Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Όταν ο Άδωνις έλεγε «ναρκομανείς» όσους έλεγαν ότι θα πάει στη ΝΔ!

«Είναι δυνατόν να λέει κάποιος σοβαρά ότι εγώ προτίθεμαι να φύγω από το ΛΑΟΣ για να πάω στη Νέα Δημοκρατία;».

Αυτό έλεγε μέσα από την εκπομπή του στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ ο Άδωνις Γεωργιάδης στις 17-12-09, όταν είχαν κυκλοφορήσει φήμες ότι ετοιμάζεται να αποχωρήσει από το ΛΑΟΣ για να ενταχθεί στην Νέα Δημοκρατία.

Αναρωτιόταν μάλιστα αν οι άνθρωποι που έγραφαν τα παραπάνω είναι «παρανοϊκοί ή ναρκομανείς».

«Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός πάει από το καλό στο καλύτερο. ΚΑΝΕΝΑΣ βουλευτής δεν θα πάει στη Νέα Δημοκρατία. Πάρτε το είδηση. ΚΑΝΕΝΑΣ!» φώναζε ο κ. Γεωργιάδης.

Σήμερα το πρωί Μάκης Βορίδης και Άδωνις Γεωργιάδης προσχώρησαν στη Νέα Δημοκρατία, με την οποία θα κατέλθουν ως υποψήφιοι στις επερχόμενες εθνικές εκλογές.

πηγή:mediagate.gr

Αλλάζει το κλίμα στη Γερμανία για την Ελλάδα

Το 48% των Γερμανών θέλει να συνεχίσει η βοήθεια προς τη χώρα

Αλλάζει υπέρ της Ελλάδας το κλίμα στη Γερμανία σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε νωρίτερα.

Το 48% των ερωτηθέντων Γερμανών θεωρούν ότι πρέπει να συνεχιστεί η ευρωπαϊκή βοήθεια προς την Ελλάδα, σύμφωνα με δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία «Infratest-Dimap» για τον τηλεοπτικό σταθμό ARD.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 43% των ερωτηθέντων απαντούν αρνητικά στο ερώτημα, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι σε αντίστοιχη έρευνα πριν από δύο εβδομάδες το "ναι" είχε συγκεντρώσει 50% και το "όχι" 40%.

Στην πρόθεση ψήφου προηγούνται οι Χριστιανοδημοκράτες με τους Χριστιανοκοινωνιστές (CDU/CSU) με 36% (καμία μεταβολή), ακολουθούν οι Σοσιαλδημοκράτες με 29% (καμία μεταβολή), οι Πράσινοι με 16% (+1%), η Αριστερά με 7% (καμία μεταβολή), οι Φιλελεύθεροι με 3% (καμία μεταβολή) και το Κόμμα των Πειρατών με 6% (καμία μεταβολή).
πηγή:newsbeast.gr

Υπέρ της παραμονής του ΤΕΙ στα Τρίκαλα ο Αγοραστός

Με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών του ΤΕΙ Λάρισας συναντήθηκε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός.

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του συλλόγου κ. Γιώργος Σούλτης και Κυριάκος Τσιλίδης καθώς και ο περιφερειακός σύμβουλος και καθηγητής του ΤΕΙ κ. Αθανάσιος Αγγέλης. Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε το κοινό αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για να συμπεριληφθούν τα 4 τμήματα του ΤΕΙ Λάρισας στο μηχανογραφικό της επόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς.

Ο κ. Αγοραστός ανέφερε ότι είναι αίτημα όλων των Θεσσαλών οι δομές τις εκπαίδευσης να παραμείνουν ως έχουν, ενώ απέστειλε επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κα Άννα Διαμαντοπούλου και τον Αναπληρωτή Υπουργό κ. Κων/νο Αρβανιτόπουλο ζητώντας τους να μην αλλάξει η χωροταξική κατανομή των τμημάτων του ΤΕΙ Λάρισας. Αναλυτικά ο περιφερειάρχης αναφέρει:

«Η ανάγκη θεματικού και χωροταξικού σχεδιασμού των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ), με ενιαία κριτήρια, διαβούλευση και διαφάνεια, είναι επιβεβλημένη και μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους.

