Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Φάρατζ: Η Ελλάδα έχει... τρόικα, όχι Δημοκρατία (βίντεο)

Την άποψη ότι η τρόικα κυβερνά τη "χώρα της Δημοκρατίας" εξέφρασε ο επικεφαλής του UKIP, γνωστός για την ταραχή που προκαλούν οι λόγοι του στο Ευρωκοινοβούλιο,Νάιτζελ Φάρατζ, λέγοντας ότι τα επεισόδια της Κυριακής, δεν είναι τίποτα σε σχέση με όσα έρχονται...

Ο κ. Φάρατζ αποκαλεί "μαριονέτα" τον πρωθυπουργό εστιάζοντας στις δηλώσεις με τις οποίες καταδίκασε τα επεισόδια της Κυριακής, ενώ στη Βουλή ψηφιζόταν το νέο Μνημόνιο.

"Είπε ότι η βία δεν έχει θέση σε μία δημοκρατική χώρα. Ποια δημοκρατική χώρα;" αναρωτήθηκε, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα έχει έναν "διορισμένο πρωθυπουργό" και ότι στην ουσία "κυβερνάται από την τρόικα", δηλαδή "τρεις τεχνοκράτες που φτάνουν κάθε τρεις μήνες στην Αθήνα και λένε στους πολίτες τι να κάνουν και τι να μην κάνουν".

"Η βία και οι καταστροφές υπάρχουν γιατί τα δημοκρατικά δικαιώματα έχουν αφαιρεθεί από τους πολίτες και αν ήμουν στην Αθήνα, θα βρισκόμουν στο δρόμο προσπαθώντας να καταλύσω αυτή τη φρικαλεότητα", σημείωσε.

Πρόσθεσε ότι η προειδοποίηση του πρωθυπουργού ότι αν δεν ψηφιστεί το Μνημόνιο θα επιδεινωθεί δραματικά η ζωή των Ελλήνων, δεν έχει θέση σε μία χώρα όπου ένας στους δύο νέους είναι άνεργοι και πλήττεται από ύφεση για πέμπτη συνεχή χρονιά.

Υπενθύμισε ότι η ύφεση υπολογίζεται τώρα κοντά στο 7% και πρόσθεσε: "Η Ελλάδα θάβεται ζωντανή και - όσον αφορά το χάος, δεν έχουμε δει ακόμη τίποτα". "Αυτές οι πολιτικές σπρώχνουν την Ελλάδα σε επανάσταση. Πρέπει να απελευθερωθούν και αν δεν τους δώσουμε πίσω τη δραχμή, τότε θα δούμε κάτι φρικτό", κατέληξε.

* Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Φάρατζ, εκτός από διαπρύσιος επικριτής της τρόικας, είναι γνωστός ευρωσκεπτικιστής και πολέμιος του ευρώ.

Το επίμαχο απόσπασμα από το UKIP

Φωνές στήριξης

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία 24ωρα έχουν πληθύνει οι φωνές στήριξης απ' όλη την ΕΕ υπέρ της Ελλάδας, ενώ, με άρθρο- παρέμβαση του, το Bloomberg σημειώνει ότι οι ηγέτες της ευρωζώνης πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, αν αποτύχει το γερμανικό σχέδιο λιτότητας για την Ελλάδα.

πηγή:zoom.blogspot.com 

Λιάνα Κανέλλη "Σκέφτηκα να αυτοκτονήσω, με γλίτωσε συνάδελφος"

«Μία φορά στη ζωή μου σκέφτηκα την αυτοκτονία. Στο παρατσάκα γλίτωσα», εξομολογήθηκε η Λιάνα Κανέλλη στην Ελένη Μενεγάκη, τονίζοντας πως δεν μπορεί να βλέπει παιδιά να υποφέρουν. Όπως είπε η Λιάνα Κανέλλη, ακόμα και σε καρτούν δει παιδί να υποφέρει, δεν μπορεί να το αντέξει. «Αυτό με έχει γλιτώσει....

