Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

VIDEO–ΣΟΚ: ΔΕΛΤΑδες άνοιξαν το κεφάλι ηλικιωμένου!

Ο ηλικιωμένος κύριος, που βλέπετε στο βίντεο, βρέθηκε με το ποδήλατό του στην Ερμού, την Κυριακή, την ημέρα με τα μεγάλα επεισόδια στην Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μοτοσυκλετιστές της Ομάδας ΔΕΛΤΑ διέσχιζαν το σημείο, με σκοπό να διαφύγουν από το οργισμένο πλήθος. Πάνω στον πανικό τους, όπως αναφέρουν μάρτυρες, ένας άντρας της ομάδας τον έριξε κάτω με την μηχανή του και άρχισε να τον χτυπά με το γκλομπ.

Οι υπόλοιποι πολίτες κάλεσαν ασθενοφόρο, το οποίο κατάφερε να φτάσει μετά από μιάμιση ώρα.

Ο εν λόγω ηλικιωμένος πήγε στο νοσοκομείο και δέχτηκε πολλά ράμματα στο κεφάλι…

πηγή:prionokordela.gr

Ανησυχία στο Facebook για την «εξαφάνιση» του Λουκάνικου

Ο Λουκάνικος είναι αναμφίβολα ένα από τα πρόσωπα της χρονιάς, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλον τον κόσμο, γεγονός άλλωστε που υπογράμμισε και η ανάδειξή του από το περιοδικό TIME ως το σκύλο της χρονιάς.

Ο Λουκάνικος διαθέτει πλέον γύρω στις 5-6 σελίδες στο Facebook με την πιο μεγάλη να μετρά 35 χιλιάδες μέλη!

Στην συγκέντρωση της περασμένης Κυριακής των «Αγανακτισμένων» στο Σύνταγμα ο Λουκάνικος δεν ήταν εκεί.

Εκατοντάδες ήταν οι χρήστες του διαδικτύου που άρχισαν να ρωτούν για την τύχη του σκύλου-σύμβολου της Αθήνας.

Χρήστης του κοινωνικού δικτύου έβαλε τέλος στην αγωνία, καθώς την Τρίτη που βρέθηκε στο Σύνταγμα ο Λουκάνικος ήταν εκεί...

Μάλιστα τράβηξε και ανέβασε μια εκπληκτική φωτογραφία με τον αγαπημένο σκύλο των Ελλήνων και φόντο την ελληνική σημαία!


πηγή:mediagate.gr

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: ΚΥΠΡΟΣ:”Δε Ξεχνάμε Ότι Μας Βοήθησαν Οι ‘Ελληνες”

Το ΡΙΚ διοργάνωσε φιλανθρωπική εκδήλωση στην Κύπρο με στόχο τη συλλογή τροφίμων και ρουχισμού…για οικογένειες στην Ελλάδα, που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση, σε συνεργασία με την Αρχιεπισκοπή Κύπρου.

Η ανταπόκριση του κόσμου όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο, ήταν συγκινητική. “Δε ξεχνάμε ότι μας βοήθησαν οι ‘Ελληνες”, τονίζουν…


πηγή:mediagate.gr

Ουρές στη Βαρβάκειο για λίγο κρέας!

Μεγάλες ουρές σχηματίστηκαν από πολύ νωρίς το πρωί στη Βαρβάκειο αγορά με τους πολίτες να περιμένουν για αρκετή ώρα στη βροχή, προκειμένου να προμηθευτούν δωρεάν μια μερίδα φαγητού που μοίραζαν οι κρεοπώλες.

Φέτος, όπως και τις περισσότερες χρονιές, λόγω Τσικνοπέμπτης, οι κρεοπώλες μοίρασαν σήμερα 1.000 κιλά κρέας και 200 κιλά κρασί για τους ανθρώπους που, εξαιτίας της οικονομικής στενότητας που αντιμετωπίζουν, αδυνατούν να γιορτάσουν την ημέρα με τον πατροπαράδοτο τρόπο. Γι’ αυτό και η σημερινή προσφορά κρεάτων από τους κρεοπώλες είχε σήμερα τη μορφή συσσιτίου.