Στο πλαίσιο αυτό πέρυσι, εικοσιτέσσερα (24) τμήματα των ΤΕΙ, μεταξύ των οποίων και τέσσερα (4) του ΤΕΙ Λάρισας δεν συμπεριλήφθηκαν στο μηχανογραφικό με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Ο νέος νόμος για τα ΑΕΙ, ανάμεσα στα άλλα, προβλέπει ότι από το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 η Σχολή θα είναι βασική ακαδημαϊκή και διοικητική μονάδα που θα προσφέρει ένα αριθμό προγραμμάτων σπουδών.

Το ΤΕΙ Λάρισας είναι ένα ζωντανό κύτταρο, τόσο στη Λάρισα όσο και τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα, γι΄ αυτό πρέπει να διατηρηθεί ο περιφερειακός χαρακτήρας του με σχολές και στις τρεις πόλεις της Θεσσαλίας .

Ειδικότερα:

1. Το Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος που λειτουργεί στην Καρδίτσα και είναι το μοναδικό που έχει αξιολογηθεί από εξωτερικό αξιολογητή μετ’ επαίνων, διαθέτει υποδομές, είναι επαρκώς στελεχωμένο, λειτουργεί γραφείο διασύνδεσης και υλοποιεί ερευνητικά προγράμματα

2. Το Τμήμα Μηχανικής Βιοσυστημάτων (εξέλιξη του Τμήματος Γεωργικών Μηχανημάτων και Αρδεύσεων) που λειτουργεί στη Λάρισα και είναι το μοναδικό στην Ελλάδα κι είναι εξαιρετικά χρήσιμο, όταν όλοι συμφωνούν πως η επένδυση στη γεωργία και την κτηνοτροφία είναι η μοναδική διέξοδος από την κρίση

3. Το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων που λειτουργεί στη Λάρισα

4. Το Τμήμα Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτηρίων που λειτουργεί στα Τρίκαλα

Κρίνεται λοιπόν επιβεβλημένη η διατήρηση των τεσσάρων τμημάτων του ΤΕΙ Λάρισας, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαβούλευση του νέου νόμου για την εκπαίδευση, προκειμένου να αρθεί η κατάφωρη αδικία και για να δοθεί η δυνατότητα να λειτουργήσουν και να δοκιμαστούν αυτές οι ακαδημαϊκές δομές. Για την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά ζητάμε να συμπεριληφθούν τα τμήματα αυτά στο μηχανογραφικό δελτίο ώστε να βρίσκονται στη διακριτική ευχέρεια επιλογής των μαθητών

Ουντινέζε-ΠΑΟΚ 0-0

Ο ψυχωμένος ΠΑΟΚ πήρε πολύτιμη "λευκή" ισοπαλία από την Ουντινέζε στην Ιταλία. 

Ο "δικέφαλος" στάθηκε τυχερός στο πρώτο ημίχρονο, βελτιώθηκε αισθητά στην επανάληψη. 

Κατάληψη από 5.000 οπαδούς του έκαναν "ασπρόμαυρο" το Φρίουλι.
πηγή:sport24.gr

Xωρις λογια!!!

Ιταλική Vogue: «Πρέπει να σώσουμε την Ελλάδα με κάθε κόστος»

Με ένα συγκινητικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στην ιταλική Vogue, ο Ιταλός δημοσιογράφος Τσέζαρε Κουνάτσια έκανε έκκληση στους Ευρωπαίους να σώσουν την Ελλάδα με κάθε κόστος καθώς αποτελεί «ένα πραγματικό θησαυροφυλάκιο για τόσα και τόσα πράγματα που έχουν σημασία για όλους μας».

«Η Ελλάδα πρέπει να σωθεί με κάθε κόστος. Είναι ένα πραγματικό θησαυροφυλάκιο για τόσα και τόσα πράγματα που έχουν σημασία για όλους μας. Για τις βασικές και αέναες ιδέες της αισθητικής, για το υπέροχο άρωμα της δημοκρατίας, για τη φωλιά της σκέψης, για τη φιλοσοφική αναζήτηση. Η Ελλάδα ανήκει σ' εμάς, είναι μέσα σε όλους μας ως φαντασιακή κληρονομιά, πολιτιστική και συναισθηματική, αναγκαία και αναντικατάστατη. Σώζοντας την Ελλάδα, σώζουμε την δική μας ιστορία. Η Ευρώπη, ακόμη και η Γερμανία, πρέπει να καταλάβουν το δράμα που εκτυλίσσεται στην Ελλάδα», αναφέρει μεταξύ άλλων το δημοσίευμα του ιταλικού περιοδικού μόδας.

