Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Βενιζέλος: Είμαστε ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση του PSI

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Αντιπρόεδρου της Κυβέρνησης και Υπουργού Οικονομικών κ. Ευάγγελου Βενιζέλου, με το κλιμάκιο της τρόικας κατά την οποία συζητήθηκε η νέα δανειακή συμφωνία της Ελλάδας αλλά και οι εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις για το PSI.

O κ. Βενιζέλος μετά την συνάντηση, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:


«Όλες αυτές τις μέρες κάνουμε μια πολύ δύσκολη και πάρα πολύ λεπτή διαπραγμάτευση. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη δύο πολύ διαφορετικές διαδικασίες. Η μία εξαρτάται από την άλλη. Είμαστε ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση των διαδικασιών για το PSI και έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια σειρά από ανοικτά σκληρά θέματα για το νέο πρόγραμμα. Η διαπραγμάτευση αυτή γίνεται στο όνομα του έθνους. Γίνεται από όλους μας για το μέλλον όλων μας.

Όπως έχω πει κατ’ επανάληψη, τώρα είναι η ώρα της διαπραγμάτευσης για τη χώρα. Δεν υπάρχει επαναδιαπραγμάτευση μετά τη συμφωνία, μετά τις υπογραφές, μετά την ψήφο του Κοινοβουλίου. Και όλα αυτά πρέπει να τελειώσουν μέσα στις επόμενες μέρες γιατί η δημόσια αναγγελία για το PSI πρέπει να γίνει πριν από τις 15 Φεβρουαρίου.

Κάνουμε αυτή τη διαπραγμάτευση, έχοντας στο μυαλό μας το εθνικό συμφέρον, το μέλλον των παιδιών μας, έχοντας στο μυαλό μας κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδα με τα προβλήματά του. Στο μυαλό μας είναι ο άνεργος, ο συνταξιούχος, ο επαγγελματίας, ο νέος που ψάχνει να βρει μια δουλειά. Όλη η ελληνική κοινωνία είναι μέσα στην αίθουσα των διαπραγματεύσεων. Προσπαθούμε να την εκπροσωπήσουμε και να μεταφέρουμε την αγωνία της.

Υπάρχει, βέβαια, ένας σκληρός συσχετισμός δυνάμεων. Υπάρχουν συγκεκριμένες αντιλήψεις που κυριαρχούν και στην Ευρώπη και διεθνώς. Και όταν κάποιος δανείζεται, όταν κάποιος ζητά και οι άλλοι είναι αυτοί που δανείζουν και του δίνουν, βρίσκεται βεβαίως σε δύσκολη θέση. Αλλά πρέπει όλα να τα κάνουμε με αξιοπρέπεια και με υπερηφάνεια γιατί το πρώτο που βρίσκουμε απέναντί μας ως αντίπαλο είναι η κακή εικόνα για τη χώρα, τα αρνητικά στερεότυπα που δυστυχώς έχουμε καλλιεργήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό και μόνοι μας. Αυτό πρέπει να σπάσει. Πρέπει να αποκαταστήσουμε την υπερηφάνεια του έθνους και θα το πετύχουμε».
πηγή:newscode.gr

Τραγωδία με μετανάστες στον Αστακό- Σκοτώθηκαν σε τροχαίο -BINTEO

Πέντε άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το βράδυ της Παρασκευής όταν το φορτηγάκι στο οποίο επέβαιναν ξέφυγε απο την πορεία του.

Στα νοσοκομεία του Αγρινίου, του Μεσολογγίου, και της Πάτρας νοσηλεύονται περίπου 10 τραυματίες από το χθεσινό πολύνεκρο δυστύχημα, που σημειώθηκε στην επαρχιακή οδό Αστακού- Μύτικα, όπου έχασαν τη ζωή τους πέντε μετανάστες. Ένας από τους τραυματίες, ο οποίος είναι σε σοβαρή κατάσταση, διακομίστηκε και νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας. Όσοι μετανάστες δεν τραυματίστηκαν, έχουν μεταφερθεί στην αστυνομική διεύθυνση Ακαρνανίας, στο Αγρίνιο.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το τροχαίο δυστύχημα έγινε όταν το κλειστό φορτηγάκι, το οποίο μετέφερε περίπου 45 μετανάστες, ξέφυγε για άγνωστους ακόμα λόγους από την πορεία του, προσέκρουσε σε βραχώδη σημεία που βρίσκονταν στην άκρη του δρόμου και ανατράπηκε. Στην περιοχή έσπευσαν ασθενοφόρα και ξεκίνησαν η μεταφορά των τραυματιών στο κέντρο Υγείας Αστακού, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια στο νοσοκομείο Αγρινίου, απ΄όπου διακομίστηκαν και στα άλλα νοσοκομεία. Ταυτόχρονα, σε όσους δεν είχαν τραυματιστεί, δόθηκαν κουβέρτες και φαγητό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μετανάστες είχαν ξεκινήσει από την Αθήνα με προορισμό κάποια ακτή της δυτικής Στερεάς Ελλάδας ή της δυτικής Ηπείρου, απ΄ όπου στη συνέχεια θα επιβιβάζονταν σε πλοιάριο με προορισμό την Ιταλία. Από τα πρώτα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Αστυνομία, το μοιραίο φορτηγό είχε κλαπεί από το Κορωπί Αττικής, ενώ οι βουλγαρικές πινακίδες που έφερε, ήταν και αυτές κλεμμένες.