Σήμερα πάντως, εκτός από τους κρεοπώλες και ο δήμος Αθηναίων προσέφερε φαγητό στον κόσμο που δεν έχει χρήματα να τσικνίσει με τον παραδοσιακό τρόπο.
πηγή:troktiko.eu

Μ. Γλέζος: «Υπάρχει έλλειμμα δημοκρατίας στην Ελλάδα»

«Οι Γερμανοί με το μνημόνιο αναγνωρίζουν το χρέος τους προς την Ελλάδα»

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση Παπαδήμου αλλά και στην ευρωπαϊκή ηγεσία εξαπέλυσε ο Μανώλης Γλέζος, σημειώνοντας ότι «τις αποφάσεις για τη χώρα δεν τις λαμβάνει η κυβέρνηση αλλά κάποιοι τεχνοκράτες και ξένοι πολιτικοί», ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει σοβαρό έλλειμμα στοιχειώδους δημοκρατίας.

Αναφερόμενος στη νέα δανειακή σύμβαση, τα μέτρα της οποίας υπερψηφίστηκαν από το ελληνικό κοινοβούλιο την Κυριακή, ο κ. Γλέζος υπενθύμισε με νόημα ότι «τα δάνεια του 1825 η Ελλάδα τα αποπλήρωσε πριν από 12 χρόνια» κάνοντας λόγο για πολυετή δέσμευση του ελληνικού λαού, ενώ τόνισε ότι «όσο δανειζόμαστε θα είμαστε υπόδουλοι της Γερμανίας με αυτού του είδους τα τοκογλυφικά δάνεια».

«Η επιθετικότητα των Γερμανών και το άρθρο του μνημονίου που προβλέπει για το μη συμψηφισμό των χρεών αποτελούν άμεση αναγνώριση του γερμανικού χρέους προς την Ελλάδα» δήλωσε ο Μανώλης Γλέζος, αναφερόμενος στις γερμανικές αποζημιώσεις.

Τέλος, ο κ. Γλέζος τάχθηκε υπέρ ενός εσωτερικού δανείου, σημειώνοντας παράλληλα ότι πρέπει να γίνουν εκλογές. «Η εξουσία να περάσει στα χέρια αυτών που έχουν τη νωπή λαϊκή εντολή» σημείωσε χαρακτηριστικά.
πηγή:newsbeast.gr

13 χρόνια από τη σύλληψη Οτσαλάν.Τι λέει ένας πρωταγωνιστής.

Η καθημερινή ζωή σταμάτησε στο βόρειο Κουρδιστάν χθες που ήταν η 13η επέτειος της σύλληψης του Αμπντουλλάχ Οτζαλάν. Σχεδόν παντού τα στόρια των καταστημάτων παρέμειναν κλειστά, οι μαθητές απείχαν από τα σχολεία και ο κόσμος δεν βγήκε από τα σπίτια του. Τις μεσημεριανές ώρες έγιναν διαδηλώσεις. Στο βίντεο ένας από τους πρωταγωνιστές της υπόθεσης Οτσαλάν ,ο Σάββας Καλεντερίδης μιλάει για το "τελευταίο επεισόδιο" του δράματος.

πηγή:onalert.gr

Nέοι όροι από το Eurogroup

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ: Του Θάνου Αθανασίου

Την εκπλήρωση δύο νέων όρων, μιας μακροπρόθεσμης δέσμευσης και υποδεικνύοντας εμμέσως τον χρόνο των εκλογών, βάζουν οι υπουργοί του eurogroup ως προϋπόθεση για να λάβουν σύντομα την απόφαση για το νέο ελληνικό δάνειο, παρατείνοντας στην πράξη το θρίλερ ως το βράδυ της Δευτέρας.

