Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Όργιο απάτης στα ανταλλακτήρια χρυσού

Περίπου 1.000 απάτες σε 58 ανταλλακτήρια χρυσού και ενεχυροδανειστήρια ανακάλυψε το ΣΔΟΕ σε εφόδους που πραγματοποίησε τις τελευταίες ημέρες.

Συνολικά το ΣΔΟΕ ήλεγξε τις... τελευταίες ημέρες 93 καταστήματα αγοράς και ανταλλαγής χρυσού και διαπιστώθηκε ότι ποσοστό 63% αυτών προχωρούσε σε παρανομίες, περίπου δηλαδή δύο στα τρία.

Μάλιστα το ΣΔΟΕ άρχισε να ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. για να προχωρήσουν σε σχετικούς ελέγχους αφού υπάρχει σωρεία ενδείξεων ότι ορισμένα από αυτά λειτουργούν ως χώροι κλεπταποδόχων, από ληστρικές επιθέσεις σε κοσμηματοπωλεία αλλά και σε σπίτια.

Τα στελέχη του ΣΔΟΕ εκτιμούν ακόμη ότι πίσω από αρκετά από αυτά τα καταστήματα υποκρύπτεται εκτεταμένο «ξέπλυμα χρήματος». Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η απώλεια φόρων για το ελληνικό δημόσιο είναι μηνιαίως της τάξης των δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.
πηγή:protothema.gr

Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας: Αποφασισαν δαπάνη 100.000 ευρώ για ειδικούς συμβούλους και συνεργάτες!!

Την ώρα που όλοι οι μισθοί ψαλιδίζονται αδιακρίτως ένα έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, από το δήμο Αρχαίας Ολυμπίας προκαλεί αντιδράσεις και ποικίλα σχόλια. Πρόκειται για την

απόφαση με την οποία εγκρίνεται η δαπάνη ύψους 100.000 ευρώ για ... το έτος 2012, προκειμένου να πληρωθούν ο ειδικός συνεργάτης και ο ειδικός σύμβουλος του δημάρχου Αρχαίας Ολυμπίας.

Το ποσό που ακούγεται υπερβολικό (και είναι σε χαλεπούς καιρούς) διαμορφώνεται ως εξής: 80.000 ευρώ για τις τακτικές αποδοχές με βασικό μισθό, δώρα εορτών γενικά και τακτικά επιδόματα και 20.000 ευρώ για εργοδοτικές εισφορές των υπαλλήλων.

Σύμφωνα με πληροφορίες το συνολικό ποσό δεν αφορά μόνο για τους δύο συμβούλους που εργάζονται σήμερα στο δήμο, αλλά και έναν τρίτο που πρόκειται να προσληφθεί. Ακόμα και έτσι να είναι με μια απλή διαίρεση του ποσού δια του τρία και επί μέρους για 14 μισθούς (που έχουν χαθεί στο δημόσιο τομέα τα δώρα και έχουν περικοπεί οι μισθοί), ο μέσος μηνιαίος μισθός ξεπερνά τα 1.900 ευρώ.

Την ίδια ώρα μην ξεχνάμε πως ο βασικός μισθός με την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας πέφτει κάτω από τα πεντακόσια ευρώ. Δεν θα κρίνουμε το νόμιμο της υπόθεσης, δεν είμαστε οι αρμόδιοι, αλλά θα σταθούμε στο ηθικό. Και σίγουρα πέρα από υπερβολικό ακούγεται και προκλητικό την ώρα που όλοι τα βγάζουν πέρα δύσκολα, τέτοιες δαπάνες να φτάνουν τόσο ψηλά.

Νεκρός 30χρονος Τρικαλινός σε τροχαίο

Ένας νέος άνθρωπος έχασε τη ζωή του σήμερα τα ξημερώματα σε τροχαίο δυστύχημα στουςΓόμφους.

Πρόκειται για τον 30χρονο Γεώργιο Τζήμα ο οποίος βρέθηκε από κατοίκους της περιοχής, εκτός δρόμου δίπλα από τη μηχανή που οδηγούσε. 
Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Τρικάλων όπου επιβεβαιώθηκε ο θάνατός τους. 
Από την Τροχαία εξετάζονται τα αίτια του δυστυχήματος.
πηγή:trikalavoice.gr

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Έκαναν σεξ στο μπαλκόνι και η γυναίκα έπεσε στο κενό!

«Ξινά» βγήκαν σε ένα ζευγάρι τα «ακροβατικά» ενώ έκαναν σέξ 
στο μπαλκόνι ξενοδοχείου αφού η γυναίκα έπεσε στο κενό!