από την αυτοκτονία. Μία φορά το σκέφτηκα πολύ σοβαρά να το κάνω και με γλίτωσε ένας Γάλλος συνάδελφός μου. Ήταν μετά την Ρουάντα. Αν είχε περπατήσει εκεί όπως εγώ, αισθάνεσαι αδύναμος, σαν να σε έχει πάρει το κακό και να σε έχει πατήσει χάμω. Από Παρασκευή μέχρι Κυριακή, αριστερά και δεξιά, ήταν 10.000 χράμια, κάτι σαν πανάκια, στα οποία ήταν τυλιγμένα νεκρά παιδικά κορμιά. Δεν το χωράει ο νους του ανθρώπου», συνέχισε.

Άφωνη την παρακολουθούσε η Ελένη Μενεγάκη, που συμφώνησε ότι το απόλυτο κακό είναι «να υποφέρει παιδί, να πεινάει παιδί, να πεθαίνει παιδί και να το θάβουν ενήλικες».

H Λιάνα Κανέλλη, πάντως, έχει βρει την ψυχοθεραπεία της, όπως την αποκάλυψε: πρόκειται για την μουσική, μιας και η ίδια συμμετέχει σε μουσική παράσταση.

«Δεν έχουμε ανάγκη από καναπέ ψυχαναλυτή και χάπια. Έχουμε μουσική, έχουμε φίλους, έχουμε την τέχνη του αγαπάν, την αγάπη για την ζωή… Θα την βρούμε την λύση και μέσα στη φτώχεια μας», κατέληξε και παρότρυνε να συγκριθούμε με τον καλό μας εαυτό.

πηγή:trelokouneli.gr

"Οι Γερμανοί χρωστούν 81 δισ. στην Ελλάδα"

"Όταν αναγκάζεις ανθρώπους να γονατίζουν, πρέπει να είσαι ειλικρινής μαζί τους", δήλωσε ο Κον-Μπεντίτ στη διάρκεια μιας συναισθηματικά φορτισμένης κοινοβουλευτικής συζήτησης, απευθυνόμενος απ' ευθείας στη Γερμανία, που φέρεται ότι επέμεινε να αναβληθούν οι αποφάσεις για τη στήριξη της Ελλάδας. 

Ο Ντανιέλ Κον – Μπεντίτ ,ο «κόκκινος Ντάνυ» του Μάη του ’68, ηγέτης των Ευρωπαίων Πρασίνων μιλώντας στο Στρασβούργο δήλωσε πως οι Γερμανοί που είναι απρόθυμοι να αποδεσμεύσουν χρήματα για ένα δεύτερο πακέτο στήριξης της Ελλάδας, θα πρέπει να θυμηθούν τι λεηλάτησαν από τη χώρα στη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.

Αναφέρθηκε εκτενώς στη λεηλασία της ελληνικής κεντρικής τράπεζας από τις δυνάμεις των Ναζί τον καιρό του πολέμου και επισήμανε πως, "με τους τόκους, είναι 81 δισεκατομμύρια ευρώ αυτά που χρωστάει η Γερμανία" στην Αθήνα, εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση στους νεοφιλελευθέρους «ταλιμπάν» αξιωματούχους της Ε.Ε που επιμένουν ότι η Ελλάδα πρέπει να κόψει τις συντάξεις, αντί για τις αμυντικές δαπάνες, ώστε να καλύψει ένα δημοσιονομικό κενό 325 εκατομμυρίων ευρώ για το 2012.

πηγή:onalert.gr

Κρήτη:Γιατί οι Πακιστανοί παντρεύονται Βουλγάρες; -Η κομπίνα αποκαλύπτεται!

Με παραποιημένες σφραγίδες του υπουργείου Εξωτερικών και ψεύτικα έγγραφα εμφανίζονταν Πακιστανοί στη Λότζια οι οποίοι ζητούσαν να κάνουν πολιτικό γάμο με κοπέλες από τη Βουλγαρία..!

Το επαναλαμβανόμενο μοτίβο της κατάθεσης των αιτήσεων, υποψίασε τον αντιδήμαρχο Γ.Αεράκη, ο οποίος έδωσε εντολή για να ξεκινήσει μια σειρά από ενδελεχείς ελέγχους προκειμένου να διαπιστωθεί τι κρύβεται πίσω από τις περίεργες συμπτώσεις...που έδειχναν ότι υπάρχει πρόβλημα.