Σε γραπτή ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρόεδρος του οργάνου των 17 του ευρώ, αναφέρει πως «είναι απαραίτητες περαιτέρω μελέτες για τους συγκεκριμένους μηχανισμούς ενίσχυσης της παρακολούθησης της εφαρμογής του προγράμματος και της διασφάλισης ότι δίνεται προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση του χρέους».

Τότε και μόνο τότε οι 17 θα δώσουν το πράσινο φως για τη διάσωση της χώρας καταλήγει ο Ζ.Κ.Γιούνκερ: «Στη βάση των στοιχείων που βρίσκονται τώρα στο τραπέζι και όσων προστέθηκαν και αναφέρθηκαν παραπάνω, είμαι σίγουρος ότι το Eurogroup θα είναι σε θέση να πάρει όλες τις απαραίτητες αποφάσεις τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου». Προσέθεσε μάλιστα ότι και «η τρόικα οριστικοποίησε και παρουσίασε την ανάλυσή της για τη βιωσιμότητα του δημόσιου χρέους της Ελλάδας».

Οι όροι του Eurogroup

• Αυστηρή επιτροπεία
• Kλειστό ταμείο για το νέο δάνειο
• Εκπλήρωση των «πρότερων δράσεων» σε σφιχτό χρονοδιάγραμμα
• Αναβολή των εκλογών!

Όπως έγινε γνωστό οι επιπλέον όροι επιβλήθηκαν ύστερα από παρέμβαση των Γερμανών, των Αυστριακών, των Ολλανδών και των Φιλανδών, δηλαδή των χωρών με αξιολόγηση ΑΑΑ. Πηγές κοντά στη διαπραγμάτευση εξηγούν ότι η φράση περί «διασφάλισης ότι δίνεται προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση του χρέους» παραπέμπει ευθέως στο γερμανικό σχέδιο για τη δημιουργία κλειστού λογαριασμού .

Ήδη από την συνεδρίαση της προηγούμενης Πέμπτης οι 17 υπουργοί είχαν δηλώσει πως εξετάζουν σοβαρά το ζήτημα. Κατά τη διάρκεια της χθεσινής τηλεδιάσκεψης η πρόταση τελικά “πέρασε” και ως εκ τούτου εξουσιοδοτείται η ομάδα εργασίας και η Κομισιόν να διευθετήσουν τις νομικές και τεχνικές λεπτομέρειες έως τη Δευτέρα.

Σε σχέση με την ισχυροποίηση της εποπτείας και πάλι η Κομισιόν, δηλαδή ο επίτροπος Ρεν, καλείται τη Δευτέρα στο τακτικό eurgroup να παρουσιάσει στα κράτη μέλη πως θα την εφαρμόσει επί του εδάφους. Σε γενικές γραμμές η αρμόδια γενική διεύθυνση έχει καταρτίσει ένα πλάνο που θα μπορούσε να είναι επιχειρησιακό τάχιστα.

Τα δύο αυτά στοιχεία προσωποποιούν την μεγάλη έλλειψη εμπιστοσύνης των εταίρων στην ικανότητα και τη βούληση της ελληνική πλευράς να φέρει εις πέρας τις μεταρρυθμίσεις και να παραμείνει προσηλωμένη στο πρόγραμμα σε όλη του τη διάρκεια. Πηγή της Κομισιόν αιτιολογώντας τις αντιλήψεις των εταίρων ανέφερε πως «παρά την καλή αρχή στο δεύτερο μισό του 2010, το 2011 υπήρξε ομολογουμένως μια χαμένη χρονιά, ενώ και μέσα στο 2012 δεν έχουν γίνει και πολλά για να κλείσει το κενό».

