Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Αννα VS Nίκου: δεν σχολιάζω τις ανοησίες που έχει πει…

Κάπως όψιμα θυμήθηκε η Άννα Διαμαντοπούλου να ασκήσει κριτική στον Γιώργο Παπανδρέου και στον αδερφό του Νίκο. Η υπουργός Παιδείας είπε πως ήταν λάθος του τέως πρωθυπουργού το ταξίδι του στην Κόστα Ρίκα… τη δεδομένη χρονική στιγμή, και κατέληξε πως ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ οφείλει και πρέπει να ασκήσει το ρόλο του, ώστε να λειτουργήσει η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ. Επίσης χαρακτήρισε θλιβερή την εικόνα της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ στη βουλή.

Στη συνέχεια εξαπέλυσε επίθεση και κατά του Νίκου Παπανδρέου, χαρακτηρίζοντας ανοησίες τις πρόσφατες δηλώσεις που έχει κάνει ο αδελφός του προέδρου του ΠΑΣΟΚ και δεν θέλησε καν να τις σχολιάσει.

«Δεν θεωρώ καθόλου αναγκαίο να απαντήσω στον αδελφό του Γ. Παπανδρέου που δεν έχει κανένα θεσμικό ρόλο», είπε η Α. Διαμαντοπούλου, μιλώντας στο MEGA, προσθέτοντας μάλιστα ότι«δεν σχολιάζω τις ανοησίες που έχει πει».
πηγή:kentrinews.gr

Κύπρος: γυναίκα έχασε τη ζωή της σε μηχάνημα αδυνατίσματος

Γυναίκα 48 ετών έχασε τη ζωή της την ώρα που βρισκόταν σε μηχάνημα αδυνατίσματος σε ινστιτούτο αισθητικής. Η άτυχη γυναίκα έχασε τις αισθήσεις της, ενώ βρισκόταν στο μηχάνημα και συνομιλούσε μέσω κινητού τηλεφώνου με φιλικό της πρόσωπο. 

Η άτυχη γυναίκα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Λευκωσίας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Η νεκροψία έδειξε ότι ο θάνατός της οφείλεται σε ηλεκτροπληξία.
πηγή:tovima.gr

Βγαίνουν τρακτέρ στα Τρίκαλα τη Δευτέρα

Την πρώτη δυναμική κινητοποίησή τους στα Τρίκαλα πραγματοποιούν στις 11 π.μ. της Δευτέρας οι αγρότες της περιοχής.

Βγαίνουν στην κεντρική πλατεία της πόλης με τα τρακτέρ και τα αγροτικά τους μηχανήματα και στέλνουν μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Σε κάλεσμά τους τα μέλη της ΠΑΣΥ αναφέρουν: «Με τη νέα χρονιά που ξεκίνησε εντάθηκε, η βάρβαρη επίθεση της συγκυβέρνησης, με νέα πιο άγρια μέτρα ενάντια την μικρομεσαία αγροτιά. Όμως το 2012 μπορεί και πρέπει να γίνει η χρονιά της εργατοαγροτικής λαϊκής επίθεσης. ΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Αυτό το έδειξαν και οι αγωνιστικές πρωτοβουλίες και κινητοποιήσεις που έγιναν τις τελευταίες μέρες σε όλη τη χώρα και στα Τρίκαλα.

