Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

«Ντύθηκαν» Έλληνες όλοι οι Ευρωπαίοι

Την αλληλεγγύη τους προς τον ελληνικό λαό εκφράζει σήμερα πλήθος πολιτών από όλο τον κόσμο και ήδη κυκλοφορούν στο διαδίκτυο οι πρώτες φωτογραφίες από τις διαδηλώσεις.

Με κεντρικό σύνθημα το «Είμαστε όλοι Έλληνες», χιλιάδες άνθρωποι από όλο τον κόσμο σήμερα δηλώνουν την συμπαράστασή τους στις δύσκολες ώρες που περνάει η χώρα μας

Το ραντεβού δόθηκε για τις 2 το μεσημέρι (τοπική ώρα για κάθε χώρα) και χιλιάδες πολίτες έχουν συγκεντρωθεί στο Παρίσι, το Εδιμβούργο, το Άμστερνταμ και άλλες μεγάλες πόλεις.

Συγκεκριμένα, στο Παρίσι και δη στην πλατεία του Τροκαντερό τουλάχιστον χίλια άτομα, όλων των ηλικιών, ακόμη και οικογένειες με παιδιά, φώναξαν με συνθήματα συμπαράστασης προς την Ελλάδα, από τις τρεις το απόγευμα (ώρα Ελλάδας).

Η ατμόσφαιρα ήταν ενθουσιώδης χωρίς βιαιότητες, ενώ όταν αντήχησε η ελληνική μουσική, αυθόρμητα το πλήθος πιάστηκε στο χορό κάτω από το βλέμμα των χρυσοποίκιλτων αγαλμάτων που στολίζουν την πλατεία. Στη συγκέντρωση συμμετείχαν τελικά πάνω από 20 γαλλικές οργανώσεις του αριστερού πολιτικού χώρου, καθώς και Έλληνες φοιτητές καιεργαζόμενοι στο Παρίσι, στη δε πρώτη γραμμή της πορείας που ακολούθησε, και άτομα με τη μάσκα των «Αnonymous».

Μάλιστα, με ένα μπλε μπερέ και κρεμασμένο στο στήθος ένα πλακάτ, ένας 60χρονος Γάλλος δηλώνει: «Είμαστε όλοι Ελληνες ξεμαδημένοι!» ενώ από τα μεγάφωνα αντηχούν τα συνθήματα: «Προσοχή, αύριο θα γίνει και εδώ Αθήνα», «Σήμερα η Ελλάδα, αύριο εσύ», «Κάτω το ΔΝΤ», «Αλληλεγγύη για την Ελλάδα και ενάντια στις Τράπεζες», «Όχι σε Μέρκελ και Σαρκοζί που στραγγαλίζουν τους λαούς», «Αυτοί που σπέρνουν τη μιζέρια θα εισπράξουν τον θυμό».

Μετά από ένα δίωρο στην πλατεία του Τροκαντερό, ξεκίνησε πορεία με προορισμό, την ελληνική πρεσβεία, το κτίριο του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας που γειτνιάζουν στη λεωφόρο Ιενά, που μαζί με τη λεωφόρο Κλεμπέρ είχαν αποκλεισθεί από την κυκλοφορία.

Η παρουσία της γαλλικής αστυνομίας ήταν ιδιαίτερα αισθητή, αλλά η πορεία η οποία εξελίχθηκε χωρίς επεισόδια, πρόκειται να καταλήξει στο γαλλικό Κοινοβούλιο, όπου και προβλέπεται να διαλυθεί.

ΓΑΛΛΙΑ- ΠΑΡΙΣΙ

ΟΛΛΑΝΔΙΑ- ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ
video
πηγή:newsbomb.gr

Στο Λονδίνο με C-130, το βρέφος που θα υποβληθεί σε επείγουσα μεταμόσχευση

Για το Λονδίνο, όπου πρόκειται να υποβληθεί σε επείγουσα μεταμόσχευση λεπτού εντέρου, αναχώρησε στις 11.30 το πρωί από τη Θεσσαλονίκη, με στρατιωτικό αεροσκάφος C-130, το βρέφος ηλικίας τεσσάρων μηνών, που νοσηλευόταν επί 2,5 μήνες στην εντατική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, καθώς δεν μπορούσε να καλυφθεί το κόστος της αναγκαίας επέμβασης για την αποκατάσταση της υγείας του.