Ικανοποίηση για τις επιστολές, αλλά ξεχάστε τις εκλογές

«Ουσιαστική περαιτέρω πρόοδος επιτεύχθηκε από χθες... λάβαμε τις ισχυρές διαβεβαιώσεις που έδωσαν οι ηγέτες των δύο κομμάτων της κυβέρνησης της Ελλάδας», αναφέρει ο πρόεδρος του Εurogroup στη γραπτή ανακοίνωση. Eπί της ουσίας οι επιστολές ήταν επαρκέστατες για τους θεσμούς και τους εταίρους, όμως κανείς σήμερα δεν μπορεί να προδικάσει ότι μετά τις ενδεχόμενες εκλογές οι δανειστές θα έχουν να κάνουν με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Στην πράξη αυτό που επεσήμαναν οι 16 υπουργοί στον Ευ. Βενιζένο ήταν το «εμείς βλέπουμε στην καρέκλα του συμβουλίου την επιγραφή Ελλάδα και όχι τον τίτλο κάποιου κόμματος».

Αυτήν την επισήμανση σημαίνει πως οι δανειστές θα πρέπει να είναι σίγουροι πως το κράτος έχει συνέχεια και η στάση πληρωμών, η έξοδος από το ευρώ και η αθέτηση των υποχρεώσεων προς τους δανειστές δεν θα αποτελέσει στο μέλλον κρατική επιλογή. Οι 16 του ευρώ θέλουν να γνωρίζουν αν “οι επόμενοι” όποιοι κι αν είναι θα συνεχίσουν και θα ολοκληρώσουν την εφαρμογή του προγράμματος: «δεν πρέπει να επιτρέψουμε στην Ελλάδα την επιλογή του take the money and run», έλεγε σε ομήγυρη δημοσιογράφων στις Βρυξέλλες πηγή του Συμβουλίου.

Για να πετύχουν αυτό το αποτέλεσμα οι εταίροι έχουν δύο στρατηγικές επιλογές

Να απαιτήσουν από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ να μην πάνε σε εκλογές μέχρι να μπουν τα πράγματα σε μια σχετική τάξη, άρα μόνο μετά την εφαρμογή όλων των prior action - κατά συνέπεια το νωρίτερο Σεπτέμβρη, να αναβάλουν την απόφαση για το μισό πακέτο για μετά τις ενδεχόμενες εκλογές των Απρίλιο.

Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν ακόμα ανυπέρβλητα θεσμικά και τεχνικά προβλήματα. Ειδικά στη δεύτερη πηγές τις Κομισιόν υποστηρίζουν πως θα «καταδικάσει τη συμμετοχή των ιδιωτών στο swap και ως εκ τούτου θα ανοίξει το δρόμο προς την συνολική χρεοκοπία».
πηγή:real.gr

«Δεν θα μας σπρώξουν με το έτσι θέλω στη χρεωκοπία»

Το δίλημμα της ακυβερνησίας βάζει για πρώτη φορά στο τραπέζι ο Πρόεδρος της ΝΔ στον απόηχο των ευρωπαϊκών παρεμβάσεων και στα πολιτικά ζητήματα της χώρας. «Δεν θα μας σπρώξουν με το έτσι θέλω στη χρεωκοπία» είπε στους συνεργάτες του λίγο πριν στείλει την επιστολή στους εταίρους μας.

Το κλίμα που καλλιεργήθηκε από κάποια κέντρα σε Βρυξέλλες και Βερολίνο για «πάγωμα» της συζήτησης για τη νέα δανειακή σύμβαση τουλάχιστον έως τις εκλογές, αντιμετωπίστηκε με ψυχραιμία από τη Λ. Συγγρού. Ο Πρόεδρος της ΝΔ απέφυγε να κάνει κάποια έστω έμμεση αναφορά σε αυτές τις έντονες πιέσεις οι οποίες πάντως για πολλούς από το «γαλάζιο» στρατόπεδο είναι μία ευθεία παρέμβαση και στα πολιτικά, εκτός από τα οικονομικά, πράγματα της χώρας.