Ο ίδιος ο αντιδήμαρχος ενημέρωσε και το υπουργείο Εξωτερικών, στο οποίο έδωσε όλα τα στοιχεία των Πακιστανών που είχαν καταθέσει τα χαρτιά τους στο δήμο Ηρακλείου για να παντρευτούν κοπέλες από τη Βουλγαρία.

Από τη διασταύρωση των στοιχείων προέκυψε ότι τα χαρτιά αυτά ήταν παράνομα, αφού η έρευνα έδειξε ότι υπήρχε πρόβλημα σε σχέση με τις υπογραφές που έφεραν, αλλά και με τις σφραγίδες του υπουργείου, που αποδείχτηκε ότι ήταν παραποιημένες.

Ο ίδιος ο κ.Αεράκης, ήρθε σε επαφή με έναν από τους Πακιστανούς, ο οποίος βρέθηκε στο δήμο για να παραλάβει την έγκριση της αίτησης άδειας πολιτικού γάμου που είχε καταθέσει. Ο αντιδήμαρχος ζήτησε από τον Πακιστανό περισσότερα στοιχεία για την Βουλγάρα την οποία επρόκειτο να παντρευτεί, όπως για παράδειγμα πόσα αδέλφια είχε, το όνομα των γονιών της... Έντρομος ο Πακιστανός δεν ήξερε τι να απαντήσει... «Του ξεκαθάρισα ότι ξέρουμε τι συμβαίνει, ότι έχει ενημερωθεί και το υπουργείο και η αστυνομία και ότι δεν μπορούμε να δεχτούμε παράνομα στοιχεία».

Αυτή ήταν και η τελευταία φορά όπως τονίζει ο κ.Αεράκης που ο Δήμος Ηρακλείου δέχτηκε αίτηση για πολιτικό γάμο ανάμεσα σε Πακιστανό και Βουλγάρα, και το θέμα έληξε εκεί... Ο ίδιος τονίζει ότι είναι πραγματικά σημαντικό το γεγονός ότι χάρη στα ισχυρά αντανακλαστικά του δήμου μπήκε εγκαίρως τέλος σε μια ιστορία που θα μπορούσε να έχει πολλές παρενέργειες.... και προσθέτει με νόημα ότι εξετάζεται με μεγάλη σχολαστικότητα κάθε χαρτί που κατατίθεται από αλλοδαπούς σε σχέση με τη νομιμότητά του.

Με αφορμή το γεγονός αυτό το υπουργείο Εξωτερικών έχει δώσει ειδική οδηγία στους δήμους και τους ζητά όλα τα έγγραφα τα οποία κατατίθενται να γίνονται αποδεκτά μόνο αν είναι σφραγισμένα από την Ελληνική Πρεσβεία στο Πακιστάν...

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Βουλγαρία είναι κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έτσι αυτομάτως δίνεται η δυνατότητα στον σύζυγο να κάνει τα χαρτιά του ως Ευρωπαίος πολίτης.

«Δεν ανέχομαι κανένα κ.Σόϊμπλε να λοιδορεί τη χώρα μου»

ΞΥΠΝΗΣΕ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ

«Έχουμε χρέος όλοι να βάλουμε πλάτη για να περάσουμε την κρίση. Δεν δέχομαι να λοιδορείται η πατρίδα μου από τον κ. Σόιμπλε. Δεν το δέχομαι σαν Έλληνας! Ποιος είναι ο κ. Σόιμπλε που μπορεί να λοιδορήσει την Ελλάδα; Ποιοι είναι οι Ολλανδοί; Ποιοι είναι οι Φιλανδοί; Εμείς πάντοτε είχαμε την περηφάνια να υπερασπιστούμε όχι μόνο τη δικιά μας ελευθερία, όχι μονάχα τη δικιά μας πατρίδα, αλλά την ελευθερία της Ευρώπης».

Αυτό ήταν το ξέσπασμα του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια κατά τη διάρκεια της ομιλίας του σε γεύμα που του παρέθεσε η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία στο ΥΕΘΑ!