Η επέμβαση, που δεν πραγματοποιείται στην Ελλάδα καθώς δεν υπάρχει επαρκής εξειδίκευση, θα γίνει στο ιατρικό κέντρο παίδων «Great Ormond Street Hospital for Children». «Αφού λύθηκαν κάποια διαδικαστικά θέματα που προέκυψαν, το κοριτσάκι έφυγε από το νοσοκομείο σε ικανοποιητική κατάσταση και αναχώρησε το πρωί για το Λονδίνο» δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο διοικητής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, Γεώργιος Χριστιανόπουλος.

Κατά τον ίδιο, εξειδικευμένος γιατρός του Ιπποκράτειου συνόδεψε το βρέφος μέχρι το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, ενώ μαζί του στο αεροπλάνο βρέθηκαν, εκτός από την οικογένειά του, ένας γιατρός του ΕΚΑΒ και εκπρόσωπος της οργάνωσης «Χαμόγελο του παιδιού». Το κοριτσάκι θα εξεταστεί άμεσα από την αρμόδια ιατρική επιτροπή του «Great Ormond Street Hospital for Children», ώστε να καθοριστεί ο ακριβής χρόνος πραγματοποίησης της επέμβασης.

Η επέμβαση υπολογίζεται ότι θα κοστίσει περίπου 400.000 ευρώ. Ωστόσο, το ασφαλιστικό ταμείο των γονέων του βρέφους (Ταμείο Προσωπικού της Εθνικής Τράπεζας) δεν μπορούσε να καλύψει εξ ολοκλήρου την αναγκαία δαπάνη και ενέκρινε μόνο το ποσόν των 150.000 ευρώ, ανεπαρκές για να γίνει η μεταμόσχευση στην Αγγλία.

Τελικά, το θέμα λύθηκε με παρέμβαση του υπουργού Υγείας, Ανδρέα Λοβέρδου, που έδειξε προσωπικό ενδιαφέρον, αφού μεταξύ άλλων βρέθηκαν τρεις μεγάλοι χορηγοί για να καλύψουν το υπολειπόμενο κόστος μεταφοράς και επέμβασης.

Υπενθυμίζεται ότι, σε χθεσινή ανακοίνωσή του, το υπουργείο Υγείας αναφέρει ότι το ποσόν των 400.000 ευρώ θα μπορούσε να έχει καλυφθεί «μέσω της διαδικασίας του [εντύπου] Ε-112, αλλά λόγω της οικονομικής κρίσης το ιατρικό κέντρο δεν αποδεχόταν την παραπάνω διαδικασία».
πηγή:briefingnews.gr

«Μαλάκωσε η Μέρκελ με την Ελλάδα» γράφει ο Ιταλικός Τύπος

«Είμαστε κοντά σε συμφωνία για την Ελλάδα», γράφει σήμερα η ιταλική εφημερίδα Ιλ Μεσατζέρο. 

«Η 'Αγκελα Μέρκελ ήταν πιο μαλακή, κατά τη χθεσινή τηλεφωνική συνομιλία με τους πρωθυπουργούς Μ. Μόντι και Λ. Παπαδήμο. Δήλωσε πως έχει επίγνωση του ότι η χρεοκοπία της Ελλάδας πρέπει να αποφευχθεί πάση θυσία», προσθέτει η εφημερίδα της ιταλικής πρωτεύουσας.

«Θα κάνω ό,τι μπορώ για να πείσω τον Σόϊμπλε», φέρεται να δήλωσε η Γερμανίδα καγκελάριος, κατά την τηλεφωνική ανταλλαγή απόψεων με τους πρωθυπουργούς της Ιταλίας και της Ελλάδας, όπως επισημαίνει η «Μεσατζέρο».

Σύμφωνα με τους σχολιαστές, ο τεχνοκράτης πρωθυπουργός της Ιταλίας, δεν επανέλαβε την άποψή του «ότι οι θυσίες που ζητούνται από την Ελλάδα είναι υπερβολικές», για να μην προκαλέσει εκνευρισμό στην καγκελάριο.

Η «Μεσατζέρο», όμως, δεν παραλείπει να τονίσει ότι στενοί συνεργάτες του Ιταλού πρωθυπουργού, δηλώνουν πως «το ίδιο το τηλεφωνικό ραντεβού, για να συζητηθεί το μέλλον της Ελλάδας- μια ιδέα του Μόντι- ήταν μια σημαντική εξέλιξη, διότι η 'Αγκελα Μέρκελ, έως τώρα, δεν είχε κάνει ποτέ κάτι μετά από αίτημα και προτροπή Ευρωπαίου συναδέλφου της».

