιπωρία αφού, όμως, ορίστηκε τακτική δικάσιμος!
Αν ένας δημοσιογράφος υφίσταται τέτοια μεταχείριση καταλαβαίνει κανείς τι γίνεται σε άλλες περιπτώσεις που δεν υπάρχει το περιθώριο αντίδρασης και δημοσιοποίησης τέτοιων και (συνήθως) ακόμη χειρότερων περιστατικών αστυνομικής βίας και αυθαιρεσίας σε βάρος διαδηλωτών.

Το ΔΣ της Ενωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών ζητεί εξηγήσεις από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χρήστο Παπουτσή και απαιτεί να ανακληθεί η όποια δίωξη επινοήθηκε προσχηματικά κατά του δημοσιογράφου του ΑΝΤ1.