Το αγροτικό εισόδημα θα μειωθεί δραστικά ακόμα μια χρονιά. Το κόστος παραγωγής και το κόστος ζωής στην ύπαιθρο είναι αβάσταχτο. Η ακρίβεια χωρίς τέλος στα είδη λαϊκής κατανάλωσης, η τιμή του αγροτικού ρεύματος αυξάνει κατά 11%, συνοδευόμενο με το χαράτσι ακινήτων. Τα ίδια στο νερό, στα διόδια, στα αγροτικά μέσα και εφόδια, στο ΦΠΑ. Οι τεράστιες αυξήσεις στον ΕΛΓΑ, στις εισφορές στον ΟΓΑ κατά 23% με ταυτόχρονη μείωση παροχών στην υγεία με τον ΕΟΠΠΥ, η εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης με κίνησης, τα χαράτσια για τις γεωτρήσεις, η υποχρεωτικότητα διατήρησης λογιστικών βιβλίων και υπερφορολόγησης της αγροτιάς, που σε συνδυασμό με τα νέα βαριά χτυπήματα, που έρχονται της νέας αναθεώρησης της ΚΑΠ για το 2014 – 2020, αποτελούν μερικά από τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα, που καθιστούν αφόρητη τη ζωή στο χωριό και οδηγούν στη βίαιη και ταχύτατη καταστροφή μικρών και μεσαίων αγροτών.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση που οδηγεί στη μόνιμη φτώχια και εξαθλίωση τους φτωχομεσαίους αγροτοκτηνοτρόφους, είναι αναγκαία η ενίσχυση του λαϊκού αγωνιστικού μετώπου εργατών, αγροτών, αυτοαπασχολούμενων, γυναικών, νεολαίας ανέργων της πόλης και του χωριού απέναντι στο μαύρο μέτωπο της Ε.Ε., των κυβερνήσεων των κομμάτων του κεφαλαίου, των συμβιβασμένων συνδικαλιστικών ηγεσιών.

Απαιτείται αγώνας σύγκρουσης και ανατροπής αυτής της βάρβαρης πολιτικής, αγώνας για ριζικές αλλαγές σε επίπεδο οικονομίας και εξουσίας.

Για να υπάρξει λαϊκή ευημερία με κεντρικό σχεδιασμό και κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και της γης, όπου θα αξιοποιούνται οι παραγωγικές δυνατότητες της χώρας, με κριτήριο όχι το κέρδος των μονοπωλίων, αλλά την κάλυψη των διατροφικών λαϊκών αναγκών.

πηγή:trikalavoice.gr

Ζωντανή κάμερα από την Ελάτη Τρικάλων

www.elaticam.com Ζωντανή κάμερα από την Ελάτη Τρικάλων.

Λάρισα :Έβγαλε Μαχαίρι Σε Φοιτητές

Συνελήφθη, χθες το βράδυ, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας, ένας 28χρονος για ληστεία.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Αστυνομίας αναφέρεται ότι «ο 28χρονος ακινητοποίησε δύο 19χρονους, οι οποίοι κινούνταν πεζοί και με την απειλή στιλέτου που κρατούσε στα χέρια του, τους εξανάγκαζε να του παραδώσουν συνολικά το χρηματικό ποσό των 20 ευρώ.

Άμεσα κινητοποιήθηκαν οι Αστυνομικές Αρχές εντοπίστηκε ο δράστης και αναγνωρίστηκε από τους παθόντες.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λάρισας».

πηγή:thessalianews.gr

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ :Αόρατος Στρατιώτης Πιάστηκε Σε Ταινία Φορώντας Μυστικό Κοστούμι Stealth Αόρατο!

Δεν ξέρω αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι, αλλά έπρεπε να το δημοσιευσω.

Στρατιώτης στην ταινία φορώντας μυστικό κοστούμι κρυφής τεχνολογίας stealth τον κανει αόρατο!



Πρέπει να το δείτε!!.
πηγή:ierosagon.org

Συσσίτια απόρων ετοιμάζει ο Ηλίας Ψινάκης!

Με το σχέδιο: «1 ευρώ=1 μερίδα φαγητό» 

Συναυλίες και διάφορα events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή γνωστών καλλιτεχνών και όχι μόνο, ετοιμάζει ο δημοφιλής μάνατζερ κ.Ηλίας Ψινάκης, με στόχο την ενίσχυση των συσσιτίων απόρων, που πραγματοποιούν καθημερινά εκκλησία και τοπική αυτοδιοίκηση. Όπως λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος στο protothema.gr: «
Καλός ο λαμπερός κόσμος της showbiz, αλλά όταν υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ένα ζεστό πιάτο φαί,, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα».

