Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012
Έκλεισαν 5 περίπτερα σε 15 ημέρες στα Τρίκαλα
Η Ένωση Περιπτεριούχων Ν. Τρικάλων φέτος δεν θα κόψει βασιλόπιτα. «Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα την “έφαγε” το Μνημόνιο! Πάπαλα!…», δήλωσε, αυτολεξεί, στο trikalain, ο πρόεδρος κ. Κώστας Νάκος.
Πώς να δημιουργηθεί, άλλωστε, εορταστική διάθεση όταν, σύμφωνα με τον συνομιλητή μας, «τις τελευταίες 15 ημέρες έκλεισαν 5-6 περίπτερα στην πόλη μας: 1 στην κεντρική πλατεία έναντι του καταστήματος “ΓΕΡΜΑΝΟΣ”, 1 μεταξύ Αγροτικής Τράπεζας και Δημαρχείου Τρικκαίων, 1 απέναντι από το παλιό Κ.Τ.Ε.Λ., 1 έμπροσθεν Περιφερειακής Ενότητας (σ.σ. πρώην Νομαρχία) και 1 ή 2 στην οδό Καλαμπάκας. Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το Μαιευτήριο και έως το Δέλτα δεν υπάρχει περίπτερο. Έκλεισαν σχεδόν όλα!». Την ίδια ώρα, «ο τζίρος έχει υποχωρήσει κατά 50%. Και ο… κατήφορος συνεχίζεται!».
Μοναδική ελπίδα για τον κλάδο, σε επίπεδο γεωγραφικού διαμερίσματος, είναι να “περπατήσει” ο Συνεταιρισμός Περιπτεριούχων (ΣΥΝ.ΠΕ.), ο οποίος θα δραστηριοποιείται σε επίπεδο Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος. Το πρώτο πρατήριο λειτουργεί ήδη στη Ν. Ιωνία (οδός Ελλησπόντου), ενώ επίκειται ανάλογο να λειτουργήσει σύντομα και στα Τρίκαλα. Μέσω των πρατηρίων, οι επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν να προμηθεύονται με μικρότερο κόστος προϊόντα και είδη ανάμεσα σε 250 κωδικούς.
«Στόχος είναι να δημιουργηθούν 13 πρατήρια ανά την Ελλάδα προκειμένου να ενισχυθεί η δύναμή μας και να σταματήσει η αυξητική -σε δραματικούς ρυθμούς- ροή λουκέτων στα περίπτερα... Εάν δεν επιτύχει η προσπάθεια και αν η Κυβέρνηση δεν αλλάξει τακτική απέναντί μας, τότε δεν θα μείνουν περισσότερα από 1-2, άντε 3 περίπτερα στα Τρίκαλα, τα οποία θα πρέπει να κάνουν τζίρο 10.000 ημερησίως ώστε να μπορούν να πουν ότι βγάζουν μεροκάματο! Άσε που», όπως λέει μεταξύ σοβαρού και αστείου ο κ. Νάκος, «οι συνάδελφοι θα θέλουν κάθε βράδυ …πέντε μασέρ στο σπίτι για να μην πέσουν σε κώμα από την εξαντλητική δουλειά…».
Σαν να μην έφθαναν όλα τ’ άλλα, «από τις 17 Φεβρουαρίου (σ.σ. μόλις προχθές, δηλαδή) μας ήρθε μειωμένο ποσοστό κέρδους, συγκεκριμένα κάτω από 3% (!), σε πολλούς κωδικούς τσιγάρων. Αν συνυπολογισθεί, δε, και η μείωση ως προς το κέρδος, σε ό,τι αφορά τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας που μας “επιβλήθηκε” την 1η/12/2011, τότε, όπως καταλαβαίνετε, εμείς δουλεύουμε για να… ζουν οι εταιρείες!», επισημαίνει, εμφαντικά, ο επικεφαλής των Τρικαλινών περιπτεριούχων.
«Θέλουμε», καταλήγει ο κ. Νάκος, «ΕΔΩ και ΤΩΡΑ εκλογές για ν’ αναλάβει ο ελληνικός λαός τις ευθύνες του. Δεν πάει άλλο! Δεν αντέχουμε βρεεεεεεεεε!...».