Όσον αφορά τον οδηγό του φορτηγού, οι αστυνομικοί δεν αποκλείουν την περίπτωση να διέφυγε μετά το τροχαίο, ωστόσο οι έρευνες συνεχίζονται. Σχετικά με τον ακριβή προορισμό του φορτηγού, κάποιοι μετανάστες ανέφεραν ότι θα πήγαιναν στην Ηγουμενίτσα, αλλά σύμφωνα με αστυνομικούς δεν αποκλείεται η περίπτωση το φορτηγό με τους μετανάστες, να είχε προορισμό την παραλιακή περιοχή Μαραθιά της Αιτωλοακαρνανίας.

πηγή:newsit.gr

Σοκ από την εκτέλεση του 25χρονου κτηνοτρόφου από κτηνοτρόφο

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία από την «εν ψυχρώ» εκτέλεση του 25χρονου κτηνοτρόφου Μανώλη Μιχελιουδάκη, χθες, μέρα μεσημέρι, στην εθνική οδό Χανίων – Κισάμου.

Και ενώ συγγενείς και φίλοι , στις 3 μμ θα συνοδέψουν τον άτυχο νέο στην τελευταία του κατοικία στο νεκροταφείο στα Ροδωπού, θέμα χρόνου θεωρείται πως είναι η παράδοση του 30χρονου, επίσης κτηνοτρόφου, από τα Κεραμειά, ο οποίος αναγνωρίστηκε από τον αδελφό του θύματος, ως ο εκτελεστής του 25χρονου.

Στο μεταξύ από χθες το απόγευμα , οι αστυνομικές αρχές έχουν λάβει δρακόντεια μέτρα ασφαλείας τόσο στο σπίτι του 30χρονου, στο χωριό Βαντές, όπου διαμένει η ετοιμόγεννη γυναίκα του, όσο και στο σπίτι του πατέρα του στο χωριό Παναγιά των Κεραμειών, όπου διαμένουν και τα άλλα αδέλφια του.

Όπως όλα δείχνουν και σε αυτή την περίπτωση το αίτιο που οδήγησε στην συμφορά ήταν η «κατάρα» που μαστίζει τους κτηνοτρόφους στην Κρήτη και που έχει οδηγήσει σε πολλά αιματηρά επεισόδια αλλά και βεντέτες. Δηλαδή, οι «κτηματικές διαφορές» σε ότι αφορά στην νομή βοσκοτόπων στις μαδάρες των Κρητικών βουνών.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, οι πληροφορίες αναφέρουν πως το θύμα και ο θύτης είχαν έρθει πολλές φορές σε προστριβή αναφορικά με τα βοσκοτόπια στην περιοχή του Ομαλού, όπου είχαν τα αιγοπρόβατά τους.

Όμως εντύπωση και σοκ προκαλεί η εν ψυχρώ εκτέλεση του 25χρονου και μάλιστα η απόπειρα του δράστη να σκοτώσει και τον αδελφό του ενώ ήταν εκ κινήσει με τα οχήματά τους στην εθνική οδό, και επιπλέον η όλη εξέλιξη, σύμφωνα και με την αστυνομία δείχνει πως ο δράστης είχε προμελετήσει και είχε σχεδιάσει τις κινήσεις του.

Το χρονικό της δολοφονίας
Το πρωί της Παρασκευής 27/1, ο 25χρονος Μανώλης Μιχελιουδάκης μαζί με τον 23χρονο αδελφό του και έναν 18χρονο, έφυγαν από τα Ροδωπού με δύο αγροτικά αυτοκίνητα προκειμένου να προμηθευτούν ζωοτροφές από την Σούδα.Το μεσημέρι, περίπου στις 3μμ ξεκίνησαν για την επιστροφή με τα δύο αυτοκίνητα φορτωμένα.

