Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

 Επανέρχεται ο Κουφογάζος για το παράρτημα του ΙΚΑ

Επιστολή έστειλε ο Δήμαρχος Πύλης κ. Κώστας Κουφογάζος στο Διοικητή του ΙΚΑ κ. Ροβέρτο Σπυρόπουλο σχετικά με την παραμονή του παραρτήματος του ΙΚΑ στην Πύλη

Επισημαίνοντας τα εξής

Επανερχόμαστε, στο θέμα που μας αφορά για την εύρυθμη λειτουργία της τοπικής κοινωνίας του Δήμου Πύλης Τρικάλων και αφορά την παραμονή του παραρτήματος του ΙΚΑ στην περιοχή. Εκφράζοντας ταυτόχρονα τις απόψεις και τις σκέψεις των φορέων του Δήμου μας, σε κοινή σύσκεψη με το σύλλογο εργαζομένων του νομού, εκφράστηκε από κοινού το αίτημα να συμπεριληφθεί στο σχεδιασμό και στον καταρτισμό του νέου οργανογράμματος του ΙΚΑ στο νομό μας, η ίδρυση Γραφείου Κοινωνικής Ασφάλισης. Η παρουσία του γραφείου κρίνεται απαραίτητη για τους λόγους που και στο παρελθόν θεωρήθηκε αναγκαία η ίδρυση του παραρτήματος για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Εκτιμούμε ότι γνωρίζετε πολύ καλά την περιοχή μας. Το 82% του Δήμου μας καλύπτεται από ημιορεινές και ορεινές περιοχές. Δυσκολία στην πρόσβαση, μεγάλο το κόστος λόγω μετακίνησης σε δυσπρόσιτο οδικό δίκτυο, έλλειψη καθημερινής συγκοινωνίας, μεγάλος ο κύκλος των εργασιών και της δραστηριότητας του γραφείου, μεγάλος ο εξυπηρετούμενος πληθυσμός, κυρίως τουριστικών επιχειρήσεων, δασεργατών και οικοδομικών δραστηριοτήτων, ελάχιστο έως ανύπαρκτο κόστος λειτουργίας, μιας και ο δήμος θα παραχωρήσει δωρεάν το χώρο στέγασης του εν λόγω γραφείου. Κατόπιν όλων αυτών θεωρούμε αδιανόητο να μην επικρατήσει η στοιχειώδης λογική, στην ανάγκη ύπαρξης του Γραφείου Κοινωνικής Ασφάλισης.

Κ. Διοικητά

Οφείλω να σας διαβεβαιώσω και να σας επισημάνω, ότι ο κόσμος στην περιοχή μας μέσω των κοινωνικών και οικονομικών φορέων, είναι ανάστατος και βρίσκεται σε οριακές καταστάσεις κάτω υπό την άσκηση αναίτιων και εσφαλμένων αποφάσεων υπηρεσιακών παραγόντων.

Πιστεύουμε όλα όσα έχουν συντελεσθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα με τις λαθεμένες αποφάσεις της κεντρικής διοίκησης, έχουν δημιουργήσει σημαντικά επιπλέον οικονομικά προβλήματα στους κατοίκους της περιοχής μας. Η συνεχής αφαίμαξη και κατάργηση υπηρεσιών από την περιφέρεια της χώρας και ιδιαίτερα του Δήμου μας, μέσω του σχεδιασμού επί χάρτου των “κολεγιόπαιδων” που σας εισηγούνται τέτοιες λύσεις, έχουν αποδιοργανώσει στην κυριολεξία την τοπική μας κοινωνία. Μία κοινωνία που ενώ είχε την οντότητά της κινδυνεύει να καταρρεύσει στο βωμό των αριθμών, εις βάρος των πολιτών της, με την αφαίμαξη των υπηρεσιών που εισηγούνται.