Τα νούμερα των απόρων και αστέγων, λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης, αυξάνονται δραματικά μέρα με τη μέρα. Οι εικόνες από τις ουρές συνανθρώπων μας στα συσσίτια που διοργανώνον δήμοι και ενορίες προβλημάτισαν και τον γνωστό μάνατζερ και δημοτικό σύμβουλο κ.Ηλία Ψινάκη, που αποφάσισε να αναλάβει πρωτοβουλίες, εκμεταλλευόμενος τις γνωριμίες τους αλλά και τη δημοφιλία του κυρίως ανάμεσα στο νεανικό κοινό.

«Κανένας λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος, δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως μεγάλος αριθμός συνανθρώπων μας, όχι μόνο δεν έχουν τα αναγκαία για να επιβιώσουν, αλλά τους λείπει και ένα πιάτο ζεστό φαί. Τα νούμερα είναι γνωστά και προβληματίζουν και όσο δεν ασχολούμαστε αυτά θα αυξάνονται, με όσα συνεπάγονται. Άρα πρέπει να αντιδράσουμε ο καθένας από το μετερίζι του, κανένας άπορος και άστεγος να μη μείνει πεινασμένος. Στον πόνο του άλλου, δεν μπορείς ούτε να γελάς, αλλά ούτε να είσαι αδιάφορος» λέει με νόημα, εξηγώντας το … «σχέδιο» που έθεσε σε εφαρμογή, και ακούει στο όνομα : «1 ευρώ=1 μερίδα φαγητό», προκειμένου να μην υπάρχει άνθρωπος που θα υποφέρει και από την πείνα.

«Προγραμματίζουμε events ακόμη και συναυλίες, με είσοδο πάντα 1 ευρώ. Όχι περισσότερα. Με 1 ευρώ εξασφαλίζουμε την αγορά μιας μερίδας, ένα πιάτο φαί, για όποιον την έχει ανάγκη ουσιαστικά. Αν όλοι δώσουμε 1 ευρώ, τότε σίγουρα μπορούμε να βοηθήσουμε πολύ κόσμο, που ειδικά αυτή την εποχή αντιμετωπίζει ζήτημα επιβίωσης».

Όπως λέει, ήδη υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από ανθρώπους του θεάματος, των τεχνών, των γραμμάτων ακόμη και από τον αθλητισμό που θέλουν να συνδράμουν στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει, αλλά δεν θέλησε να αποκαλύψει ονόματα.

«Ιδέες υπάρχουν πολλές, τις οποίες θα αρχίσουμε να υλοποιούμε μόλις ολοκληρώσουμε τον πρώτο κύκλο επαφών με εκπροσώπους της εκκλησίας και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Και για να μην υπάρχει κάποια παρανόηση, η πρωτοβουλία μας στοχεύει στο να βοηθηθούν συνάνθρωποι μας που έχουν ανάγκη και όχι να προβληθούμε εμείς. Ο καθένας αντιλαμβάνεται πως δεν έχουμε ανάγκη προβολής,. Με τον ανθρώπινο πόνο δεν παίζεις, Εξάλλου, πολλοί επώνυμοι μου ζήτησαν να συμβάλλουν, ανώνυμα και αθόρυβα» λέει ο κ.Ψινάκης, που μετά την «ευλογία» του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.Ιερώνυμου και του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.Άνθιμου, συναντήθηκε και εξασφάλισε το «ΟΚ» και του δημάρχου Αθηναίων κ.Γιώργου Καμίνη και Θεσσαλονίκης κ.Γιάννη Μπουτάρη.

Αν και δεν θέλησε να αποκαλύψει «επώνυμους» που στηρίζουν στην προσπάθεια του, ο κ.Ψινάκης αναφέρθηκε στην περίπτωση γνωστού τραγουδιστή που επικοινώνησε μαζί του για να του προσφέρει μεγάλο ποσό υπέρ των συσσιτίων. «Του λέω του ανθρώπου “δεν τα θέλω τόσα λεφτά. Ένα ευρώ αρκεί”. Αν όλοι μας δώσουμε από ένα ευρώ, τότε κανείς συνάνθρωπος μας δεν θα πεινάσει. Αυτό είναι το μήνυμα» επεσήμανε.

