Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Αποκάλυψη-Καταγγελία σχετικά με το Πρόγραμμα εθελούσιας επιστροφής μεταναστών...

Σχετικά με το πρόγραμμα επιστροφής των λαθρομεταναστών στη χώρα τους του οργανισμού Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης (ΔΟΜ) (το πρόγραμμα το διαφημίζει και η ελληνική τηλεόραση).
Πακιστανός μας αποκάλυψε πως ότι αν φύγουν μ αυτό το πρόγραμμα, μόλις φτάσουν στο Πακιστάν συλλαμβάνονται γιατί έφυγαν παράνομα από κει και τους παίρνουν τα 300ευρώ,αλλά και όσα χρήματα έχουν πάνω τους.

Αυτό σε περίπτωση που όντως φύγουν,γιατί κάποιοι παίρνουν τα λεφτά και παραμένουν εδώ.

Αν πάλι κάποιος καλόψυχος τους πληρώσει το εισιτήριο ή το πληρώσουν από μόνοι τους,δεν έχουν επίπτωση,γιατί δεν πάνε με τα τσάρτερ που τα περιμένει για "εισπράξεις" η Πακιστανική αστυνομία.

Αναρωτιέμαι τί ακριβώς συμβαίνει με αυτό το πρόγραμμα,ποιός μας κοροϊδεύει ποιον πάλι....και ποιος τρώει τα χρήματα από το Ευρωπαϊκό προγράμμα επαναπροώθησης χωρίς να γίνετε τίποτα επί της ουσίας.
Διότι αν θέλουν όντως να δουλέψει αυτό το πρόγραμμα,θα είχαν κάνει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μετανάστευσης,μια καταγγελία στην Πακιστανική πρεσβεία και Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Ο.Η.Ε. για να σταματήσει τώρα στην αρχή αυτή η εισπρακτική πολιτική της Πακιστανικής κυβέρνησης που λειτουργεί αποτρεπτικά για τους υπολοίπους που θέλουν να αποχωρήσουν από την Ελλάδα,ή και από άλλα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Καλά θα κάνουν οι βουλευτές των κομμάτων να το ψάξουν το θέμα,γιατί δεν είναι μια και δυο οι καταγγελίες....και ειδικά από Πακιστανούς..

Ηθοποιός αυτοκτόνησε αφού έκανε ευθανασία στο σκύλο του

Ο ηθοποιός που έγινε γνωστός από τη συμμετοχή του σε σαπουνόπερες δεν άντεξε την απώλεια του πιστού του φίλου...

Ο 47χρονος ηθοποιός Nick Santino έβαλε τέλος στη ζωή του αφού πρώτα αναγκάστηκε να κάνει ευθανασία στον σκύλο του, o οποίος τους τελευταίους μήνες είχε πολύ περίεργη συμπεριφορά.

Η κατάσταση είχε γίνει ανυπόφορη για τους ενοίκους της πολυκατοικίας, καθώς ο σκύλος γάβγιζε διαρκώς και κυνηγούσε όποιον έβλεπε.
πηγή:newsbomb.gr

Μωρό δάγκωσε φίδι, σκοτώνοντάς το!

Μια συνάντηση ανάμεσα σε ένα βρέφος και ένα φίδι είχε μια απρόσμενη κατάληξη. Το μωρό κατάφερε να σκοτώσει το φίδι! Το περιστατικό έγινε στη Σχφαράμ στο βόρειο Ισραήλ και σύμφωνα με το Ynetnews.com ο μικρός Imad Gadir κατάφερε καίρια δαγκώματα στο άτυχο φίδι που μπήκε στο δωμάτιο του.

Το μωρό βρήκε το πρωί της στο δωμάτιό του ένα φίδι 35 εκατοστών και άρχισε να το δαγκώνει, όταν κάποια στιγμή μπήκε η μητέρα του στο δωμάτιο. Έβαλε τις φωνές, όμως ήταν ήδη αργά. Το φίδι ήταν νεκρό!

Πάντως ο Eli Cohen, ειδικός στα φίδια εκτίμησε ότι το φίδι ήταν τριών ετών, και δήλωσε ότι δάγκωμα του πονάει συχνά, αλλά δεν είναι επικίνδυνο για κάποιον που δεν είναι αλλεργικός σε αυτό.

πηγή:24h.gr

3χρονη εγκλωβίστηκε στο σπίτι της και έτρωγε αποφάγια

Ένα κοριτσάκι έζησε τον τρόμο μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Όταν η μητέρα της πέθανε ξαφνικά στην οικία τους στην Νέα Ζηλανδία, η Shylah που είναι μόλις 3 ετών αναγκάστηκε να τρέφεται με γάλα και τυρί για 2 μέρες.