Σύμφωνα με τον συντάκτη του η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να σωθεί «μόνο και μόνο για τα ομηρικά έπη, για τους κίονες σε κάθε αρχαίο ναό, για την θάλασσα στις Κυκλάδες, για το θέατρο ως κοινωνικό ψυχόδραμα του Σοφοκλή και του Ευρυπίδη, για το Αγιο Ορος ή για μια φωτογραφία του Χέρμπερτ Λιστ, ή ακόμη ακόμη για τους υπομνηστικούς στίχους του Σεφέρη και του Ελύτη».

Επισημαίνεται δε χαρακτηριστικά πως η Ελλάδα αποτελεί ένα συλλογικό όνειρο που δεν μπορεί να αφεθεί στο έλεος του πουθενά. «Δεν μπορούμε να αφήσουμε την Ελλάδα στο έλεος του πουθενά, ανάμεσα σε κύματα που ενδέχεται να την πνίξουν. Είναι ένα συλλογικό όνειρο, η αρχαία Ελλάδα, ο ηλιόλουστος καλοκαιρινός προορισμός για τόσους και τόσους τουρίστες, το σκηνικό του "Mamma mia", που σήμερα μεταμορφώνεται σε έναν εφιάλτη, γεμάτο πόνο και φόβο, χωρίς ελπίδα.»

Μάλιστα, στην κατάληξή του, το δημοσίευμα αναφέρεται στην μίσθωση του Πειραιά στους Κινέζους ενώ εστίασε στις κοινωνικές επιπτώσεις από τα σκληρά μέτρα που επιβάλλονται στην Ελλάδα.

«Ο Πειραιάς της Μελίνας Μερκούρη στο "Ποτέ την Κυριακή", έχει περάσει σε κινέζικα χέρια και ούτε ένας από τους εντόπιους πλοιοκτήτες δεν εξεγέρθηκε για να αλλάξει μια προαποφασισμένη μοίρα. Η ανησυχία, η φτώχεια, η ντροπή και οι κοινωνικές ταραχές διογκώνονται, πυροδοτώντας μια επικίνδυνη μπαρουταποθήκη και ένα δηλητηριώδες φαινόμενο ντόμινο που, δυστυχώς, είναι ακόμη στην αρχή του. Ας σώσουμε την Ελλάδα».
πηγή:iefimerida.gr

Ο ... "περίβλεπτος" ληστής, έπαιρνε επίδομα τυφλού

Επί έντεκα ολόκληρα χρόνια, ένας 29χρονος έπαιρνε παράνομα επίδομα τυφλού, ενώ το ίδιο διάστημα διέπραττε ληστείες και άλλες εγκληματικές πράξεις, για τις οποίες μάλιστα είχε εκτίσει και ποινή στις φυλακές.

Η απάτη σε βάρος του δημοσίου αποκαλύφθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Άνω Λιοσίων, το
οποίο σχημάτισε δικογραφία σε βάρος του 29χρονου και τη διαβίβασε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Όπως προέκυψε από την έρευνα, ο 29χρονος ελάμβανε παράνομα, για το χρονικό διάστημα από 16-3-1998 έως την 30-6-2011, επίδομα τυφλού μετά από ιατρικές βεβαιώσεις που προσκόμιζε στην Υπηρεσία Πρόνοιας Ελευσίνας, προκαλώντας με αυτό τον τρόπο ζημιά σε βάρος του δημοσίου, ύψους 53.106,92 ευρώ.

Ο κατηγορούμενος είχε συλληφθεί το 2007 για ληστεία και είχε οδηγηθεί στις Δικαστικές Φυλακές Κορυδαλλού, ενώ σε βάρος του έχουν σχηματισθεί δικογραφίες και για άλλες αξιόποινες πράξεις.

Θ. Νάκος: "Επιβεβαιώθηκαν οι καταγγελίες για κομματικές προσλήψεις στην Πυροσβεστική"

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Μαγνησίας, κ. Θανάσης Νάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τις πρόσφατες κομματικές προσλήψεις στην πυροσβεστική:«Δυστυχώς, για μία ακόμα φορά, επιβεβαιώνονται οι καταγγελίες μας για κομματισμό και ευνοιοκρατία στις διαδικασίες προσλήψεων και κρίσεων στα Σώματα Ασφαλείας.

Αψευδής μάρτυρας το έγγραφο που
διακινούσε τις προηγούμενες ημέρες ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συμβασιούχων Πυρόσβεσης – Διάσωσης (ΠΟΣΠΥΔ), στο οποίο, με ιδιόχειρη σημείωση, αναφέρεται ότι μετά από συνάντηση της ΠΟΣΠΥΔ με το Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Καρχιμάκη, τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χρήστο Παπουτσή και τον Υφυπουργό Μιχάλη Όθωνα, επισπεύδονται “οι διαδικασίες” προσλήψεων.

Αλήθεια, πώς δικαιολογείται η παρουσία του κ. Καρχιμάκη στη συνάντηση αυτή;
Με ποια θεσμική ιδιότητα συμμετείχε;

Προφανώς συμμετείχε και σε αυτή τη συνάντηση, όπως συμμετείχε και στις συναντήσεις που έγιναν για τις κρίσεις και τοποθετήσεις, όπως μας είχαν καταγγείλει, προκειμένου να διασφαλίσει την κομματική αξιολόγηση και στήριξη.
Δυστυχώς, είναι αμετανόητοι. Ακόμα και τώρα, στην πιο δύσκολη ώρα για την Ελλάδα, κάποιοι παραμένουν κολλημένοι στις κομματικές πρακτικές του χθες, που έφεραν τη χώρα στο σημείο που βρίσκεται σήμερα».

Εικόνες ντροπής! - Συνωστισμός για ένα χαρτάκι

Εκατοντάδες πολίτες σχημάτιζαν ουρές έξω από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου Αιγάλεω προκειμένου να εξασφαλίσουν την απαραίτητη βεβαίωση για να μη χάσουν το επίδομα που δικαιούνται.

Ο υφυπουργός Υγείας Μάρκος Μπόλαρης έκανε λόγο για απαράδεκτη εικόνα και είπε ότι το θέμα θα είχε λυθεί εάν η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου έστελνε τις βεβαιώσεις ταχυδρομικά, όπως έκαναν και οι υπόλοιποι δήμοι.

Όταν οι υπάλληλοι άνοιξαν τις πόρτες της υπηρεσίας για να δώσουν νούμερα προτεραιότητας επικράτησε χάος.

Δείτε το 1ο βίντεο εδώ
Δείτε το 2ο βίντεο εδώ
πηγή:real.gr

Βρέθηκαν τα 325 εκ. ευρώ - Από που θα μας κόψουν

Σε συμφωνία με την τρόικα για τις πρόσθετες περικοπές 325 εκατ. ευρώ από τον προϋπολογισμό ήλθε το κυβερνητικό επιτελείο, σύμφωνα με το Reuters.

Σημειώνεται ότι τα 325 εκατ. ευρώ αποτελούν προαπαιτούμενη ενέργεια για τη συμφωνία της νέας δανειακής σύμβασης.

«Τα 100 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες του υπουργείου Άμυνας και περίπου 90 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από την επίσπευση των περικοπών στα ειδικά μισθολόγια του δημοσίου», ανέφερε κυβερνητικός αξιωματούχος στο πρακτορείο.

«Τα υπόλοιπα 135 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από πρόσθετες περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες των υπουργείων εσωτερικών, υγείας και εργασίας. Οι περικοπές στο υπουργείο εργασίας ενδέχεται να σχετίζονται με μειώσεις στις συντάξεις», ανέφερε.

Κατά τα λοιπά, εξακολουθούν να ισχύουν ως προαπαιτούμενα για την επόμενη δόση νομοθετικές παρεμβάσεις για εξοικονομήσεις:

• 1.076 δισ. ευρώ από φαρμακευτική δαπάνη
• 50 εκατ. ευρώ από υπερωρίες γιατρών
• 300 εκατ. ευρώ από αμυντικές δαπάνες
• 30 εκατ. ευρώ από κατάργηση θέσεων 550 αντιδημάρχων
• 270 εκατ. ευρώ από καταναλωτικές και εκλογικές δαπάνες
• 190 εκατ. ευρώ από περικοπές επιδομάτων απομακρυσμένων περιοχών και επιχορηγήσεων από διάφορα υπουργεία
• 400 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
• 200 εκατ. ευρώ από τη μείωση κατά 15% των συντάξεων σε ΟΤΕ, ΔΕΗ
• 50 εκατ. ευρώ από τη μείωση κατά 7% των συντάξεων του ΝΑΤ.

Στα τελευταία δύο κονδύλια των περικοπών από συντάξεις ΟΤΕ, ΔΕΗ και ΝΑΤ οι τελικές μειώσεις αναμένεται πως θα είναι υψηλότερες.

πηγή:euro2day.gr