Μπροστά πήγαινε ο 23χρονος και συνοδηγό τον 18χρονο και από πίσω ακολουθούσε ο 25χρονος.

Ξαφνικα και ενώ ευρίσκοντο στην εθνική οδό Χανίων-Κισάμου, κοντά στο ύψος του κόμβου των Μουρνιών, ένα αγροτικό αυτοκίνητο πλησιάζει το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Μανώλης Μιχελιουδάκης και ο οδηγός του τον πυροβολεί δύο φορές με κυνηγετική καραμπίνα στην οποία είχε βάλει χοντρά σκάγια.

Στην συνέχεια πλησίασε και το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 23χρονος, το οποίο επίσης πυροβόλησε πριν εξαφανιστεί αναπτύσσοντας ταχύτητα.

Οι σκηνές που ακολούθησαν ήταν τραγικές, καθώς ο 23χρονος – τον οποίο δεν πέτυχαν τα σκάγια – σταμάτησε και βλέποντας το αυτοκίνητο του αδελφού του να έχει βγεί έξω από τον δρόμο έτρεξε για να τον δεί πεσμένο και πλημμυρισμένο στα αίματα.

Αμέσως τον μετέφερε αμέσως στο Νοσοκομείο Χανίων που είναι σε πολύ κοντινή απόσταση, αλλά ήταν αργά.

Όπως ανέφερε στο Flashnews.gr ο ιατροδικαστής κ. Αντώνης Παπαδομανωλάκης που διενήργησε τη νεκροψία - νεκροτομή, ο θάνατος του 25χρονου δεν ήταν ακαριαίος ωστόσο, λίγα λεπτά μετά την επίθεση, ο άτυχος νεαρός είχε καταλήξει από τα 13 με 14 σκάγια που εισήλθαν από τον αριστερή ωμοπλάτη στο θώρακα του θύματος προκαλώντας κακώσεις και ακατάσχετη αιμορραγία.

Όταν ολοκληρωθεί το πόρισμα της Αστυνομίας θα διαπιστωθεί τί είδους σκάγια χρησιμοποιήθηκαν για το άγριο αυτό φονικό.
πηγή:briefingnews.gr

Συνελήφθη στρατιωτικός που διακινούσε παράνομους μετανάστες

Ένας Ελληνας στρατιωτικός που υπηρετεί στον Έβρο, συνελήφθη από λιμενικούς στην Ηγουμενίτσα, καθώς οδηγούσε νταλίκα που μετέφερε παράνομους μετανάστες.

Συγκεκριμένα, στην νταλίκα- ψυγείο, μαζί με το εμπόρευμα που ήταν πορτοκάλια, μετέφερε και 70 παράνομους μετανάστες, ανάμεσά τους δυο παιδιά και μια γυναίκα, οι οποίοι επρόκειτο να περάσουν από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας στην Ιταλία.

Στον έλεγχο που έγινε στο λιμάνι, οι άνδρες του κλιμακίου ειδικών αποστολών του λιμενικού εντόπισαν τους μετανάστες μέσα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην νταλίκα.

Ο οδηγός συνελήφθη, ενώ από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι η νταλίκα έφερε πλάστες πινακίδες.
πηγή:briefingnews.gr

Το απολαυστικό μενού των... 300

Η πολιτική καθημερινότητα πέφτει πολύ βαριά και δύσπεπτη για τους εθνοπατέρες της βουλής για αυτό και οι γαστριμαργικές τους προτιμήσεις είναι ελαφριές, «ταπεινές» και καθόλου περίπλοκες. Οι σεφ του εστιατορίου της βουλής έχοντας δει και ακούσει πολλά, μεταφέρουν στο 24h, την εμπειρία τους από όλα τα χρόνια που περιποιούνται πρωθυπουργούς, υπουργούς, βουλευτές και τα όσα αφηγούνται αφήνουν ένα άρωμα πιο γαργαλιστικό ακόμα και από τα πιάτα που επιμελούνται. Στην πλειοψηφία τους οι βουλευτές, σημειώνουν, προτιμούν τα ψάρια, τις σούπες και τα λαδερά, αφήνοντας τα κρέατα κατά μέρος.