Με την ελπίδα ότι θα εξετάσετε το θέμα με ιδιαίτερη προσοχή, ευελπιστούμε στην ύπαρξη τουλάχιστον του Γραφείου Κοινωνικής Ασφάλισης στο Δήμο Πύλης.

Η... Μεγάλη φυγή των Αλβανών από τα Τρίκαλα

Άρον-άρον αναχωρούν για την πατρίδα τους οι Αλβανοί οι οποίοι διέμεναν μόνιμα τα τελευταία χρόνια στα Τρίκαλα…

Μόνο από την πόλη υπολογίζεται πως έφυγαν μέσα στο 2011 περίπου εξήντα (60) οικογένειες. Αν προσθέσει κανείς σε αυτές και οικογένειες από άλλα αστικά κέντρα, όπως Καλαμπάκα, Πύλη και Φαρκαδόνα, αλλά και τα χωριά αντιλαμβάνεται πως ο αριθμός διπλασιάζεται. 

«Οι περισσότεροι συμπατριώτες μας επιστρέφουν πίσω στην Αλβανία» λέει ο πρόεδρος των Συλλόγου Αλβανών Μεταναστών Ν. Τρικάλων κ. Βάιος Ντίμπρα «σε αναζήτηση μιας καλύτερης δουλειάς και ζωής για τους ίδιους και τις οικογένειές τους». Μεροκάματα στα Τρίκαλα δεν υπάρχουν πια καθώς η οικοδομική δραστηριότητα έχει κυριολεκτικά καταρρεύσει, ενώ το γεγονός ότι η Αλβανία βρίσκεται σε ξέφρενη αναπτυξιακή πορεία με μεγάλα έργα υποδομής σε εξέλιξη, τους δίνει την ευκαιρία για καλύτερες δουλειές.
πηγή:trikalavoice.gr

Τhe Australian: Πότε επιτέλους θα τελειώσει το μαρτύριο για τους Έλληνες;

Ένα βαθιά φιλελληνικό άρθρο δημοσιεύεται σήμερα στην ηλεκτρονική έκδοση της «The Australian».

Από την αρχή του άρθρου ασκείται σκληρή κριτική λέγοντας «Πόσο καιρό θα συνεχιστούν τα αργά βασανιστήρια στην Ελλάδα; Μήπως η Γερμανία, η Φινλανδία και οι Κάτω Χώρες έχουν την πρόθεση να καταστρέψουν ένα ολόκληρο έθνος;»

Το άρθρο αναφέρεται στα συνεχή ευρωπαϊκά δημοσιεύματα που έχουν σαν πρώτο θέμα την «δυσλειτουργία της Ελλάδας» και τονίζει ότι όλοι αυτοί πρέπει να πάρουν ένα μάθημα. 

Ότι οι Έλληνες σε όποια χώρα και αν μετανάστευσαν, διακρίθηκαν για την εργατικότητά τους και την επιχειρηματικότητα τους. «Δεν μπορεί να βρεθεί τίποτα το μεμπτό στην ικανότητα των Ελλήνων για εργασία» αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει «Κάτι έχει φρικτά στραβά στην εσωτερική πολιτική τους και τη δομή της εθνικής οικονομίας τους. Το πρόβλημα άρχισε με τη Βρετανία στη δεκαετία του 1970. Ο ελληνικός λαός είναι το θύμα αυτού του γεγονότος, δεν είναι ο αρχιτέκτονας του.»
πηγή:mediagate.gr

470 Νεκρές Θαλάσσιες Χελώνες Στην Ελλάδα

Πάνω από 470 θαλάσσιες χελώνες εντοπίστηκαν νεκρές στις ελληνικές θάλασσες τη χρονιά που πέρασε ενώ κάθε χρόνο αυξάνεται ο αριθμός τους, σύμφωνα με τον Συλλόγο για την Προστασία της Θαλάσσιας Χελώνας «Αρχέλων».
Οι θάνατοι των χελωνών οφείλονται κυρίως σε ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως το ψάρεμα με παραγάδια, πετονιές και δίχτυα, ενώ πολλές έχουν σκοτωθεί από τις προπέλες των ταχύπλοων σκαφών.

Ενδέχεται όμως η αύξηση των περιστατικών θανάτων να οφείλεται στην ανάλογη αύξηση του πληθυσμού των χελωνών, σύμφωνα με τον Παύλο Τσάρο, υπεύθυνος περίθαλψης και δικτύου διάσωσης χελωνών του συλλόγου «Αρχέλων».

Σημαντικό ωστόσο ήταν το έργο του Κέντρου Διάσωσης Χελωνών (ΚΔΧ) στη Γλυφάδα, που περιέθαλψε τη χρονιά που πέρασε περισσότερες από 50 τραυματισμένες και άρρωστες χελώνες, ενώ πραγματοποίησε και 20 επεμβάσεις και 34 απελευθερώσεις.

Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του ΚΔΧ, στη Ζάκυνθο παρατηρείται ανησυχητική αύξηση εκθαλασσώσεων θαλάσσιων χελωνών ενώ νέα απειλή θεωρείται και η θήρευση των φωλιών τους από αδέσποτα σκυλιά.

Επιπλέον, στην Πελοπόννησο και την Κρήτη, η αλιεία, ο καθαρισμός παραλιών από βαρέα οχήματα, τα τρίκυκλα «γουρούνες», η φωτορύπανση, η ηχορύπανση, οι ξαπλώστρες, οι προεκτάσεις των μπαρ, οι παράνομες κατασκευές, όπως επίσης και τα πάρτι στην παραλία τα οποία σε πολλές περιπτώσεις συνδιοργανώνονται από τους δήμους, αποτελούν σοβαρούς κινδύνους για την επιβίωση του σπάνιου αυτού είδους.

Αν και οι άνθρωποι που προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους για τη διάσωση της χελώνας αυξήθηκαν σημαντικά κατά το έτος 2011, φτάνοντας τα 468 άτομα, μεταξύ των οποίων και 10 οικογένειες, έχει παρατηρηθεί μείωση των ξένων εθελοντών, «προφανώς λόγω της κακής εικόνας της Ελλάδας προς τα έξω», όπως ανέφερε στο ΑΜΠΕ η Θεώνη Καρκούλια, υπεύθυνη εθελοντών του «Αρχέλων».

«Στόχος μας είναι να εντείνουμε τις προσπάθειες για την προσέλευση εθελοντών από την Ελλάδα και το εξωτερικό έτσι ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερα», δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο Μπένος Πάλμερ διευθυντής του «Αρχέλων» και κάλεσε όλους να συστρατευθούν σε μία κοινή προσπάθεια για την προστασία του περιβάλλοντος.

«Υπάρχει μία παροιμία που λέει: μην περιμένεις να σταματήσει η βροχή για να χορέψεις. Τα στελέχη και οι εθελοντές του «Αρχέλων» χορεύουν στη βροχή όλο τον χρόνο αποδεικνύοντας ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο γκρίνια και μουρμούρα», τόνισε ο Νίκος Ραΐσης, μέλος του ΔΣ και πρόσθεσε: «Γίνεται σπουδαία δουλειά. Κάποιοι άνθρωποι, κυρίως νέοι, δουλεύουν χωρίς να σκέφτονται κόπο και χρήματα».

Απ΄την πλευρά τους, οι εθελοντές, μιλώντας στο ΑΜΠΕ, εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για τη συμμετοχή τους στις προσπάθειες του «Αρχέλων». «Προσφέρω εθελοντικά τις υπηρεσίες μου στη Ζάκυνθο ένα μήνα κάθε χρόνο, από το 2008», δηλώνει στο ΑΜΠΕ ο Μπάμπης Πέτρου, ηλεκτρολόγος στο επάγγελμα και προσθέτει «Είναι μία μοναδική εμπειρία που δεν περιγράφεται με λόγια. Αξίζει να τη ζήσει κανείς».
πηγή:ierosagon.org

Δωρεάν γάλα, γιαούρτι και τυρί θα μοιράσουν κτηνοτρόφοι στη Θεσσαλονίκη!

Νέο κύκλο κινητοποιήσεων αρχίζουν οι κτηνοτρόφοι, διαμαρτυρόμενοι για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Στο πλαίσιο των δράσεών τους θα μοιράσουν δωρεάν στη Θεσσαλονίκη γάλα, γιαούρτι και τυρί. Σε συνεδρίαση της εκτελεστικής γραμματείας της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων τονίστηκε πως η δεινή κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι κτηνοτρόφοι, τους αναγκάζει να προχωρήσουν στις παρακάτω διαμαρτυρίες, με αιτήματα την άμεση πληρωμή των κτηνοτρόφων για την περυσινή γαλακτοπαραγωγή:

Την Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου, στις 13.00 συγκέντρωση και παράσταση διαμαρτυρίας στη βιομηχανία Κολιός

Την Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου, στις 13.00 συγκέντρωση και παράσταση διαμαρτυρίας στη γαλακτοβιομηχανία Μεβγάλ

Την Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου, στις 12.00 συγκέντρωση και διανομή προϊόντων (γάλα, τυρί, γιαούρτι), στην πλατεία Αριστοτέλους, στη Θεσσαλονίκη

Την Τρίτη, 6 Μαρτίου, συγκέντρωση και παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΕΚ, Δημήτρη Καμπούρη, οι κτηνοτρόφοι βιώνοντας εδώ και χρόνια την οικονομική κρίση διαμαρτύρονται και απαιτούν την άμεση λήψη μέτρων για την ουσιαστική ενίσχυση και στήριξή τους.

Στη σχετική ανακοίνωση της ΠΕΚ τονίζεται πως πολλοί κτηνοτρόφοι παραμένουν απλήρωτοι από τις γαλακτοβιομηχανίες, η κακοκαιρία έχει πλήξει την παραγωγή, η θεσμική επίλυση των προβλημάτων τους καθυστερεί και οι ίδιοι – αν και η κτηνοτροφία μπορεί να συμβάλει στην έξοδο από την κρίση- δίνουν αγώνα επιβίωσης των κοπαδιών και των οικογενειών τους.
πηγή:thestival.gr

Επιστρέφουν στα ψυχιατρεία λόγω... οικονομικής κρίσης

Η οικονομική κρίση έχει δυσμενέστατες επιπτώσεις στα προγράμματα ψυχικής υγείας και ιδιαίτερα σε αυτό της αποασυλοποίησης, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς, πολλοί ψυχικά ασθενείς που είχαν φύγει από τα ψυχιατρικά ιδρύματα όπου νοσηλεύονταν στο πλαίσιο αποϊδρυματοποίησής τους και φιλοξενούνταν σε άλλες δομές (διαμερίσματα, ξενώνες), επιστρέφουν στα ψυχιατρεία.

Όπως είπε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Θ. Χαμογεωργάκης, διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου «Δρομοκαϊτειο», στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ενωσης Επαγγελματιών Ψυχιάτρων Ελλάδος, «οι εισαγωγές ψυχικά πασχόντων αυξάνονται αλματωδώς».

Μέσα σε ένα τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 566, από 1400 έφτασαν τις 1966 και οι μισές από αυτές ήταν επανεισαγωγές. Αυτό σύμφωνα με τον κ. Χαμογεωργάκη δείχνει την παντελή έλλειψη πρόληψης και όπως επισήμανε, η ανακύκλωση των ασθενών που παρατηρείται θα πρέπει να προβληματίσει το υπουργείο Υγείας.

Κατά την ομιλία του ο Δ. Σαραντίδης, ψυχίατρος στη Μονάδα Ψυχικής Υγείας της ΜΚΟ «Κλίμακα» έθεσε ένα άλλο σοβαρό θέμα συνδέοντας την έλλειψη στέγης με ψυχικές διαταραχές, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για διόγκωση του κοινωνικού προβλήματος των αστέγων.
«Η απειλούμενη συρρίκνωση των κοινωνικών δομών θα αυξήσει τους αστέγους, καθώς στους ήδη υπάρχοντες θα προστεθούν και οι ψυχικά ασθενείς», υπογράμμισε ο κ. Σαραντίδης.

Εξαιτίας της οικονομικής κρίσης υπάρχει ανεπάρκεια πόρων, έλλειψη ρευστότητας και απαγόρευση προσλήψεων, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε σήμερα να ιδρύσουμε νέες δομές γι αυτό θα πρέπει να διαφυλάξουμε τη λειτουργία των υπαρχόντων, είπε από την πλευρά της η Στ. Κατσικάρου διευθύντρια της Διεύθυνσης Ψυχικής Υγείας του υπουργείου Υγείας.

Η κ. Κατσικάρου έκανε μια αναδρομή στην ψυχιατρική μεταρρύθμιση στην Ελλάδα, αναφέροντας ότι έως σήμερα έχουν αναπτυχθεί 400 Μονάδες Ψυχικής Υγείας στο Δημόσιο Σύστημα και 200 έχουν αναπτύξει Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου. Αλλά δυστυχώς είπε, δεν μπορούμε να αποδείξουμε τα οφέλη του προγράμματος αποασυλοποίησης, καθώς και με ευθύνη των ψυχιάτρων δεν έχουν καταγραφεί τα κέρδη της προσπάθειας.

Η ψυχιατρική μεταρρύθμιση στην Ελλάδα έχει πολύ δρόμο, είπε η κ. Κατσικάρη και πρόσθεσε ότι ακόμη και μέσα σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον μπορούν να αναπτυχθούν δράσεις, (μέσω ΕΣΠΑ), «καθώς» όπως συμπλήρωσε ο κ. Χαμογεωργάκης, «παραμένει αναλλοίωτο το ενδιαφέρον για τον άνθρωπο».
πηγή:enimerwsi.gr

Απίστευτο: Έκλεψαν μέχρι και γάιδαρο!

To περιστατικό ακούγεται απίστευτο, κι όμως συνέβη στην Πάτρα. 

Αγνωστος ή άγνωστοι έκλεψαν το απόγευμα της Παρασκευής από σημείο κοντά στον χώρο εκδηλώσεων "Πολιτεία" στην παραλιακή ζώνη της πόλης, ένα γαϊδουράκι το οποίο θα συμμετείχε στο καλλιτεχνικό - χιουμοριστικό πρόγραμμα του αποκριάτικου χορού της Πολυφωνικής με θέμα "Λατέρνα Φτώχεια και Φιλότιμο"!

Τα μέλη της Πολυφωνικής προκειμένου να παρουσιάσουν το δρώμενο έφεραν από τα Καλάβρυτα ένα γαϊδουράκι το οποίο φιλοξενήθηκε σε ένα χωράφι πριν αναλάβει... καθήκοντα επί σκηνής! Οταν όμως μέλος της Πολυφωνικής πήγε να το παραλάβει, διαπίστωσε πως ο γάιδαρος είχε κάνει φτερά! Κάποιος πραγματικός γάιδαρος... τον είχε κλέψει.

Για την ζωοκλοπή ειδοποιήθηκε η Αστυνομία, ενώ το επίκαιρο αποκριάτικο δρώμενο παρουσιάστηκε... χωρίς γάιδαρο!
πηγή:briefingnews.gr

Απίστευτο! Θα μας κόψουν το «Internet» οι Anonymous!

Και όμως είναι πραγματικότητα! Οι Anonymous θα μας αφήσουν χωρίς καμία πρόσβαση στο Διαδίκτυο!

Οι χάκερ της γνωστής ομάδας Anonymous δήλωσαν ότι ετοιμάζονται να αφήσουν χωρίς Διαδίκτυο ολόκληρο τον κόσμο.

Η διακοπή έχει προγραμματιστεί για τις 31 Μαρτίου.

«Σε ένδειξη διαμαρτυρίας εναντίον του SOPA (αμερικανικός νόμος κατά της πειρατείας στο Διαδίκτυο), της Wall Street, των ανεύθυνων ηγετών μας και των αγαπημένων τους τραπεζιτών, οι οποίοι εξαναγκάζουν τον κόσμο σε πείνα για τις δικές τους εγωιστικές ανάγκες και την απλή σαδιστική τους διασκέδαση, οι Anonymous θα διακόψουμε το Ίντερνετ» , αναφέρεται σε ανακοίνωση της ομάδας των χάκερ.

Οι χάκερ ονόμασαν την επίθεση «Global Blackout» και σκοπός της ουσιαστικά θα είναι να διακοπεί η λειτουργία των 13 θεμελιωδών DNS – παρόχων.

Μετά την προγραμματισμένη επίθεση ούτε ένας χρήστης δεν θα μπορεί να αναζητήσει καμία διαδικτυακή διεύθυνση.
«Κάθε φορά, που κάποιος θα εισάγει μια οποιαδήποτε διαδικτυακή διεύθυνση URL, στον χρήστη θα εμφανίζεται μια λανθασμένη σελίδα και έτσι θα θεωρεί ότι το Διαδίκτυο έχει διακοπεί και αυτό μας είναι αρκετό. Να θυμάστε ότι πρόκειται για διαμαρτυρία και δεν έχουμε ως σκοπό μας να δολοφονήσουμε το Ίντερνετ, αλλά προσωρινά να το σβήσουμε» , συμπληρώνουν σε ανακοίνωσή τους οι χάκερ των Anonymous!

Περιμένουμε με μεγάλη αγωνία να δούμε αν οι Anonymous θα υλοποιήσουν την απειλή τους…
πηγή:troktiko.eu

Συγκλονιστικό βίντεο από ληστεία κοσμηματοπωλείου

Όλες τις κινήσεις του δράστη που «χτύπησε» το κοσμηματοπωλείο σε κεντρικό δρόμο του Ηρακλείου της Κρήτης καταγράφηκαν από κάμερα κλειστού κυκλώματος του απέναντι κτιρίου.

Στο βίντεο φαίνεται ο άγνωστος άνδρας να παρκάρει στη μέση του δρόμου, να σπάει με έναν τσιμεντόλιθο τη βιτρίνα του καταστήματος και να εξαφανίζεται με τη λεία του. Και όλα αυτά, με την άνεσή του…

Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας έπεσε θύμα ληστείας, για… έκτη φορά, όμως, το θράσος του συγκεκριμένου δράστη δεν είχε προηγούμενο.

πηγή:cretalive.gr

Ούτε ένα «ευχαριστώ»

Την ώρα που σε όλο τον κόσμο, φιλέλληνες διαδηλώνουν υπέρ της χώρας μας, δείχνοντας την αλληλεγγύη τους προς τον ελληνικό λαό, η επίσημη Ελλάδα σωπαίνει.

Δεν έχει βρεθεί ούτε ένας επίσημος φορέας που στο όνομα του ελληνικού λαού να ευχαριστήσει εκ μέρους μας όλους εκείνους που βγήκαν στους δρόμους, διαδήλωσαν, διαμαρτυρήθηκαν αλλά δώρισαν ακόμα και τους μισθούς τους προκειμένου να μπορέσει να σταθεί στα πόδια της η χώρα μας.

Θα σκεφτείτε βέβαια ποιος από όλους τους πολιτικούς μας συνεχίζει να εκφράζει τη θέληση του ελληνικού λαού…

Ας το έκαναν τουλάχιστον όμως για τα μάτια του κόσμου… Άλλωστε από αυτά ξέρουν και οι 300…

πηγή:prionokordela.gr