Ο θείος της μικρής, Pete Silbery ανησύχησε, αφού δεν είχε νέα από την μητέρα της για δύο μέρες.

Έτσι, αποφάσισε να τηλεφωνήσει σε ένα φίλο του και γείτονα της οικογένειας, ο οποίος μπορούσε να δει στο εσωτερικό του σπιτιού μόνο την μικρή, ενώ η μητέρα ήταν άφαντη.

Η αστυνομία κατέφθασε αμέσως και ζήτησε από το κοριτσάκι να σύρει ένα μικρό τραπέζι στην πόρτα και να ανέβει πάνω του, για να μπορέσει να ανοίξει την πόρτα. Η μικρή τα κατάφερε και ενημέρωσε τους αστυνομικούς, ότι η μητέρα της δεν ξυπνούσε.

"Μπορώ μόνο να την φανταστώ εκεί για τόσο καιρό, προσπαθώντας να ξυπνήσει την μητέρα της", είπε ο θλιμμένος θείος.

Η Shylah έμεινε μόνη στο σπίτι της για 2 μέρες κάνοντάς της συντροφιά το αρκουδάκι της, ενώ τρεφόταν με μερικά λαζάνια, γάλα και τυρί που μπόρεσε να βρει στο ψυγείο.

Το κοριτσάκι που υπέφερε από αφυδάτωση και εξανθήματα στην πάνα της, αναρρώνει σήμερα στο νοσοκομείο.
πηγή:kokoria.gr

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Όχι λευκή επιταγή στον κ. Παπαδήμο

Διαπραγμάτευση ζητά ο κ. Σαμαράς

Οι διαφωνίες μεταξύ των πολιτικών αρχηγών και του πρωθυπουργού αναδείχθηκαν στην σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου με τον κ. Αντώνη Σαμαρά να αρνείται την υπογραφή του σε πολιτικό κείμενο δεσμεύσεων και να επιμένει ότι η μόνη εξουσιοδότηση που μπορεί να δοθεί στον κ. Λουκά Παπαδήμο είναι να κάνει διαπραγμάτευση σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές της λεωφόρου Συγγρού ο κ. Σαμαράς επέμεινε ότι τα όποια μέτρα ληφθούν δεν θα πρέπει να προκαλούν μεγαλύτερη ύφεση και ότι αντίθετα θα πρέπει να ληφθούν μέτρα στην κατεύθυνση της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.

Στα φλέγοντα θέματα των ημερών ο κ. Σαμαράς τάχθηκε κατά της περικοπής του 13ου και 14ου μισθού αφού ένα τέτοιο μέτρο θα προκαλέσει μεγαλύτερη ύφεση. Άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να δεχθεί πάγωμα των μισθών και των ωριμάνσεων εφόσον συμφωνήσουν οι κοινωνικοί εταίροι. Πάντως αρνήθηκε πρόταση του κ. Γιώργου Παπανδρέου να διαπραγματευθούν τα κόμματα με τους κοινωνικούς εταίρους για τα ανοικτά εργασιακά ζητήματα.

Τάχθηκε κατά της μείωσης των επικουρικών συντάξεων και αντιπρότεινε μία σειρά ισοδύναμα μέτρα που θα έχουν το ίδιο ή και καλύτερο αποτέλεσμα όπως υποστήριξε με την περικοπή. Μεταξύ αυτών ανέφερε:

οι προσλήψεις στο δημόσιο από ένα προς πέντε να γίνουν ένα προς δέκα
Παράλληλα μεγαλύτερη μείωση στις προσλήψεις συμβασιούχων στο δημόσιο από το 10% σε 20%
καθολική εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης
έλεγχο στις συντάξεις “μαιμού”
αύξηση των εσόδων του δημοσίου από τις άδειες και την λειτουργία του ηλεκτρονικού τζόγου και των νέων τυχερών παιχνιδιών

Ο κ. Σαμαράς εξέφρασε κατά την διάρκεια της σύσκεψης έντονες επιφυλάξεις για την μείωση του κατώτερου μισθού υποστηρίζοντας ότι μειώσεις μισθών χωρίς πτώση των τιμών δεν οδηγεί σε ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

Έγινε όμως και γενικότερη συζήτηση για την λειτουργία της κυβέρνησης και ο κ. Σαμαράς είπε ότι μία μεταβατική κυβέρνηση θα πρέπει να συμπεριφέρεται σαν μεταβατική και να μην εκφεύγει του ειδικού σκοπού της που έχει συναποφασιστεί. Είπε ότι οι υπουργοί δεν μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και έφερε το θέμα που προέκυψε πρόσφατα στην δικαιοσύνη με τους εισαγγελείς, καθώς επίσης το νομοσχέδιο για τις αποφυλακίσεις, τις κρίσεις στα σώματα ασφαλείας αλλά και τους διορισμούς γενικών διευθυντών.

Ο κ. Σαμαράς υποστήριξε ότι δεν πρέπει να δοθεί μία γενική πολιτική εξουσιοδότηση για συμφωνία από τους πολιτικούς αρχηγούς στον κ. Παπαδήμο (όπως προσφέρθηκε να δώσει ο κ. Παπανδρέου) αλλά να δοθεί εξουσιοδότηση στον πρωθυπουργό για να διαπραγματευθεί και να υπάρξει και περαιτέρω συζήτηση με τους πολιτικούς αρχηγούς. Σύμφωνα με τις πηγές της λεωφόρου Συγγρού ο κ. Παπαδήμος στην συνάντηση έθεσε το θέμα των υπογραφών σε κοινό κείμενο αλλά όχι πιεστικά και ότι διαφώνησαν οι κ.κ. Σαμαράς και Καρατζαφέρης.
πηγή:protothema.gr

Σε εξαθλίωση οδηγούν οι Τροϊκανοί τους Έλληνες πολίτες

Αγνοούν επιδεικτικά τα επιχειρήματα της ελληνικής πλευράς

Στη βαριά σκιά του σκληρού πακέτου μέτρων που απαίτησαν χθες οι δανειστές μας θα...
γίνουν οι επόμενες αλλεπάλληλες συναντήσεις που έχουν προγραμματιστεί με την ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας έως και την Τετάρτη.

Γραμμή του υπουργείου είναι οι απαιτήσεις της Τρόικας που καταργούν και την τελευταία δικλείδα προστασίας των Ελλήνων εργαζομένων να συζητηθούν βήμα - βήμα, με επιχειρήματα και τεκμηρίωση βάσει των αριθμών.

Πάντως χθες Τόμσεν και Μορς ανυποχώρητοι και επιθετικοί ζήτησαν μείωση του κατωτάτου μισθού από τα 751 ευρώ, κατάργηση 13ου-14ου μισθού ή δραστική περικοπή τους, ψαλίδι σε ΔΕΚΟ -τράπεζες , μείωση των αμοιβών στις κλαδικές συμβάσεις , κατάργηση της 6μηνη ισχύος των συμβάσεων μετά τη χρονική λήξη τους και μείωση επικουρικών 15% .

Οι αξιωματούχοι της Τρόικας ουσιαστικά αγνόησαν τα επιχειρήματα της ελληνικής πλευράς, ότι κυβέρνηση και κοινωνικοί εταίροι υπερασπίζονται από κοινού κατώτατο μισθό και δώρα και ότι περαιτέρω μείωση μισθών από αυτή που έχει ήδη συντελεστεί θα βαθύνει την ύφεση.

Μετά από αυτή την δραματική εξέλιξη , σύμφωνα με κύκλους τους υπουργείου Εργασίας, το βάρος για τον χειρισμό της διαπραγμάτευσης πέφτει στο Μέγαρο Μαξίμου

Πάντως στη σημερινή συνάντηση , η ελληνική πλευρά ζήτησε από την Τρόικα να περιμένει την ολοκλήρωση του διαλόγου των κοινωνικών εταίρων για να λάβει απάντηση από τον Τόμσεν ότι ως τώρα δεν αποφασίστηκε τίποτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας έστειλε μήνυμα στους κοινωνικούς εταίρους. «Πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας, κυβέρνηση και κοινωνικοί εταίροι τις δυσκολίες της χώρας και να πάμε σε αποφάσεις πιο γρήγορα».

Η τελευταία συνάντηση επικεντρώθηκε στη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 10%. Η Τρόικα ζήτησε από τον υπουργό να καταθέσει επιχειρησιακό σχέδιο για να μετρηθεί πόσο επηρεάζει την ανταγωνιστικότητα η μείωση των εισφορών όχι μόνο φέτος αλλά ως το 2014.
πηγή:protothema.gr

Για ποιό λόγο αναβάλλεται το «Αλ Τσαντήρι»;

Παρά το ότι ήταν προγραμματισμένο το «Αλ Τσαντήρι» να ξεκινήσει και πάλι την επόμενη εβδομάδα, τελικά ο Λάκης Λαζόπουλος πήρε την απόφαση να αναβάλλει την προβολή του…

Μετά από τις εξελίξεις με την πώληση του σταθμού από τους Γερμανούς του RTL στον Δημήτρη Κοντομηνά, αλλάζει ολόκληρος ο προγραμματισμός του καναλιού.