«Δεν θα μας σπρώξουν με το έτσι θέλω στη χρεωκοπία, δεν θα τους δώσουμε εμείς αυτή την ‘ευκαιρία’» είπε σύμφωνα με πληροφορίες του real.gr σε συνεργάτες του λίγο πριν στείλει τη σχετική επιστολή στους εταίρους και δανειστές μας στην οποία εμφανίζεται να επιμένει στην ανάγκη για «τροποποιήσεις» στο οικονομικό πρόγραμμα – κάτι που επανέλαβε και στην ομιλία του αργότερα στα στελέχη του κόμματός του.

Στη Λ. Συγγρού είναι κοινή εκτίμηση πως έπειτα από την επιστολή που έστειλε ο κ. Σαμαράς, για την οποία λένε πως είναι μία πράξη «συνέπειες και συνέχειας της προηγούμενης επιστολής», οι εταίροι μας δεν έχουν πλέον κανέναν απολύτως σοβαρό και ουσιαστικό λόγο να καθυστερούν τις σχετικές αποφάσεις για το «κλείδωμα» του νέου προγράμματος.

Το δίλημμα πάνω στο οποίο θα αναπτύξει τη στρατηγική του το επόμενο διάστημα περιέγραψε χθες ο Πρόεδρος της ΝΔ μιλώντας σε εκδήλωση της γραμματείας των μικρομεσαίων του κόμματός του, επισείοντας για πρώτη φορά τον κίνδυνο της ακυβερνησίας σε περίπτωση που δεν γίνουν εκλογές αμέσως μετά την ολοκλήρωση του PSI.

«Ομαλότητα πριν και μετά τις εκλογές για να αποκατασταθεί η ελπίδα. Τα λέω αυτά σε όλους, τα λέω και στους δανειστές» ήταν η χαρακτηριστική φράση του λίγες ώρες έπειτα από τις απίστευτες δηλώσεις Σοϊμπλε ο οποίος ούτε λίγο – ούτε πολύ χαρακτήρισε «πρόβλημα» το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή η ΝΔ δείχνει να προηγείται σε όλες τις δημοσκοπήσεις.

Ο κ. Σαμαράς παρά τους ψιθύρους που αρχίζουν να ακούγονται πλέον και εκτός συνόρων για παράταση της θητείας της κυβέρνησης Παπαδήμου εμφανίζεται αμετακίνητος στο θέμα των εκλογών έχοντας βέβαια πλέον στο πίσω μέρος του μυαλού του τόσο το νέο «χάρτη» της βουλής, όπου το ΠΑΣΟΚ έχει 131 βουλευτές, όσο και στους δικούς του διαγραφέντες βουλευτές κάποιοι εκ των οποίων δηλώνουν ότι δεν θα κάτσουν με...σταυρωμένα τα χέρια.
πηγή:real.gr

Guardian: Ντροπή στην Ευρώπη που προδίδει την Ελλάδα

Πάνω από 13 χιλιάδες άτομα έχουν διαβάσει στο Facebook το άρθρο της Guardian με το οποίο ο δημοσιογράφος William Wall μιλά με σκληρά λόγια για την Ευρώπη που εγκατέλειψε τους Έλληνες.

Το κείμενο επισημαίνει την αποτυχία της λιτότητας και αναλύει τα σκληρά μέτρα σημειώνοντας: «Όλα αυτά, σε ένα κράτος που θα πρέπει να επιτηρείται από μη-Έλληνες εντεταλμένους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.»

«Τα σχολεία δεν έχουν βιβλία», συμπληρώνει ο βρετανός δημοσιογράφος που υπογραμμίζει τις περικοπές σε βασικούς τομείς του δημοσίου, την παιδεία και την υγεία…

»Το τίμημα για τη ‘διάσωση’ της Ελλάδας είναι η εξαθλίωση του ελληνικού λαού, με τις πενιχρές , πλέον, αποδοχές στους ‘τυχερούς’ που θα έχουν μία δουλειά, και τις τεράστιες δυσκολίες του μέσου πολίτη για το δικαίωμα στην Παιδεία και την Υγεία»…