Δέκα επεισόδια του Τσιτσάνη θα κοστίσουν 1,2 εκατ. ευρώ

Μια μικρή περιουσία θα κοστίσει στον ελληνικό λαό κάθε επεισόδιο της σειράς «Ουζερί Τσιτσάνης», εφόσον πάρει τελικά το «πράσινο φως» σε μία από τις επόμενες συνεδριάσεις του Δ.Σ. της ΕΡΤ. Σε χαλεπούς και ιδιαίτερα δύσκολους καιρούς η δημόσια τηλεόραση, η οποία έχει να προβάλει σίριαλ από την εποχή του Καρυωτάκη, φαίνεται περίπου αποφασισμένη να ρίξει στο πρόγραμμα τη ζωή του Βασίλη Τσιτσάνη - την οποία γνωρίζει ήδη το ελληνικό κοινό από διάφορες εκπομπές, ντοκιμαντέρ ή και από την ψυχαγωγική εκπομπή «Στην υγειά μας» του Σπύρου Παπαδόπουλου. 

Την πρόταση, σύμφωνα με το Έθνος, έχει καταθέσει ο σκηνοθέτης Μανούσος Μανουσάκης, ο οποίος εκτός από ρόλο σκηνοθέτη θα εκτελεί και χρέη παραγωγού μέσω της «Τηλεκίνησης», αντί του ιλιγγιώδους ποσού του 1,2 εκατ. ευρώ για 10 επεισόδια, εκτός των δικαιωμάτων που θα εκτοξεύσουν το κόστος στα ύψη για να ξεπεράσουν και αυτές τις δαπάνες του Φεστιβάλ Αθηνών.

Ηδη την έγκριση σειρών μυθοπλασίας είχε προαναγγείλει στέλεχος της ΕΡΤ από την προηγούμενη εβδομάδα, πάρα τις πληροφορίες που ήθελαν τα σίριαλ να «παγώνουν» λόγω οικονομικής συγκυρίας.
πηγή:trelokouneli.gr

ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ !!! Πολλοί έχουν ως χόμπι τη φωτογράφηση αστέγων με κινητό!

Ανεβάζουν τις φωτογραφίες στο ίντερνετ! Ο ανθρώπινος πόνος μετατρέπεται σε θέαμα!

Παλαιότερα κάποιοι μάζευαν σπιρτόκουτα ή γραμματόσημα. Τώρα οι συνήθειες άλλαξαν! 


Το νέο χόμπι του νεοέλληνα είναι, όσο και αν φαίνεται απίστευτο, η φωτογράφιση αστέγων! Πολλοί ξεχύνονται στους δρόμους των ελληνικών πόλεων προς αναζήτηση της φτωχολογιάς. Και ακολουθούν μια απλή διαδικασία. 
Μόλις εντοπιστεί ο άστεγος, ο χομπίστας βγάζει το κινητό του και τον φωτογραφίζει. Εν συνεχεία, ανεβάζει τη φωτογραφία στο Ιντερνετ με δακρύβρεχτους σχολιασμούς.

Μιλάμε για το σούπερ χόμπι. Ξεκούραστο, διασκεδαστικό και - προπαντός - τζάμπα!

Ο ανθρώπινος πόνος μετατρέπεται σε θέαμα! Εδώ θα μπορούσε κανείς να πει πως αυτή η αλλοπρόσαλλη «μόδα» θα μπορούσε να κινητοποιήσει κάποιους ανθρώπους. Όμως δεν φαίνεται κάτι τέτοιο... Αυτοί που νοιάζονται, αυτοί που θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν τους αστέγους το κάνουν (όπως το έκαναν και τα προηγούμενα χρόνια) μακριά από το φως της δημοσιότητας.

Aπίστευτο αυτό που έπαθε ο γαμπρός!

Ποιός να του το έλεγε ότι στo γάμο του θα πάθαινε τέτοιο πράγμα. Απίστευτο αυτό που συνέβη στον Ρωσικό γάμο! 

Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε τι εννοούμε...

Στους γάμους τους οι Ρώσοι έχουν ένα περίεργο έθιμο. Οι άντρες προσκεκλημένοι σηκώνουν την νύφη στα χέρια και οι γυναίκες τον γαμπρό. Μερικές φορές όμως αυτό δεν πετυχαίνει πάντα!