Ο ιταλικός Τύπος, προσθέτει, τέλος, ότι «το Βερολίνο, το Παρίσι και η Ρώμη, θα έβλεπαν ευνοϊκά τη δημιουργία μιας κυβέρνησης τεχνοκρατών και στην Ελλάδα, που να έχει, ως σημείο αναφοράς, την κυβερνητική εμπειρία του Μάριο Μόντι».
πηγή:briefingnews.gr

Γάτα χωρίς πόδια (Video)

Μια χαριτωμένη γατούλα έχασε τα 4 πόδια της μετά από επίθεση σκύλων αλλά δεν το έβαλε κάτω και παραμένει αξιολάτρευτη!







πηγή:troktiko.eu

Το Βίντεο που όποιος το βλέπει δακρυζει! Απλά μπράβο του!..


Ένα studio να κλαιει απο συγκίνηση και όχι μονο...

δείτε το αξίζει πραγματικά...

Θ.Κασσίμης: Από υπουργός ...αγρότης!...

Από τα σαλόνια, στα ..αλώνια! Ο πρώην υφυπουργός Εξωτερικών Θεόδωρος Κασσίμης, έχει αναλάβει έναν τελείως διαφορετικό ρόλο, από αυτόν που τον είχαμε μάθει, καθώς έχει εκγαταλείψει πλέον την πολιτική και βρίσκεται στα χωράφια του στην ορεινή Νεστάνη της Αρκαδίας και καλλιεργεί σαλιγκάρια! 

Όπως δηλώνει στα ΝΕΑ, από τη Δευτέρα μέχρι την Πέμπτη το βράδυ βρίσκεται στο κτήμα του και τα φροντίζει. Εχει φτιάξει ένα μικρό πέτρινο σπίτι μέσα στο κτήμα ίσα που να καλύπτει τις ανάγκες του και να βρίσκεται κοντά στις εγκαταστάσεις, αλλάζοντας τελείως ζωή και συνήθειες.

Πάντως δεν είναι ο μόνος που άφησε μια για πάντα το δημόσιο βίο και το γύρισε στην αγροτική ζωή, καθώς ουκ ολίγοι πρώην συνάδελφοι του,έχουν επιλέξει να κάνουν το ίδιο...
πηγή:apospasma.gr

Ιταλός δήμαρχος προσφέρει τον μισθό του στην Ελλάδα

Ο δήμαρχος της Ιταλικής πόλης Κάβα ντε Ριρένι που βρίσκεται κοντά στη Νάπολη, ο 46χρονος, Μάρκο Γκάλντι δήλωσε ότι προσφέρει τον μισθό του στον ελληνικό λαό, προκειμένου να του συμπαρασταθεί στην δύσκολη εποχή της κρίσης.

Ο Γκάλντι με κοινή επιστολή του προς τον Έλληνα πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο, τον Ιταλό ομόλογό του Μάριο Μόντι, τον πρόεδρο του Ευρωκοινοβουλίου, Ζοζέ Μανούελ Μπαρόζο και τον ηγέτη των Γερμανών σοσιαλιστών Μάρτιν Σούλτζ, δηλώνει πως προσφέρει τον μισθό του για την οικονομική ενίσχυση της Ελλάδας.

Τα όσα γράφει στους ηγέτες και τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι συγκλονιστικά: «Η Ευρώπη τώρα δοκιμάζεται και η εγκατάλειψη της Ελλάδας αυτή την στιγμή, σημαίνει οριστική εγκατάλειψη της ευρωπαϊκής ιδέας, της μοναδικής ιδέας που αγαπάμε και θέλουμε». Στην συνέχεια υπογραμμίζει ότι η κίνησή του είναι συμβολική και ζητά και άλλους Ευρωπαίους πολίτες και πολιτικούς να τον μιμηθούν.

Στην επιστολή του, ο Ιταλός δήμαρχος επίσης αναφέρει: «Στην Ευρώπη, υπάρχει ένας λαός που λέει ότι δεν έχει αδέλφια. Και σε αυτή την ιστορική στιγμή, έχει δίκιο. Κανένας στον κόσμο δεν φέρεται με αδελφοσύνη προς τον ελληνικό λαό. Έστω και αν η Ελλάδα μάς έδωσε τη φιλοσοφία και την επιστήμη, την ποίηση και τη λογοτεχνία, το θέατρο και τη μουσική. Η Ελλάδα μάς έδωσε τον πολιτισμό και η Ιταλία και η Ευρώπη δεν είναι αδέλφια της, αλλά παιδιά της. Η Ευρώπη, σήμερα κρίνεται. Αν εγκαταλείψει την Ελλάδα, θα απορρίψει οριστικά μια συγκεκριμένη ιδέα της Ευρώπης, εκείνη την ιδέα της Ευρώπης, που θέλουμε και αγαπάμε. Από το μήνα αυτό θα καταβάλλω το μισθό μου υπέρ του ελληνικού λαού. Και όσοι κρατούν στα χέρια τους το μέλλον της Ευρώπης και της Ιταλίας, ας μην ξεχάσουν το χρέος τους, ένα χρέος αλληλεγγύης και αδελφοσύνης».