Ένα ζευγάρι 50άρηδων Βρετανών δραπέτευσαν στη Τενερίφη Ισπανίας για να αναθερμάνουν τον έρωτά τους. Τα ξημερώματα λοιπόν το ζευγάρι ξεκίνησε να ερωτοτροπεί στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου. Όμως ξαφνικά, η γυναίκα γλίστρησε και έπεσε από την κουπαστή στο κενό.

Για καλή της τύχη όμως το ένα της πόδι σφήνωσε ανάμεσα στις μεταλλικές δοκούς με αποτέλεσμα να κρεμαστεί με το κεφάλι προς τα κάτω λίγο πριν φτάσει στο έδαφος.

Το ασθενοφόρο κατέφτασε να την παραλάβει και να την μεταφέρει στο
νοσοκομείο όπου και διαπιστώθηκε ότι είχε σπάσει τον αστράγαλό της!

Όπως σχολίασε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας "δεν είναι δικό μας θέμα και
δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει κάποια κατηγορία, αλλά συστήσαμε στην
ίδια και το σύζυγό της να σκεφτούν ασφαλείς τρόπους ερωτικών επαφών για
το μέλλον".
πηγή:star.gr

Αντί για δώρα ζήτησε τρόφιμα για τους άπορους

O 14χρονος μαθητής της Α' γυμνασίου, έκανε πάρτι στο σπίτι του για την ονομαστική του εορτή και αποφάσισε να ζητήσει φέτος, ένα διαφορετικό δώρο από τους καλεσμένους αλλά και από τους γονείς του...

Τους είπε να φέρουν τρόφιμα για την ενίσχυση του Κοινωνικού παντοπωλείου του Δήμου Χανίων και των συσσιτίων που γίνονται στην πόλη.

Τελικά οι καλεσμένοι προσέφεραν χρήματα με τα οποία αγοράστηκαν σημαντικές ποσότητες τροφίμων.

"Υπολογίζαμε πως θα προσέφεραν 1,2,5 ευρώ ο καθένας, αλλά όσοι ήρθανε έδωσαν με μεγάλη χαρά παραπάνω χρήματα αντί για δώρο. Έτσι αγοράστηκαν τρόφιμα τα οποία διανεμήθηκαν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου και σε δύο συσσίτια" είπε η μητέρα του, μιλώντας στο Flashnews.gr

Μάλιστα όταν οι γονείς του μαθητή πήγαν σε κρεοπωλείο για να αγοράσουν και κρέας με τα "δώρα" του 14χρονου, ο κρεοπώλης όταν έμαθε τον σκοπό,προσέφερε και αυτός επιπλέον ποσότητες.

"Έτσι από τον μικρό αυτό κουμπαρά του γιου μας πρέπει πολλοί άνθρωποι να είπαν Δόξα τω Θεό που είχαν ένα πιάτο φαγητό" συμπλήρωσε η μητέρα, η οποία θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της, καθώς,όπως τόνισε, εκείνο που έχει σημασία είναι η αλληλεγγύη στους συνανθρώπους μας.

Από την πλευρά της, η αρμόδια για το Κοινωνικό Παντοπωλείο, αντιδήμαρχος Χανίων κα Χρυσούλα Χατζηδάκη δήλωσε στο Flashnews ότι "Είναι πολύ συγκινητικό και ελπιδοφόρο σε αυτήν την δύσκολη οικονομική περίοδο, νέοι άνθρωποι να λαμβάνουν τέτοιες πρωτοβουλίες".
πηγή:pathfinder.gr

Η Τρικαλινή κ. Μαρία Δίπλα κατάφερε το ακατόρθωτο...

Μείωση δαπανών κατά 44% στον Οίκο του Ναύτη, το 2010-2012

Ο Οίκος Ναύτου είναι ο φορέας που έχει την ευθύνη για την περίθαλψη και την προστασία της υγείας, καθώς και την επιδότηση της ανεργίας, των ναυτικών και των οικογενειών τους.

Η κ. Δίπλα δήλωσε ότι ο Οίκος Ναύτου έχει καταστεί πλέον βιώσιμος- αναβαθμίζοντας παράλληλα τις υπηρεσίες του προς τους ναυτικούς-, μέσω της έγκαιρης καταγραφής και επίλυσης των διαφόρων προβλημάτων, όπως είναι για παράδειγμα η πραγματική καταγραφή και αποτύπωση των οφειλών του.