«Βρισκόμουν σε ένα χρυσό κλουβί…»

Η πρωτοβουλία του δημοφιλούς μάνατζερ και παρουσιαστή, ξάφνιασε πολλούς που σχολίασαν ποικιλότροπα εάν ο λαμπερός κόσμος της showbiz, μπορεί να αντιληφθεί τι συμβαίνει πχ στο κέντρο της Αθήνας με τους εκατοντάδες άπορους και άστεγους, που αυξάνονται καθημερινά.

Απαντώντας ευθέως ο κ.Ψινάκης, παραδέχτηκε πως ξεκίνησε να αντιλαμβάνεται το μέγεθος του προβλήματος και της κατάστασης που έχει διαμορφώσει η κρίση στην ελληνική κοινωνία και κυρίως στο κέντρο της Αθήνας, από τη στιγμή που ασχολήθηκε με τα κοινά και εξελέγη δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του κ.Νικήτα Κακλαμάνη.

«Βρισκόμουν σε ένα χρυσό κλουβί, που δεν είχα αίσθηση τι συνέβαινε έξω από αυτό. Θα το πω ευθέως … Είναι σαν να έχω ξυπνήσει από έναν λήθαργο. Υπάρχει πλέον μεγάλη δυστυχία γύρω μας και πλέον έχουμε ευθύνη όλοι μας. Θα μπορούσα να πάρω το αεροπλάνο και να ζήσω μόνιμα, αμέριμνα και χαλαρά όπως πριν, κάπου στο εξωτερικό. Δεν το θέλω όμως, γιατί αγαπώ τον τόπο μου και πιστεύω πως μπορούμε να βγούμε νικητές και δυνατοί από αυτή την κρίση, ενισχύοντας το πνεύμα υποστήριξης και αλληλεγγύης μεταξύ μας. Εμένα δεν θα μου λείψει ένα πιάτο φαί, πρέπει να βοηθήσουμε αυτούς που το χρειάζονται»λέει.

Και κίνημα επώνυμων εθελοντών

Το σχέδιο : «1 ευρώ=1 μερίδα φαγητό», θα συνεχιστεί με τη δημιουργία ενός ισχυρού κινήματος εθελοντισμού από επώνυμους και όχι μόνο, που θα κατεβαίνουν ακόμη και στα πεζοδρόμια για να συνδράμουν στα συσσίτια στους απόρους.«Καθένας μπορεί να βοηθήσει από το μετερίζι του και εγώ από το δικό μου. Πιστεύω πως θα μαζευτούμε πολλοί και ίσως εξελιχθεί και σε ένα εθελοντικό κίνημα, όπου όλοι εμείς, θα βγαίνουμε στους δρόμους μοιράζοντας ακόμη και το συσσίτιο. Οι πάντες. ειδικά επώνυμοι, για να περάσουν και το μήνυμα της αλληλεγγύης» εξηγεί ο κ. Ψινάκης, καταλήγοντας πως εάν υπάρχει πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ μας, τα αποτελέσματα της κρίσης μπορούν να γίνουν λιγότερο επώδυνα.

Στην ερώτηση εάν είναι αισιόδοξος για την θετική έκβαση της πρωτοβουλίας του, απάντησε με το γνωστό τρόπο: «Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος. Αν δεν ήμουν δεν θα ξεκινούσα αυτή την προσπάθεια. Δεν θα ήμουν στην Ελλάδα, αλλά θα απολάμβανα τη ζωή μου κάπου στο εξωτερικό».
πηγή:protothema.gr

«Έσβησε» ο πρώην πρόεδρος της Ιταλίας, Σκάλφαρο

Σε ηλικία 93 ετών άφησε την τελευταία του πνοή το βράδυ του Σαββάτου ο πρώην πρόεδρος της Ιταλίας, Όσκαρ Σκάλφαρο.