Σε αυτό το πρόγραμμα, ο επιχειρηματίας, θέλει τον Λάκη Λαζόπουλο να έχει σημαντικό λόγο, αλλά και να χρησιμοποιήσει την εκπομπή του ως ένα από τα βασικά όπλα του «promo» του «καινούργιου» προγράμματος.

Φυσικά, στην Κάντζα δεν θα αλλάξουν πολλά πράγματα, ωστόσο ο Δημήτρης Κοντομηνάς, θέλει η έναρξη του «Αλ Τσαντήρι» μετά τις διακοπές των γιορτών, να συμπέσει χρονικά με τη «νέα εποχή» του καναλιού, που βρίσκεται και πάλι σε ελληνικά χέρια.
πηγή:zappit.gr

Ντοκιμαντέρ για την κρίση στην Ελλάδα, διεκδικεί βραβείο στη Γαλλία

Δεκατέσσερις ανήσυχοι φωτορεπόρτερ και οπερατέρ αποφάσισαν μέσα από την δική τους οπτική ματιά και με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών να παρουσιάσουν την κρίση που ταλανίζει τη σύγχρονη Ελλάδα σε ένα μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ.

Το "The Prism GR2011" είναι δημιούργημα της παραγωγού, σκηνοθέτη και δημοσιογράφου Νίνας - Μαρίας Πασχαλίδου και του κινηματογραφιστή Νίκου Κατσαούνη που, όταν και οι δύο επέστρεψαν στην Ελλάδα, αποφάσισαν να συνεργαστούν με δημιουργούς και να παρουσιάσουν τη δική τους οπτική.

"Πρόκειται για 27 multimedia ιστορίες που αντικατοπτρίζουν τις ιστορίες ανθρώπων από διαφορετικές κοινωνικές πραγματικότητες, όπως αυτές βιώνονται κατά την περίοδο της κρίσης. Φιλοδοξία μας είναι οι ιστορίες να μας βοηθήσουν να προβληματιστούμε γύρω από το ποιοι είμαστε", αναφέρουν οι εμπνευστές της ομάδας.

Αυτό το Σαββατοκύριακο η ομάδα διαγωνίζεται στο FIPA στη Γαλλία, στην κατηγορία Web Creations και την ταινία "Krisis" στην κατηγορία Creative Documentaries.



πηγή:dailynews24.gr

Ίμια 16 χρόνια μετά τι θυμάστε;;;.. (video)

Μιας και συμπληρώνονται 16 χρόνια φέτος από τη θυσία των τριών Ελλήνων ανδρών του Πολεμικού Ναυτικού στην κρίση των Ιμίων, ας θυμηθούμε...

Ο σημερινός αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, φρόντισε για ακόμη μία φορά να αποδείξει πόσο ανάλγητος και αδιάφορος είναι, ακόμα και για εθνικά σύμβολα, προκειμένου να κάνει τη «δουλειά» του… Θαυμάστε λοιπόν τον άνθρωπο που είχε το θράσος να πει πως τη σημαία την πήρε ο αέρας…



















Ο ΟΥΚ ΠΟΥ ΗΤΑΝ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΙΜΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ....!!!








Και το κερασάκι σε όλα αυτά Ο Σημίτης λέει ευχαριστώ στους Αμερικανούς για την ...βοήθειά της στην κρίση των Ιμίων.










ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

Τσίπρας: Βάζουν τις αγορές πάνω από τους ανθρώπους

«Το PSI δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα. Μετά από δέκα χρόνια διάλυσης και λεηλασίας, το χρέος θα είναι πάλι μη βιώσιμο. Βάζουν πάλι τις αγορές και τις τράπεζες πάνω από τους ανθρώπους και την κοινωνία. Σε λίγους μήνες θα χρειαστεί και άλλο κούρεμα».

Με την εκτίμηση αυτή, στον «Τύπο της Κυριακής» ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, επαναφέρει την πρότασή του για «πάγωμα πληρωμών χρεών για τουλάχιστον τρία χρόνια, από μια κυβέρνηση που θα αρνηθεί τα μνημόνια και το PSI».

Ο πρόεδρος του Συνασπισμού, επιμένει στην πρότασή του για συνεργασία με το ΚΚΕ και τη ΔΗΜΑΡ, λέγοντας: «αν ο λαός τιμωρήσει τα δύο κόμματα εξουσίας και δεν προκύπτει κυβέρνηση από αυτά, θα αναζητήσουν μετεκλογικές συνεργασίες με το ΣΥΡΙΖΑ; Και αν ναι, γιατί όχι προεκλογικά;»
πηγή:newscode.gr