Πώς να δημιουργηθεί, άλλωστε, εορταστική διάθεση όταν, σύμφωνα με τον συνομιλητή μας, «τις τελευταίες 15 ημέρες έκλεισαν 5-6 περίπτερα στην πόλη μας: 1 στην κεντρική πλατεία έναντι του καταστήματος “ΓΕΡΜΑΝΟΣ”, 1 μεταξύ Αγροτικής Τράπεζας και Δημαρχείου Τρικκαίων, 1 απέναντι από το παλιό Κ.Τ.Ε.Λ., 1 έμπροσθεν Περιφερειακής Ενότητας (σ.σ. πρώην Νομαρχία) και 1 ή 2 στην οδό Καλαμπάκας. Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το Μαιευτήριο και έως το Δέλτα δεν υπάρχει περίπτερο. Έκλεισαν σχεδόν όλα!». Την ίδια ώρα, «ο τζίρος έχει υποχωρήσει κατά 50%. Και ο… κατήφορος συνεχίζεται!».
Μοναδική ελπίδα για τον κλάδο, σε επίπεδο γεωγραφικού διαμερίσματος, είναι να “περπατήσει” ο Συνεταιρισμός Περιπτεριούχων (ΣΥΝ.ΠΕ.), ο οποίος θα δραστηριοποιείται σε επίπεδο Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος. Το πρώτο πρατήριο λειτουργεί ήδη στη Ν. Ιωνία (οδός Ελλησπόντου), ενώ επίκειται ανάλογο να λειτουργήσει σύντομα και στα Τρίκαλα. Μέσω των πρατηρίων, οι επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν να προμηθεύονται με μικρότερο κόστος προϊόντα και είδη ανάμεσα σε 250 κωδικούς.
«Στόχος είναι να δημιουργηθούν 13 πρατήρια ανά την Ελλάδα προκειμένου να ενισχυθεί η δύναμή μας και να σταματήσει η αυξητική -σε δραματικούς ρυθμούς- ροή λουκέτων στα περίπτερα... Εάν δεν επιτύχει η προσπάθεια και αν η Κυβέρνηση δεν αλλάξει τακτική απέναντί μας, τότε δεν θα μείνουν περισσότερα από 1-2, άντε 3 περίπτερα στα Τρίκαλα, τα οποία θα πρέπει να κάνουν τζίρο 10.000 ημερησίως ώστε να μπορούν να πουν ότι βγάζουν μεροκάματο! Άσε που», όπως λέει μεταξύ σοβαρού και αστείου ο κ. Νάκος, «οι συνάδελφοι θα θέλουν κάθε βράδυ …πέντε μασέρ στο σπίτι για να μην πέσουν σε κώμα από την εξαντλητική δουλειά…».
Σαν να μην έφθαναν όλα τ’ άλλα, «από τις 17 Φεβρουαρίου (σ.σ. μόλις προχθές, δηλαδή) μας ήρθε μειωμένο ποσοστό κέρδους, συγκεκριμένα κάτω από 3% (!), σε πολλούς κωδικούς τσιγάρων. Αν συνυπολογισθεί, δε, και η μείωση ως προς το κέρδος, σε ό,τι αφορά τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας που μας “επιβλήθηκε” την 1η/12/2011, τότε, όπως καταλαβαίνετε, εμείς δουλεύουμε για να… ζουν οι εταιρείες!», επισημαίνει, εμφαντικά, ο επικεφαλής των Τρικαλινών περιπτεριούχων.
«Θέλουμε», καταλήγει ο κ. Νάκος, «ΕΔΩ και ΤΩΡΑ εκλογές για ν’ αναλάβει ο ελληνικός λαός τις ευθύνες του. Δεν πάει άλλο! Δεν αντέχουμε βρεεεεεεεεε!...».
πηγή:trikalain.gr
Βράβευση του Ηλία Βλαχογιάννη
Την ιδιαίτερη ικανοποίησή του εξέφρασε ο πρώην Νομάρχης και νυν Αν Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας ΗΛΙΑΣ Γ. ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ, για την ολόθερμη υποδοχή και την τιμητική βράβευσή του ,από τον πανθεσσαλικό σύλλογο ‘ΟΙ ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ’, σε συνεστίαση των μελών του, στον ΑΜΠΕΛΩΝΑ ΛΑΡΙΣΑΣ.