Εξαίρεση αποτελεί ο τομεάρχης αγροτικής ανάπτυξης της ΝΔ Γιώργος Κασαπίδης, ο οποίος τα αναζητά συχνά, ωστόσο δεν παραγγέλνει αν δεν πληροφορηθεί με λεπτομέρειες τον τόπο παραγωγής του προϊόντος που καταναλώνει. Μάλιστα υπάρχουν αρκετοί που καταφτάνουν Δευτέρα πρωί στο εστιατόριο της βουλής με τα θηράματα τους. Αρκετοί δεινοί ψαράδες, ζητούν από τους σεφ της βουλής, να «περιποιηθούν» την ψαριά τους ενώ άλλοι που προτιμούν το κυνήγι καταφτάνουν σε κουνέλια και άλλα συμπαθή ζωάκια, που θυσιάστηκαν και αυτά για να γεμίσουν τα στομάχια τους οι πολιτικοί.

Το μενού τροποποιείται ανάλογα βέβαια και με την εποχή. Στο πολύ κρύο οι σούπες έχουν την τιμητική τους, με πρώτο οπαδό τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μίμη Ανδρουλάκη, ο οποίος όταν λείπουν οι σούπες, δεν τρώει τίποτε άλλο εκτός από λαδερά, με ιδιαίτερη προτίμηση στον αρακά. Σούπες τρώει κυρίως και ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Ιωαννίδης, ο οποίος μάλιστα συχνά τις παίρνει και πακέτο για το σπίτι, ενώ τηρεί πιστά όλες τις νηστείες. Οπαδός του πακέτου είναι και το στέλεχος της Δημοκρατικής Αριστεράς Δημήτρης Χατζησωκράτης.

Σπάνιος θαμώνας στο εστιατόριο είναι ο Πρόεδρος της βουλής Φίλιππος Πετσάλνικος, αλλά όποτε το επισκέπτεται ζητά μόνο μακαρόνια, τα οποία υπεραγαπά. Από τους πολιτικούς αρχηγούς ο μόνος που γεύεται τα εδέσματα του εστιατορίου της βουλής είναι ο κύριος Γιώργος Παπανδρέου ο οποίος, όπως είναι και αναμενόμενο, προτιμά πάντα διαιτητικά μενού. Φιλέτο κοτόπουλο σχάρας και τονοσαλάτα είναι στην κορυφή της προτίμησης του, ενώ δεν λέει όχι στα λαδερά. Ο Πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς αλλά και η Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα δεν τρώνε ποτέ στη βουλή, ενώ σπάνιος θαμώνας είναι και ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος όμως τις λίγες φορές που το επισκέπτεται προτιμά τα λαχανικά.

Από τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου αραίωσαν τις επισκέψεις τους στο εστιατόριο, οι κύριοι Κουτρουμάνης και Παπακωνσταντίνου, οι οποίοι παλιότερα ήταν συχνότατοι πελάτες σε αντίθεση με την κυρία Άννα Διαμαντοπούλου η οποία πύκνωσε τις επισκέψεις της προτιμώντας σχεδόν πάντα ελαφριά πιάτα, προτίμηση σχεδόν όλων των γυναικών της βουλής, οι οποίες φροντίζουν τη σιλουέτα τους. Πάντως στην πλειοψηφία τους υπουργοί και βουλευτές είναι πάντα βιαστικοί και ζητούν να εξυπηρετηθούν γρήγορα, ενώ η απαγόρευση του τσιγάρου «έκοψε» απότομα από το μενού το γλυκό και τον καφέ, τον οποίο οι βουλευτές απολαμβάνουν είτε στο καφενείο είτε στο εντευκτήριο, παρέα με πολιτικό κουτσομπολιό.

Έλενα Σωτηριάδου
πηγή:24h.gr

Τίναξαν το ΑΤΜ στον αέρα

Ληστές ανατίναξαν ΑΤΜ στον Εχινό Ξάνθης και κατάφεραν να πάρουν άγνωστο χρηματικό ποσό. Οι τέσσερις δράστες προκάλεσαν έκρηξη στο μηχάνημα το οποίο άνοιξε, επιτρέποντάς τους να αφαιρέσουν τα χρήματα που περιείχε. Από την έκρηξη προκλήθηκαν ζημιές και στην πρόσοψη του Δημαρχείου Μύκης, στο οποίο ήταν εγκατεστημένο το ATM.
πηγή:troktiko.eu

Ένα λεπτό ένοχης σιωπής από το ΔΝΤ για την Ελλάδα

Η τρόικα σήμερα στην συνάντηση της με τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κουτρουμάνη έδειξε καθαρά τις προθέσεις της.

Ζητά άμεσα μειώσεις στον κατώτερο μισθό, κατάργηση ή δραστική περικοπή των δώρων, και την αλλαγή των κανονισμών εργασίας που περιλαμβάνονται στις κλαδικές συμβάσεις των τραπεζών και των ΔΕΚΟ.