Ο εκλιπών, ο οποίος είχε γεννηθεί στις 9 Σεπτεμβρίου στη Νοβάρα της βόρειας Ιταλίας, διετέλεσε πρόεδρος της χώρας από το 1992 ως το 1999 διαδεχόμενος τον Φραντσέσκο Κοσίγκα.

Είχε αρχίσει την καριέρα του ως δικαστής, το 1943 και το 1946 μπήκε στην πολιτική όταν εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής.

Ο 'Οσκαρ Λουίτζι Σκάλφαρο ήταν ένας από τους λίγους πολιτικούς άνδρες στην Ιταλία που κατείχαν τα τρία ανώτατα πολιτικά αξιώματα της χώρας, πρόεδρος της δημοκρατίας, πρόεδρος της Γερουσίας και πρόεδρος της Βουλής.

Στη δεκαετία του 1980 διετέλεσε υπουργός Εσωτερικών σε δυο κυβερνήσεις του Μπετίνο Κράξι. Το 1999 όταν τελείωσε η προεδρική θητεία του έγινε ισόβιος γερουσιαστής.

"Υπήρξε πρωταγωνιστής της δημοκρατικής πολιτικής ζωής στην Ιταλία επί δεκαετίες, ένας άνθρωπος με ιδανικά και ηθικές αξίες", δήλωσε ο σημερινός πρόεδρος της Ιταλίας Τζόρτζιο Ναπολιτάνο, αποτίοντας φόρο τιμής στον 'Οσκαρ Λουίτζι Σκάλφαρο.
πηγή:newsbomb.gr

Ένα πανέμορφο χωριό χωρίς δρόμους

Όποιος ονειρεύεται μια απλή ζωή, ίσως πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να μετακομίσει στο χωριό Giethoorn στην Ολλανδία.

Το ειδυλλιακό καταπράσινο χωριό δεν έχει δρόμους, ενώ οι μετακινήσεις γίνονται μόνο με βάρκα μέσα από τα πανέμορφα κανάλια τα οποία στολίζουν ξύλινες γέφυρες.

πηγή:newsbomb.gr

Πάνω από 300 εκατομμύρια το φέσι σε βάρος της ΔΕΗ

Αποκαλυπτικά στοιχεία για Hellas Power και Energa

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για την υπόθεση των εναλλακτικών παρόχων ρεύματος, Energa και Hellas Power, που εισέπραξαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τους πελάτες τους και δεν τα έχουν αποδώσει στο Δημόσιο και τη ΔΕΗ.

Όπως αποκαλύπτει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, λίγες μέρες πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο, οι δύο εταιρίες, υπό το νέο – και κοινό - ιδιοκτησιακό καθεστώς, ενημέρωναν με επιστολές τους πελάτες τους: «Παρακαλούμε από εδώ και στο εξής όλες οι πληρωμές των λογαριασμών προς την εταιρία μας να γίνονται στον κάτωθι λογαριασμό». Ποιος λογαριασμός είναι αυτός;
Με βάση τα στοιχεία του, ανήκει σε τράπεζα της Ελβετίας ! Οι αρχές τώρα αναζητούν τον κάτοχο του λογαριασμού και σε φορολογικούς παραδείσους, όπως τα νησιά Μάρσαλ.

Και δεν είναι μόνο αυτό.

Το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει, επικαλούμενο πηγή, που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα στον τομέα της ενέργειας, ότι «το φέσι σε βάρος του Δημοσίου και της ΔΕΗ μπορεί να ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια ευρώ!».

Της υπόθεσης έχει επιληφθεί και η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας, αναζητώντας ποιοι κρύβονται πίσω από την πορεία συγκεκριμένων ποσών, που ξεκινά από την Ελλάδα και, μέσω ενδιάμεσων σταθμών, καταλήγει στην Ελβετία. Η κίνηση των 120 εκατομμυρίων ευρώ έχει ήδη μπλοκαριστεί από την αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος.
πηγή:newsbeast.gr