Η διοίκηση του συλλόγου τίμησε τον κ. Βλαχογιάννη ,για τη συνεισφορά του στην χρηματοδότηση και κατασκευή του δρόμου ΑΝΘΟΥΣΑ-ΜΠΑΡΟΣ-ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ ,ικανοποιώντας ένα χρόνιο και δίκαιο αίτημα των κατοίκων , αμφοτέρων των περιοχών.
‘Η βράβευση’ ,τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ,’ αποκτά ιδιαίτερη αξία, γιατί γίνεται σε μία δύσκολη για τον τόπο μας περίοδο και γιατί όταν ξεπεζεύει κανείς , συνήθως εισπράττει μόνο αχαριστία και αγνωμοσύνη….’, υποσχέθηκε δε ,κάθε δυνατή βοήθεια για την ολοκλήρωση κατασκευής του τόσο σημαντικού αυτού οδικού άξονα.
Η διοίκηση του συλλόγου τίμησε τον κ. Βλαχογιάννη ,για τη συνεισφορά του στην χρηματοδότηση και κατασκευή του δρόμου ΑΝΘΟΥΣΑ-ΜΠΑΡΟΣ-ΚΑΛΑΡΡΥΤΕΣ ,ικανοποιώντας ένα χρόνιο και δίκαιο αίτημα των κατοίκων , αμφοτέρων των περιοχών.
‘Η βράβευση’ ,τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ,’ αποκτά ιδιαίτερη αξία, γιατί γίνεται σε μία δύσκολη για τον τόπο μας περίοδο και γιατί όταν ξεπεζεύει κανείς , συνήθως εισπράττει μόνο αχαριστία και αγνωμοσύνη….’, υποσχέθηκε δε ,κάθε δυνατή βοήθεια για την ολοκλήρωση κατασκευής του τόσο σημαντικού αυτού οδικού άξονα.
Η Yahoo στηρίζει την Ελλάδα
Ο κολοσσός της επικοινωνίας Yahoo στηρίζει με μία φωτογραφία τη σημερινή ημέρα αλληλεγγύης στο δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό.
Η φωτογραφία έχει κατακλύσει το διαδίκτυο μαζί με δεκάδες άλλες που είναι δημιουργίες ανώνυμων χρηστών από όλο τον κόσμο και κεντρικό μήνυμα τη στήριξη των Ελλήνων… Όλος ο κόσμος μια γροθιά λοιπόν! Το θέμα, όμως, είναι, ακούει κανείς;
Η φωτογραφία έχει κατακλύσει το διαδίκτυο μαζί με δεκάδες άλλες που είναι δημιουργίες ανώνυμων χρηστών από όλο τον κόσμο και κεντρικό μήνυμα τη στήριξη των Ελλήνων… Όλος ο κόσμος μια γροθιά λοιπόν! Το θέμα, όμως, είναι, ακούει κανείς;
πηγή:prionokordela.gr
ΠΑΣΟΚ και ΝΔ θα κυβερνήσουν και μετά τις εκλογές
Ακόμα και στο χειρότερο σενάριο για το δικομματισμό που παρουσιάζει η έρευνα της Marc για το Έθνος της Κυριακής, επιβεβαιώνεται ότι τα δυο μεγάλα κόμματα εξουσίας μπορούν να συγκυβερνήσουν εξασφαλίζοντας κοινοβουλευτική πλειοψηφία μετά τις εκλογές χωρίς τη βοήθεια από τρίτο κόμμα. 117+ 39 έδρες = 156 έδρες.
Άνετη πλειοψηφία που θα γίνει σε συνθήκες προεκλογικής πόλωσης ακόμα πιο μεγάλη, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις ότι μετά τις εκλογές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ θα συγκυβερνήσουν με πρωθυπουργό τον πρόεδρο του πρώτου κόμματος και αντιπρόεδρο του πρόεδρο του δεύτερου.