Απαιτεί ακόμη την κατάργηση της "μετενέργειας", την παράταση δηλαδή για έξι μήνες μετά τη λήξη τους, και βαθιές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της Διαιτησίας.

Όλες αυτές οι πληροφορίες κυκλοφορούσαν πριν την επίσκεψη των επικεφαλής της τρόικας στην Αθήνα και σήμερα επιβεβαιώθηκαν.

Αξίζει να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβετε πως μερικά πράγματα δεν κρύβονται με τίποτα….

Πιο αναλυτικά, σε ενημέρωση που προηγήθηκε νωρίτερα την Πέμπτη από τον εκπρόσωπο του ΔΝΤ Ντέιβιντ Χόλεϊ, ο ανταποκριτής του MEGA και της εφημερίδας "Το Έθνος" στην Ουάσιγκτον Μιχάλης Ιγνατίου έθεσε σαφές ερώτημα σχετικά με τη θέση του Ταμείου για την αγορά εργασίας στην Ελλάδα.

Δείτε την απάντηση του εκπροσώπου του ΔΝΤ


πηγή:newsbomb.gr

Τα πλαστά εισιτήρια κατέκλυσαν την αγορά

Το κύκλωμα που αποτελείται πιθανότατα από Πακιστανούς, στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον, κατασκευάζει αντίγραφα των εισιτηρίων

Τα εισιτήρια όπως αποδείχθηκε μπαίνουν στη χώρα μας τμηματικά μέσω ταχυδρομείου.
Οι αστυνομικοί έλυσαν τον...

γρίφο του «πως λειτουργεί το κύκλωμα» συλλαμβάνοντας έναν από τους δράστες την ώρα που πήγε να παραλάβει ένα πακέτο πλαστών εισιτηρίων
πηγή:trelokouneli.gr

Βασάνισαν και σκότωσαν άτυχα τετράποδα

Θυμό και αηδία έχει προκαλέσει στο Facebook μια φωτογραφία δύο νεαρών, που ποζάρουν μπροστά από δύο κρεμασμένους σκύλους. Οι νεαροί εγκληματίες με καταγωγή από την Ρουμανία, βασάνισαν και σκότωσαν τα άτυχα τετράποδα και στη συνέχεια φωτογραφήθηκαν πίνοντας και καπνίζοντας μπροστά από τα κρεμασμένα σώματά τους. Οι φιλοζωικές οργανώσεις της.....

χώρας με τη βοήθεια χρηστών του Facebook έχουν ξεκινήσει εκστρατεία εντοπισμού των ασυνείδητων νεαρών με σκοπό να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη για τις πράξεις τους. Η σελίδα στην οποία ανέβασαν την φωτογραφία με την κτηνωδία έχει διαγραφεί, όμως η εικόνα κυκλοφορεί στο διαδίκτυο με την ελπίδα να τους αναγνωρίσουν.

Η Ρουμανία «φημίζεται» για τις δολοφονίες ζώων και μάλιστα πρόσφατα ψηφίστηκε νόμος που επιτρέπει στους δήμους να αιχμαλωτίζουν και να σκοτώνουν ζώα με τη δικαιολογία της «ευθανασίας» για την αντιμετώπιση του προβλήματος των αδέσποτων.

πηγή:trelokouneli.gr

VIDEO: Γιούχαραν Τους Πολιτικούς Που Πήγαν Στη Κηδεία Του Θεοδωρου Αγγελόπουλου

Είναι τέτοια η οργή του κόσμου για τα αλλεπάλληλα μέτρα λιτότητας που ακόμη και στην κηδεία του Θεοδωρου Αγγελόπουλου δεν έλλειψαν τα γιουχαρίσματα προς τους πολιτικούς.

Κάθε δημοσια εμφάνιση των πολιτικών λειτουργεί σαν κόκκινο πανί για τους πολίτες.

Παρά το κλίμα συγκίνησης που επικρατούσε στο Πρώτο Νεκροταφείο κατά τη διάρκεια της κηδείας του σπουδαιου Έλληνα σκηνοθέτη λίγα άτομα μολις είδαν τους πολτικούς να βγαίνουν απο το παρεκκλήσι όπου τελεστηκε η νεκρώσιμος ακολουθία άρχισαν να φωνάζουν “να φύγουν οι πολιτικοί από εδώ” και “ειστε οι νεκροθάφτες της πολιτικής και της Ελλάδας”.

Ο περισσότεροι πολίτες όμως φώναζαν “είμαστε εδώ για τον Θόδωρο και μόνο” και έτσι σταμάτησαν τα επεισόδια δίχως να λάβουν μεγάλη έκταση.

πηγή:newsit.gr