πηγή:partyspirit.gr

ΟΕΚ: "Θα πηδήξω στο κενό... Δεν το αντέχω αυτό"

Μετέωρο ανάμεσα στη ζωή και στον θάνατο έμεινε επί πέντε ώρες χθες το μεσημέρι ένα ζευγάρι εργαζομένων στον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας. Από την περασμένη Κυριακή είναι μετέωροι ανάμεσα στην εργασία και στην ανεργία, αφού μετά την απόφαση για κατάργηση του Οργανισμού, όπως και της Εργατικής Εστίας, δεν έχει αποσαφηνισθεί ποια θα είναι η τύχη των περίπου 1400 εργαζομένων στους δύο οργανισμούς.

Πρώτη στον εξώστη του γραφείου της, στον δεύτερο όροφο του ΟΕΚ επί της Πατησίων, βγήκε περίπου στις 11 το πρωί η γυναίκα. Λίγο αργότερα την ακολούθησε ο άνδρας της. Και οι δύο απειλούσαν να πέσουν στο κενό, απελπισμένοι για τη βίαιη ανατροπή στη ζωή τους. Το ζευγάρι, που κατάγεται από την Πρέβεζα, έχει δύο παιδιά, εκ των οποίων το ένα αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας. Αυτός ήταν ο λόγος που είχαν ζητήσει και μετατέθηκαν στην Αθήνα, ώστε να μπορούν να του προσφέρουν καλύτερη περίθαλψη. Ψυχολόγοι έσπευσαν για να τους μεταπείσουν, πράγμα που πέτυχαν περίπου στις 12 με τον άνδρα. Η γυναίκα πείστηκε να μη δώσει τέλος στη ζωή της μετά τις 4 το απόγευμα.

ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ. Στον αέρα, όμως, εκτός από τους εργαζομένους στους δύο καταργούμενους οργανισμούς, βρίσκονται και οι δικαιούχοι των προγραμμάτων και των παροχών τους. Οπως έχει γίνει γνωστό από τον αρμόδιο υπουργό Εργασίας Γ. Κουτρουμάνη, θα υπάρξει μια περίοδος προσαρμογής έξι μηνών, κατά τη διάρκεια των οποίων θα αποσαφηνισθεί αν και πού θα μεταφερθούν συγκεκριμένες δράσεις και προγράμματα των δύο φορέων. Γ

ια παράδειγμα, αν και πώς θα συνεχισθεί η λειτουργία των 25 παιδικών σταθμών της Εργατικής Εστίας που λειτουργούν σε διάφορες πόλεις σε όλη τη χώρα και φιλοξενούν πάνω από 2.000 παιδιά. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σαφής απάντηση στο τι θα γίνει με τους δικαιούχους των προγραμμάτων επιδότησης ενοικίου - πρόκειται για χαμηλόμισθους που ανέρχονται περίπου σε 120.000 σε όλη την Ελλάδα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τους περίπου 83.000 δανειολήπτες επιδοτούμενων στεγαστικών δανείων μέσω του ΟΕΚ. Σύμφωνα με τους εργαζομένους στους καταργούμενους οργανισμούς, οι περισσότεροι δικαιούχοι δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στην αποπληρωμή των δανείων τους εφόσον εκλείψει η επιδότηση.

Η κατάργηση των δύο οργανισμών, όμως, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις τόσο από συνδικαλιστικούς φορείς όσο και από τους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου. Οπως αναφέρουν, η διακοπή των προγραμμάτων κοινωνικού τουρισμού θα έχει δυσμενείς συνέπειες στη λειτουργία περισσότερων από 2.500 ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα.
Απελπισμένη εργαζόμενη στον ΟΕΚ απειλεί να αυτοκτονήσει.Βίντεο
πηγή:tanea.gr

Πτώση της ΝΔ, σταθερά πέμπτο το ΠΑΣΟΚ με 11% σε νέα δημοσκόπηση

Πτώση των ποσοστών της ΝΔ και σταθεροποίηση του ΠΑΣΟΚ στην πέμπτη θέση εμφανίζεται στην δημοσκόπηση της VPRC για τα Επίκαιρα. Συμφωνα με την έρευνα η ΝΔ συγκεντρώνει 27,5%, και δεύτερο κόμμα είναι η ΔΗΜΑΡ με 16%. Αναλυτικά από την έρευνα προκύπτει ότι: