Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

"Ε, όχι πισινό δεν δίνουμε. Όποιος πολιτικός θέλει ας δώσει"

H Τρόικα έστειλε τα μηνύματά της για τις ΔΕΚΟ, αλλά και τα εργασιακά γενικότερα και ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, Νίκος Φωτόπουλος, αποφάσισε να δώσει τη δική του απάντηση στους Τροϊκανούς. Είπε και ελάλησε λοιπόν: "Μετά τα όσα προκλητικά και απαράδεκτα που ακούγονται τον...

τελευταίο καιρό θα τους αφήσουμε να μας ντροπιάζουν ή θα τους στείλουμε στον αγύριστο; Προσωπικά τάσσομαι υπέρ του δεύτερου", είπε κ Φωτόπουλος. Για να καταλήξει: "Ε, όχι πισινό δεν δίνουμε. Όποιος πολιτικός θέλει ας δώσει"...
πηγή:trelokouneli.gr

Λαμία: Ηγούμενος Κάνει Έξωση Σε Χήρα

Τη δουλειά της, μετά από 11 χρόνια, κινδυνεύει να χάσει και να βρεθεί στον δρόμο μία γυναίκα από την Λαμία, χήρα με δύο παιδιά.

Διατηρεί το μαγαζάκι που είναι δίπλα από το εκκλησάκι του Αγίου Σώζοντος στο δρόμο προς το Καλαμάκι, το οποίο ανήκει στην ιδιοκτησία ηγουμένου Ιεράς Μονής από την περιοχή.

Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, Κατερίνα Στέφου, ο ηγούμενος αποφάσισε να σπάσει το συμφωνητικό που διατηρούσαν τόσα χρόνια μεταξύ τους και με απόφαση του Ειρηνοδικείου Λαμίας πέτυχε να διαταχθεί η αποβολή της ιδίας και της πεθεράς της από το ακίνητο, παρά τις εκκλήσεις τους να μην τις πετάξει στο δρόμο, γιατί δεν θα έχουν τα προς το ζην.

Από στιγμή σε στιγμή μάλιστα, αναμένεται να πάνε στο σημείο κλητήρες, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της έξωσης.

πηγή:lamiastar.gr

Μαθητές από το Ρέθυμνο διαμαρτύρονται για το αγγλικό ριάλιτι "Γίνε Έλληνας για μία εβδομάδα"

Μία περήφανη απάντηση σε εκείνους που εμπνεύστηκαν την εκπομπή «Γίνε Έλληνας για μία εβδομάδα» στο βρετανικό δίκτυο Channel 4 έδωσαν μαθητές του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου του Ρεθύμνου, που έστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας στο αγγλικό κανάλι, εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά τους για την εκπομπή και ζητώντας την απόσυρσή της.

Δηλώνουν πως η δημοσιοποίηση της εκπομπής τους προκάλεσε έκπληξη, πικρία, μεγάλη απογοήτευση και δυσαρέσκεια, ενώ σημειώνουν με έμφαση τις δύσκολες στιγμές που περνάει λόγω της οικονομικής ύφεσης ο ελληνικός λαός. Επιπλέον, τονίζουν χαρακτηριστικά ότι «είναι απαίσιο να παρουσιάζεται στις βρετανικές οικογένειες μια στρεβλή εικόνα της ελληνικής πραγματικότητας καθώς οι προσωπικές εμπειρίες των τριών βασικών χαρακτήρων υποστηρίζεται και από συνεντεύξεις ειδικών οι οποίοι αναφέρονται στη φοροδιαφυγή, κακοδιαχείριση και διαφθορά που οδήγησαν στη βύθιση την ελληνική οικονομία. Δεν πιστεύετε και εσείς ότι δεν αποτελεί ευρωπαϊκή αλληλεγγύη να γελάτε ειρωνικά με τα προβλήματα κάποιου άλλου ευρωπαϊκού λαού»;

Στην επιστολή των μαθητών – η οποία εστάλη στην αγγλική γλώσσα – απάντησε το Κανάλι 4, δικαιολογώντας την απόφασή του για τη συγκεκριμένη εκπομπή, λέγοντας ότι οι τρεις περιπτώσεις που παρουσιάζονται βασίζονται σε αυτά που ήταν «κοινή πρακτική», όπως λένε, τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα, με στόχο να αποτυπωθούν τα πραγματικά χαρακτηριστικά της κρίσης μέσω της ζωής και της καθημερινότητας τριών ατόμων…

Η επιστολή των μαθητών

Η επιστολή των μαθητών του Πειραματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου αναφέρει:
«Είμαστε μια ομάδα μαθητών του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου Κρήτης που βρίσκεται στο Ρέθυμνο, στην Ελλάδα και θα θέλαμε να μας αφιερώσετε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας, για να διαβάσετε την επιστολή μας που αφορά την εκπομπή σας "Γίνε Έλληνας για μια εβδομάδα". Πριν συνεχίσουμε, σας ζητούμε συγγνώμη για τα Αγγλικά μας καθώς δεν έχουμε προλάβει να τα τελειοποιήσουμε λόγω ηλικίας.

Αρχικά επιτρέψτε μας να εκφράσουμε τα συναισθήματα που μας πλημμύρισαν όταν μάθαμε για την εκπομπή σας, που δεν είναι άλλα από έκπληξη, πικρία, μεγάλη απογοήτευση και δυσαρέσκεια, δυσφορία και έντονο θυμό. Θεωρούμε πως είναι ειρωνική, δυσφημεί και προσβάλλει με καυστικό τρόπο εμάς, τους συμπατριώτες μας και τη χώρα μας γενικά. Ακολουθούν μερικοί από τους λόγους για τους οποίους πιστεύουμε ότι η εκπομπή σας είναι απαράδεκτη.

Πρώτα από όλα, η Ελλάδα είναι μια χώρα που υποφέρει από σκληρά μέτρα λιτότητας που της έχουν επιβληθεί και δεν είναι καθόλου σωστό να προσπαθεί κάποιος να βάλει χρήματα στην τσέπη του, χτυπώντας βάναυσα έναν περήφανο λαό που σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία βασανίζεται και υποφέρει. Η εκπομπή σας παρουσιάζει τη διεφθαρμένη συμπεριφορά μιας μειοψηφίας Ελλήνων και προχωρεί σε γενικεύσεις εμφανίζοντας έτσι το σύνολο των Ελλήνων, πράγμα που δεν αληθεύει. Στην πραγματικότητα η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι απλοί άνθρωποι που πληρώνουν τους φόρους τους και δε ζουν εις βάρος των άλλων φοροδιαφεύγοντας, συνταξιοδοτούνται στο σωστό χρόνο και δεν παίρνουν παχυλά επιδόματα. Επιπλέον είναι απαίσιο να παρουσιάζεται στις βρετανικές οικογένειες μια στρεβλή εικόνα της ελληνικής πραγματικότητας καθώς οι προσωπικές εμπειρίες των τριών βασικών χαρακτήρων υποστηρίζεται και από συνεντεύξεις ειδικών οι οποίοι αναφέρονται στη φοροδιαφυγή, κακοδιαχείριση και διαφθορά που οδήγησαν στη βύθιση την ελληνική οικονομία. Δεν πιστεύετε και εσείς ότι δεν αποτελεί ευρωπαϊκή αλληλεγγύη να γελάτε ειρωνικά με τα προβλήματα κάποιου άλλου ευρωπαϊκού λαού;

Ακόμη το θεωρούμε οξύμωρον σχήμα να συμπεριφέρεστε έτσι, ενώ οι Βρετανοί απολαμβάνουν τις διακοπές τους στα νησιά μας με τις πιο εξευτελιστικές τιμές για ένα τέτοιο παράδεισο και διασκεδάζουν ξέφρενα δημιουργώντας συχνά προβλήματα στους Έλληνες, ιδιαίτερα οι νεαροί που συλλαμβάνονται για τις ακραίες συμπεριφορές τους. Επίσης μην ξεχνάμε ότι οι συμπατριώτες σας παρακρατούν τόσα χρόνια τον κλεμμένο πολιτιστικό μας θησαυρό, τα μάρμαρα του Παρθενώνα, και τον εκθέτουν υπερήφανα στο Βρετανικό Μουσείο κερδίζοντας από αυτόν. Τέλος, θα προσθέσουμε πως οι Έλληνες δε χρειάζονται μαθήματα και υποδείξεις, έχουν ισχυρές αξίες και δικό τους μοναδικό πολιτισμό και γι’αυτό από κανένα δε θα έπρεπε να ταπεινώνονται και να προσβάλλονται.

Πραγματικά, αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι τα κίνητρα όσων εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν την εκπομπή είναι ο φθόνος προς τους Έλληνες και η ζήλια για την υπεροχή τους, καθώς είναι γνωστό ότι ο Ελληνικός λαός βγαίνει πάντα νικητής, όποιες δυσκολίες κι αν έχει να αντιμετωπίσει. Θεωρούμε ότι αυτό δε φοβίζει τους Βρετανούς και ότι απλώς οι συντελεστές της εκπομπής ατυχώς σκέφτηκαν και υλοποίησαν ένα τέτοιο ριάλιτι.. Πιστεύουμε πως θα σκεφτούν καλύτερα, θα αναθεωρήσουν τη γνώμη τους για τους Έλληνες και θα αποσύρουν αυτήν την προσβλητική για το λαό μας εκπομπή».
πηγή:goodnet.gr

«Φέρτε το Νταβός στην Πάτμο»

Εκστρατεία για τη διεξαγωγή του διεθνούς οικονομικού φόρουμ στη χώρα μας αναλαμβάνει η Χάφιγκτον

Ποιος είδε την Αριάνα Χάφιγκτον το περασμένο καλοκαίρι στις διαδηλώσεις των Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα και δεν την αναγνώρισε. Κι όμως, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Reuters, με αφορμή την παρουσία της στο Νταβός, η ίδια αποκάλυψε ότι ήταν εκεί, διαπιστώνοντας με τα ίδια της τα μάτια το αδιέξοδο στο οποίο οδηγεί η πολιτική που επιχειρεί να επιβάλει η Ευρώπη στους Έλληνες, όπως λέει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με την Realnews, αφορμή για τη συγκεκριμένη συνέντευξη της στο Reuters, έδωσε η πρόταση που έκανε η γνωστή Ελληνοαμερικανίδα «σιδηρά κυρία» του διαδικτύου: «Φέρτε το Νταβός στην Ελλάδα», καθώς η Χάφιγκτον θεωρεί πως η Πάτμος είναι ο κατάλληλος τόπος για να φιλοξενήσει το διεθνές οικονομικό φόρουμ, αφού εκεί έγραψε την «Αποκάλυψη» ο Ιωάννης, αλλά και οποιοδήποτε άλλο ελληνικό νησί, όπως λέει, θα μπορούσε να προσφέρει την απομόνωση που επιδιώκουν οι συμμετέχοντες.
πηγή:newsbeast.gr

Σωκράτης Μάλαμας «Ζούσαμε το πανηγύρι των τρελών»

Ο Σωκράτης Μάλαμας εξηγεί γιατί έγινε «εσωτερικός μετανάστης»

Για λίγο άφησε την απομόνωσή του, τα βουνά και τα ρέματα, τους αγαπημένους του περιπάτους σε ένα χωριό έξω από τα Τρίκαλα, όπου ζει εδώ και δεκατρία χρόνια, και ήρθε για παραστάσεις στην Αθήνα. Όχι πολλές. Εμφανίζεται στον «Σταυρό του Νότου» μόνο τις Δευτέρες και οι φανατικοί θαυμαστές του πιάνουν τραπέζι ή θέση στο μπαρ για να τον ακούσουν με τη συνηθισμένη ευλαβική προσοχή.

Ο Σωκράτης Μάλαμας συστήνεται ως «εσωτερικός μετανάστης», εξηγώντας ότι ζει σε ένα χωριό έξω από τα Τρίκαλα και ας γεννήθηκε στη Χαλκιδική. «Πρακτικές σκέψεις» τον οδήγησαν εκεί θέλοντας να μοιράσει την απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη. «Είχα μείνει δύο χρόνια στα βουνά, στο Περτούλι και στην Ελάτη, μου άρεσε, όπως η ευθύτητα των ανθρώπων εκεί», δηλώνει στην Καθημερινή.

Στα προγράμματα που φτιάχνει, στόχος του είναι η επικοινωνία και η παρέα. «Αν είμαι σε άλλο κόσμο και το κοινό αλλού, φεύγω. Οι μικρές παρέες είναι πάρεργο της ανάγκης». Πολύ περισσότερο τώρα που «χρειάζεται μια συσπείρωση». «Είχαμε αποχαλινωθεί τελείως και οι 30άρηδες είχαν απομονωθεί από κοινές δράσεις.

Από τις βλακείες της φούσκας περάσαμε μια εικοσαετία ταλαιπωρημένοι βαθιά. Έκανα καβγά σε παράσταση στη Β. Ελλάδα, γιατί σε ένα τραπέζι κολλητά μου στη σκηνή, κραύγαζαν για τις τιμές των μετοχών σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Δεν με πειράζει να μιλάνε, η επίδειξη με ενοχλεί. Πρέπει να ξέρουν πού πηγαίνουν. Μια ελαφρά διάκριση των δράσεών μας δεν βλάπτει κανέναν».

«Η κρίση έφτασε και στα χωριά. Πρόσφατα μια γυναίκα, έχοντας το παιδί της στην αγκαλιά, σταμάτησε τη σύντροφό μου και της ζήτησε δουλειά. Εκείνη τη ρώτησε πού μπορεί να την αναζητήσει αν βρει κάτι, και η απάντηση της γυναίκας ήταν: «Εδώ, στον δρόμο». Αυτή η εικόνα ήταν άγνωστη στην επαρχία. Τώρα βλέπεις ζητιάνους από διαφορετικές φυλές να περιφέρονται άσκοπα. Ζούμε μια περίεργη περίοδο, που δεν την είχαμε προβλέψει. Ποιος φανταζόταν την Αθήνα να έχει μετατραπεί σε γκέτο, το οποίο φοβάσαι να περάσεις».

«Ποτέ δεν έβλεπα κάτι θαυμαστό εδώ γύρω. Τώρα που μελετάω διάφορα ιατρικά συγγράμματα, βλέπω ότι ίσως ήμουν καταθλιπτικός. Δεν έχω κάτι βαρύ μέσα μου, απλώς το έργο που έβλεπα έξω μου φαινόταν παράλογο, δεν είχε λογική. Το έβλεπα σαν πανηγύρι τρελών. Δεν μπορεί, λ.χ., να διατυμπανίζεις ότι βρισκόμαστε στο κέντρο ενός πολιτισμού, που για βάση του έχει τη λογική θέση και παράλληλα να βλέπεις την Αμερική να επιτίθεται σε διάφορους λαούς, για τα καύσιμα.

Έβλεπα ότι, γύρω μου, όλοι εξυπηρετούσαν αυτό το καθεστώς. Έβλεπα μια συνέχεια του φεουδαρχισμού, χωρίς να είμαι κάποιος αριστερός οργανωμένος. Το έβλεπα λοιπόν, σαν τη συνέχεια του έργου ο βασιλιάς, η βασίλισσα, οι υπήκοοι σκλάβοι και οι διαχειριστές. Όπως παλιά που ο μισός πληθυσμός ήταν στα νησιά και οι άλλοι μιλούσαν για τη λογική θέση. Σε αυτήν τη λογική θέση δεν βρήκα ποτέ θέση από τα 15 μου, που σκέφτομαι όλα αυτά».

Τα συζητάει και με τα παιδιά του όλα αυτά. Στις μικρές και μεγάλες τους βόλτες. «Τα δηλητηριάζω συνειδητά». Τους βάζει ένα θέμα και ανοίγουν συζήτηση. Όπως ήταν η συμπεριφορά των παιδιών απέναντι στους αλλοδαπούς. «Προσέξτε, είναι ίδιοι με σας», τους λέω». «Δεν θέλω να είναι κανονικοί. Δεν με ενδιαφέρει η κανονικότητα. Είναι αρκετά κοινωνικά παιδιά για να φτάσουν στο σημείο να αισθανθούν οff». Ο μεγάλος του είναι 29, ακολουθεί η κόρη, 21, και από τον δεύτερο γάμο του, η μικρότερη, 13 χρόνων, και ο βενιαμίν της οικογένειας, που είναι 10. «Όλα τους είναι καλοί ακροατές και ασχολούνται με τη μουσική».
πηγή:newsbeast.gr

Νέα τουρκική πρόκληση στο Αιγαίο

Φωτογραφία αρχείου
Κορβέτα έκανε «κρουαζιέρα» στα ελληνικά χωρικά ύδατα

Σε ελληνικά χωρικά ύδατα εισήλθε στις 20.15 το βράδυ της Κυριακής η τουρκική κορβέτα «Bandirma», όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΕΘΑ.

Η κορβέτα, προερχόμενη από Ανατολική Μεσόγειο, κινήθηκε αρχικά μεταξύ Κάσου και Κρήτης, στη συνέχεια βόρεια της Κρήτης σε διεθνή ύδατα και μπήκε στα ελληνικά χωρικά ύδατα μεταξύ Μήλου και Φολέγανδρου.

Στη συνέχεια με βόρεια πορεία κινήθηκε μεταξύ Σίφνου και Αντίπαρου και βγήκε στη 1:15 μεταξύ Τήνου και Μυκόνου κατευθυνόμενη στο λιμάνι της Σμύρνης.

Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολουθούσαν το τουρκικό πλοίο, καθόλη τη διάρκεια του πλου του.
πηγή:newsbeast.gr

Ο γερμανικός Τύπος για τα περί επιτροπείας

Η πρόταση διορισμού επιτρόπου στην Ελλάδα απασχολεί σήμερα το γερμανικό Τύπο. «Επίτροπος περικοπών για την Αθήνα;» είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της εφημερίδας Frankfurter Allgemeine, ενώ η Welt κυκλοφορεί με πρωτοσέλιδο που τιτλοφορεί «Το Βερολίνο θέλει τον έλεγχο στον προϋπολογισμό της Αθήνας».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Frankfurter Allgemeine, προτείνεται ο «επίτροπος για το πρόγραμμα περικοπών» ή «εντεταλμένος της Ε.Ε. για τον προϋπολογισμό» να έχει δικαίωμα συμμετοχής και βέτο στις αποφάσεις που αφορούν το πρόγραμμα σταθεροποίησης της Ελλάδας.

Παράλληλα, προτείνεται να εγκαταστήσει και ένα κεντρικό σύστημα ελέγχου όλων των κρατικών δαπανών, καθώς και να ενσωματωθεί ειδική ρήτρα στο ελληνικό δίκαιο, σύμφωνα με την οποία η μείωση του χρέους θα έχει προτεραιότητα απέναντι σε άλλους πολιτικούς στόχους.

Ήδη χθες κύκλοι της γερμανικής κυβέρνησης είχαν επιβεβαιώσει στην Deutsche Welle ότι συζητείται να οριστεί ένας «εντεταλμένος προϋπολογισμού» για την Ελλάδα, χωρίς πάντως να επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες ότι η πρόταση προέρχεται από το Βερολίνο.

Σύμφωνα με την Frankfurter Allgemeine την πρόταση περί επιτρόπου υποστηρίζει και ο νέος πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς, πρώην επικεφαλής της σοσιαλιστικής ομάδας στις Βρυξέλλες, ο οποίος φέρεται να έχει δηλώσει: «Η Ελλάδα θα πρέπει να ζήσει με το γεγονός ότι εκείνοι που δίνουν πολλά χρήματα για την ανόρθωση της χώρας, πρέπει να συμμετέχουν και στις αποφάσεις για το πώς θα μοιραστούν τα χρήματα αυτά- κάτι που συνεπάγεται περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα».

Την ίδια στιγμή ο αντιπρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας των Φιλελευθέρων Φλόριαν Τόνκαρ απορρίπτει την πρόταση περί επιτρόπου. «Δεν είναι δυνατόν εκπρόσωποι άλλων χωρών να δίνουν απευθείας εντολές για περικοπές, κατά παράκαμψη των δημοκρατικών θεσμών μίας χώρας» αναφέρει ο Τόνκαρ.

Επικριτικός είναι και ο επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας των Πρασίνων Γιούργκεν Τριττίν. «Πρόκειται για κλασσική συζήτηση αντιπερισπασμού που απευθύνεται στην εσωτερική πολιτική σκηνή», υποστηρίζει ο πρώην υπουργός και εξηγεί: «Η καγκελάριος Μέρκελ θέλει να καθησυχάσει τους βουλευτές της, γιατί δεν κατάφερε να υλοποιήσει της υποσχέσεις που τους έδωσε το φθινόπωρο ότι θα επιβάλλονται αυτόματες κυρώσεις στους παραβάτες του νέου συμφώνου δημοσιονομικής πειθαρχίας».
πηγή:briefingnews.gr

Για κακούργημα κατηγορούνται οι εκπρόσωποι των εταιρειών Hellas Power και Energa.

Καταπέλτης είναι τα δύο πορίσματα του επικεφαλής της Αρχής Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματική Δραστηριότητα, Παναγιώτη Νικολούδη, για τις εταιρείες Hellas Power και Energa.

Ο κ. Νικολούδης διενήργησε έρευνα, σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής, μετά τις πληροφορίες, ότι οι εκπρόσωποι των δύο ελληνικών εταιρειών προσπαθούσαν να πουλήσουν, στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου, τις μετοχές των εταιρειών τους σε ένα ρωσοαραβικό fund, μέσω offshore εταιρειών.

Τα πορίσματα αυτά βρίσκονται ήδη στα χέρια της εισαγγελέως Πρωτοδικών για τα οικονομικά εγκλήματα, Πόπης Παπανδρέου, η οποία αναμένεται να καλέσει με την ιδιότητα των υπόπτων για αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος, σε συνδυασμό με τον νόμο «περί καταχραστών του Δημοσίου» -που επισύρει ποινές μέχρι ισόβια κάθειρξη- τους Βασίλη Μιλιώνη της Hellas Power και Αριστείδη Φλώρο της Energa.

Εξάλλου, ως ύποπτοι για αδικήματα επίσης κακουργηματικής μορφής, με την ίδια επιβαρυντική περίσταση, αναμένεται να κληθούν από την εισαγγελέα και τα μέλη του ΔΕΣΜΗΕ, που φέρονται ότι δεν έκαναν τις νόμιμες ενέργειες προς τις δύο εταιρείες, με αποτέλεσμα να χάσει το Δημόσιο δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.

Τα πορίσματα Νικολούδη

Στο πρώτο πόρισμά του, ο πρόεδρος της Αρχής κάνει λόγο για απιστία στην υπηρεσία, σχετικά με τις ενέργειες και παραλείψεις των μελών του ΔΣ του ΔΕΣΜΗΕ, που «χωρίς νόμιμους λόγους επέτρεψαν στις δύο εταιρείες να μην πληρώσουν για σημαντική ποσότητα ρεύματος, ενώ, σύμφωνα με τον κανονισμό, έπρεπε να πληρώνουν κάθε μήνα», όπως αναφέρει.

Παράλληλα, στο πόρισμά του ο κ. Π. Νικολούδης αποδίδει ηθική αυτουργία στην παραπάνω πράξη, στους εκπροσώπους των δύο εταιρειών, οι οποίοι εισέπραξαν την αξία του ρεύματος από τους καταναλωτές και δεν απέδωσαν μέχρι τώρα στον ΔΕΣΜΗΕ ποσά 130 εκατ. ευρώ.

Στο πόρισμα της Αρχής αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι τον περασμένο Δεκέμβριο «διαπιστώθηκαν εντονότατες και συχνότατες διαρροές προς την Ελβετία χρημάτων των εκπροσώπων των δύο εταιρειών, με αντίστοιχα εμβάσματα, συνολικής αξίας 42 εκατομμυρίων και 47 εκατομμυρίων ευρώ αντίστοιχα».

Με συντονισμένες κινήσεις της Αρχής και του ΣΔΟΕ δεσμεύτηκαν 27 εκατομμύρια ευρώ σε λογαριασμούς των δύο επιχειρηματιών σε ελληνικές τράπεζες, ενώ παράλληλα δεσμεύτηκαν όλα τα περιουσιακά τους στοιχεία.

Στο δεύτερο πόρισμα της αρχής για τη νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, το οποίο επίσης διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας, αναφέρεται ότι δύο εταιρείες, ενώ εισέπραξαν από τους πελάτες τους, μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος, τα τέλη υπερ των δήμων και τα τέλη ακίνητης περιουσίας (υπολογίζονται σε 100 εκατ. ευρώ), δεν απέδωσαν αυτά τα χρήματα, όπως όφειλαν, με αποτέλεσμα να ζημιωθεί το Δημόσιο.

Σε σχέση με τα παραπάνω, στο δεύτερο πόρισμα του επικεφαλής της Αρχής ξεπλύματος, εντοπίζεται το αδίκημα της υπεξαίρεσης χρημάτων του Δημοσίου, με την επιβαρυντική περίσταση του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου, που επισύρει ποινές ακόμη και ισοβίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσει η κλήτευση μαρτύρων από την εισαγγελέα που διενεργεί την προκαταρκτική εξέταση, ενώ θα ακολουθήσει η κλήση των υπόπτων.
πηγή:directnews.gr

Έζησαν 73 χρόνια μαζί και πέθαναν.... με διαφορά λίγων ωρών

Η ιστορία τους έχει συγκινήσει τις Ηνωμένες Πολιτείες και όχι μόνο. Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων που ζούσε σε έναν οίκο ευγηρίας στο Κεντάκι των ΗΠΑ, συγκινεί με την ιστορία της αγάπης τους που άντεξε μέχρι το τέλος.

Ο Πρέσλει και οι Έθελ Μπράντσοου, παντρεύτηκαν στις 21 Οκτωβρίου του 1938, πριν από 73 ολόκληρα χρόνια και ζούσαν μαζί και αγαπημένοι, μέχρι που η Έθελ σε ηλικία 95 ετών (πριν από 4 χρόνια) χρειάστηκε να μπει σε οίκο ευγηρίας γιατί αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.


Ο άντρας της ο Πρέσλει δεν άντεξε μακριά της και λίγο αργότερα πήγε και ο ίδιος στον οίκο, γιατί όπως έλεγε οι επισκέψεις δεν του αρκούσαν, ήθελε να είναι διαρκώς με την γυναίκα του.

Το προσωπικό του οίκου ευγηρίας περιγράφει το ζευγάρι ως την επιτομή της αγάπης «της κρατούσε διαρκώς το χέρι και της έλεγε συνέχεια πόσο την αγαπά» αναφέρει η νοσοκόμα που τους φρόντιζε.

Την περασμένη Δευτέρα ο Πρέσλει πέθανε σε ηλικία 101 ετών, ενώ ύστερα από 4 ώρες έφυγε από τη ζωή και η 99χρονη Έθελ
πηγή:tsantiri.gr

Ουράνιο τόξο στη Βουλή: Μια ελπιδοφόρα φωτογραφία στο Facebook

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή φωτογραφία, η οποία ελπίζουμε όλοι σύντομα να γίνει και πραγματικότητα...