πηγή:trelokouneli.gr
Τουρκική Εφημερίδα Hurriyet: Αφήστε Τους Έξυπνους Έλληνες Να Πιουν Το Κώνειο Του Σωκράτη (Βίντεο)
Και ενώ η Ευρώπη κατακλύζεται από φιλελληνικά συνθήματα και εκδηλώσεις, η μεγάλη τουρκική εφημερίδα “Hurriyet” φιλοξενεί στην ηλεκτρονική της έκδοση την άποψη ενός Άγγλου δημοσιογράφου, αρκετά υβριστική για την Ελλάδα.
Είναι ένα άρθρο με πραγματικά σκληρή κριτική και ειρωνικό ύφος.
Πρόκειται για τον David Judson, ο οποίος ασκεί σκληρή κριτική όχι μόνο στους Έλληνες αλλά και στους κυβερνώντες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. “To σενάριο είναι πλέον γνωστό. Οι, έξυπνοι, Έλληνες εξαπάτησαν την Ευρωπαϊκή Ένωση, έκαναν λογαριασμούς που δεν μπορούν τώρα να πληρώσουν και η αναγνώριση αυτών, την τελευταία εβδομάδα, ήταν να πιουν μια γουλιά από το κώνειο του Σωκράτη που τους αξίζει. Σίγουρα έχετε δει στην τηλεόραση εικόνες από την Αθήνα να φλέγεται, Έλληνες να επαναστατούν και τα καταφύγια των αστέγων να γεμίζουν” αναφέρει ο δημοσιογράφος αλλά δεν σταματά εδώ.
Στη συνέχεια, παρομοιάζει τους Έλληνες με μικρά παιδιά που έβαλαν το χέρι βαθιά στο βάζο με το “γλυκό” της Ε.Ε. Και τώρα αυτά τα “παιδιά” πρέπει να τρώνε μόνο λαχανικά λέει χαρακτηριστικά. “Είναι όμως τόσο διαλυμένο κράτος όπως το παρουσιάζουν τα γερμανικά ΜΜΕ;” αναρωτιέται.
Η απάντηση είναι όχι… Όπως αναφέρει οι επιπτώσεις ήταν γνωστές. Οι Έλληνες απλά εκμεταλλεύτηκαν αυτό που τους δόθηκε και τώρα πρέπει να πληρώσουν. Ήξερε όμως η Ε.Ε. ότι θα γινόταν. Και πρέπει επίσης να ξέρει ότι μαζί με την Ελλάδα το “κώνειο” θα πιουν με τη σειρά τους Ιταλοί, Ισπανοί και Πορτογάλοι.
Στη συνέχεια παραθέτει ένα video από ομιλία του Nigel Farage στο Ευρωκοινοβούλιο τον Ιούνιο του 2011. Στο απόσπασμα ο Farage αλλά και άλλα μέλη της Ε.Ε. αναφέρονται στις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει το ΔΝΤ για την Ελλάδα αλλά και το πόσο θα πληγεί ολόκληρη η Ευρώπη αν τυχόν πτωχεύσει.
Δείτε το video με ελληνικούς υπότιτλους:
Είναι ένα άρθρο με πραγματικά σκληρή κριτική και ειρωνικό ύφος.
Πρόκειται για τον David Judson, ο οποίος ασκεί σκληρή κριτική όχι μόνο στους Έλληνες αλλά και στους κυβερνώντες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. “To σενάριο είναι πλέον γνωστό. Οι, έξυπνοι, Έλληνες εξαπάτησαν την Ευρωπαϊκή Ένωση, έκαναν λογαριασμούς που δεν μπορούν τώρα να πληρώσουν και η αναγνώριση αυτών, την τελευταία εβδομάδα, ήταν να πιουν μια γουλιά από το κώνειο του Σωκράτη που τους αξίζει. Σίγουρα έχετε δει στην τηλεόραση εικόνες από την Αθήνα να φλέγεται, Έλληνες να επαναστατούν και τα καταφύγια των αστέγων να γεμίζουν” αναφέρει ο δημοσιογράφος αλλά δεν σταματά εδώ.
Στη συνέχεια, παρομοιάζει τους Έλληνες με μικρά παιδιά που έβαλαν το χέρι βαθιά στο βάζο με το “γλυκό” της Ε.Ε. Και τώρα αυτά τα “παιδιά” πρέπει να τρώνε μόνο λαχανικά λέει χαρακτηριστικά. “Είναι όμως τόσο διαλυμένο κράτος όπως το παρουσιάζουν τα γερμανικά ΜΜΕ;” αναρωτιέται.
Η απάντηση είναι όχι… Όπως αναφέρει οι επιπτώσεις ήταν γνωστές. Οι Έλληνες απλά εκμεταλλεύτηκαν αυτό που τους δόθηκε και τώρα πρέπει να πληρώσουν. Ήξερε όμως η Ε.Ε. ότι θα γινόταν. Και πρέπει επίσης να ξέρει ότι μαζί με την Ελλάδα το “κώνειο” θα πιουν με τη σειρά τους Ιταλοί, Ισπανοί και Πορτογάλοι.
Στη συνέχεια παραθέτει ένα video από ομιλία του Nigel Farage στο Ευρωκοινοβούλιο τον Ιούνιο του 2011. Στο απόσπασμα ο Farage αλλά και άλλα μέλη της Ε.Ε. αναφέρονται στις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει το ΔΝΤ για την Ελλάδα αλλά και το πόσο θα πληγεί ολόκληρη η Ευρώπη αν τυχόν πτωχεύσει.
Δείτε το video με ελληνικούς υπότιτλους:
πηγή:ierosagon.org
Το twitter «έκλεψε» την έγκαιρη ενημέρωση από το BBC;
Ο ιστορικός βρετανικός ειδησεογραφικός όμιλος είναι «αμήχανος» μπροστά στους ρυθμούς των social media
Μετάδωστε τις έκτακτες ειδήσεις πρώτα στην ιστοσελίδα και μετά στο twitter.
Αυτός είναι σε γενικές γραμμές ο νέος κανόνας που επέβαλε το BBC σε όλους τους συντάκτες, ανταποκριτές και παραγωγούς του.
Σε μια εποχή που οι ρυθμοί της μετάδοσης πληροφοριών μέσω των social media έχει αλλάξει τα δεδομένα της ενημέρωσης, ο βρετανικός όμιλος προσπαθεί να... επαναπροσδιορίσει το νέο σκηνικό μέσω τέτοιων κανόνων, από ό,τι φαίνεται.
«Η πρώτη μας προτεραιότητα παραμένει να διασφαλίσουμε ότι οι σημαντικές πληροφορίες στους συναδέλφους μας στο BBC και έτσι στο κοινό μας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα–και φυσικά όχι αφού φτάσει στο Twitter», σχολίασε ο Κρις Χάμιλτον, social media editor του BBC.
«Όλοι ψηλαφούμε το δρόμο μας μέσα από την ομίχλη του νέου τοπίου των μέσων ενημέρωσης. Η επανάσταση των social media αλλάζει τις δομές εξουσίας στις αίθουσες σύνταξης και επιτρέπει σε νεότερους δημοσιογράφους –και σε κάποιους μεγαλύτερους– που καταλαβαίνουν το νέο κόσμο να χτίσουν μία φήμη ανεξάρτητη από τους οργανισμούς τους... αλλά σχεδόν σίγουρα είναι πολύ αργά για αυτό», σημειώνει ένας από τους συντάκτες του BBC, σχετικά.
Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχο κανονισμό έχει επιβάλει και το δίκτυο Sky News.
Αυτός είναι σε γενικές γραμμές ο νέος κανόνας που επέβαλε το BBC σε όλους τους συντάκτες, ανταποκριτές και παραγωγούς του.
Σε μια εποχή που οι ρυθμοί της μετάδοσης πληροφοριών μέσω των social media έχει αλλάξει τα δεδομένα της ενημέρωσης, ο βρετανικός όμιλος προσπαθεί να... επαναπροσδιορίσει το νέο σκηνικό μέσω τέτοιων κανόνων, από ό,τι φαίνεται.
«Η πρώτη μας προτεραιότητα παραμένει να διασφαλίσουμε ότι οι σημαντικές πληροφορίες στους συναδέλφους μας στο BBC και έτσι στο κοινό μας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα–και φυσικά όχι αφού φτάσει στο Twitter», σχολίασε ο Κρις Χάμιλτον, social media editor του BBC.
«Όλοι ψηλαφούμε το δρόμο μας μέσα από την ομίχλη του νέου τοπίου των μέσων ενημέρωσης. Η επανάσταση των social media αλλάζει τις δομές εξουσίας στις αίθουσες σύνταξης και επιτρέπει σε νεότερους δημοσιογράφους –και σε κάποιους μεγαλύτερους– που καταλαβαίνουν το νέο κόσμο να χτίσουν μία φήμη ανεξάρτητη από τους οργανισμούς τους... αλλά σχεδόν σίγουρα είναι πολύ αργά για αυτό», σημειώνει ένας από τους συντάκτες του BBC, σχετικά.
Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχο κανονισμό έχει επιβάλει και το δίκτυο Sky News.
πηγή:24h.gr
Μέσα σε 10 ημέρες 79 μέτρα
Τα προαπαιτούμενα της τρόικας για το νέο δάνειο. Απαιτούν μέσα σε δύο εβδομάδες να υπογραφούν 79 υπουργικές αποφάσεις που θα αλλάξουν την ζωή όλων μας.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει συμφωνηθεί, το αργότερο ως την προκήρυξη των εθνικών εκλογών θα πρέπει να έχει κλείσει η οικονομική πολιτική για όλη την περίοδο 2012 -2015.
Η εφημερίδα «Το Βήμα» αποκαλύπτει το πακέτο των προαπαιτούμενων (prior actions) και των μέτρων που συμφωνήθηκαν με την Τρόικα.
Όπως προκύπτει από τα έγγραφα οι δανειστές μας απαιτούν σε μια εβδομάδα - ως την ερχόμενη Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου – την ολοκλήρωση όλων των προαπαιτούμενων δράσεων για την έγκριση της νέας δανειακής σύμβασης και την ενεργοποίηση του PSI.
Τα προαπαιτούμενα περιλαμβάνουν: υπογραφή υπουργικών αποφάσεων, έκδοση εγκυκλίων ώστε να καταργηθούν οι μετενέργειες στις συμβάσεις εργασίας που έχουν λήξει ή λήγουν, η κατάργηση της μονιμότητας σε όλες τις υπάρχουσες συμβάσεις, το πάγωμα των ωριμάνσεων σε όλες τις ιδιωτικές συμβάσεις, και η κατάργηση της υποχρεωτικής διαιτησίας.
Για τα ζητήματα που αφορούν στις μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια και τις περικοπές σε επικουρικές και κύριες συντάξεις θα κατατεθεί στην βουλή εφαρμοστικός νόμος. Σε αυτόν θα υπάρξει και ρητή διάταξη για την αναδρομική εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στο δημόσιο από 1ης Νοεμβρίου του 2011.
Ως το τέλος Φεβρουαρίου θα πρέπει να εκδοθούν όλες οι αποφάσεις προκειμένου να τεθούν σε εκκαθάριση ο ΟΕΚ και ο ΟΕΕ και άλλοι φορείς του δημοσίου. Επίσης θα εκδοθούν εγκύκλιοι για την πλήρη απελευθέρωση 20 κλειστών επαγγελμάτων.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει συμφωνηθεί, το αργότερο ως την προκήρυξη των εθνικών εκλογών θα πρέπει να έχει κλείσει η οικονομική πολιτική για όλη την περίοδο 2012 -2015.
Η εφημερίδα «Το Βήμα» αποκαλύπτει το πακέτο των προαπαιτούμενων (prior actions) και των μέτρων που συμφωνήθηκαν με την Τρόικα.
Όπως προκύπτει από τα έγγραφα οι δανειστές μας απαιτούν σε μια εβδομάδα - ως την ερχόμενη Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου – την ολοκλήρωση όλων των προαπαιτούμενων δράσεων για την έγκριση της νέας δανειακής σύμβασης και την ενεργοποίηση του PSI.
πηγή:real.gr
O Παπανδρέου ΣΗΜΕΡΑ στην Σκιάθο κάνει κανο! (φωτό)
Ο Πρώην Πρωθυπουργός και Πρόεδρος του Πασόκ Γ.Παπανδρέου βρίσκεται στο όμορφο νησί του Παπαδιαμάντη στην Σκιάθο.
Ο Γ.Παπανδρεου έφτασε με ψαροκάικο χτες το απόγευμα στην Σκιάθο μόνος του συνοδευόμενος με δυο άτομα της προσωπικής του φρουράς όπου και διέμεινε σε γνωστό ξενοδοχείο του Νησιού. Εχτές το βράδυ δείπνησε ελαφρά μαζί με φίλους του σε κλειστό κύκλο.
Σημερα απόλαυσε το καφέ του στο Ξενοδοχείο στην ηλιολουστη Σκιάθο και ξεκίνησε το αγαπημένο του σπόρ το κανό στα καταγάλανα νερα του Αιγαίου. Οι καιρικές συνθήκες είναι άψογες με αποτέλεσμα αυτή την ώρα όπως δειχνουν οι φωτογραφίες ο Προεδρος του Πασόκ ατενιζοντας το Αιγαίο να <Βαράει> Κουπί ενάντια στην Κρίση...Το πρόγραμμα του Προέδρου περιλαμβάνει και ψάρεμα μιας και η Θαλασσα είναι Λάδι!!!!
Σημερα απόλαυσε το καφέ του στο Ξενοδοχείο στην ηλιολουστη Σκιάθο και ξεκίνησε το αγαπημένο του σπόρ το κανό στα καταγάλανα νερα του Αιγαίου. Οι καιρικές συνθήκες είναι άψογες με αποτέλεσμα αυτή την ώρα όπως δειχνουν οι φωτογραφίες ο Προεδρος του Πασόκ ατενιζοντας το Αιγαίο να <Βαράει> Κουπί ενάντια στην Κρίση...Το πρόγραμμα του Προέδρου περιλαμβάνει και ψάρεμα μιας και η Θαλασσα είναι Λάδι!!!!
πηγή:quicknews.gr
Anonymous σε Ελληνικά Μ.Μ.Ε: Να μας περιμένετε
Στο βίντεο καταγράφεται η «δράση» των Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης (όπως χαρακτηριστικά τα αναφέρουν), ενώ τονίζεται πως στα γεγονότα της 12ης Φεβρουαρίου, τα Μ.Μ.Ε. έκαναν προσπάθεια να επηρεάσουν τη συνείδηση των ανθρώπων που τα παρακολουθούν.
Αναλυτικά το μήνυμα τους, το οποίο συνοδεύει το βίντεο:
Αναλυτικά το μήνυμα τους, το οποίο συνοδεύει το βίντεο:
«Χαίρετε Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης. Είμαστε Ανώνυμοι.
Δε μπορούμε να δεχθούμε αυτό που συμβαίνει ειδικά τις τελευταίες μέρες στην Ελλάδα.
Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης επηρεάζουν την συνείδηση του περισσότερου κόσμου που τα εμπιστεύεται.
Αυτό το έχουν εκμεταλλευτεί οι μεγαλοεπιχειρηματίες της χώρας που κατέχουν σχεδόν όλα τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης. Είναι οι ίδιοι που στηρίζουν και στηρίζονται από τα κόμματα που χρηματοδοτούν, για να ανεβούν στην εξουσία σε κάθε εκλογές.
Εσείς οι δημοσιογράφοι έχετε ξεπουληθεί. Χρόνια τώρα κρύβετε την αλήθεια από τον λαό. Τα αφεντικά σας έχουν κάνει φερέφωνα των κομμάτων και των επιχειρηματιών Φοβάστε να ενοχλήσετε αυτούς που σας ταΐζουν.
Ενώ ήδη πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα έχουν μείνει άνεργοι ακόμα και άστεγοι, τις τελευταίες ημέρες ψηφίστηκε η δεύτερη δανειακή σύμβαση στη βουλή, που προβλέπει ακόμα μεγαλύτερη μείωση των μισθών και υποθήκευση του ελάχιστου δημόσιου πλούτου.
Ο λαός εξαγριώθηκε. Βγήκε στους δρόμους. Χιλιάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας έρχονταν σε σύγκρουση με την αστυνομία ενώ πυρπολούσαν τράπεζες και καταστήματα πολυεθνικών. Το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που βρισκόταν στο δρόμο επικροτούσε τις πράξεις αυτές ενώ ταυτόχρονα αποδοκίμαζε την αστυνομία.
Αυτό εσείς το ονομάσατε "καταστροφική μανία διακοσίων κουκουλοφόρων". Όπως πάντοτε συκοφαντείτε τους εξαγριωμένους διαδηλωτές προσπαθώντας να αποδείξετε σε όσους σας εμπιστεύονται πως πρόκειται για μειοψηφία που αποτελείται από πλουσιόπαιδα, αλήτες ή ακόμα και προβοκάτορες
Όχι μόνο δικαιολογείτε την αστυνομική βία, αλλά ζητάτε περισσότερη. Δημιουργείτε ένα κλίμα φόβου που αποτρέπει τον κόσμο από το να κατέβει στο δρόμο. Φτάσατε στο σημείο να δημοσιεύετε φωτογραφίες διαδηλωτών, ζητώντας από τους τηλεθεατές να γίνουν χαφιέδες της αστυνομίας.
Μέσα μαζικής Εξημέρωσης. Είσαστε πλέον στο στόχαστρο.
Είμαστε Ανώνυμοι.
Είμαστε λεγεώνα.
Δεν ξεχνάμε.
Δε συγχωρούμε.
Να μας περιμένετε».
Δε μπορούμε να δεχθούμε αυτό που συμβαίνει ειδικά τις τελευταίες μέρες στην Ελλάδα.
Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης επηρεάζουν την συνείδηση του περισσότερου κόσμου που τα εμπιστεύεται.
Αυτό το έχουν εκμεταλλευτεί οι μεγαλοεπιχειρηματίες της χώρας που κατέχουν σχεδόν όλα τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης. Είναι οι ίδιοι που στηρίζουν και στηρίζονται από τα κόμματα που χρηματοδοτούν, για να ανεβούν στην εξουσία σε κάθε εκλογές.
Εσείς οι δημοσιογράφοι έχετε ξεπουληθεί. Χρόνια τώρα κρύβετε την αλήθεια από τον λαό. Τα αφεντικά σας έχουν κάνει φερέφωνα των κομμάτων και των επιχειρηματιών Φοβάστε να ενοχλήσετε αυτούς που σας ταΐζουν.
Ενώ ήδη πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα έχουν μείνει άνεργοι ακόμα και άστεγοι, τις τελευταίες ημέρες ψηφίστηκε η δεύτερη δανειακή σύμβαση στη βουλή, που προβλέπει ακόμα μεγαλύτερη μείωση των μισθών και υποθήκευση του ελάχιστου δημόσιου πλούτου.
Ο λαός εξαγριώθηκε. Βγήκε στους δρόμους. Χιλιάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας έρχονταν σε σύγκρουση με την αστυνομία ενώ πυρπολούσαν τράπεζες και καταστήματα πολυεθνικών. Το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που βρισκόταν στο δρόμο επικροτούσε τις πράξεις αυτές ενώ ταυτόχρονα αποδοκίμαζε την αστυνομία.
Αυτό εσείς το ονομάσατε "καταστροφική μανία διακοσίων κουκουλοφόρων". Όπως πάντοτε συκοφαντείτε τους εξαγριωμένους διαδηλωτές προσπαθώντας να αποδείξετε σε όσους σας εμπιστεύονται πως πρόκειται για μειοψηφία που αποτελείται από πλουσιόπαιδα, αλήτες ή ακόμα και προβοκάτορες
Όχι μόνο δικαιολογείτε την αστυνομική βία, αλλά ζητάτε περισσότερη. Δημιουργείτε ένα κλίμα φόβου που αποτρέπει τον κόσμο από το να κατέβει στο δρόμο. Φτάσατε στο σημείο να δημοσιεύετε φωτογραφίες διαδηλωτών, ζητώντας από τους τηλεθεατές να γίνουν χαφιέδες της αστυνομίας.
Μέσα μαζικής Εξημέρωσης. Είσαστε πλέον στο στόχαστρο.
Είμαστε Ανώνυμοι.
Είμαστε λεγεώνα.
Δεν ξεχνάμε.
Δε συγχωρούμε.
Να μας περιμένετε».
πηγή:streetpress.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)










.jpg)