Οικονομικά στοιχεία για τον Οίκο του Ναύτη, τα οποία δείχνουν μείωση του ποσοστού δαπανών λειτουργίας του, κατά 44% από το 2010 έως το 2012, παρουσίασε η πρόεδρος του φορέα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των ναυτικών, Μαρία Δίπλα, παρουσία του υφυπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Αδ. Γεωργιάδη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ο Οίκος του Ναύτη το 2010 είχε δαπάνες 317.738.488 εκατ. ευρώ, το 2011, 214.208.889 εκατ. ευρώ και το 2012, 177.215.762 εκατ. ευρώ.

Η κ. Δίπλα τόνισε, ότι ο φορέας κατάφερε να περιορίσει σημαντικά τα ποσά σπατάλης σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα και ορισμένα από αυτά τα διέθεσε σε ευπαθείς ομάδες της ναυτικής οικογένειας.

Επισήμανε ότι υπήρξε εξονυχιστικός έλεγχος των προηγούμενων ετών και όπου έχουν διαπιστωθεί σπατάλες, όπως για παράδειγμα σε παραρτήματα στις Σπέτσες και στη Σκάλα Κατερίνης, το μικτό κλιμάκιο επιθεωρητών του φορέα, έχει στείλει το σχετικό φάκελο στον εισαγγελέα.

Η πρόεδρος του Οίκου του Ναύτη, ανέφερε ότι ο φορέας, μέσα από σειρά δράσεων, όπως η δημιουργία ηλεκτρονικού ιατροφαρμακευτικού φακέλου για τον κάθε ασφαλισμένο, πέτυχε να ελέγχει ηλεκτρονικά την κάθε δαπάνη που πραγματοποιείται.

Τόνισε ότι υπήρξε εκκαθάριση του μητρώου και αυτή τη στιγμή ο Οίκος του Ναύτη έχει 211.210 ασφαλισμένους από 227.000 που ήταν τα προηγούμενα χρόνια, ενώ προανήγγειλε την εναρμόνιση του επιδόματος ανεργίας των ναυτικών με το επίδομα ανεργίας του ΟΑΕΔ.

Ανέφερε επίσης ότι υπάρχει σχεδιασμός για την αξιοποίηση της περιουσίας του Οίκου του Ναύτη με τη δημιουργία δικού του νοσοκομείου αλλά και για τη φιλοξενία των άπορων ναυτικών στις κατασκηνώσεις του φορέα.

«Ο οίκος του Ναύτη στη σχετική έκθεση πεπραγμένων που έγινε την περασμένη εβδομάδα αλλά και στη σχετική ενημέρωση που είχα από πλευράς της τρόικας, πήρε πραγματικά άριστα και πέτυχε όλους τους στόχους», δήλωσε από την πλευρά ο υφυπουργός Α. Γεωργιάδης.

«Με τα θετικά αποτελέσματα που παρουσιάζει ο Οίκος του Ναύτη είμαι πεπεισμένος ότι δεν πρέπει να μεταφερθεί ο φορέα αυτός ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στον Ενιαίο Οργανισμό Υγείας, αλλά να διατηρήσει την αυτονομία του, δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Ήταν θαμμένος δυο μήνες κάτω από το χιόνι και.. σώθηκε

Ζωντανός βρέθηκε ένας σουηδός, ο οποίος κατάφερε να επιβιώσει για ένα δίμηνο μέσα σε ένα αυτοκίνητο που ήταν θαμμένο κάτω από το χιόνι. Σύμφωνα με την εφημερίδα Vasterbotten Courier, ο σουηδός είχε εγκλωβιστεί μέσα στο αυτοκίνητό του στις 19 Δεκεμβρίου, ενώ κατάφερε να επιζήσει παρά τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, λόγω ενός υπνόσακου που είχε στο όχημα. Ο άνδρας εντοπίστηκε σε...

δρόμο σε απομακρυσμένη δασώδη περιοχή, κοντά στην Ουμέα, όταν ειδοποίησαν τις αρχές κάποιοι που περνούσαν από εκεί με μηχανάκια για το χιόνι.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η θερμοκρασία στη βόρεια Σουηδία κυμαινόταν στους μείον 30 βαθμούς.

Η αστυνομία ανακοίνωσε ότι τα όσα αφηγήθηκε ο σουηδός ήταν πειστικά, αφού γύρω από το αυτοκίνητο δεν βρέθηκε τίποτα.

Ο άνδρας νοσηλεύεται στην Ουμέα και η υγεία του περιγράφεται ως «καλή, δεδομένων των συνθηκών».
πηγή:trelokouneli.gr

Αυτό έψαχναν οι ληστές του μουσείου της Αρχαίας Ολυμπίας!

Το πολυτιμότερο αντικείμενο που άρπαξαν οι ληστές

Ένα χρυσό δαχτυλίδι-σφραγίδα του 16ου αιώνα π.Χ., ανεκτίμητης αρχαιολογικής αξίας, ήταν το πολυτιμότερο από τα αντικείμενα που άρπαξαν οι αδίστακτοι ληστές από το παλιό μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας.

Φαίνεται μάλιστα πως ήταν ο βασικός τους στόχος, γεγονός που ενισχύει την πεποίθηση ότι η λεία της ληστείας θα καταλήξει στην ανήλιαγη συλλογή κάποιου πάμπλουτου μανιώδους συλλέκτη αρχαιοτήτων!

Το δαχτυλίδι ανήκε σε κάποιον ηγεμόνα της Άνθειας και χρονολογείται στη χρονική περίοδο 1580-1400 π.Χ..

Βρέθηκε στον περίφημο βασιλικό θολωτό τάφο «Τσαγκή 4», στη θέση «Ράχη» της περιοχής Ελληνικά στο δημοτικό διαμέρισμα της Άνθειας του Δήμου Καλαμάτας, όπως περιγράφει ο ιστορικός ερευνητής, πρώην έκτακτος επιμελητής Αρχαιοτήτων Καλαμάτας και συγγραφέας, Δημήτρης Σταματόπουλος, στο βιβλίο του «Η Βαθύλειμος Άνθεια και η Δωρική Θουρία», του οποίου το εξώφυλλο κοσμεί το πολύτιμο εύρημα.

Το χρυσό σφραγιστικό δαχτυλίδι απεικονίζει δύο άνδρες αθλητές να συμμετέχουν σε εκδήλωση ταυροκαθαψίων και γι' αυτό αποφασίστηκε να δανεισθεί από το μουσείο της Μεσσήνης για δύο χρόνια στο μουσείο των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ολυμπία, ώστε να εκτεθεί στο ευρύ κοινό.

Όμως, όταν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Μεσσηνίας ζήτησε να επιστραφεί, το αίτημα... απορρίφθηκε!

πηγή:protothema.gr

Συγκέντρωση αλληλεγγύης προς την Ελλάδα στην Κύπρο

Κρατώντας πλακάτ που έγραφαν «Είμαστε όλοι Έλληνες», «Συμπαράσταση στην Ελλάδα», «Αλληλεγγύη στον ελληνικό λαό», πολλοί Κύπριοι διαδηλωτές έδωσαν το «παρών» στις διεθνείς συγκεντρώσεις αλληλεγγύης προς την Ελλάδα.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στη συμβολή των οδών Λήδρας και Ονασαγόρου στη Λευκωσία. Πλήθος κόσμου με την ελληνική σημαία στα χέρια εξέφρασε τη συμπαράστασή του προς τον ελληνικό λαό, που δοκιμάζεται από την οικονομική κρίση, ενώ παράλληλα διαμαρτυρήθηκε για τη σκληρή στάση Ευρωπαίων ηγετών και της τρόϊκας κατά της χώρας μας.

Μάλιστα, χαρακτήρισαν «επαίσχυντα τα μέτρα» κατά της πατρίδας μας και δήλωσαν εξοργισμένοι.

Τέλος, τόνισαν ότι η στάση των Ευρωπαίων ηγετών «στρέφεται όχι μόνο κατά της κυριαρχίας της Ελλάδας, αλλά και της κυριαρχίας άλλων λαών».

πηγή:newsbomb.gr 

Η «άλλη» Γερμανία συμπαραστέκεται στην Ελλάδα

Η Γερμανία δεν εκπροσωπείται μόνο από τους πολιτικούς της, οι οποίοι «στολίζουν» εδώ και δύο χρόνια την Ελλάδα , χωρίς ίχνος αυτοκριτικής.

Σήμερα στην πρωτεύουσα της Γερμανίας, στο Βερολίνο, Έλληνες και Γερμανοί ένωσαν τις φωνές τους στην πλατεία Wittenberg, έξω από το ελληνικό Προξενείο, προκειμένου να διακηρύξουν τη συμπαράστασή τους στον ελληνικό λαό, που πλήττεται από τα μέτρα λιτότητας.

Στη διάρκεια της συγκέντρωσης ακούστηκαν τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη και συνθήματα όπως "Διεθνής Αλληλεγγύη", ενώ διαβάστηκαν μηνύματα συμπαράστασης.

Ανάλογες εκδηλώσεις έχουν προγραμματιστεί στη Λειψία και την Κολονία.
πηγή:newsbomb.gr