Ο Μάρκο Γκάλντι είναι καθηγητής στη Νομική Σχολή του Σαλέρνο και ο μισθός του για την θέση του δημάρχου είναι 1.100 ευρώ τον μήνα.

Πριν από λίγες ώρες και ένας ακόμη δήμαρχος στη νότια Ιταλία, δήμαρχος της κωμόπολης Μπαρονίσι, Τζοβάνι Μοσκατιέλο, ακολούθησε το παράδειγμά του προφέροντας στη χώρα μας τον μισθό του, που αντιστοιχεί σε 780 ευρώ.

«Όσοι κυβέρνησαν τα χρόνια αυτά στην Ελλάδα, οπωσδήποτε διέπραξαν σοβαρότατα λάθη, αλλά θα ήμασταν και εμείς, τώρα, άλλο τόσο ανεύθυνοι, αν δεν στηρίζαμε -με κάθε δυνατό μέσο- αυτή τη χώρα, που είναι η κοιτίδα τού πολιτισμού μας», είπε κ. ο Μοσκατιέλο.

Ωστόσο σημασία δεν έχουν τα ποσά αλλά το περίσσευμα ψυχής των δημάρχων, που έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο ότι σε δύσκολες εποχές πίσω από ένα… «πόστο» μπορεί να υπάρχουν ακόμα «άνθρωποι».

πηγή:star.gr

Δωρητές οργάνων ένα ολόκληρο χωριό

Σε μια απίστευτη πράξη ανθρωπιάς και αλτρουισμού προχώρησαν οι κάτοικοι του χωριού Σφεντύλι του Ηρακλείου Κρήτης, αποφασίζοντας να γίνουν δωρητές οργάνων.

Την ώρα που καλούνται να φύγουν από τα σπίτια τους, προκειμένου να γίνει η έμφραξη του φράγματος Αποσελέμη και να τροφοδοτηθούν με νερό δύο νομοί, υπέγραψαν ένα έγγραφο με το οποίο δηλώνουν ότι σε περίπτωση θανάτου τους επιθυμούν να δοθούν τα όργανά τους για μεταμόσχευση και να σωθούν άνθρωποι που έχουν ανάγκη.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στην «Espresso» ο κ. Ευάγγελος Γραμματικάκης, μέλος της επιτροπής αγώνα, «με το φράγμα Αποσελέμη ξεσπιτωνόμαστε. Ομως, συναινούμε με το έργο, καθώς με τη θυσία μας αυτή θα χαρίσουμε ζωή με το νερό στους κατοίκους δύο νομών. Σκεφτόμενοι, λοιπόν, τον συνάνθρωπο και όχι μόνο τον εαυτό μας, λάβαμε και την απόφαση να γίνουμε δωρητές οργάνων για να σωθούν ανθρώπινες ψυχές που βρίσκονται στο κατώφλι του θανάτου» τόνισε και πρόσθεσε: «Ετσι, μαζευτήκαμε στην εκκλησία μας, στον ναό των Αγίων Θεοδώρων που γιορτάζει, και μετά τον εσπερινό υπογράψαμε όλοι, αλλά και φίλοι και γνωστοί μας, για την επιθυμία μας αυτή».

Οπως σημείωσε ο ίδιος: «Επειδή το κράτος δεν σκέφτεται τον πολίτη, τον ξεχνά, αδιαφορεί, τον σκεφτόμαστε εμείς, που έχουμε περάσει τα πάνδεινα. Αν το κράτος ήταν ευσυνείδητο, υπεύθυνο δεν θα χρειαζόταν να πεθαίνουν άνθρωποι επειδή δεν υπάρχουν μοσχεύματα, δεν θα χρειάζονταν επιτροπές αγώνα για το αυτονόητο».

Στο ιστορικό Σφεντύλι, που μετρά 800 χρόνια στο συγκεκριμένο σημείο, ζούσαν μέχρι πρόσφατα 22 οικογένειες. «Ομως, όταν
ξεκίνησαν τα έργα για το φράγμα, αρκετοί που είχαν παιδιά αναγκάστηκαν να φύγουν. Πλέον έχουμε απομείνει ελάχιστοι και σύντομα και εμείς θα φύγουμε, καθώς τα σπίτια μας θα κατακλυστούν από τα νερά» ανέφερε. Οι κάτοικοι του χωριού, μετά από μεγάλους αγώνες, κατάφεραν να πάρουν τη δέσμευση των αρχών, το χωριό να μεταφερθεί 1.200 μέτρα πιο ψηλά. Ωστόσο, η μεγάλη τους αγωνία είναι για τον ιερό ναό των Αγίων Θεοδώρων, που ζητούν να μεταφερθεί άμεσα.

«Δεν θέλουμε οι εικόνες και τα θρησκευτικά αντικείμενα να καταλήξουν κλειδωμένα σε κάποια αποθήκη. Θέλουμε την εκκλησία μας. Πιστεύουμε σε αυτήν» κατέληξε ο κ. Γραμματικάκης.

Οι κάτοικοι έχουν θέσει εξαρχής δύο βασικά αιτήματα: Αφενός να γίνει η μεταφορά του οικισμού του Σφεντυλίου, πριν να προχωρήσει η κατάκλυση του ταμιευτήρα του φράγματος Αποσελέμη, αφετέρου να διασωθεί η εκκλησία του ιερού ναού των Αγίων Θεοδώρων, την καταστροφή της οποίας δεν είναι διατεθειμένοι με κανέναν τρόπο να δεχθούν.
πηγή:espressonews.gr

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Φωτοβολταϊκά στις στάσεις του Δήμου Λαγκαδά

Τις παλιές στάσεις αναμονής επιβατών με σύγχρονες στάσεις που φωτίζονται με φωτοβολταϊκά αντικατέστησε ο Δήμος Λαγκαδά.

Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «ο Δήμος Λαγκαδά πρωτοπόρος και υπό το πνεύμα εκσυγχρονισμού και νέων δράσεων στο θέμα της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των Δημοτών και ύστερα από την αντικατάσταση του στόλου των Αστικών λεωφορείων στη γραμμή 83 με νέα λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας, προχωρά και στη σταδιακή αντικατάσταση των στάσεων αναμονής επιβατών.

Οι νέες καλαίσθητες στάσεις εντυπωσιάζουν με το σύγχρονο προφίλ και την μέριμνα του κατασκευαστή για την εναρμόνισή τους με τις σύγχρονες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αφού είναι αυτόφωτες με τη βοήθεια συστήματος φωτοβολταϊκών και συσσωρευτών, ώστε να μένουν φωτισμένες χωρίς την κατανάλωση συμβατικής ενέργειας όλη τη νύχτα».

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Λαγκαδά κ. Ιωάννης Αναστασιάδης, οι νέες στάσεις σταδιακά θα αντικαταστήσουν όλες τις παλιές ώστε το αποτέλεσμα να είναι ομοιόμορφο, σε όλες τις Δημοτικές μας Ενότητες.
πηγή:econews.gr

Ηλεκτρονικό τσιγάρο εξερράγη στο στόμα 57χρονου στις ΗΠΑ

Ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο εξερράγη στο στόμα ενός 57χρονου στο Νάισβιλ της Φλόριντας, με αποτέλεσμα ο άτυχος άνδρας να χάσει μέρος της γλώσσας του και πολλά δόντια και να υποστεί εγκαύματα στο πρόσωπο.

Η έκρηξη προκλήθηκε κατά τα φαινόμενα από μια ελαττωματική μπαταρία. Ήταν τόσο ισχυρή που η μπαταρία εκτοξεύτηκε από τη συσκευή, χτύπησε σε ένα έπιπλο και του έβαλε φωτιά, όπως είπε ο αρχηγός της τοπικής πυροσβεστικής υπηρεσίας, Τζόζεφ Μίλερ. «Η συσκευή κάηκε και έλιωσε», πρόσθεσε. Το ατύχημα συνέβη την περασμένη Δευτέρα και ο 57χρονος νοσηλεύεται ακόμη.

Το ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι μια συσκευή που χρησιμοποιείται ως υποκατάστατο του κανονικού τσιγάρου και επιτρέπει στο χρήστη να εισπνέει ένα μίγμα νικοτίνης. Πολλές τέτοιες συσκευές έχουν σχήμα και μέγεθος κανονικού τσιγάρου. Σύμφωνα με την Ένωση Ηλεκτρονικού Τσιγάρου (TVECA), σήμερα στις ΗΠΑ 2,5 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τέτοια προϊόντα.
πηγή:kathimerini.gr