Το δημοσίευμα σημειώνει ακόμη σύμφωνα με το mediagate.gr ότι «ο καπιταλισμός φαίνεται πιο κραταιός από ποτέ… Η αστυνομία χτυπά τους Έλληνες με σκοπό να επιβάλλει τα αιτήματα των τραπεζών«…

Το άρθρο έχουν συμβουλευτεί αρκετοί στο Facebook, στην ειδική εφαρμογή της Guardian, ενώ 433 χρήστες συμφωνούν με τα όσα αναφέρει και μόνο 30 άτομα διαφωνούν…

Προετοιμασία του Δήμου Πύλης για την αντιμετώπιση και καταπολέμηση κουνουπιών για το έτος 2012.

Βάσει της εγκυκλίου του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σχετικά με το ετήσιο πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών ,θα πρέπει η υπηρεσία μας να ακολουθήσει κάποιες διαδικασίες, ώστε να μην παρουσιαστούν κρούσματα νοσημάτων όπως ο ιός του Δυτικού Νείλου.

Για το λόγο αυτό ο Δήμος Πύλης, με έγγραφο από τον Δεκέμβριο του 2011, του αρμοδίου Αντιδημάρχου Υγείας κ. Ιωάννη Κουτσονάσιου προς τους προέδρους των Τ.Κ. αναφέρει:

Θα πρέπει να επισημανθεί στους ιδιοκτήτες σταυλικών εγκαταστάσεων οικόσιτων ζώων (μικροί και μεγάλοι στάβλοι, ιδίως οι εντός οικισμών) να τηρούν όλους τους κανόνες υγιεινής , ιδίως ότι αφορά την διαχείριση των απορριμμάτων τους και την υγιεινή διαβίωση των ζώων τους. Για παράδειγμα είναι σημαντικό οι κοπροσωροί και τα υγρά απόβλητα να μαζεύονται και να πετιούνται όπως πρέπει και όχι όπως βολεύει τον καθένα , γενικότερα για την προστασία από διάφορες ασθένειες. Ιδιαίτερα όμως για τα κουνούπια τώρα κατά την χειμερινή περίοδο θα πρέπει να γίνουν κάποιοι ψεκασμοί με τα κατάλληλα εντομοκτόνα φάρμακα, για την εξάλειψη των ενήλικων εντόμων (μεγάλα κουνούπια που θα γεννήσουν νωρίς την άνοιξη και μόλις ζεστάνει λίγο ο καιρός την πρώτη γενιά), τα οποία ξεχειμωνιάζουν σε αυτούς.

Καλούνται επίσης οι πρόεδροι να ενημερώσουν πριν το τέλος Φεβρουαρίου τον Δήμο, για τις θέσεις που είναι εστίες κουνουπιών, όπως για παράδειγμα στάσιμα νερά, βρώμικα φρεάτια, άφθονη βλάστηση σε κοίτες ποταμών, χώροι ανεξέλεγκτης ρίψης οικιακών και ζωικών απορριμμάτων ( νόμιμοι και παράνομοι), ώστε να γίνει από τον Δήμο η αναγκαία χαρτογράφηση κάθε κοινότητας χωριστά, στην οποία θα στηριχθούν οι υπεύθυνοι υλοποίησης του σχεδίου αντιμετώπισης και καταπολέμησης των κουνουπιών. Έτσι σε περίπτωση ανάγκης ψεκασμών από ειδικευμένο συνεργείο, να μην ψάχνουμε στα << τυφλά>> και τελευταία στιγμή τις πιθανές εστίες μόλυνσης.

Ο κ. Κουτσονάσιος σε δηλώσεις του αναφέρει :<< Η συνεργασία του Δήμου Πύλης με τους προέδρους και μέλη των Τ.Κ. καθώς και με τον τομέα υγείας της περιφέρειας Θεσσαλίας θα δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης με απώτερο σκοπό την διαφύλαξη της δημόσιας υγείας>>